Dit. Zo meteen maar lekker pasta makenquote:
Ik heb ook pasta gehad, spaghettiquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit. Zo meteen maar lekker pasta maken
Kom danquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik wil je echt heel graag..
OT: Wel ok.
???quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Andromache het volgende:
onzeker. bang dat ik het allemaal verknald heb. voor de zo veelste keer. het lukt me nooit.
dankje. ergens hoop ik dat ze me gaat missen, maar er is ook nu al zo'n stemmentje dat me zegt; fuck die bitch.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef fyah het volgende:
[..]
dankje. ergens hoop ik dat ze me gaat missen, maar er is ook nu al zo'n stemmentje dat me zegt; fuck die bitch.
Zij het plots uitgemaakt, of je d'r betrapt op vreemdgaan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef fyah het volgende:
[..]
dankje. ergens hoop ik dat ze me gaat missen, maar er is ook nu al zo'n stemmentje dat me zegt; fuck die bitch.
ze was niet meer verliefd op me, de laatste weken gedoreg ze zich ook soms nogal afzijdig. misschien iemand anders, geen idee. Liever weet ik dat niet. Ben er nu toch niks meer mee. Echter als ze hierna met een vriend van me gaat dan moet de politie me komen halen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:56 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Zij het plots uitgemaakt, of je d'r betrapt op vreemdgaan?
Klote ja, laten we maar vanuit gaan dat 1 van je echte vrienden je niet zou verraden op die manier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:59 schreef fyah het volgende:
[..]
ze was niet meer verliefd op me, de laatste weken gedoreg ze zich ook soms nogal afzijdig. misschien iemand anders, geen idee. Liever weet ik dat niet. Ben er nu toch niks meer mee. Echter als ze hierna met een vriend van me gaat dan moet de politie me komen halen.
Nee hoor ze weten beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Klote ja, laten we maar vanuit gaan dat 1 van je echte vrienden je niet zou verraden op die manier.
Altijd dat laatste sigaretje hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
doodmoe![]()
nog 1 sigaretje en dan heerlijk slapen![]()
Thnx!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jais een soort van ritueel
![]()
Werk ze vannacht
Klinkt gelukkig niet onduidelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Vanthuis ->
(op de Parade) ->
(op de Parade) -> thuis
![]()
Ben er zo klaar mee.
quote:
Het staat er (helaas) helemaal zoals het wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Of deis misplaatst, of de
op de parade is misplaatst?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Het staat er (helaas) helemaal zoals het was
Niets mooiers dan datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:50 schreef Snowbells het volgende:
Moe. Nieuwe kitten
die 2 uur slaapt - halfuur speelt - slaapt etc, en mij dan wakker maakt omdat hij op mijn voeten jaagt
It's magic!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets mooiers dan dat. Kittens
. De mijne zijn nu iets meer dan een jaar en doen dat heel soms nog, mis het wel
(al is het zonder ook wel prettig) . Zou er zo nog een 3e bij nemen
, maar dat doe ik toch maar niet
.
OT: Nog steeds goed, werk gaat meer dan goed en prive ook wel eigenlijk
.
Ik heb btw 2 wifi netwerken hier, de ene sunshine en de andere, jaja, snowbells.
Geweldig tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
It's magic!
Hij ligt nu op 3 cm afstand, pakt ook telkens m'n neus en wilt per sé dat ik neus aan neus met hem lig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |