Jij maakt voorlopig even geen enkel biertje korporaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wil Rave_NL eens ontmoeten, denk dat we enkele biertjes soldaat/marinier maken
Ohh nee?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij maakt voorlopig even geen enkel biertje korporaal
Vakantie periode hè?quote:
Dan pas?quote:
Yep. helaas wel. Tot die tijd moet ik het maar ff aanzienquote:
Heeft Lotusss die MW al gebeld hierover? Want het is belachelijk natuurlijk!!quote:
Pfff, sterkte ermeequote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. helaas wel. Tot die tijd moet ik het maar ff aanzien
Niet alleen jij!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. helaas wel. Tot die tijd moet ik het maar ff aanzien
Jah. Naja, probeer anders nu al vast het alcoholgebruik te matigen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vakantie periode hè?
Maar ik kan niet wachten.
Volgende week wel naar Duitsland naar mijn ouders.
NEE!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah. Naja, probeer anders nu al vast het alcoholgebruik te matigen.
Burocratie etcquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Lotusss die MW al gebeld hierover? Want het is belachelijk natuurlijk!!
Drie weken terug was iedereen het erover eens dat jij ASAP naar de kliniek moest en nu opeens is er geen haast meer?
Het gaat gelukkig ook helemaal niet om iets belangrijks als een mens ofzoquote:
Wil ik wel, maar dat kan levensgevaarlijk zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah. Naja, probeer anders nu al vast het alcoholgebruik te matigen.
leg ze dat maar eens uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig ook helemaal niet om iets belangrijks als een mens ofzo
Ik zei: matigen, niet: geheelonthouding.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE!!
Dat is gevaarlijk voor zijn gezondheid, zijn gemoedstoestand en zijn algehele welzijn!!
Daarbij is de kans dan groot dat Lotusss hem van 3 hoog naar beneden tieft omdat hij strontvervelend/onhebbelijk wordt!
Dat gaat me niet lukkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zei: matigen, niet: geheelonthouding.
Ik wens niemand een oorlogstrauma toe. Dat doet echt veel met je.quote:
Yepquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb je je al een beetje ingelezen in wat voor ontwenningsverschijnselen je kunt gaan verwachten in september ER?
En dat doe je goed. Het is goed dat je al weet wat er komen gaat. Dan ga je er zelfverzekerd in en schrik je er als het eenmaal komt minder van.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep
En dat is niet mis. Maar ik maak mijzelf sterk dat te kunnen doorstaan, dat "detoxen" dan
Zal zwaarder zijn dan de AMOL in 1992quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En dat doe je goed. Het is goed dat je al weet wat er komen gaat. Dan ga je er zelfverzekerd in en schrik je er als het eenmaal komt minder van.
Iedereen is gewoon een nummertje hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Het gaat gelukkig ook helemaal niet om iets belangrijks als een mens ofzo
Ook binnen de zorg moet er een afweging gemaakt worden tussen kwaliteit en kwantiteit, met een continue stroom mensen die binnen komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:45 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon een nummertje hoor.
quote:
Werken? Ik ben onderweg naar het feestje van Nibb-it.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
HOI C4 HEB JE OOK ZO"N ZIN OM TE WERKEN? [ afbeelding ]
Durf mij ook te bellenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werken? Ik ben onderweg naar het feestje van Nibb-it.
Nee, diepe verveling... Kom je mee naar mn werk? Daar zijn de chicks ouder dan 14quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:48 schreef m.k het volgende:
Thaboel is nu al dronken, niets nieuws verder
Waar is mijn invite danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werken? Ik ben onderweg naar het feestje van Nibb-it.
Hebben jullie die dan niet gekregen?quote:
Neequote:
Godver ik moest keihard lachenquote:
ER zou ze maken en op de post doen.quote:
Aah, kijk. DAAR gaat het dus mis!!quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aah, kijk. DAAR gaat het dus mis!!
Die man heeft een hoofd als gatenkaas op het moment en die moet je ook niet zo'n belangrijke taak geven!
Oh ja, alsof ik er ook maar 1 woord van heb gelogenquote:
Jullie zijn allemaal tuig!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, alsof ik er ook maar 1 woord van heb gelogen
Mietjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik knalde met m'n rechter grote teen tegen een van de piano pedalen toen ik wou gaan zitten en heb m'n nagel gescheurd
Doe maar decadent hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik knalde met m'n rechter grote teen tegen een van de piano pedalen toen ik wou gaan zitten en heb m'n nagel gescheurd
En jij bent zo heerlijk makkelijk in de maling te nemenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe maar decadent hoor.
De rest van ons paupers stoot gewoon het kleine teentje tegen een tafel- of stoelpoot!
Dan maar zo: Hier gaat de tap open vanaf 1500 tot 2200 uur voor het feestje van Nibb-it.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aah, kijk. DAAR gaat het dus mis!!
Die man heeft een hoofd als gatenkaas op het moment en die moet je ook niet zo'n belangrijke taak geven!
KUT!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar zo: Hier gaat de tap open vanaf 1500 tot 2200 uur voor het feestje van Nibb-it.
Een kind door je vagijn duwen is pas pijnlijk!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aaauuuwww het doet zo'n pijn!!!
Tbh is het best pijnlijk
Zou eens tijd worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:15 schreef ErwinRommel het volgende:
KUT!!!!!![]()
Straks gordijnen uitzoeken whehe
Ja want als jij niet mee gaat komen er echt roze gordijnen met een appeltjesgroen motiefje erin!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:15 schreef ErwinRommel het volgende:
KUT!!!!!![]()
Straks gordijnen uitzoeken whehe
Als het aan mij lag deden we het gewoon met dat zwarte doek voor de ramenquote:
Gelukkig heeft Lotusss ook nog iets te vertellenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het aan mij lag deden we het gewoon met dat zwarte doek voor de ramen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want als jij niet mee gaat komen er echt roze gordijnen met een appeltjesgroen motiefje erin!!
Whaha!! Wacht maar tot je terug komt uit de kliniek!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dat dacht ik dus ff van niet madame
dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha!! Wacht maar tot je terug komt uit de kliniek!!
En ik voel me al zo pauper met een werkeloze uitkeringstrekker thuisquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het aan mij lag deden we het gewoon met dat zwarte doek voor de ramen
Chicka!!!quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik voel me al zo pauper met een werkeloze uitkeringstrekker thuis
Gelukkig heb je wel heel decadent een schoonmaakster.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik voel me al zo pauper met een werkeloze uitkeringstrekker thuis
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel heel decadent een schoonmaakster.
Dat brengt alles in balans
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chicka!!!
Ik ben net mee uit eten gevraagd door een veteraan![]()
Jaquote:
Naaaaisquote:
Jammer dat ie vroeg of ik mee wilde sushi etenquote:
Liever friet en knakworsten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer dat ie vroeg of ik mee wilde sushi eten
Hop, heel de NatRes op z'n gat...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef samthegreat5 het volgende:
quote:
Dat ga ik aanstaande donderdag doen, nu met 2 collega'squote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer dat ie vroeg of ik mee wilde sushi eten
Heel veel plezierquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ga ik aanstaande donderdag doen, nu met 2 collega's
Ola! Ik meld me af. Eventjes werken tot 2 vanachtquote:
Werk ze!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ola! Ik meld me af. Eventjes werken tot 2 vanacht
Homoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ola! Ik meld me af. Eventjes werken tot 2 vanacht
sorry dushiquote:
Mot ik je ff je haren wassen met chloor?quote:
Zo dol als een wasbeertje iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:28 schreef Rave_NL het volgende:
Hihi, een Erwin YouTube-filmpje.
Dolletjes.
Boeiend.quote:
Je weet dat ik erg serieus kan zijn, maar hier nietquote:
Het is inderdaad een stuk hoger dan normaal!! Goede zaak welquote:
Tijdens je studeersessies?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet dat ik erg serieus kan zijn, maar hier niet
Wil jij modje worden Rave?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:32 schreef Rave_NL het volgende:
Gelukkig hebben we een goede moderator om het niveau op te krikken.
En een marinier die hoog aanzien geniet van de moderators.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:32 schreef Rave_NL het volgende:
Gelukkig hebben we een goede moderator om het niveau op te krikken.
Neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet ik me dan verantwoordelijk gedragen?
Is demspec er weer?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een marinier die hoog aanzien geniet van de moderators.
Alsof dat enigszins verschil maakt hier...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet ik me dan verantwoordelijk gedragen?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof dat enigzins verschil maakt hier...
Wie is die marinier dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een marinier die hoog aanzien geniet van de moderators.
Dat is Rave_NL, gehaat, maar ook geliefdquote:
't Is dat ik weet dat je geen vrouw bent, anders had ik je allang verdacht van PMS.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof dat enigzins verschil maakt hier...
Nope, gewoon jouw uigen interpretaie eraan geven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet ik dan behulpzaam en lief zijn tegen users?
Je mag helaas niet zelf bannen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet ik dan behulpzaam en lief zijn tegen users?
Met je worstenvingers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, gewoon jouw uigen interpretaie eraan geven.
Mijn pms is foetsie, zomaar opeensquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Is dat ik weet dat je geen vrouw bent, anders had ik je allang verdacht van PMS.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
Bij gebrek aan IRL strepen zou je hier digitale strepen kunnen kopen
Gehaat? Muah, als je driftig wordt om een paar lettertjes is het wel heel erg met diegene gesteld...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is Rave_NL, gehaat, maar ook geliefd
Je weet hoe ik in elkaar zit makkerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gehaat? Muah, als je driftig wordt om een paar lettertjes is het wel heel erg met diegene gesteld...
Of een echt echt stijfje krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
Bij gebrek aan IRL strepen zou je hier digitale strepen kunnen kopen
Je zou een euro moeten krijgen van iedereen die daar last van heeftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gehaat? Muah, als je driftig wordt om een paar lettertjes is het wel heel erg met diegene gesteld...
De verwijzing is verkeerd, het is niet ''diegene'' maar ''je''. Anders had je ''als iemand'' moeten zeggenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hng, als ik tijdens een oefening een keer je buks moet lenen dan is de keuze lastig voor me:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hmm, dan blijft het Natrestopic maar bestaan..,
We hebben het hier vast niet over een puddingbuks?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hng, als ik tijdens een oefening een keer je buks moet lenen dan is de keuze lastig voor me:
1) Je buks spik en span maken zodat je vertrouwen in de Natres enigszins toeneemt
2) Je buks helemaal vol met modder en zand in de loop laten zitten om je te fucken
De "je" is niet persoonsgebonden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De verwijzing is verkeerd, het is niet ''diegene'' maar ''je''. Anders had je ''als iemand'' moeten zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |