Straaljagerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mijn Xbox staat in een gesloten kast met een deurtje ervoor en ik heb nooit last van de straaljager.
Ik wacht tot GTA V. DVD erin doen, hele xdoos omhullen met piepschuim er purquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mijn Xbox staat in een gesloten kast met een deurtje ervoor en ik heb nooit last van de straaljager.
Geen idee, we gaan het spel deze maand spelen, maar of daar online bij zit, denk het niet. Misschien dat ze het voor het laatst houden of ergens rondom gamescom als trailer. Rockstar kennende komen er voor de launch echt nog wel meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben benieuwd hoelang het duurt tot de preview van online komt...
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan het spel deze maand spelen, maar of daar online bij zit, denk het niet. Misschien dat ze het voor het laatst houden of ergens rondom gamescom als trailer. Rockstar kennende komen er voor de launch echt nog wel meer
Zoals het er staat, of dacht je dat Rockstar pers niet uitnodigt om previews te schrijven?quote:
Ow, nee dacht dat je met 'we' ook ons bedoeldequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals het er staat, of dacht je dat Rockstar pers niet uitnodigt om previews te schrijven?
Lolquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ow, nee dacht dat je met 'we' ook ons bedoelde
Tja.... Helaas zal een embargo dat niet toelatenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Vaak niet nee. We hebben wel eens prijsvragen waar mensen mee kunnen op een trip (Vorig jaar Borderlands 2 op gamescom bv), maar dat komt echt sporadisch voor. Ons (pers dus) kunnen ze nog boycotten, gewone mensen zullen daar niet mee zittenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja.... Helaas zal een embargo dat niet toelaten
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan hadden ze de releasedatum wel op juli gezetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Die gangs/crews uit Max Payne 3 zouden toch ook in GTAV komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:33 schreef -CRASH- het volgende:
GTA V online zal wel zoiets worden als in RDR.
En dat beviel me uitstekend.
Ik kan wachtenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaak niet nee. We hebben wel eens prijsvragen waar mensen mee kunnen op een trip (Vorig jaar Borderlands 2 op gamescom bv), maar dat komt echt sporadisch voor. Ons (pers dus) kunnen ze nog boycotten, gewone mensen zullen daar niet mee zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik kan wachtenAllang gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is die Thunderstick in die game uitermate cool
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |