SPOILER
nee alleen puddingbuksen en dildo'squote:Op donderdag 11 juli 2013 22:06 schreef 2dope het volgende:
Zitten er ook schietgeweren in dit spel?
mvg
Dat is seentsro.quote:
denk midnightrelease en overal gekkenhuisquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef deadprez het volgende:
hoe groot is de kans dat het overal meteen uitverkocht is op de releasedate? zou het verstandig zijn om te pre-orderen?
Waarom zou je niet pre-orderen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef deadprez het volgende:
hoe groot is de kans dat het overal meteen uitverkocht is op de releasedate denken jullie? zou het verstandig zijn om te pre-orderen?
Media Markt heeft altijd wel genoeg. Sowieso nog nooit meegemaakt dat een game ergens uitverkocht was.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef deadprez het volgende:
hoe groot is de kans dat het overal meteen uitverkocht is op de releasedate denken jullie? zou het verstandig zijn om te pre-orderen?
Dat dachten ze wel bij GTA IV, die was gewoon nog overal beschikbaar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef deadprez het volgende:
thisquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Media Markt heeft altijd wel genoeg. Sowieso nog nooit meegemaakt dat een game ergens uitverkocht was.
Ik prefereer x360 controllert, dus die. Persoonlijk I guess, of je moet reviews afwachten waarin lui framerate enzo gaan vergelijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef Vaas3 het volgende:
zit nog te twijfelen over xbox of ps3 versie.iemand suggesties?
als je hem wilt hebben tegen de tijd dat je in je graf ligt wel. psn store is fucking traagquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar je zult hem ook wel kunnen downloaden in de playstation store?
ja dat is waar inderdaadquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Waarom zou je niet pre-orderen?
1) verzekert van een game op de dag van de release
2) Atomic blimp DLC extra
maar dat is lamequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar je zult hem ook wel kunnen downloaden in de playstation store?
Zou best kunnen, maar waarom bij gamemania? Die is toch niet de goedkoopste?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is waar inderdaadje moet bij gamemania vijf euro betalen als je hem pre-ordert, maar dat wordt weer van de prijs afgetrokken als je hem komt halen toch?
dan krijg je er een poster bij, ik weet niet of dat op andere plekken ook zo is?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar waarom bij gamemania? Die is toch niet de goedkoopste?
ik denk dat ik de online shit het eerste jaar ofzo niet aan zal raken, ik wil eerst de offline shit helemaal kapot spelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef BMTH182 het volgende:
deadprez heb jij een ps3 dan gaan we samen chillen in gta v online?
dem fucking pigeonsquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk dat ik de online shit het eerste jaar ofzo niet aan zal raken, ik wil eerst de offline shit helemaal kapot spelen
Poster? Koop je hem daarom daar?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan krijg je er een poster bij, ik weet niet of dat op andere plekken ook zo is?
/care, zoveel goedkoper zal hij bij andere winkels niet zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Poster? Koop je hem daarom daar?
Dat zou mij nou echt niets kunnen schelen ik wil alleen die game en hoef absoluut geen poster te krijgen. En bovendien zijn die dan waarschijnlijk toch binnen een paar uur weg, op die site staat op=op
quote:
Lijkt mij juist wel chill, geen lawaai van de disc in m'n ps3.quote:
Hoorde dat hij bij wehkamp 33 euro was tijdens een korting actie tijdje geleden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
/care, zoveel goedkoper zal hij bij andere winkels niet zijn
39 volgens mij, maar daar is het nu een beetje laat voor of nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoorde dat hij bij wehkamp 33 euro was tijdens een korting actie tijdje geleden.
36. Maar hij is daar alsnog de goedkoopste met 49,99.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoorde dat hij bij wehkamp 33 euro was tijdens een korting actie tijdje geleden.
Daar zitten nog geen verzendkosten bij of wel?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
36. Maar hij is daar alsnog de goedkoopste met 49,99.
Nee met verzendkosten is 51 nogwatquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Daar zitten nog geen verzendkosten bij of wel?
JAwel, maar bij de rest ± 10 euro verschil dus nog redelijk veel voor een poster...quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
39 volgens mij, maar daar is het nu een beetje laat voor of niet
Ah oke, denk dat ik hem daar dan bestel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee met verzendkosten is 51 nogwat
Toch nog ruim 9 weken... wel grappig dat iedereen (including me) de uitstel van spring 2013 naar 17 september al lang weer vergeten en vergeven is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 05:29 schreef mega-worstje het volgende:
Hoppa pre-order49,99 het valt aardig mee en nu is het dagen aftellen
Inprincipe op release, maar komt nog vaak voor dat het later komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
50 euro via Wehkamp zie ik ja. Nog nooit iets via besteld. Wordt dat dan op de releasedag afgeleverd of kan het zijn dat het wat langer duurt?
En je kan via de site bijhouden of het onderweg is, etc?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Inprincipe op release, maar komt nog vaak voor dat het later komt.
Deze had iedereen met gezond verstand gewoon ingecalculeerd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toch nog ruim 9 weken... wel grappig dat iedereen (including me) de uitstel van spring 2013 naar 17 september al lang weer vergeten en vergeven is.
En welke keuze heb je ? Niet kopen, want dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toch nog ruim 9 weken... wel grappig dat iedereen (including me) de uitstel van spring 2013 naar 17 september al lang weer vergeten en vergeven is.
Hahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Inprincipe welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En je kan via de site bijhouden of het onderweg is, etc?
Dat is ook helemaal wat ik zegquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En welke keuze heb je ? Niet kopen, want dat zal ze lerenHeb je alleen jezelf mee
Mij maakt het niet veel uit! Als die game maar helemaal af isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahawe hadden godverdomme al kunnen spelen als Rockstar het niet had uitgesteld
Ja dan zonder huizen kopen, auto's tunen en alle sporten etc.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahawe hadden godverdomme al kunnen spelen als Rockstar het niet had uitgesteld
Ik ben vooral benieuwd naar stocks kopen en property inderdaad. Hoop dat je redelijk wat huizen kunt kopen en die ook echt kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja dan zonder huizen kopen, auto's tunen en alle sporten etc.
Geen speciale versie nemen en hem voor 38 euro krijgen, dat is een koopjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:29 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb hem laatst besteld via wehkamp voor die 38E incl verzending. Alleen twijfel ik nu over zo'n speciale versieWat zou ik het beste kunnen doen?
Die atomic blimp krijg je volgens mij als je de special edition koopt voor 120 ballenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 03:21 schreef Faazz het volgende:
Ja hoe zit dat met die Atomic Blimp? Alleen te besturen als je pre-orderd? Dus als ik over een half jaar besluit dat spel te kopen kan ik hem nooit besturen?
Ik snap die overige additional content ook nog steeds niet.. Kun je dat later evt vrijspelen of wordt dat iets in de trant van DLC met een prijskaartje?
Niet waar, krijg je gewoon als je preorderdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die atomic blimp krijg je volgens mij als je de special edition koopt voor 120 ballen
http://m.digitaltrends.co(...)imp-pre-order-bonus/quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Niet waar, krijg je gewoon als je preorderd
bij elke preorder krijg je atomic blimp, ook als je alleen de game preorderd. Staat daar ook btwquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://m.digitaltrends.co(...)imp-pre-order-bonus/
Hij is dus niet 120 maar rond de 80
de poster krijg je als je bij de winkel pre-ordert direkt mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Poster? Koop je hem daarom daar?
Dat zou mij nou echt niets kunnen schelen ik wil alleen die game en hoef absoluut geen poster te krijgen. En bovendien zijn die dan waarschijnlijk toch binnen een paar uur weg, op die site staat op=op
Ga eens naar www.bawsaq.comquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar stocks kopen en property inderdaad. Hoop dat je redelijk wat huizen kunt kopen en die ook echt kunt gebruiken.
Die krijg je gewoon erbij... Bij elke pre-order versiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die atomic blimp krijg je volgens mij als je de special edition koopt voor 120 ballen
Ja dat snap ik maar de game is daar wel 10 euro duurder dan bij de goedkoopstequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
de poster krijg je als je bij de winkel pre-ordert direkt mee.
Klopt, hoorde Roman eens zeggen dat hij erop wildequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:47 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ook te vinden op Times Square in GTA IV.
Tja, ga je voor de console met de fijnste controller dan is het opstijgend vliegtuig geluid onvermijdelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef Vaas3 het volgende:
zit nog te twijfelen over xbox of ps3 versie.iemand suggesties?heeft xbox bv voordeeltjes over ps3?
De PS3 versie is waarschijnlijk beter aangezien alleen die versie getoond is. En je hebt dan maar één disk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef eight het volgende:
[..]
Tja, ga je voor de console met de fijnste controller dan is het opstijgend vliegtuig geluid onvermijdelijk.
dilemma's dilemma's...
Beide denk ik. Gezien de grote omvang van de game valt er altijd wel wat bij te schaven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zou Rockstar op dit moment nog echt aan het werk zijn met gta v, of hebben ze gewoon een releasedatum gekozen waarbij ze zeker wisten dat het binnen die tijd af is?
Ah oke, maar het lijkt mij dat er een maand voor de release wel al wordt begonnen met de logistieke dingen. Is niet niks om zoveel schijfjes over de hele wereld te verspreiden in een korte periodequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef eight het volgende:
[..]
Beide denk ik. Gezien de grote omvang van de game valt er altijd wel wat bij te schaven.
Wat normaal gebeurt is dat devvers gewoon doorgaan en patchen, funny stuff als DLC aanbieden, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zou Rockstar op dit moment nog echt aan het werk zijn met gta v, of hebben ze gewoon een releasedatum gekozen waarbij ze zeker wisten dat het binnen die tijd af is?
Valt wel mee. De schijfjes worden meestal gewoon in Europa geproduceerd omdat er relatief weinig handelingen voor nodig zijn (en daarmee de noodzaak wegvalt om gebruik te maken van zeer goedkope arbeidskrachten). Daarnaast is productie in Azië een veel groter risico ivm piraterij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ah oke, maar het lijkt mij dat er een maand voor de release wel al wordt begonnen met de logistieke dingen. Is niet niks om zoveel schijfjes over de hele wereld te verspreiden in een korte periode
Hoe zat dit met 4? Ik heb hem op de xbox360 en ps3, maar op de 360 ziet hij er beter uit. Sowieso vind ik de graphics op de 360 mooier van meerdere spellen. Alhoewel ik het meeste game op de ps3.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:46 schreef maxburger het volgende:
[..]
De PS3 versie is waarschijnlijk beter aangezien alleen die versie getoond is. En je hebt dan maar één disk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA V is nog niet "goud" gegaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoe zat dit met 4? Ik heb hem op de xbox360 en ps3, maar op de 360 ziet hij er beter uit. Sowieso vind ik de graphics op de 360 mooier van meerdere spellen. Alhoewel ik het meeste game op de ps3.4 was beter op de Xbox.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan niet wachten in ieder geval. Ik zet de xdoos ook niet meer aan, straks gaat ie me nog kapot voor gta4, kan ik opnieuw zon prul halen
Mijn Xbox staat in een gesloten kast met een deurtje ervoor en ik heb nooit last van de straaljager.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef eight het volgende:
[..]
Tja, ga je voor de console met de fijnste controller dan is het opstijgend vliegtuig geluid onvermijdelijk.
dilemma's dilemma's...
Straaljagerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mijn Xbox staat in een gesloten kast met een deurtje ervoor en ik heb nooit last van de straaljager.
Ik wacht tot GTA V. DVD erin doen, hele xdoos omhullen met piepschuim er purquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mijn Xbox staat in een gesloten kast met een deurtje ervoor en ik heb nooit last van de straaljager.
Geen idee, we gaan het spel deze maand spelen, maar of daar online bij zit, denk het niet. Misschien dat ze het voor het laatst houden of ergens rondom gamescom als trailer. Rockstar kennende komen er voor de launch echt nog wel meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben benieuwd hoelang het duurt tot de preview van online komt...
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan het spel deze maand spelen, maar of daar online bij zit, denk het niet. Misschien dat ze het voor het laatst houden of ergens rondom gamescom als trailer. Rockstar kennende komen er voor de launch echt nog wel meer
Zoals het er staat, of dacht je dat Rockstar pers niet uitnodigt om previews te schrijven?quote:
Ow, nee dacht dat je met 'we' ook ons bedoeldequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals het er staat, of dacht je dat Rockstar pers niet uitnodigt om previews te schrijven?
Lolquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ow, nee dacht dat je met 'we' ook ons bedoelde
Tja.... Helaas zal een embargo dat niet toelatenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Vaak niet nee. We hebben wel eens prijsvragen waar mensen mee kunnen op een trip (Vorig jaar Borderlands 2 op gamescom bv), maar dat komt echt sporadisch voor. Ons (pers dus) kunnen ze nog boycotten, gewone mensen zullen daar niet mee zittenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja.... Helaas zal een embargo dat niet toelaten
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan hadden ze de releasedatum wel op juli gezetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Die gangs/crews uit Max Payne 3 zouden toch ook in GTAV komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:33 schreef -CRASH- het volgende:
GTA V online zal wel zoiets worden als in RDR.
En dat beviel me uitstekend.
Ik kan wachtenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaak niet nee. We hebben wel eens prijsvragen waar mensen mee kunnen op een trip (Vorig jaar Borderlands 2 op gamescom bv), maar dat komt echt sporadisch voor. Ons (pers dus) kunnen ze nog boycotten, gewone mensen zullen daar niet mee zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik kan wachtenAllang gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is die Thunderstick in die game uitermate cool
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |