Niet waar, krijg je gewoon als je preorderdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die atomic blimp krijg je volgens mij als je de special edition koopt voor 120 ballen
http://m.digitaltrends.co(...)imp-pre-order-bonus/quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Niet waar, krijg je gewoon als je preorderd
bij elke preorder krijg je atomic blimp, ook als je alleen de game preorderd. Staat daar ook btwquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://m.digitaltrends.co(...)imp-pre-order-bonus/
Hij is dus niet 120 maar rond de 80
de poster krijg je als je bij de winkel pre-ordert direkt mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Poster? Koop je hem daarom daar?
Dat zou mij nou echt niets kunnen schelen ik wil alleen die game en hoef absoluut geen poster te krijgen. En bovendien zijn die dan waarschijnlijk toch binnen een paar uur weg, op die site staat op=op
Ga eens naar www.bawsaq.comquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar stocks kopen en property inderdaad. Hoop dat je redelijk wat huizen kunt kopen en die ook echt kunt gebruiken.
Die krijg je gewoon erbij... Bij elke pre-order versiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die atomic blimp krijg je volgens mij als je de special edition koopt voor 120 ballen
Ja dat snap ik maar de game is daar wel 10 euro duurder dan bij de goedkoopstequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
de poster krijg je als je bij de winkel pre-ordert direkt mee.
Klopt, hoorde Roman eens zeggen dat hij erop wildequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:47 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ook te vinden op Times Square in GTA IV.
Tja, ga je voor de console met de fijnste controller dan is het opstijgend vliegtuig geluid onvermijdelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef Vaas3 het volgende:
zit nog te twijfelen over xbox of ps3 versie.iemand suggesties?heeft xbox bv voordeeltjes over ps3?
De PS3 versie is waarschijnlijk beter aangezien alleen die versie getoond is. En je hebt dan maar één disk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef eight het volgende:
[..]
Tja, ga je voor de console met de fijnste controller dan is het opstijgend vliegtuig geluid onvermijdelijk.
dilemma's dilemma's...
Beide denk ik. Gezien de grote omvang van de game valt er altijd wel wat bij te schaven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zou Rockstar op dit moment nog echt aan het werk zijn met gta v, of hebben ze gewoon een releasedatum gekozen waarbij ze zeker wisten dat het binnen die tijd af is?
Ah oke, maar het lijkt mij dat er een maand voor de release wel al wordt begonnen met de logistieke dingen. Is niet niks om zoveel schijfjes over de hele wereld te verspreiden in een korte periodequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef eight het volgende:
[..]
Beide denk ik. Gezien de grote omvang van de game valt er altijd wel wat bij te schaven.
Wat normaal gebeurt is dat devvers gewoon doorgaan en patchen, funny stuff als DLC aanbieden, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zou Rockstar op dit moment nog echt aan het werk zijn met gta v, of hebben ze gewoon een releasedatum gekozen waarbij ze zeker wisten dat het binnen die tijd af is?
Valt wel mee. De schijfjes worden meestal gewoon in Europa geproduceerd omdat er relatief weinig handelingen voor nodig zijn (en daarmee de noodzaak wegvalt om gebruik te maken van zeer goedkope arbeidskrachten). Daarnaast is productie in Azië een veel groter risico ivm piraterij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ah oke, maar het lijkt mij dat er een maand voor de release wel al wordt begonnen met de logistieke dingen. Is niet niks om zoveel schijfjes over de hele wereld te verspreiden in een korte periode
Hoe zat dit met 4? Ik heb hem op de xbox360 en ps3, maar op de 360 ziet hij er beter uit. Sowieso vind ik de graphics op de 360 mooier van meerdere spellen. Alhoewel ik het meeste game op de ps3.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:46 schreef maxburger het volgende:
[..]
De PS3 versie is waarschijnlijk beter aangezien alleen die versie getoond is. En je hebt dan maar één disk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA V is nog niet "goud" gegaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoe zat dit met 4? Ik heb hem op de xbox360 en ps3, maar op de 360 ziet hij er beter uit. Sowieso vind ik de graphics op de 360 mooier van meerdere spellen. Alhoewel ik het meeste game op de ps3.4 was beter op de Xbox.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan niet wachten in ieder geval. Ik zet de xdoos ook niet meer aan, straks gaat ie me nog kapot voor gta4, kan ik opnieuw zon prul halen
Mijn Xbox staat in een gesloten kast met een deurtje ervoor en ik heb nooit last van de straaljager.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef eight het volgende:
[..]
Tja, ga je voor de console met de fijnste controller dan is het opstijgend vliegtuig geluid onvermijdelijk.
dilemma's dilemma's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |