Jij maakt voorlopig even geen enkel biertje korporaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wil Rave_NL eens ontmoeten, denk dat we enkele biertjes soldaat/marinier maken
Ohh nee?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij maakt voorlopig even geen enkel biertje korporaal
Vakantie periode hè?quote:
Dan pas?quote:
Yep. helaas wel. Tot die tijd moet ik het maar ff aanzienquote:
Heeft Lotusss die MW al gebeld hierover? Want het is belachelijk natuurlijk!!quote:
Pfff, sterkte ermeequote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. helaas wel. Tot die tijd moet ik het maar ff aanzien
Niet alleen jij!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. helaas wel. Tot die tijd moet ik het maar ff aanzien
Jah. Naja, probeer anders nu al vast het alcoholgebruik te matigen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vakantie periode hè?
Maar ik kan niet wachten.
Volgende week wel naar Duitsland naar mijn ouders.
NEE!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah. Naja, probeer anders nu al vast het alcoholgebruik te matigen.
Burocratie etcquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Lotusss die MW al gebeld hierover? Want het is belachelijk natuurlijk!!
Drie weken terug was iedereen het erover eens dat jij ASAP naar de kliniek moest en nu opeens is er geen haast meer?
Het gaat gelukkig ook helemaal niet om iets belangrijks als een mens ofzoquote:
Wil ik wel, maar dat kan levensgevaarlijk zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah. Naja, probeer anders nu al vast het alcoholgebruik te matigen.
leg ze dat maar eens uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig ook helemaal niet om iets belangrijks als een mens ofzo
Ik zei: matigen, niet: geheelonthouding.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE!!
Dat is gevaarlijk voor zijn gezondheid, zijn gemoedstoestand en zijn algehele welzijn!!
Daarbij is de kans dan groot dat Lotusss hem van 3 hoog naar beneden tieft omdat hij strontvervelend/onhebbelijk wordt!
Dat gaat me niet lukkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zei: matigen, niet: geheelonthouding.
Ik wens niemand een oorlogstrauma toe. Dat doet echt veel met je.quote:
Yepquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb je je al een beetje ingelezen in wat voor ontwenningsverschijnselen je kunt gaan verwachten in september ER?
En dat doe je goed. Het is goed dat je al weet wat er komen gaat. Dan ga je er zelfverzekerd in en schrik je er als het eenmaal komt minder van.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep
En dat is niet mis. Maar ik maak mijzelf sterk dat te kunnen doorstaan, dat "detoxen" dan
Zal zwaarder zijn dan de AMOL in 1992quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En dat doe je goed. Het is goed dat je al weet wat er komen gaat. Dan ga je er zelfverzekerd in en schrik je er als het eenmaal komt minder van.
Iedereen is gewoon een nummertje hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Het gaat gelukkig ook helemaal niet om iets belangrijks als een mens ofzo
Ook binnen de zorg moet er een afweging gemaakt worden tussen kwaliteit en kwantiteit, met een continue stroom mensen die binnen komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:45 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon een nummertje hoor.
quote:
Werken? Ik ben onderweg naar het feestje van Nibb-it.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
HOI C4 HEB JE OOK ZO"N ZIN OM TE WERKEN? [ afbeelding ]
Durf mij ook te bellenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werken? Ik ben onderweg naar het feestje van Nibb-it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |