Duh, die waren niet op E3. Maar je snapt dat de ene uitgever sneller 'hype' wil creëren dan de ander. En Rockstar doet dat al door te zeggen dat er ergens deze zomer een trailer komt, om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar er zijn er nog genoeg die het niet weten
Doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:39 schreef Flitskikker het volgende:
Ik zit te overwegen om voor 50 euro een tweedehands console te kopen om dit spel te kunnen spelen, want die gameplayvideo is té vet. Geen zin om te wachten op PC.
Kun je best doen. Met name de 360 kost geen flikker meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:39 schreef Flitskikker het volgende:
Ik zit te overwegen om voor 50 euro een tweedehands console te kopen om dit spel te kunnen spelen, want die gameplayvideo is té vet. Geen zin om te wachten op PC.
ga eens kijken bij een usedproducts winkel,heb ik gister ook gedaan en voor 8 tientjes had ik een 360 slim 250 gb met ufc undisputed 3 erbij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Kun je best doen. Met name de 360 kost geen flikker meer.
Ik twijfel tevens of ik dan meteen een "gemodificeerde" versie zal kopen (of dat zelf doen), want die spellen zijn natuurlijk superduur voor de consoles.quote:
kan je doen natuurlijk maar je begrijpt wel zogauw je GTA V er voor de 1e keer in doet je meteen een live ban hebtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik twijfel tevens of ik dan meteen een "gemodificeerde" versie zal kopen (of dat zelf doen), want die spellen zijn natuurlijk superduur voor de consoles.
EDIT: En kans op vervroegde uitgave van spellen.
Gewoon niet aansluiten op internet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
kan je doen natuurlijk maar je begrijpt wel zogauw je GTA V er voor de 1e keer in doet je meteen een live ban hebt
Gisteren een PS3 slim + controller + Black Ops 2 gehaald voor 75 euroquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:39 schreef Flitskikker het volgende:
50 euro een tweedehands console te kopen om dit spel te kunnen spelen, want die gameplayvideo is té vet. Geen zin om te wachten op PC.
aangesloten of niet,je krijgt een ''flag'' op je xbox volgende keer als je hem aansluit word je alsnog gebannedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon niet aansluiten op internet.
Maargoed, ik zal nog wel een keer de mogelijkheden/opties bekijken.
Zou ik absoluut niet doen heb het zelf ook gedaan en heb er enorm veel spijt van. De spellen worden steeds weer beter beveiligd (volgens mij geven ze dat aan met wave 1, wave 2, wave 3 etc.) en daardoor moet je hem ook updaten om de nieuwste spellen te downloaden. Maar dat moet geloof ik van binnenuit...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik twijfel tevens of ik dan meteen een "gemodificeerde" versie zal kopen (of dat zelf doen), want die spellen zijn natuurlijk superduur voor de consoles.
Dat wist ik niet, bedankt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:34 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
aangesloten of niet,je krijgt een ''flag'' op je xbox volgende keer als je hem aansluit word je alsnog gebanned
Ah, bedankt voor je ervaring. Klinkt erg omslachtig zo ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zou ik absoluut niet doen heb het zelf ook gedaan en heb er enorm veel spijt van. De spellen worden steeds weer beter beveiligd (volgens mij geven ze dat aan met wave 1, wave 2, wave 3 etc.) en daardoor moet je hem ook updaten om de nieuwste spellen te downloaden. Maar dat moet geloof ik van binnenuit...
Marktplaats? Of die usedproducts?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gisteren een PS3 slim + controller + Black Ops 2 gehaald voor 75 euro
Bij een tweedehands zaak koop je voor 15 / 20 euro wel vrij nieuwe spellen hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar ik neem niet aan dat GTA5 op dag 1 al voor die prijs beschikbaar is. Ik koop zo'n ding natuurlijk wel om op dag 1 te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bij een tweedehands zaak koop je voor 15 / 20 euro wel vrij nieuwe spellen hoor.
Voor GTA moet je dat natuurlijk ook gewoon over hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar ik neem niet aan dat GTA5 op dag 1 al voor die prijs beschikbaar is. Ik koop zo'n ding natuurlijk wel om op dag 1 te kunnen spelen.
Tuurlijk, al is het alleen maar al zodat Rockstar meer omzet hierdoor maakt en in het vervolg met nog betere (gta) games komt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor GTA moet je dat natuurlijk ook gewoon over hebben.
Fair enough. Alleen begint het dan wel aan te tikken met console erbij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor GTA moet je dat natuurlijk ook gewoon over hebben.
Heeft toch al een heel lange aanloop achter de rug.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Fair enough. Alleen begint het dan wel aan te tikken met console erbij.
Ik heb voor Vice City destijds een PS2 gekocht en later weer doorverkocht. GTA is het zonder meer waard. Ik zou in elk geval geen jaar wachten voordat je het ook kunt spelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:39 schreef Flitskikker het volgende:
mpquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Marktplaats? Of die usedproducts?
Ach joh, nog maar 5.616.000 secondequote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
2 Maanden klinkt echt te lang nogIk wil met die Trevor door die trailerparks cruisen
Ff tellen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ach joh, nog maar 5.616.000 seconde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |