Tja, ga je voor de console met de fijnste controller dan is het opstijgend vliegtuig geluid onvermijdelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef Vaas3 het volgende:
zit nog te twijfelen over xbox of ps3 versie.iemand suggesties?heeft xbox bv voordeeltjes over ps3?
De PS3 versie is waarschijnlijk beter aangezien alleen die versie getoond is. En je hebt dan maar één disk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef eight het volgende:
[..]
Tja, ga je voor de console met de fijnste controller dan is het opstijgend vliegtuig geluid onvermijdelijk.
dilemma's dilemma's...
Beide denk ik. Gezien de grote omvang van de game valt er altijd wel wat bij te schaven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zou Rockstar op dit moment nog echt aan het werk zijn met gta v, of hebben ze gewoon een releasedatum gekozen waarbij ze zeker wisten dat het binnen die tijd af is?
Ah oke, maar het lijkt mij dat er een maand voor de release wel al wordt begonnen met de logistieke dingen. Is niet niks om zoveel schijfjes over de hele wereld te verspreiden in een korte periodequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef eight het volgende:
[..]
Beide denk ik. Gezien de grote omvang van de game valt er altijd wel wat bij te schaven.
Wat normaal gebeurt is dat devvers gewoon doorgaan en patchen, funny stuff als DLC aanbieden, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zou Rockstar op dit moment nog echt aan het werk zijn met gta v, of hebben ze gewoon een releasedatum gekozen waarbij ze zeker wisten dat het binnen die tijd af is?
Valt wel mee. De schijfjes worden meestal gewoon in Europa geproduceerd omdat er relatief weinig handelingen voor nodig zijn (en daarmee de noodzaak wegvalt om gebruik te maken van zeer goedkope arbeidskrachten). Daarnaast is productie in Azië een veel groter risico ivm piraterij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ah oke, maar het lijkt mij dat er een maand voor de release wel al wordt begonnen met de logistieke dingen. Is niet niks om zoveel schijfjes over de hele wereld te verspreiden in een korte periode
Hoe zat dit met 4? Ik heb hem op de xbox360 en ps3, maar op de 360 ziet hij er beter uit. Sowieso vind ik de graphics op de 360 mooier van meerdere spellen. Alhoewel ik het meeste game op de ps3.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:46 schreef maxburger het volgende:
[..]
De PS3 versie is waarschijnlijk beter aangezien alleen die versie getoond is. En je hebt dan maar één disk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA V is nog niet "goud" gegaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoe zat dit met 4? Ik heb hem op de xbox360 en ps3, maar op de 360 ziet hij er beter uit. Sowieso vind ik de graphics op de 360 mooier van meerdere spellen. Alhoewel ik het meeste game op de ps3.4 was beter op de Xbox.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan niet wachten in ieder geval. Ik zet de xdoos ook niet meer aan, straks gaat ie me nog kapot voor gta4, kan ik opnieuw zon prul halen
Mijn Xbox staat in een gesloten kast met een deurtje ervoor en ik heb nooit last van de straaljager.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef eight het volgende:
[..]
Tja, ga je voor de console met de fijnste controller dan is het opstijgend vliegtuig geluid onvermijdelijk.
dilemma's dilemma's...
Straaljagerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mijn Xbox staat in een gesloten kast met een deurtje ervoor en ik heb nooit last van de straaljager.
Ik wacht tot GTA V. DVD erin doen, hele xdoos omhullen met piepschuim er purquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mijn Xbox staat in een gesloten kast met een deurtje ervoor en ik heb nooit last van de straaljager.
Geen idee, we gaan het spel deze maand spelen, maar of daar online bij zit, denk het niet. Misschien dat ze het voor het laatst houden of ergens rondom gamescom als trailer. Rockstar kennende komen er voor de launch echt nog wel meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben benieuwd hoelang het duurt tot de preview van online komt...
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan het spel deze maand spelen, maar of daar online bij zit, denk het niet. Misschien dat ze het voor het laatst houden of ergens rondom gamescom als trailer. Rockstar kennende komen er voor de launch echt nog wel meer
Zoals het er staat, of dacht je dat Rockstar pers niet uitnodigt om previews te schrijven?quote:
Ow, nee dacht dat je met 'we' ook ons bedoeldequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals het er staat, of dacht je dat Rockstar pers niet uitnodigt om previews te schrijven?
Lolquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ow, nee dacht dat je met 'we' ook ons bedoelde
Tja.... Helaas zal een embargo dat niet toelatenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Vaak niet nee. We hebben wel eens prijsvragen waar mensen mee kunnen op een trip (Vorig jaar Borderlands 2 op gamescom bv), maar dat komt echt sporadisch voor. Ons (pers dus) kunnen ze nog boycotten, gewone mensen zullen daar niet mee zittenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja.... Helaas zal een embargo dat niet toelaten
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan hadden ze de releasedatum wel op juli gezetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Die gangs/crews uit Max Payne 3 zouden toch ook in GTAV komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:33 schreef -CRASH- het volgende:
GTA V online zal wel zoiets worden als in RDR.
En dat beviel me uitstekend.
Ik kan wachtenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaak niet nee. We hebben wel eens prijsvragen waar mensen mee kunnen op een trip (Vorig jaar Borderlands 2 op gamescom bv), maar dat komt echt sporadisch voor. Ons (pers dus) kunnen ze nog boycotten, gewone mensen zullen daar niet mee zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik kan wachtenAllang gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is die Thunderstick in die game uitermate cool
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Maar er zijn er nog genoeg die het niet wetenquote:
Duh, die waren niet op E3. Maar je snapt dat de ene uitgever sneller 'hype' wil creëren dan de ander. En Rockstar doet dat al door te zeggen dat er ergens deze zomer een trailer komt, om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar er zijn er nog genoeg die het niet weten
Doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:39 schreef Flitskikker het volgende:
Ik zit te overwegen om voor 50 euro een tweedehands console te kopen om dit spel te kunnen spelen, want die gameplayvideo is té vet. Geen zin om te wachten op PC.
Kun je best doen. Met name de 360 kost geen flikker meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:39 schreef Flitskikker het volgende:
Ik zit te overwegen om voor 50 euro een tweedehands console te kopen om dit spel te kunnen spelen, want die gameplayvideo is té vet. Geen zin om te wachten op PC.
ga eens kijken bij een usedproducts winkel,heb ik gister ook gedaan en voor 8 tientjes had ik een 360 slim 250 gb met ufc undisputed 3 erbij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Kun je best doen. Met name de 360 kost geen flikker meer.
Ik twijfel tevens of ik dan meteen een "gemodificeerde" versie zal kopen (of dat zelf doen), want die spellen zijn natuurlijk superduur voor de consoles.quote:
kan je doen natuurlijk maar je begrijpt wel zogauw je GTA V er voor de 1e keer in doet je meteen een live ban hebtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik twijfel tevens of ik dan meteen een "gemodificeerde" versie zal kopen (of dat zelf doen), want die spellen zijn natuurlijk superduur voor de consoles.
EDIT: En kans op vervroegde uitgave van spellen.
Gewoon niet aansluiten op internet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
kan je doen natuurlijk maar je begrijpt wel zogauw je GTA V er voor de 1e keer in doet je meteen een live ban hebt
Gisteren een PS3 slim + controller + Black Ops 2 gehaald voor 75 euroquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:39 schreef Flitskikker het volgende:
50 euro een tweedehands console te kopen om dit spel te kunnen spelen, want die gameplayvideo is té vet. Geen zin om te wachten op PC.
aangesloten of niet,je krijgt een ''flag'' op je xbox volgende keer als je hem aansluit word je alsnog gebannedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon niet aansluiten op internet.
Maargoed, ik zal nog wel een keer de mogelijkheden/opties bekijken.
Zou ik absoluut niet doen heb het zelf ook gedaan en heb er enorm veel spijt van. De spellen worden steeds weer beter beveiligd (volgens mij geven ze dat aan met wave 1, wave 2, wave 3 etc.) en daardoor moet je hem ook updaten om de nieuwste spellen te downloaden. Maar dat moet geloof ik van binnenuit...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik twijfel tevens of ik dan meteen een "gemodificeerde" versie zal kopen (of dat zelf doen), want die spellen zijn natuurlijk superduur voor de consoles.
Dat wist ik niet, bedankt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:34 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
aangesloten of niet,je krijgt een ''flag'' op je xbox volgende keer als je hem aansluit word je alsnog gebanned
Ah, bedankt voor je ervaring. Klinkt erg omslachtig zo ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zou ik absoluut niet doen heb het zelf ook gedaan en heb er enorm veel spijt van. De spellen worden steeds weer beter beveiligd (volgens mij geven ze dat aan met wave 1, wave 2, wave 3 etc.) en daardoor moet je hem ook updaten om de nieuwste spellen te downloaden. Maar dat moet geloof ik van binnenuit...
Marktplaats? Of die usedproducts?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gisteren een PS3 slim + controller + Black Ops 2 gehaald voor 75 euro
Bij een tweedehands zaak koop je voor 15 / 20 euro wel vrij nieuwe spellen hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar ik neem niet aan dat GTA5 op dag 1 al voor die prijs beschikbaar is. Ik koop zo'n ding natuurlijk wel om op dag 1 te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bij een tweedehands zaak koop je voor 15 / 20 euro wel vrij nieuwe spellen hoor.
Voor GTA moet je dat natuurlijk ook gewoon over hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar ik neem niet aan dat GTA5 op dag 1 al voor die prijs beschikbaar is. Ik koop zo'n ding natuurlijk wel om op dag 1 te kunnen spelen.
Tuurlijk, al is het alleen maar al zodat Rockstar meer omzet hierdoor maakt en in het vervolg met nog betere (gta) games komt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor GTA moet je dat natuurlijk ook gewoon over hebben.
Fair enough. Alleen begint het dan wel aan te tikken met console erbij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor GTA moet je dat natuurlijk ook gewoon over hebben.
Heeft toch al een heel lange aanloop achter de rug.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Fair enough. Alleen begint het dan wel aan te tikken met console erbij.
Ik heb voor Vice City destijds een PS2 gekocht en later weer doorverkocht. GTA is het zonder meer waard. Ik zou in elk geval geen jaar wachten voordat je het ook kunt spelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:39 schreef Flitskikker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |