Dit. Zo meteen maar lekker pasta makenquote:
Ik heb ook pasta gehad, spaghettiquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit. Zo meteen maar lekker pasta maken
Kom danquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik wil je echt heel graag..
OT: Wel ok.
???quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Andromache het volgende:
onzeker. bang dat ik het allemaal verknald heb. voor de zo veelste keer. het lukt me nooit.
dankje. ergens hoop ik dat ze me gaat missen, maar er is ook nu al zo'n stemmentje dat me zegt; fuck die bitch.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef fyah het volgende:
[..]
dankje. ergens hoop ik dat ze me gaat missen, maar er is ook nu al zo'n stemmentje dat me zegt; fuck die bitch.
Zij het plots uitgemaakt, of je d'r betrapt op vreemdgaan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef fyah het volgende:
[..]
dankje. ergens hoop ik dat ze me gaat missen, maar er is ook nu al zo'n stemmentje dat me zegt; fuck die bitch.
ze was niet meer verliefd op me, de laatste weken gedoreg ze zich ook soms nogal afzijdig. misschien iemand anders, geen idee. Liever weet ik dat niet. Ben er nu toch niks meer mee. Echter als ze hierna met een vriend van me gaat dan moet de politie me komen halen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:56 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Zij het plots uitgemaakt, of je d'r betrapt op vreemdgaan?
Klote ja, laten we maar vanuit gaan dat 1 van je echte vrienden je niet zou verraden op die manier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:59 schreef fyah het volgende:
[..]
ze was niet meer verliefd op me, de laatste weken gedoreg ze zich ook soms nogal afzijdig. misschien iemand anders, geen idee. Liever weet ik dat niet. Ben er nu toch niks meer mee. Echter als ze hierna met een vriend van me gaat dan moet de politie me komen halen.
Nee hoor ze weten beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Klote ja, laten we maar vanuit gaan dat 1 van je echte vrienden je niet zou verraden op die manier.
Altijd dat laatste sigaretje hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
doodmoe![]()
nog 1 sigaretje en dan heerlijk slapen![]()
Thnx!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jais een soort van ritueel
![]()
Werk ze vannacht
Klinkt gelukkig niet onduidelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Vanthuis ->
(op de Parade) ->
(op de Parade) -> thuis
![]()
Ben er zo klaar mee.
quote:
Het staat er (helaas) helemaal zoals het wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Of deis misplaatst, of de
op de parade is misplaatst?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Het staat er (helaas) helemaal zoals het was
Niets mooiers dan datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:50 schreef Snowbells het volgende:
Moe. Nieuwe kitten
die 2 uur slaapt - halfuur speelt - slaapt etc, en mij dan wakker maakt omdat hij op mijn voeten jaagt
It's magic!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets mooiers dan dat. Kittens
. De mijne zijn nu iets meer dan een jaar en doen dat heel soms nog, mis het wel
(al is het zonder ook wel prettig) . Zou er zo nog een 3e bij nemen
, maar dat doe ik toch maar niet
.
OT: Nog steeds goed, werk gaat meer dan goed en prive ook wel eigenlijk
.
Ik heb btw 2 wifi netwerken hier, de ene sunshine en de andere, jaja, snowbells.
Geweldig tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
It's magic!
Hij ligt nu op 3 cm afstand, pakt ook telkens m'n neus en wilt per sé dat ik neus aan neus met hem lig
Ik kan het nog wel aan. Zijn eerste dag hierquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geweldig toch. Alleen snap ik wel dat het irritant kan zijn als je echt wil gaan slapen, maar dan zou ik hem gewoon buiten de slaapkamer sluiten
.
Awww, leukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan het nog wel aan. Zijn eerste dag hier
Komt door de zomer. Hele ritme is opeens verneuktquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:20 schreef Sylvana het volgende:
Geïrriteerd dat ik voor de zoveelste nacht wakker lig
Ik ga ook een nieuwe kitten nemen. Ik heb altijd oudere katten genomen dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:50 schreef Snowbells het volgende:
Moe. Nieuwe kitten
die 2 uur slaapt - halfuur speelt - slaapt etc, en mij dan wakker maakt omdat hij op mijn voeten jaagt
Hier ook..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:20 schreef Sylvana het volgende:
Geïrriteerd dat ik voor de zoveelste nacht wakker lig
Super leuk!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:50 schreef Snowbells het volgende:
Moe. Nieuwe kitten
Zo werd ik wakker en zit me nu de tyfus te vervelen om maar niet aan het werk te moeten... Nah, maar langzaamaan dingen goed aanpakken is óók werk.quote:
Bedoel je nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
Verkouden.![]()
Verder veel zin in dit weekend.
Gedeeltelijk, anders is t wel redelijk fout nml. En verderquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Bedoel je niet?
OT: moeoeoeoeoe, bleh. Straks maar even wat eps van Dexter kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar buiten gaan... Dan vraag je er ook om.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, te zomers gekleed, dun jasje, bus met airco, verlaagde weerstand.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dankbaar voor een fijne vriend, verder![]()
.
quote:
Hoelang was je ermee bezig?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:14 schreef Andromache het volgende:
doof en leeg. na 12 jaar doffe ellende mbt faalangst heb ik zojuist iets ingeleverdd dat eng veel weg heeft van een bachelorscriptie. nu nog het cijfer. ik ben niet eens blij of trots. komt dat nog?
Geen idee of dat nog komt, hier een vergelijkbaar iets. Jarenlang fabrieksbaantjes gehad (ik zou zo terug willen, tof!) en nu op een eindgesprek waarop je niet kan zakken na geslaagd voor post-hbo. Het doet me helemaal niets helaasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:14 schreef Andromache het volgende:
doof en leeg. na 12 jaar doffe ellende mbt faalangst heb ik zojuist iets ingeleverdd dat eng veel weg heeft van een bachelorscriptie. nu nog het cijfer. ik ben niet eens blij of trots. komt dat nog?
Dank jequote:
300 km?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:30 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Die afstand! Hoever was het ook alweer?
Fietsafstand zag ik gisteren ergensquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:30 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Die afstand! Hoever was het ook alweer?
Vanaf waar kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:35 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Fietsafstand zag ik gisteren ergens
Nee ben blij toequote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:44 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Van Brabant ja![]()
Niet te vergelijken
nee dat het niet te vergelijken is met a'damquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:45 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Joh :S hoe verder bij mij vandaan hoe beter zeker?
ah okee, die 1ne keer dat ik net doe alsof ik beledigd ben was het ook nog onterecht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nee dat het niet te vergelijken is met a'dam
truequote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:51 schreef Yuki het volgende:
DM/PM is ook tof!
OT: toffe avond gehad, dus blij, maar ook helemaal gesloopt van deze werkweek...
Vertel alleen de goede punten (dm mag ook)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:48 schreef Mishu het volgende:
Kut. Aan de ene kant mooie dingen meegemaakt, aan de andere kant weer geconfronteerd met de mindere kanten van mijn 'vrienden'.
Nah weer wat nader contact gemaakt met wat mensen naar aanleiding van die ruzie maar dingen kunnen zo 1,2,3 niet opgelost worden dus het zal blijven hangen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:58 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Vertel alleen de goede punten (dm mag ook)
Dat soort mensen bah.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 05:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nah weer wat nader contact gemaakt met wat mensen naar aanleiding van die ruzie maar dingen kunnen zo 1,2,3 niet opgelost worden dus het zal blijven hangen.
Heb een vriend van me die een vriendin van me leuk vind (zij hem niet echt) maar zodra zij erbij is (is toch een vriendin van me) bestaan wij niet meer ofzo
ZEER irritant.
Tis weer hoogste tijdquote:
trustenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 05:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tis weer hoogste tijd ;')
OT: niet echt supermoe maar toch maar beter om zo te slapen, verder een hele fijne avond
Mjah hij plaatst haar echt op een voetstukquote:
persistency is the key to victoryquote:Op zaterdag 13 juli 2013 05:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mjah hij plaatst haar echt op een voetstuk
Hij is er totaal niet geïnteresseerd in of het wederkerig is.
Spierpijn van het sporten? Zo, ja: dan volg ik je iig prima.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Chill![]()
Beetje pijn hier en daar, maar dan voel ik wel dat ik leef of iets dergelijks, of zeg ik nou iets heel raars?
jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Spierpijn van het sporten? Zo, ja: dan volg ik je iig prima.
Ja, en hoe voel je je?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:57 schreef Purplesparks het volgende:
Nieuw bier yay, begint de dag pas weer echt.
Heerlijk hoewel ik sinds die uitspraak als ik eens naar blikje kijk nog maar 0 a 1 slok gehad.quote:
Zeker weten!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Voor de kerst zijn we er klaar mee, hè?
En succes
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:02 schreef minthy het volgende:
Eenzaam, ik verveel me en ik heb nergens zin in. Topcombinatie.
Je zal eerst nog wel even een klap terug hebben denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Batterij is leeg. Maar ik heb eindelijk vakantie! Perfect getimed
Wat voor klap?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je zal eerst nog wel even een klap terug hebben denk ik.
Van vermoeidheid. Als je heel hard gewerkt hebt en dan rust neemt wegens vakantie worden mensen vaak ziek enzo.quote:
You underestimate my powerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:52 schreef Mishu het volgende:
[..]
Van vermoeidheid. Als je heel hard gewerkt hebt en dan rust neemt wegens vakantie worden mensen vaak ziek enzo.
Goed zo! Ik had vrijdag ook een leuke date en hoop morgen wat af te spreken. Vind dit alleen zo een onzekere kutperiode xd. Vind ze me wel leuk, vind ze me niet leuk, doe ik het wel goed, vind zij het wel net zo leuk als ik... Lijk wel een vrouw johquote:Op zondag 14 juli 2013 11:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Vrijdag leuke date gehad en aanstaande woensdag neem ik haar mee voor een picknickZin in
Voel me goed dus!
/lief dagboekquote:Op zondag 14 juli 2013 12:13 schreef Purplesparks het volgende:
Moeilijk een beeld van te geven maar niet verkeerd. Al merkte ik net pas een stuk malware op wat me een andere virus gegeven heeft. Wat wel okee is. Maar het is de zoveelste domme blunder deze week al op computergebied. Vannacht nog de pc van mijn pa grotendeels onbrukbaar gemaakt. Naast schaken en computers heb ik niet zoveel sterke punten daarom zit dat computergedoe me enigzins dwars.
Om alleen 'schaken' als (relatief) sterk punt over te hebben mwah ik vind het niet veel.
Nou ik zal bezig met dat brandende spoor van vernieling dat achter me aanloopt. eens op te ruimen:')
maybe tot later nog, fijne dag iedereen toegewens verder.
Niet te veel denken en gewoon vragen of ze zin heeft om wat te doenquote:Op zondag 14 juli 2013 12:34 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Goed zo! Ik had vrijdag ook een leuke date en hoop morgen wat af te spreken. Vind dit alleen zo een onzekere kutperiode xd. Vind ze me wel leuk, vind ze me niet leuk, doe ik het wel goed, vind zij het wel net zo leuk als ik... Lijk wel een vrouw joh
Thanksquote:Op zondag 14 juli 2013 13:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet te veel denken en gewoon vragen of ze zin heeft om wat te doenDan heb je meteen duidelijkheid
Zo dramatisch dat 'ie het zelfs bij lesbo's probeertquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zo dramatisch dat 'ie het zelfs bij lesbo's probeert
OT: goed, ik schiet lekker op met m'n werk!
equote:Op zondag 14 juli 2013 12:13 schreef Purplesparks het volgende:
Moeilijk een beeld van te geven maar niet verkeerd. Al merkte ik net pas een stuk malware op wat me een andere virus gegeven heeft. Wat wel okee is. Maar het is de zoveelste domme blunder deze week al op computergebied. Vannacht nog de pc van mijn pa grotendeels onbrukbaar gemaakt. Naast schaken en computers heb ik niet zoveel sterke punten daarom zit dat computergedoe me enigzins dwars.
Om alleen 'schaken' als (relatief) sterk punt over te hebben mwah ik vind het niet veel.
Nou ik zal bezig met dat brandende spoor van vernieling dat achter me aanloopt. eens op te ruimen:')
maybe tot later nog, fijne dag iedereen toegewens verder.
Stel je niet aanquote:Op zondag 14 juli 2013 16:07 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb zo'n pijn.. Kan wel jankenIk mis codeine.
Nog een x en ik blokkeer jequote:Op zondag 14 juli 2013 16:39 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen dat het uit is ?
Ik verklaar je mijn eeuwige liefde en dit is dan wat ik krijg ?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nog een x en ik blokkeer je![]()
Einde van deze SC, goed?
Dank je mop! Weekend = kut. Is morgen weer overquote:
Zooooooo herkenbaarquote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef Gary_Oak het volgende:
Gedroomd dat ik een profvoetballer was. Die droom was zó realistisch, dat de eerste 5 minuten toen ik wakker was ik me afvroeg waarom ik niet in mijn hotelkamer lag en dacht dat mijn leven tot nu toe juist een droom was.
Reality sucks.
Komt wel goed sgatje.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:19 schreef jelfrikandel het volgende:
Nogal helemaal kut, vrouwen word je ook niet wijs van...
Beetje leuke chick of wat?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:26 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]ik hoop t, maar we zien wel. Tijd zal t leren.
Ja man :p Echt n facking knap en leuk meisje, maar ja ze wil nadenken en gaat naar Terschelling...quote:
Dan ga je toch mee naar Terschelling?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:35 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja man :p Echt n facking knap en leuk meisje, maar ja ze wil nadenken en gaat naar Terschelling...en k heb niet echt zin in een afgelebberde boterham...
Pilletje op?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:57 schreef _Dido_ het volgende:
GoeeoeoeoeoeoedEven van genieten voor zolang het duurt
''Kut bijna werken'' oid?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Leuk weekend gehad![]()
Nu beetje nerveus/zondagavond gevoel, is niet prettig
sorry, zal volgende keer smakelijker onderwerpen aansnijdenquote:
Nou, inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 22:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
sorry, zal volgende keer smakelijker onderwerpen aansnijden
Moe! Pitten!
Dat heb ik dus ook altijd. Gewoon bijna niet kunnen slapen van spanning dan.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja zoiets, blijft toch vreemd aangezien ik mijn werk best leuk vind...
Het wordt wel minderquote:Op zondag 14 juli 2013 22:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd. Gewoon bijna niet kunnen slapen van spanning dan.
Welke heb je gekeken? Ben lonely de komende tijd, dus lekker in m'n eentje schaamteloos janken.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
ik haat liefdesfilms met een ongelukkig einde. Elke keer stink ik er weer in en denk ik oh romantische film kijken bammm degene gaat dood en ik zit weer met een rode jank ogen![]()
![]()
Kunnen ze dat bij voorbaat niet melden , he van dit stil gaat er een dood, dan kan ik voortaan op zoek gaan naar de wat happier romantische verhalen .
Geirriteerd op mezelf dus want ik heb dus weer naar een film gekeken die niet zo gelukkig eindigde.......
Keith , met Jessy Mc Cartney (horror de tienerzanger) ging over een meisje die verliefd word op Keith, beginnen als labpartners op school , en word vriendschap en liefde die een beetje vreemd is, helaas heeft Keith dus eigenlijk geen tijd meer want hij is stervende alleen weet ze dat niet .......quote:Op maandag 15 juli 2013 00:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Welke heb je gekeken? Ben lonely de komende tijd, dus lekker in m'n eentje schaamteloos janken.
Binnenkort kijken dus (al dan niet met vrouwelijk bezoek), kan wel wat emo gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Keith , met Jessy Mc Cartney (horror de tienerzanger) ging over een meisje die verliefd word op Keith, beginnen als labpartners op school , en word vriendschap en liefde die een beetje vreemd is, helaas heeft Keith dus eigenlijk geen tijd meer want hij is stervende alleen weet ze dat niet .......
Het is echt een tranentrekker helemaal aan het einde .
Ik ookquote:
Voor mij? O*quote:Op maandag 15 juli 2013 02:42 schreef Mishu het volgende:
Meh. Ik slaap slecht en heb soms vlinders voor iemand die hoogst waarschijnlijk geen vlinders voor mij heeft
Nah.. iemand anders...quote:Op maandag 15 juli 2013 10:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Voor mij? O*
Ot: lekker geslapen, goed begin van de dag
Fok verslaafde pur sangquote:Op maandag 15 juli 2013 11:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
OT: goed, zit op het strand as we speak.
Okayquote:Op maandag 15 juli 2013 11:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nah.. iemand anders...
OT: goed, zit op het strand as we speak.
huh hoezo kutvakantie? Geniet gewoon van de kleine dingetjes daar en laat je niet gekmaken.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Kutste vakantie ooit
En ik moet nog 7 weken
Dat terwijl zat mensen zijn die met me willen ruilen
Voor het eerst heb ik last van heimwee(best wel heel erg), misschien komt het door dat ik al dagenlang ziek ben, dus kan er niet echt van genieten.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
huh hoezo kutvakantie? Geniet gewoon van de kleine dingetjes daar en laat je niet gekmaken.
Goedzoquote:Op maandag 15 juli 2013 17:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Een uur in het bos/de natuur wandelen + zon + Timur & Ramon in mijn oren zorgt vandaag eindelijk voor een lichte glimlach.
Begin met roken om van je psychische klachten af te komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb trek in aardbeienijs.
Maar ik heb geen aardbeienijsen daar ben ik voor behandeld.
Magere Hein die lyrisch is over teenslippers... het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:42 schreef kuolema het volgende:
Blij! Vrolijk! Energiek! Ik heb net eindelijk mijn teenslippers gevonden die ik al een maand of 2 kwijt was. En ik hou van dit mooie weerAlleen een beetje jammer dat ik voor mijn herkansingen moet leren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |