SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
nog even ter illustratie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hey stranger![]()
![]()
Beentjes voelen goedgeen pijntjes, alleen een beetje vermoeide spiertjes, maar dat is goed
![]()
![]()
Klinkt goed Sunny
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben aangenaam verrast. Ik moet het wel echt rustig aan doen, want tijdens het lopen voel ik echt van alles overal, maar aangezien er na het lopen geen pijntjes zijn ben ik wel op de goede wegquote:![]()
![]()
Zo... banaantje op. Riem met een flesje met water en een flesje energiedrank. Gelletje mee... Ik ga 2 uur hobbelen.![]()
Hoe is het met ET??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... banaantje op. Riem met een flesje met water en een flesje energiedrank. Gelletje mee... Ik ga 2 uur hobbelen.![]()
Oh gelukkig maar!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die gaat niet hobbelen
Stuk beter, lijkt echt een heftige kram geweest.![]()
![]()
Dat is wel een extreme kramp danarme ET!
Loopse Swets![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Fijn!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die gaat niet hobbelen
Stuk beter, lijkt echt een heftige kram geweest.![]()
het is echt 300% beter dan gister, ik kan echt alleen maar (hele bizar extreme) kramp bedenken..
Kon ik gister niet eens de bank afkomen omdat m'n bovenbeen dan op het randje van de bank moest rusten en ik dan door de grond ging door de druk van onderaf... Nu kan ik pijnloos de trap op en af lopen.
Heb besloten dat de huisarts niet nodig is en ik ga vanavond ook maar gewoon werken; zo te voelen zal het nog wel wat versoepelen als ik gewoon lekker rustig aan doe vandaag.![]()
en misschien volgende week even langs de fysio om eventuele restanten van knopen eruit te laten kneden en voor nu veel drinken denk ik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:56 schreef E.T. het volgende:
het is echt 300% beter dan gister, ik kan echt alleen maar (hele bizar extreme) kramp bedenken..
Kon ik gister niet eens de bank afkomen omdat m'n bovenbeen dan op het randje van de bank moest rusten en ik dan door de grond ging door de druk van onderaf... Nu kan ik pijnloos de trap op en af lopen.
Heb besloten dat de huisarts niet nodig is en ik ga vanavond ook maar gewoon werken; zo te voelen zal het nog wel wat versoepelen als ik gewoon lekker rustig aan doe vandaag.![]()
en misschien volgende week even langs de fysio om eventuele restanten van knopen eruit te laten kneden en voor nu veel drinken denk ik
F means you're fucked![]()
Een beetje een dooddoener hoor, ik had er meer van verwacht. Vroeger had ik regelmatig kramp, konden mn ouders twee benen los proberen te maken dmv massage. Helse pijnen zijn dat.
Succes vandaag!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
als je ogen dicht deed hoorde je al het zacht brommende geluid van de traumahelikopter in de verte??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:37 schreef slacker_nl het volgende:
Een beetje een dooddoener hoor, ik had er meer van verwacht.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, brandweerman sam!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je ogen dicht deed hoorde je al het zacht brommende geluid van de traumahelikopter in de verte??Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
ET gelukkig!!
Ik heb me gruwelijk verslapen. Droomde dat ik 3e werd bij een 5k wedstrijd, mét bronzen bekerNog ff doortrainen.
![]()
van dat liedje van brandweerman sam krijg ik al moordneigingen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
hoort hij de alarmbel gaan. ..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:48 schreef E.T. het volgende:
van dat liedje van brandweerman sam krijg ik al moordneigingen..Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik had ook vergeten m'n wekker te zetten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
nothing more exciting than a medical call out with heli assistance!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
om midden in de nacht een landingsplaats te maken en dan vanuit het niets, in het pikdonker, opeens een heli op je af zien komen....
worth the sleepless night'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bloeddruk goed, "rust"hartslag goed, genoeg zuurstof in m'n bloed, dus bloedprikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:57 schreef hatsaflats het volgende:
Bloeddruk goed, "rust"hartslag goed, genoeg zuurstof in m'n bloed, dus bloedprikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig rennen, maak je happinessstofjes aan en dan word je vrolijk.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, ik sliep en dan ben ik in coma. Maar ik had wel heldendaden van Swets verwacht en het beklimmen van bergen (trappen) onder zware omstandigheden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
als je ogen dicht deed hoorde je al het zacht brommende geluid van de traumahelikopter in de verte??In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat fijn ET! Hier een ren-rustdag (wel Jillian), en da's maar goed ook, want het wordt 28/29 graden vandaag![]()
Meer 'goed' nieuws: beursaanvraag voor andere universiteit is NIET goedgekeurd, dus ik heb nu ook gewoon maar één optie, en dat is stiekem de beste. *rust in kop*Fijn, eigenlijk.
Zo maar 's ontbijten en dan echt een dagje scriptiebikkelen; tijdens het hardlopen gisteren initieelen toen vannacht toen ik wakker lag nog op wat nieuwe oplossingen gekomen (
je moet wat) dus hopelijk kan ik nu eindelijk wat scructuur vinden. Hardlopen
zonder hardlopen was ik er misschien niet op gekomen
![]()
![]()
hardlopen
![]()
Ja doei.![]()
Bloeddruk goed, "rust"hartslag goed, genoeg zuurstof in m'n bloed, dus bloedprikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En succes bij het bloedprikken. Niet tegen de vlakte gaan he!
E.T., watdoejenou! Hoop dat het idd 'gewoon' kramp was.![]()
Gelukkig valt het mee dan ET. Kramp kan lelijk zeer doen, wel een aparte plek voor kramp. Vaak is het in voeten of kuiten.
MoBlo, heb jij Jillian al wel eens helemaal af gemaakt? Ik niet hoor, al een paar keer begonnen, maar was even benieuwd naar het resultaat dan.![]()
Tot nu toe was mijn max 20 dagen achter elkaar, en daarna nam drukte en andere zut 't overben nu wel gedreven om dit keer wel de 30 vol te maken. En ik heb toen ook geen foto's gemaakt ofzo, nu wel, dus ik hoop over een maandje wat verschil te kunnen laten zien
Ja doei.![]()
Swets wilde me gister wel naar boven dragenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, ik sliep en dan ben ik in coma. Maar ik had wel heldendaden van Swets verwacht en het beklimmen van bergen (trappen) onder zware omstandigheden.
Een ochtendje googlen leert me trouwens dat de kans groot is dat het een verrekking is van de spier ipv kramp. Flink koelen en rustig houden dus![]()
En maar even een weekje niet hardlopen
Haha, ik word al duizelig als ik zie hoe een piercing gezet wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:35 schreef GotC het volgende:
[..]
En succes bij het bloedprikken. Niet tegen de vlakte gaan he!
E.T., watdoejenou! Hoop dat het idd 'gewoon' kramp was.Bij m'n eerste tattoo ging ik ook na 5 minuten bijna neer
Maargoed, komt wel weer goed.
![]()
andere kant opkijken en je op iets anders concentreren (boek, muziek ofzo)....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, ik word al duizelig als ik zie hoe een piercing gezet wordtBij m'n eerste tattoo ging ik ook na 5 minuten bijna neer
Maargoed, komt wel weer goed.
en veel op jacht naar de runners-high!
Ik heb stiekem altijd prikzuster willen worden, ik hou ervanVind het ook de kunst om bange mensen zo netjes mogelijk te prikken (en snel
)
Ik geef me over aan de trage opstart hier. De boog kan niet altijd gespannen zijn. Werk trekt ff te veel energie![]()
ET rustig aan maar! Die spier staat nog uberstrak.![]()
Leuk, alweer een nieuw gezicht hier.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
RUNNERD
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ben de choke vandaag vergeten, kom maar niet op gang![]()
En zo duurt het wel heel lang voordat ik weer mag/kan gaan lopen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bloeddruk goed, "rust"hartslag goed, genoeg zuurstof in m'n bloed, dus bloedprikken.Aww Hatsie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al sinds zondag niet gesport omdat ik o een summer school ben, en ik word nu echt rusteloos! Ik werd gisteren wel op uiterlijk geïdentificeerd als sporter, dat was wel weer leuk..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bloeddruk goed, "rust"hartslag goed, genoeg zuurstof in m'n bloed, dus bloedprikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het bloedprikken meevalt, maar vooral dat je je snel beter zal voelen!!
![]()
Netjes en snel prikken maakt niet uit. Het blijft eng.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:54 schreef Quoi het volgende:
Ik heb stiekem altijd prikzuster willen worden, ik hou ervanVind het ook de kunst om bange mensen zo netjes mogelijk te prikken (en snel
)
Ik geef me over aan de trage opstart hier. De boog kan niet altijd gespannen zijn. Werk trekt ff te veel energie![]()
ET rustig aan maar! Die spier staat nog uberstrak.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Haha dat is wel lekker ja (tenzij het als sumoworstelaar is).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik werd gisteren wel op uiterlijk geïdentificeerd als sporter, dat was wel weer leuk..![]()
Natuurlijk. Wat jij wilquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Netjes en snel prikken maakt niet uit. Het blijft eng.![]()
![]()
inderdaad, het doombeeld van de door een ieder gevreesde stereoprik tijdens militaire dienst komt weer bij me op..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Netjes en snel prikken maakt niet uit. Het blijft eng.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben vooral bang om van m'n stokkie te gaan, en de vorige keer werd ik ook naar een apart kamertje gebracht zodat ik bij kon komen, dus die angst is wel gegrond
Verder: thanks allen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice! Bewijst maar weer dat doorzetten loont.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Van 50 kilo overgewicht naar Halve Marathon
http://www.endomondo.com/workouts/215145746/819185
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Bloedprikken vind ik nooit erg voor bloed tappen. Griepprik voel je niet eens. Alleen in de bovenarm krijg ik dan zo'n vervelende kramp voor 2 dagen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/215145746/819185Respect
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/215145746/819185![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/215145746/819185
http://www.endomondo.com/workouts/215145746/819185Sir! I bow down for you
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
![]()
Of als darter.....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:35 schreef Saysem het volgende:
[..]
Haha dat is wel lekker ja (tenzij het als sumoworstelaar is).![]()
Super Swets!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed bezig zeg!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Awesum!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Core stability oefeningen weer gedaan. Derde keer al deze week. Volgende week alle oefeningen 2x 45 sec.![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/215145746/819185Geweldig. Lijkt me zo gaaf dat je dat gewoon zo even tussen neus en lippen doet op een willekeurige vrijdagochtend. Gewoon omdat het kan.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:45 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben vooral bang om van m'n stokkie te gaan, en de vorige keer werd ik ook naar een apart kamertje gebracht zodat ik bij kon komen, dus die angst is wel gegrond
Verder: thanks allen.Gaat helemaal goed komen! Ga volgende week zondag lekker mee hobbelen, dan gooien wij er nog wat extra vrolijkheid tegenaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna een lekker biertje drinken!
En Swets! Wat doe je nu?!Lekker bezig hoor! Dat wordt met die vooroeverloop makkelijk onder de 2 uur!
![]()
![]()
![]()
Mooie titel voor je eerste boek.
Hats en ET![]()
Dat komt hopelijk snel weer goed![]()
Geen prikken meer (en dat is zo, want ik ben van m'n trombosemedicatie af!!!).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
BIIIEEERRRR!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Geen prikken meer (en dat is zo, want ik ben van m'n trombosemedicatie af!!!).![]()
Prikken doen me niks. Het liefst kijk ik mee als ik geopereerd wordt. Ooit ben ik op een gebroken fles gaan staan. Groot gat in mijn voet. Mijn toenmalige vriendinnetje mocht de dokter assisteren ("Zuster, de wondspreidtang alstublieft!"). Zij kon alles zien en ik was jaloers op haar: hoe vaak krijg je de kans om de binnenkant van je voet te bekijken?
Anyway: Ochtendrun zit er op.15,6km in de zon. Onderweg mijn kaartje verloren maar het is allemaal goed gekomen. Lekker rustig aan gedaan want het was warm!
@Swets:
@Hats: Alles komt goed!![]()
JAH!!!!quote:
En Swets is dope!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Respect!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Dat wou ik zondagavond gaan doen. Het steekt me dat ik de komende tijd geen HM kan lopen in wedstrijdvorm dus dan maar tijdens een LDL. (al staat er eigenlijk 19K op het program)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Geweldig. Lijkt me zo gaaf dat je dat gewoon zo even tussen neus en lippen doet op een willekeurige vrijdagochtend. Gewoon omdat het kan.
Top, bedankt. Zondag even proberen tijdens een LDL.quote:![]()
Goed bezig, SwetsJe hebt een beetje mijn HM-tijd gelopen ook.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Swets!!![]()
![]()
Slacker!!![]()
![]()
Hier ook eenbericht....
Het lijkt erop dat Jero en ik binnenkort weer een meet hebben![]()
![]()
Tofff!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef streamnl het volgende:
Swets!!![]()
![]()
Slacker!!![]()
![]()
Hier ook eenbericht....
Het lijkt erop dat Jero en ik binnenkort weer een meet hebben
[ afbeelding ]Congrats!
Maarre, voor welke wedstrijd is dat nou? Trail des Fantômes? En welke afstand gaan jullie doen?![]()
Leuk! Gefeliciteerd? Trail des wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef streamnl het volgende:
Swets!!![]()
![]()
Slacker!!![]()
![]()
Hier ook eenbericht....
[ afbeelding ]![]()
Nice, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef streamnl het volgende:
Swets!!![]()
![]()
Slacker!!![]()
![]()
Hier ook eenbericht....
[ afbeelding ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef streamnl het volgende:
Swets!!![]()
![]()
Slacker!!![]()
![]()
Hier ook eenbericht....
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
http://www.sport-events.be/new/trail-des-fantomes
Echt de Fantomes!?The sun in your Eyes
Jep
DE fantomes.
Ik wil heel graag die van 25K lopen.
Maar die wordt omschreven als erg zwaar. Maar als ik die heel rustig loop... Twijfel twijfel.![]()
In augustus al 25k?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef streamnl het volgende:
Jep
DE fantomes.
Maar die wordt omschreven als erg zwaar. Maar als ik die heel rustig loop... Twijfel twijfel.![]()
![]()
Waarschijnlijk is de 13 ook wel al zwaar genoeg. Je hebt dan ook nog de Vooroeverloop in de benen..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef streamnl het volgende:
Jep
DE fantomes.
Te gek zeg dat je een plaats gewonnen hebt! Ben erg benieuwd naar je verslagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef streamnl het volgende:
Jep
DE fantomes.
Maar die wordt omschreven als erg zwaar. Maar als ik die heel rustig loop... Twijfel twijfel.
The sun in your Eyes
Dan moet je het vooral gewoon doen, toch? In het ergste geval heb je alleen jezelf ermeequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet het...
Ik weet wat wijs is. Maar het is iets wat ik wel heel graag wil proberen.![]()
![]()
Accepteren dat je wellicht laatste gaat worden en veel moet lopen. Dan kun je het proberen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet het...
Ik weet wat wijs is. Maar het is iets wat ik wel heel graag wil proberen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, gewoon proberen, en als het niet helemaal lukt kun je altijd stukken wandelen. Lijkt me wel mooi hoor zo door de Ardennen.![]()
Als je in je achterhoofd houdt dat het tegen kan vallen en dat je waarschijnlijk veel aan het lopen komt dan zou ik het gewoon proberen. Al zijn de hoogtemeters wel het slopends natuurlijk, afstand die red je wel als je rustig doet. Als je gewoon lekker snel wilt lopen is de 13 natuurlijk wel veiliger.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet het...
Ik weet wat wijs is. Maar het is iets wat ik wel heel graag wil proberen.
Maar zoals RD al eens zei:quote:If your goals don't scare you, they aren't big enough.The sun in your Eyes
@Hats. Dat is ook zo.
@GotC ik weet het maar verstand en willen liggen nu niet op 1 lijn
Ik zal vanavond eens met mijn externe verstand overleggen.
Maar ik heb gewoon iets gewonnen.
![]()
![]()
![]()
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef streamnl het volgende:
Swets!!![]()
![]()
Slacker!!![]()
![]()
Hier ook eenbericht....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Idd, en dingen winnen is altijd tof![]()
Hats, daar heb je ook nog een punt..6 dagen na een eerste HM een 25k trailwedstrijd doen, klinkt mij ook niet heel verstandig in de oren.
Lastig, lastigMisschien kiezen tussen Vooroeverloop en de trail?
![]()
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef streamnl het volgende:
Swets!!![]()
![]()
Slacker!!![]()
![]()
Hier ook eenbericht....
[ afbeelding ]![]()
Aldus mijn externe verstand.quote:25 km vlak na je eertse HM...
zal ik je uit je droom halen of wil je nog even dagdromen
Edit:
Ik denk dat jullie haar wel mogen GotC en Hats![]()
![]()
Awquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Aldus mijn externe verstand.
Edit:
Ik denk dat je haar wel mag GotC![]()
![]()
Ik denk het ook! Als je de Vooroeverloop met mij meehobbelt kun je misschien nog wel 25km door het bos hobbelenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Aldus mijn externe verstand.
Edit:
Ik denk dat jullie haar wel mogen GotC en HatsMaar ik geloof niet dat je dat gaat doen
![]()
![]()
Je moet voor de gein eens filmpjes van de fantomes opzoeken op youtube. Weinig gehobbel..F means you're fucked![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er heftig uit. Heb je al eens goed getraind op hoogtemeters?
Ik denk dat ik mijn woorden terug neem, wist dat ie heftig was, maar zo heftig...The sun in your Eyes
Wandelen danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef YUR het volgende:
Je moet voor de gein eens filmpjes van de fantomes opzoeken op youtube. Weinig gehobbel..En klimmen en klauteren.
![]()
Als je naar beneden valt is het wel hobbelenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef YUR het volgende:
Je moet voor de gein eens filmpjes van de fantomes opzoeken op youtube. Weinig gehobbel..![]()
![]()
De filmpjes ken ik![]()
Mijn verstand begint nu ook de overhand te krijgen.
Het komt te snel. En ik ben eindelijk weer een tijdje blessures vrij en dat bevalt mij erg goed.
Maar ik ben weer werken. Ik ga weer tallozein mijn hoofd maken dat ik gewoon iets gewonnen heb!
![]()
Pfoe, Stream! Wat een ontzettend vet iets om te winnenDe enige die de juiste keuze kan maken wat betreft de afstand, ben jij zelf. Hoewel het mij niet verstandig lijkt om vlak na je eerste HM meteen 25km te trailen (als ik die afbeeldingen zo zie, schijt ik al bijna in m`n box).. Maar, jij kent je lichaam het beste en jij weet of je het zou kunnen en willen.
Succes met de keuze! En ik ben heel erg benieuwd wat het gaat worden (en naar je verslag natuurlijk!)![]()
Tof dat je hebt gewonnen, maar vergis je niet hoe zwaar een trail als dat is. Ik heb wat soorgelijks voor 6 mijl mogen doen, en dat was al echt killing, en dan kan ik op zich zonder problemen nu al die HM lopen als ik het zou willen, op een vlak terrein. Ik zou ook supergeneigd zijn om het te doen, maar denk om je lichaam. Is er niet de optie om te vragen of je je plek om mag zetten naar de 10km?
Ik zou zelf pas zoiets willen doen als ik 'm naar tevredenheid uit kan 'rennen' voor zover mogelijk, en niet het grootste deel hikend, zeg maar. Zelfde als een marathon: die wil ik ook niet doen als m'n geschatte eindtijd ruim boven de 5 uur zou liggen of een halve marathon waar ik langer dan 2.5 uur over zou doen (op normaal vlak terrein dan hè?).Ja doei.![]()
Hij heeft de keuze nog he. 13 of 25KMquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Tof dat je hebt gewonnen, maar vergis je niet hoe zwaar een trail als dat is. Ik heb wat soorgelijks voor 6 mijl mogen doen, en dat was al echt killing, en dan kan ik op zich zonder problemen nu al die HM lopen als ik het zou willen, op een vlak terrein. Ik zou ook supergeneigd zijn om het te doen, maar denk om je lichaam. Is er niet de optie om te vragen of je je plek om mag zetten naar de 10km?
Ik zou zelf pas zoiets willen doen als ik 'm naar tevredenheid uit kan 'rennen' voor zover mogelijk, en niet het grootste deel hikend, zeg maar. Zelfde als een marathon: die wil ik ook niet doen als m'n geschatte eindtijd ruim boven de 5 uur zou liggen of een halve marathon waar ik langer dan 2.5 uur over zou doen (op normaal vlak terrein dan hè?).Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Swets!!![]()
Stream wat spannend!! Ik zou gewoon voor de 13 gaan hoor, volgens mij is dat avontuur zat!!
![]()
En gewoon uberhaupt vet cool en zo..
Hats![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeyaa! !!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/215145746/819185Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Swets!!![]()
Stream wat spannend!! Ik zou gewoon voor de 13 gaan hoor, volgens mij is dat avontuur zat!!
![]()
En gewoon uberhaupt vet cool en zo..
Hats![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:31 schreef YUR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler]
lol, dat kan dus niet
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:33 schreef YUR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler]
lol, dat kan dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is misschien ook de studeerstress Hats. Ik merk het nu aan mezelf. Ben constant moe en slaap érg slecht de laatste paar maanden. Dat maakt me niet per se ongelukkig, maar het tikt wel aan. Heb zelf ook een niet al te florisant psychisch verleden, maar het gaat de laatste jaren echt geweldig goed, al merk ik wel dat ik snel aan m'n tax zit als het gaat om studiestress...Ja doei.![]()
Dat kan allemaal grote invloed hebben jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
Het is misschien ook de studeerstress Hats. Ik merk het nu aan mezelf. Ben constant moe en slaap érg slecht de laatste paar maanden. Dat maakt me niet per se ongelukkig, maar het tikt wel aan. Heb zelf ook een niet al te florisant psychisch verleden, maar het gaat de laatste jaren echt geweldig goed, al merk ik wel dat ik snel aan m'n tax zit als het gaat om studiestress...En slecht slapen is een mogelijke oorzaak van depressies dus dat maakt het ook nog eens niet beter dan. Sinds ik goed slaap ben ik echt een enorme klap emotioneel stabieler
Heb mezelf wel eens van manische trekjes verdacht maar dat valt uiteindelijk mee dus
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:34 schreef Swetsenegger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Studie is idd wel ook even meh nu en erg druk en er wordt vrij veel van me verwacht. Maar ook dat komt wel weer goed. Gewoon veelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
Het is misschien ook de studeerstress Hats. Ik merk het nu aan mezelf. Ben constant moe en slaap érg slecht de laatste paar maanden. Dat maakt me niet per se ongelukkig, maar het tikt wel aan. Heb zelf ook een niet al te florisant psychisch verleden, maar het gaat de laatste jaren echt geweldig goed, al merk ik wel dat ik snel aan m'n tax zit als het gaat om studiestress...hardlopen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Studie is idd wel ook even meh nu en erg druk en er wordt vrij veel van me verwacht. Maar ook dat komt wel weer goed. Gewoon veelhardlopen
alert zijn, signalen herkennen en er naar handelen, goed bezig
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Studie is idd wel ook even meh nu en erg druk en er wordt vrij veel van me verwacht. Maar ook dat komt wel weer goed. Gewoon veelhardlopen
en gewoon af en toe ventileren, desnoods stuur je me 'n pm/dm, of als het in het topic kan gewoon in het topic. En dan zeggen we je allemaal dat 't goedkomt en dat je lekker mag gaan hardlopen om er wat stress uit te lopen. Want dat helpt écht, zelfs al kom je tijdens je run niet op de meest briljante ideeën
je hebt dan toch weer wat bereikt, namelijk een goede run gelopen, je bent dan de deur uitgegaan en hebt gesport, gewerkt aan jezelf, en dat is iets wat niemand je af kan nemen, (voor je gevoel) falende studie of niet.
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]en gewoon af en toe ventileren, desnoods stuur je me 'n pm/dm, of als het in het topic kan gewoon in het topic. En dan zeggen we je allemaal dat 't goedkomt en dat je lekker mag gaan hardlopen om er wat stress uit te lopen. Want dat helpt écht, zelfs al kom je tijdens je run niet op de meest briljante ideeën
je hebt dan toch weer wat bereikt, namelijk een goede run gelopen, je bent dan de deur uitgegaan en hebt gesport, gewerkt aan jezelf, en dat is iets wat niemand je af kan nemen, (voor je gevoel) falende studie of niet.
wat zij zegt!
![]()
![]()
Vanmorgen even mijn eigen heuveltraininkje gedaan. Gewoon telkens heen en weer gehobbeld tussen twee heuvels die ik dan heen-en-weer deed. De ene had zo'n 15m hoogteverschil en de andere 25m hoogtemeters met stuifzand.
In 8km dus 6x15m + 4x25m = 180 hoogtemeters gemaakt. Ook leuk, ik had geen horloge of telefoon mee, kwam er bij de auto pas achter dat ik iets meer dan 3 kwartier gerend had, terwijl ik zelf dacht aan iets meer dan een half uur.
http://www.endomondo.com/workouts/215141164/4684399
En hatsa: meh, lekker rennen, volgende week Harderbos![]()
En leuk prijsje, zo'n startnummer voor de Fantomes!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Whehehe, had ik al verteld dat ik deze laatste 7 dagen ook nog 3 dagen geblesseerd stil heb gezeten?quote:![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, krijg net een berichtje van E.T. bij de huisarts... die gaat overleggen met de chirurg... wtf!ohjee.. toch een spierscheur?
![]()
blijft... patsert...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whehehe, had ik al verteld dat ik deze laatste 7 dagen ook nog 3 dagen geblesseerd stil heb gezeten?
Toch wel lekker, zo'n HMmetje op vrijdagochtend!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
WTF?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, krijg net een berichtje van E.T. bij de huisarts... die gaat overleggen met de chirurg... wtf!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Huh?!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, krijg net een berichtje van E.T. bij de huisarts... die gaat overleggen met de chirurg... wtf!
Hoe dat ineens, het viel toch allemaal mee...The sun in your Eyes
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, krijg net een berichtje van E.T. bij de huisarts... die gaat overleggen met de chirurg... wtf!! Sterkte aan E.T.
![]()
![]()
Oepsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, krijg net een berichtje van E.T. bij de huisarts... die gaat overleggen met de chirurg... wtf!![]()
Ja doei.![]()
Ja de huisarts vermoed een spierscheuring. En dit is zo een oude stempel huisarts die je nog een paracetamolletje aanbeveelt als er een stuk bot uit je arm steekt....
Ze is nu onderweg naar het ziekenhuis. Das 2 straten verder.![]()
euh..wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, krijg net een berichtje van E.T. bij de huisarts... die gaat overleggen met de chirurg... wtf!![]()
![]()
Ow shit.. serieus geblesseerd dusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja de huisarts vermoed een spierscheuring. En dit is zo een oude stempel huisarts die je nog een paracetamolletje aanbeveelt als er een stuk bot uit je arm steekt....
Ze is nu onderweg naar het ziekenhuis. Das 2 straten verder.![]()
![]()
Ja maar werd toch wel weer vervelend pijnlijk en ze wilde eigenlijk ff weten of het nou kramp was (warm houden) of verrekt (koelen).... Dus toch even langs maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:54 schreef Onama het volgende:
[..]
Huh?!
Hoe dat ineens, het viel toch allemaal mee...![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja de huisarts vermoed een spierscheuring.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
He bah... Jullie moeten me niet te letterlijk gaan nemen hoor. Sterkte-by-proxy!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, krijg net een berichtje van E.T. bij de huisarts... die gaat overleggen met de chirurg... wtf!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb het even gemist van ET gisteren maar ik dacht alleen een stevige kramp ineens in bovenbeen of heb ik slecht gelezen?![]()
WTF hee!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
WTF![]()
Holymolyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, krijg net een berichtje van E.T. bij de huisarts... die gaat overleggen met de chirurg... wtf!Dat is even schrikken
![]()
Sterkte aan E.T.![]()
![]()
OMG OMG OMG!!!
Trail des Fantomes!![]()
![]()
![]()
Eerst even kijken of ik wel toestemming krijg..
En E.T....Toch niet zo best dus.. Echt klote! Hoop nog wel dat ze toch niets vinden!
![]()
Haha, zou wat zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Eerst even kijken of ik wel toestemming krijg..
Maar dat zal toch wel goedkomen?![]()
![]()
Ah, fuck! Dat is wel echt klote, zeker nadat het vanochtend beter leek te gaan. Sterkte E.T! (Hopen dat het verdict van de chirurg alsnog meevalt).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, krijg net een berichtje van E.T. bij de huisarts... die gaat overleggen met de chirurg... wtf!
Ik ben net terug van de hardloop winkel. Ben dus even teruggegaan met m`n schoenen en alle sokken die ik heb om het probleem uit te leggen en er een oplossing/advies voor te krijgen.
Na het uitvoerig bekijken van de zooltjes, tot de conclusie gekomen dat dat er allemaal netjes uit zag. De schoenen zelf zagen er qua vorm ook prima uit, zo ook de sokken.
Dus, schoenen aan, voelen en doen.. Ook allemaal prima. Schoenen sluiten vrijwel perfect aan. Wel heeft m`n voet iets meer de ruimte in m`n rechterschoen, omdat m`n rechtervoet groter is dan de linker. Dit is echter niet te voorkomen, aangezien links perfect zit.
Waarschijnlijke conclusie: Vermoeidheid tijdens het lopen zorgt ervoor dat ik met m`n tenen naar beneden ga "krampen" en dus zelf die wrijving veroorzaak, die voor de blaren zorgen. Het advies is dan ook om een stapje terug te doen en weer vanaf 10km rustig de afstand op te bouwen met MAX. 1 km per week (en niet dus 1 mile per week, zoals ik nu doe).![]()
Ook meteen gevraagd wat ik dan met m`n inschrijving voor de City 2 Surf (15km) moet doen, en of ik de HM uit m`n hoofd moet gaan zetten.. Maar dat is nog niet aan de orde. In principe is er nog genoeg tijd om te trainenWel even m`n hele schema overhoop gooien dus... En daar had ik juist helemaaal geen zin in, want het ging zo lekker
![]()
![]()
Nou ja, in de wachtkamer dus nu... En er komen net wat ambulances binnen dus ik zit hier nog wel even
Ik had helemaal niet in de gaten dat de huisarts de chirurg ging bellen.. En schrok nogal dus![]()
Dacht zelf alleen maar aan verrekt of verkrampt en dus verschil tussen koelen of warmhouden.... Een middagje ziekenhuis kwam niet bij me op
hebben ze wel wifi in t ziekenhuis? Zorgen wij voor mentale ondersteuning. Sterkte!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef E.T. het volgende:
Nou ja, in de wachtkamer dus nu... En er komen net wat ambulances binnen dus ik zit hier nog wel even
Ik had helemaal niet in de gaten dat de huisarts de chirurg ging bellen.. En schrok nogal dus![]()
Dacht zelf alleen maar aan verrekt of verkrampt en dus verschil tussen koelen of warmhouden.... Een middagje ziekenhuis kwam niet bij me opGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Holy Harrier, dat is een hele nette HM. 20e kilometer nog even in 5:40, mijn lichaam wilde dan nooit meer. Briljant gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef E.T. het volgende:
Dacht zelf alleen maar aan verrekt of verkrampt en dus verschil tussen koelen of warmhouden.... Een middagje ziekenhuis kwam niet bij me opniet tof
Over een paar weken moet ik van mijn schema ook een HM. Ik ben er best wel bang voor eerlijk gezegd.![]()
Potverdikkie. Nou, ik plak even aan het topic vanmiddagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef E.T. het volgende:
Dacht zelf alleen maar aan verrekt of verkrampt en dus verschil tussen koelen of warmhouden.... Een middagje ziekenhuis kwam niet bij me op![]()
Succes!![]()
Ik ben voor m'n gevoel veel te langzaam aan het opbouwen naar de HMin theorie zou ik er nu al een kunnen lopen, me dunkt, maar ben nu in week 1 van m'n schema. Wil blessures vooral voorkomen en nou ja, met de HM op de 6e oktober heb ik de tijd ook gewoon nog wel om er rustig te komen. Zal misschien soms wel een iets langere LDL doen dan m'n schema zegt, en wil eigenlijk voor ik de échte HM ga lopen er al wel een keer een gerend hebben, maar voorlopig hobbel ik gewoon op dit tempo door. Zal straks m'n trailHM-schema 's inscannen
Ja doei.![]()
Hmmmm dat is 18K. Hoogste afstand is 17. Nouja als het lekker gaat dan probeer ik HM te doen. Als het niet wil stop ik eerder.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat wou ik zondagavond gaan doen. Het steekt me dat ik de komende tijd geen HM kan lopen in wedstrijdvorm dus dan maar tijdens een LDL. (al staat er eigenlijk 19K op het program)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@Levitas, ik ben geen expert, maar is dat geen hele drastische oplossing? Ik heb ook weleens last gehad van een blaar, kocht dan zo'n speciale blarenpleister en kon weer prima lopen.
Het verschil zal 'm toch niet zitten in +1 km of +1 mijl per week. Denk ik dan.![]()
Sluit me hier wel bij aan, maar goed, het zijn natuurlijk Levitas zijn voeten, niet de mijne.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:44 schreef Zwabberhark het volgende:
@Levitas, ik ben geen expert, maar is dat geen hele drastische oplossing? Ik heb ook weleens last gehad van een blaar, kocht dan zo'n speciale blarenpleister en kon weer prima lopen.
Het verschil zal 'm toch niet zitten in +1 km of +1 mijl per week. Denk ik dan.
The sun in your Eyes
Gelukkig wel Wifi hier idd
M'n telefoon is ook echt het enige dat ik bij me heb![]()
En ik weet ondertussen nieteer hoe ik m'n been moet houden op die klote stoeltjesI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik heb alleen niet "eens" last van een blaar. Het is elke keer als ik een langere afstand (15km bijv.) loop of op hoger tempo (10km @ Ekiden of gisteren intervallen) loop. Op beide voeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Het verschil zal 'm toch niet zitten in +1 km of +1 mijl per week. Denk ik dan.
+1km of +1 mijl vind ik ook niet een al te groot verschil, maar de verklaring klinkt wat mij betreft best logisch. Ik zou het eventueel nog even aan kunnen kijken. Zondag staat er net geen 13km op het programma, kijken hoe dat gaat. Anders preventief intapen en kijken of dat helpt.
Eerlijk gezegd zie ik het ook niet zitten om een stapje terug te doen, het gaat lekker. Maar ik wil ook weer niet eigenwijs zijn![]()
![]()
Langquote:half uur geleden een korte intake en kreeg te horen dat alle behandelkamers vol zitten door ambulances...
Stomme ambulances altijd. Beetje in de behandelkamer te zitten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
Langhalf uur geleden een korte intake en kreeg te horen dat alle behandelkamers vol zitten door ambulances...
Dat kan ik me voorstellen, ja. Sterkte!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef E.T. het volgende:
Dacht zelf alleen maar aan verrekt of verkrampt en dus verschil tussen koelen of warmhouden.... Een middagje ziekenhuis kwam niet bij me op![]()
![]()
Nou idd! Die horen toch ook gewoon in een garagequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Stomme ambulances altijd. Beetje in de behandelkamer te zitten.![]()
![]()
Hoop dat je snel geholpen wordt ET![]()
![]()
Ik wilde onder 2:10 de HM halenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Holy Harrier, dat is een hele nette HM. 20e kilometer nog even in 5:40, mijn lichaam wilde dan nooit meer. Briljant gedaan.. Appje op mijn suunto zei op 19KM dat ik op een eindtijd van 2:11:23 liep. Dus nog ff een beetje versneld. Je ziet dat we duidelijk in mijn hartslag terug die ik tot die tijd zo tussen 160 en 165 kon houden maar die laatste 2KM ging het hard omhoog tot 173.
![]()
In plaats van dat verhaal van die verkrampte tenen kan het natuurlijk ook gewoon komen omdat je na langere tijd zweterige voeten krijgt, waardoor je blaren krijgt. Dat klinkt mij logischer in de oren. Probeer eens een oplossing te zoeken om droge sokken te houden, ander materiaal of zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet "eens" last van een blaar. Het is elke keer als ik een langere afstand (15km bijv.) loop of op hoger tempo (10km @ Ekiden of gisteren intervallen) loop. Op beide voeten.
+1km of +1 mijl vind ik ook niet een al te groot verschil, maar de verklaring klinkt wat mij betreft best logisch. Ik zou het eventueel nog even aan kunnen kijken. Zondag staat er net geen 13km op het programma, kijken hoe dat gaat. Anders preventief intapen en kijken of dat helpt.
Eerlijk gezegd zie ik het ook niet zitten om een stapje terug te doen, het gaat lekker. Maar ik wil ook weer niet eigenwijs zijn![]()
Dubbellaagse anti-blaarsokken en vaselinequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In plaats van dat verhaal van die verkrampte tenen kan het natuurlijk ook gewoon komen omdat je na langere tijd zweterige voeten krijgt, waardoor je blaren krijgt. Dat klinkt mij logischer in de oren. Probeer eens een oplossing te zoeken om droge sokken te houden, ander materiaal of zo.
Ja doei.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef streamnl het volgende:
Swets!!![]()
![]()
Slacker!!![]()
![]()
Hier ook eenbericht....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Of gewoon op de verkramping van je tenen gaan letten. Als ik langer loop dan gaan mijn tenen ook krullen. Als ik dat dan opmerk dan strek ik ze weer plat in de schoen en blijf ik er de rest van de loop op letten.
Of inderdaad Vaseline, anti-blaarsokken of pleisters.The sun in your Eyes
Rondje bij Radio Kootwijk. Geen toptijd (gezien heuvels en veel mul zand), maar het het is daar wel gaaf om te lopen.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/215201600/1836758
Dat gebouw ziet er ook zo mysterieus uit!![]()
Ooooh ik vind dat gebouw zó tof!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Rondje bij Radio Kootwijk. Geen toptijd (gezien heuvels en veel mul zand), maar het het is daar wel gaaf om te lopen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gebouw ziet er ook zo mysterieus uit!
Prachtige omgeving om te lopen Guitar!
over 3 maanden weer de Hoge Veluweloop daar in de buurt![]()
![]()
Bedankt voor de tip! Ik ga mij inschrijven!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ooooh ik vind dat gebouw zó tof!
Prachtige omgeving om te lopen Guitar!
over 3 maanden weer de Hoge Veluweloop daar in de buurt![]()
![]()
![]()
Dat zijn genoeg tips die ik eerst uit kan proberen, thanks
E.T, ik hoop dat je snel geholpen wordt. Wachten in het ziekenhuis is wel één van de vervelendste plekken om te wachten![]()
Radio Kootwijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:09 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gebouw ziet er ook zo mysterieus uit!Ik fiets daar zomers regelmatig. Zo tof daar. Kan zo in Bioshock.
![]()
Dat wolkendek hoort er ook helemaal bijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:09 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gebouw ziet er ook zo mysterieus uit!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Deze week de eerste 5km aaneengesloten gelopen, was maandag tijd voor les 27 van Evy. Liep lekker dus doorgelopen op tempo dat ik daarvoor had. Uiteindelijk uitgekomen op 5km. Snelheid: 6:00/kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag het vervolg gepakt, les 28 is de eerste les waarbij je tot het eind door "mag" lopen, iets langer doorgelopen dan de planning was, totaal 38 min, met expres een iets lager tempo dan maandag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag geprobeerd om de snelheid in een rondje te krijgen, dus korte afstand gelopen. 2.8 km met 5:30/km gemiddeld. (Wiehoo, bekertjes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All management is Strategic Management.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Goed gedaan Jezus! Evy is fier op u.
![]()
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Goed bezig GodsSon!
Oh ja trouwens; Als ik weer eens zeg niet te gaan hardlopen vanwege een rotdag, wil iemand me dan met een grote rotschop naar buiten trappen? Heb spijt dat ik gisteren niet ben geweest en voel me nog steeds meh. Waarschijnlijk had lopen geholpen. Nu kan ik pas zondag weer..![]()
![]()
En weer thuis![]()
Idd spier in m'n bovenbeen gescheurdDe haast van de huisarts kwam door de zwelling die in m'n spier zit. (Ik zie het nauwelijks, merk hooguit dat m'n broekspijp iets minder wijd zit). Zwelling kan de doorbloeding stagneren enzo, maar dat heb ik allemaal niet gelukkig.
Rust dus. En belasten naar kunnen. En over 1,5 a 2 weken mag ik weer héél voorzichtig aan hardlopen gaan denken en dan weer voorzichtig opbouwen en niet meteen 8km lopen![]()
En diclofenac gekregen (moet Swets zo nog ff halen bij de apotheek).. die ga ik ff innemen vandaag en morgen, dan kan ik morgen gewoon naar Robbie Williams(auto dus dichtbij parkeren en niet te veel swingen
)
Ben vooral blij dat m'n been nu weer gestrekt op de bank kan ipv dat gehang op die rot-stoeltjes in het ziekenhuis
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:45 schreef E.T. het volgende:
En weer thuis![]()
Idd spier in m'n bovenbeen gescheurdDe haast van de huisarts kwam door de zwelling die in m'n spier zit. (Ik zie het nauwelijks, merk hooguit dat m'n broekspijp iets minder wijd zit). Zwelling kan de doorbloeding stagneren enzo, maar dat heb ik allemaal niet gelukkig.
Rust dus. En belasten naar kunnen. En over 1,5 a 2 weken mag ik weer héél voorzichtig aan hardlopen gaan denken en dan weer voorzichtig opbouwen en niet meteen 8km lopen![]()
En diclofenac gekregen (moet Swets zo nog ff halen bij de apotheek).. die ga ik ff innemen vandaag en morgen, dan kan ik morgen gewoon naar Robbie Williams(auto dus dichtbij parkeren en niet te veel swingen
)
Laat die 4 monsters maar ff heel lief zijn voor je
Oh gelukkig niet onder het mes ofzo. Beterschapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:45 schreef E.T. het volgende:
En weer thuis![]()
)
Hoe komt dat nou zo ineens E.T? Hadden ze daar nog een verklaring voor? Beterschap en sterkteLaat je maar lekker verwennen!
![]()
Oef, sterkte & beterschap!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:45 schreef E.T. het volgende:
En weer thuis![]()
)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Beterschap!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:47 schreef E.T. het volgende:
Ben vooral blij dat m'n been nu weer gestrekt op de bank kan ipv dat gehang op die rot-stoeltjes in het ziekenhuisGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:45 schreef E.T. het volgende:
En weer thuis![]()
)
Heel veel sterkte!![]()
Moet zeggen dat ik bang was voor een langere herstelperiode dan 2 weken, maar alsnog mooi klote!Dat je maar snel weer rond mag hobbelen!
Ja doei.![]()
Inderdaad E.T, hopelijk ben je snel weer herstelt. Beterschap!The sun in your Eyes
Ik ben gewoon een oud wijfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:52 schreef GotC het volgende:
Hoe komt dat nou zo ineens E.T? Hadden ze daar nog een verklaring voor? Beterschap en sterkteLaat je maar lekker verwennen!
![]()
En over twee weken mag ik weer eens voorzichtig gaan kijken hoe het er voor staat he.. Dan weer opbouwen.. Voordat ik weer op hetzelfde punt ben als nu, ben ik zo maar 5/6 weken verder.. en er zijn nog maar 10 weken tot de vredesloop..
Onverwachts, ET! Beterschap en sterkte met het niet-hardlopen
(en voor Swets nog een)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Dan maar gelijk je horizon verbreden tot de bruggenloop. Dis is nog zover weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een oud wijf![]()
En over twee weken mag ik weer eens voorzichtig gaan kijken hoe het er voor staat he.. Dan weer opbouwen.. Voordat ik weer op hetzelfde punt ben als nu, ben ik zo maar 5/6 weken verder.. en er zijn nog maar 10 weken tot de vredesloop..
![]()
Diclofenac is wereldspul, dat is dan het enige goede nieuws E.T. Beterschap!
Ben zelf net een rondje gaan lopen, tussen de nachtdiensten door. Ik slaap dan namelijk 's ochtends en 's avonds. Gelukkig is het alleraardigst weer en hoefde ik niet in de volle zon te lopen.
Ik voelde nog wel de intervallen van dinsdag en 100% fit ben ik natuurlijk ook niet met al die nachten wakker zijn, bovendien heb ik sinds 5 uur niks meer gegeten, maar: het ging redelijk. Niks bijzonders, maar toch, blij dat ik gegaan ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel sterkte met het herstel! Hopen dat je snel weer lekker rond kan hobbelen!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
![]()
![]()
De vooroeverloop is definitief gedegradeerd tot rustig trainingsloopje. Met camelbak en VFF. Gezellig met jullie mee lopen!
Mijn vriendin heeft vanmiddag al onderdak voor het konijn gezocht en een hotelletje in de buurt van Roche en Ardennes. Van vrijdag tot zondag.![]()
Dat wordt dus mijn echte buitenlandse trail, ontzettend gaaf en heb er echt super veel zin in! Nu alleen nog hopen dat ik die vrijdag vrij kan krijgen of vroeg weg kan sowieso. Fok!meet in de Ardennen!![]()
![]()
![]()
Leuk! Ben wel wat jaloers! Al waren de omstandigheden van vorig jaar wel echt bangmakend.... >30 graden
Ja doei.![]()
Leuk! Wordt vast tof! Goede voorbereiding ook wel voor je 37km trailquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:37 schreef Jero_nimo het volgende:
De vooroeverloop is definitief gedegradeerd tot rustig trainingsloopje. Met camelbak en VFF. Gezellig met jullie mee lopen!
Mijn vriendin heeft vanmiddag al onderdak voor het konijn gezocht en een hotelletje in de buurt van Roche en Ardennes. Van vrijdag tot zondag.![]()
Dat wordt dus mijn echte buitenlandse trail, ontzettend gaaf en heb er echt super veel zin in! Nu alleen nog hopen dat ik die vrijdag vrij kan krijgen of vroeg weg kan sowieso. Fok!meet in de Ardennen!![]()
![]()
![]()
Wel lekker voor de supporters.. Pff minder voor ons dan ja.. Gelukkig heb ik nu die camelbak al!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk! Ben wel wat jaloers! Al waren de omstandigheden van vorig jaar wel echt bangmakend.... >30 graden
En hats, dat is zeker een goede training! Past er gelukkig ook nog wel goed tussen. Al zal de HVT wel wat makkelijker zijn. Een heel stuk minder hoogtemeters!![]()
![]()
Het is wel herkenbaar. Ik liep begin dit jaar voor het eerst een HM in training (overigens langzamer dan jij gedaan hebt, 2:13 of zo) en na afloop stond ik midden in het Balijbos met mijn handen in de lucht, helemaal in mijn eentje, te juichen. Overigens kon ik daarna ook nauwelijks meer verder omdat alles pijn deed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wilde onder 2:10 de HM halen. Appje op mijn suunto zei op 19KM dat ik op een eindtijd van 2:11:23 liep. Dus nog ff een beetje versneld. Je ziet dat we duidelijk in mijn hartslag terug die ik tot die tijd zo tussen 160 en 165 kon houden maar die laatste 2KM ging het hard omhoog tot 173.
Benieuwd waar je nog toe in staat bent als je voor het "echie" gaat lopen.![]()
Ik ben in tijden niet meer zo zenuwachtig geweest zeg. Tikkend voetje, slechte concentratie, alles. Heb echt zin in morgen, ben benieuwd wat het gaat worden. Aan het weer mag het niet liggen (20 graden, licht briesje, misschien wat bewolking).
Hopelijk kan ik vannacht een beetje slapen, kan me niet herinneren dat ik de afgelopen jaren zo zenuwachtig ben geweest.
The sun in your Eyes
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja hoor....ik denk: Saaie toureteppe vandaag, laat ik maar wat andere dingen gaan doen...
Kom ik tussendoor ff kijken, is het ineens een hele toffe etappe!
Allemaal op een elektrische fiets?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef YUR het volgende:
Ja hoor....ik denk: Saaie toureteppe vandaag, laat ik maar wat andere dingen gaan doen...
Kom ik tussendoor ff kijken, is het ineens een hele toffe etappe!![]()
Als dat zo is, hebben sommigen een lege accuquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Allemaal op een elektrische fiets?F means you're fucked![]()
Erg tof dit jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef YUR het volgende:
Kom ik tussendoor ff kijken, is het ineens een hele toffe etappe!Ik was ook 'bang' voor een beetje een saaie dag, maar dit gaat lekker zo
![]()
![]()
Ik fiets ook effe naar huis, ineens allelei dingen aan de hand in de Tour idd.
Loopje van vandaag even uitstellen na de finishMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ze hoeven nog geen 20km meer, dus snel fietsenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:48 schreef Guard het volgende:
Ik fiets ook effe naar huis, ineens allelei dingen aan de hand in de Tour idd.
Loopje van vandaag even uitstellen na de finish![]()
![]()
Elke etappe is saai, want wielrennen is saai.![]()
Zo en nu ontiegelijk bunkeren met 2 afdelingen van het werk bij de wok
Ben al thuisquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze hoeven nog geen 20km meer, dus snel fietsen
Toen ik wegging was alleen Valverde eraf gereden, nu ineens het geel achterop...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Elke etappe is saai, want wielrennen is saai.![]()
quote:Zo en nu ontiegelijk bunkeren met 2 afdelingen van het werk bij de wokSmakelijk
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben al thuis
Toen ik wegging was alleen Valverde eraf gereden, nu ineens het geel achterop...Valverde ligt meer dan 3 minuten achter
En Mollema en Ten Dam zitten voorin in de ontsnapping die inmiddels toch uitloopt.. Geel op 44 sec daar achter ja. Die gaat niets weggeven, maar Valverde valt er tussenuit zo
![]()
![]()
![]()
Das heul nietvoor mijn tourpoule..
Eerste jaar dat ik eens geen NL-er opstel, omdat die altijd in km 1 tegen de vlakte slaan, gaan ze ineens met zijn 2-en in de top 5 rondrijden
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef Guard het volgende:
Das heul nietvoor mijn tourpoule..
Eerste jaar dat ik eens geen NL-er opstel, omdat die altijd in km 1 tegen de vlakte slaan, gaan ze ineens met zijn 2-en in de top 5 rondrijdendat zal je leren
![]()
![]()
Oh 6 minuten al dus![]()
Valverde.. En Froome heeft een probleem met zijn ploeg.. die moet het werk echt zelf gaan doen in de bergen anders ben ik bang voor zijn geel.. nou ja bang..
![]()
![]()
Froome gaat zo nog flink verliezen... in die 2e groep zijn ze er bijna klaar meeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik weet niet wat het is.. echt krachtig komt het niet over iig..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:03 schreef Guard het volgende:
Froome gaat zo nog flink verliezen... in die 2e groep zijn ze er bijna klaar mee![]()
![]()
Nee maar het zou ook weer niets verbazen als ie straks iedereen (2xquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is.. echt krachtig komt het niet over iig..) eraf rijdt op de Alpe d'Huez
Nee op zich niet, maar dan moet zijn ploeg wel harder voor hem gaan werkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee maar het zou ook weer niets verbazen als ie straks iedereen (2x) eraf rijdt op de Alpe d'Huez
![]()
![]()
Haha Cav komt nu niet meer uit het wiel van Sagan (tot vlak voor de finish, hoopt ie)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:09 schreef Guard het volgende:
Haha Cav komt nu niet meer uit het wiel van Sagan (tot vlak voor de finish, hoopt ie)Mollema
![]()
![]()
Ik ben net naar de wc geweest.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Net zo saai als wielrennen.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Was een plasje plegen.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: