Is zelfde meisje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef Ethanolic het volgende:
Die laatste heeft echt een kop als een hond, woef.
Zeg je nou dat ik op honden val?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef Ethanolic het volgende:
Die laatste heeft echt een kop als een hond, woef.
Eerste foto is 14.gif.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker wijf leuk meisje.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een echt kennersoog uiteraard. Dat had ik allang gezien.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ja die kennersogen van jou blijven hun werk wel doen hè
Fawwkkk ninja edit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:44 schreef Montelly het volgende:
kwaliteitspost!!!!
Edit: Yep, maar niet voor hier.
Kudo's!!!!!111111 omgquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:44 schreef Montelly het volgende:
kwaliteitspost!!!!
Edit: Yep, maar niet voor hier.
wat doe je man???wtfquote:
niet naar hem luisteren, overal chicks half jouw leeftijd waar je zo je penor bij naar binnen kan schuivenquote:
Seks, drugs en housemuziek.quote:
Té naakt magnie. Ik heb het laatst al uitgelegd maar, adverteerders hebben er een probleem mee. En als die gaan klagen bij google ads worden we afgesloten van ads. Daar FOK! daar een deel van de inkomsten vandaan haalt is het nogal onhandig als we afgesloten worden, zeg maar.quote:
Voor echte gymmokkels is in B&H een topic.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zet ze dan in een spoiler, amders moet ik van alles gaan doen om dit open te houden.
Mijn laptop trekt die shit niet man.quote:
laatst gedaan, maar toch foetsiequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zet ze dan in een spoiler, amders moet ik van alles gaan doen om dit open te houden.
I can't.. die pruik.. niet weten wie van de twee nou het meisje is.. I can'tquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:55 schreef Montelly het volgende:
ok dan maar een video van 12-jarige Willow..
Je hebt een nieuwe ui maar bent wel gewoon jezelf gebleven?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan je illigaal download ergens?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I can't.. die pruik.. niet weten wie van de twee nou het meisje is.. I can't
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:49 schreef Ethanolic het volgende:
Dit valt tegen Snakey, dit gaat je een note opleveren.
heb wel busjequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoeveel kost kazantip nou ongeveer alles erop en eraan exc condooms?
DM je nummer ik wil wel meequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb wel busje
als we benzine dele met se alle kost t niets...
maarja je leeft maar 1x ik ga niet gierig doen
ticket + kamer + pillen + goede scheermachine om je kut mee te scheren = $$quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Niet gaan bezuinigen op condooms voor je 12 cm clit. Safety first young lady!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Fanta-stick het volgende:
wat is cokbloc ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
jij mag nie mee man zou dikke cockblock zijn
met babyblauw pull je ook wel veel pussyquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die zyzz heeft, die rooie.
[ afbeelding ]
Kijk wat voor pussy hij pulled ermee.
maak nie uit ben tog nie onzeker over me geaardheidquote:
sommige turkse jongens die ik ken zijn gew gay maar ze ontkennen ze doen ramadan tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:09 schreef Levolution het volgende:
maak nie uit ben tog nie onzeker over me geaardheid
chicks zien wel dat ik hetero ben
je mag nooit dezelfde kleur dragen, als er een andere man is met dezelfde kleur die lekkerder is ben je gedoemdquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
met babyblauw pull je ook wel veel pussy
meer bruine chicks
maar denk dat ik dan tog voor die rooie ga als eerbetoon aan de man
doe je mee?
km eten dan, is meer alfaquote:
Hoezo kloon, ik ben Klokov. We moeten een keer samen trainen Colemanquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
W.t.f. 230+kg boven z'n hoofd.
(van wie ben jij eigenlijk een kloon?)
ik zal straks resutls postenquote:
Scherenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:07 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ticket + kamer + pillen + goede scheermachine om je kut mee te scheren = $$
Ja maar ik ga niet neuken ofzo daar....:S.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Niet gaan bezuinigen op condooms voor je 12 cm clit. Safety first young lady!
Laten staan is die antwoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Scheren. Harsen is die antwoord.
ram me dan, jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:10 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
sommige turkse jongens die ik ken zijn gew gay maar ze ontkennen ze doen ramadan toch
shit je bent slimquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:10 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
je mag nooit dezelfde kleur dragen, als er een andere man is met dezelfde kleur die lekkerder is ben je gedoemd
Kazantipquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Ah, toch nog een beetje Turk in je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hella naw..
trouwens mercimek corbasi.
Ik snap niet waarom je daar als vrouw heen zou willenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb nog steeds geen prijzen gehoord.
Straks wordt kazantip overspoeld met hollandse gasten.
Stiekem wel een beetjequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ah, toch nog een beetje Turk in je?
Mercimek corbasi
Maak je niet druk, kazantip is genoeg oostbloks voor Hollanders. Die vinden al Russen in Alanya al too muchquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol als elke vrouw zo denkt dan hebben de mannen er toch ook niks meer te zoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je daar als vrouw heen zou willen
Eigenlijk bedenk ik me net dat het misschien ook niks voor mij is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je daar als vrouw heen zou willen
je zit hier toch al tussen de hollanders wat maakt dat uitquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja dus..Als ik op vakantie ga wil ik niet alleen maar hollanders tegenkomen. Denk je trouwens dat mijn dinnetjes meewilllen naar zon fuckfest.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
je zit hier toch al tussen de hollanders wat maakt dat uit
Zeytinyagli sarma is mijn favoriet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje.. Sarma maken als een baas.
Ik zal onthouden abi. Sowieso turkse yoghurt erbij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeytinyagli sarma is mijn favoriet.
Die met krenten en pijnboompitten enzo.
Die moet je koud serveren, zit geen gehakt of salça in.quote:
Ik zou er als man ook niet heengaan. Wellicht leuk voor een keer maar om nu naar een festival te gaan om zonder enige moeite sletjes te neukenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol als elke vrouw zo denkt dan hebben de mannen er toch ook niks meer te zoeken.
wat is dezequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zou er als man ook niet heengaan. Wellicht leuk voor een keer maar om nu naar een festival te gaan om zonder enige moeite sletjes te neuken
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zou er als man ook niet heengaan. Wellicht leuk voor een keer maar om nu naar een festival te gaan om zonder enige moeite sletjes te neuken
Mocht je moeite met vrouwen hebben dan is het een prima ervaring maar ik zou hem er niet eens in willen steken als het zo makkelijk gaat.quote:
Stoere maagdenpraat dit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mocht je moeite met vrouwen hebben dan is het een prima ervaring maar ik zou hem er niet eens in willen steken als het zo makkelijk gaat.
Snap ik. Niets zo erg om de mensen naast je op het terras in het Nederlands te horen pratenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dus..Als ik op vakantie ga wil ik niet alleen maar hollanders tegenkomen. Denk je trouwens dat mijn dinnetjes meewilllen naar zon fuckfest.
Een paar dagen feesten is prima maar elke avond hoeft voor mij ook niet meer hoor. Ik ben geen 16 meer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Want mensen die hem niet overal in willen steken zijn automatisch maagdquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Stoere maagdenpraat dit.
Expres lekker tegendraads om als niet-maagd over te komen.
Ach kan best voor een keertje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Een paar dagen feesten is prima maar elke avond hoeft voor mij ook niet meer hoor. Ik ben geen 16 meer.
bedankt levolution dit waarder ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
shit je bent slim
eerder zei je al dat je wel slim bent
klopt wel zie ik
geen probleem maat altijd erkenning voor me broederquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
bedankt levolution dit waarder ik
alleen kk ugly bitches gaan daar niet heen omdat ze weten niet niemand hun zou raken, msischien alleen de honden en 6 jarige jongetjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dus..Als ik op vakantie ga wil ik niet alleen maar hollanders tegenkomen. Denk je trouwens dat mijn dinnetjes meewilllen naar zon fuckfest.
6 weken hahaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach kan best voor een keertje.
Hoelang duurt dat festival dan? Week?
dus daarom wilde je moeder niet mee met mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
alleen kk ugly bitches gaan daar niet heen omdat ze weten niet niemand hun zou raken, msischien alleen de honden en 6 jarige jongetjes
jij dekt je vast in voor als je gaat falenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
volgens mij wordt daar niet zoveel geneukt hoor
als 'buitenlander'wordt je al snel als seks toerist aangezien en die meiden willen niet met je praten als je geen oekri russian spreekt
spreken geen engels daar ook
vizum voor alle dagen van festival is 180 euro ofz0quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:15 schreef Fanta-stick het volgende:
article 19. on the territory of the party land love in all it kinds is welcome, excluding sexual breach of limits, prostitution or offensive behavior. the institution of FAST MARRIED validates relations between kaZantip party land citizens. the citizens who have fallen in love with each other can enter into fast marriage (union in heaven), i.e. have a ceremony of FAST MARRIED. unions in heaven is not limited in number or gender. the marriage is valid for however long love lasts.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
je kan ook op kaznatip trouwenhet is gewoon een eigen staat voor paar weken
maffia komt daar om seks te hebben met underage girls dus denk het nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
article 19. on the territory of the party land love in all it kinds is welcome, excluding sexual breach of limits, prostitution or offensive behavior. the institution of FAST MARRIED validates relations between kaZantip party land citizens. the citizens who have fallen in love with each other can enter into fast marriage (union in heaven), i.e. have a ceremony of FAST MARRIED. unions in heaven is not limited in number or gender. the marriage is valid for however long love lasts.
bedoelen ze met number ook leeftijd?
el cheapo dus. I will consider.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vizum voor alle dagen van festival is 180 euro ofz0
+ vliegticket
slaaplaats 3-4$ per nacht, slaap je met z'n 10en in ofziets
of je kan ergens hotel is iets duurder
champagne fles 3 euro
bier 1 euro
vodka 1 euro
afhankelijk hoeveel je gaat zuipen en dagen je blijft dus
fanta gooit haar befaamde ''moeder grappen'' in de strijd, shit is menensquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dus daarom wilde je moeder niet mee met mij.
gewoon 10 euro per beurt vragen en je loopt binnenquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon 10 euro per beurt vragen en je loopt binnen
gym poster gooit een befaamde haha-fanta-dan-verkoop-je-toch-je-lichaam-in-de-strijd-grap erin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon 10 euro per beurt vragen en je loopt binnen
in de strijd hoort niet tussen strepje man leer nederlands hontquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gym poster gooit een befaamde haha-fanta-dan-verkoop-je-toch-je-lichaam-in-de-strijd-grap erin.
ik ben nog redelijk nieuw wist niet dat het al zo oud wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gym poster gooit een befaamde haha-fanta-dan-verkoop-je-toch-je-lichaam-in-de-strijd-grap erin.
sommige bij http://kazantip.com/my lijken ook wel echt jongquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maffia komt daar om seks te hebben met underage girls dus denk het niet
wejo volgend jaar ben ik daar dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vizum voor alle dagen van festival is 180 euro ofz0
+ vliegticket
slaaplaats 3-4$ per nacht, slaap je met z'n 10en in ofziets
of je kan ergens hotel is iets duurder
champagne fles 6 euro
bier 1 euro
vodka 1 euro
afhankelijk hoeveel je gaat zuipen en dagen je blijft dus
allemaal, tegelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef Kesefkesef het volgende:
deze
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
???????????????????????
Als ik een meisje met een ladder in haar panty zie dan vraag ik altijd 'hee meisje, is dat de stairway to heaven ghehehe'quote:
legit 5.5/10quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Kesefkesef het volgende:
http://kazantip.com/my/profile/19646
die kankerogen, op elke fucking foto
Vaker je piemel wassen slangeman.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik em daar insteek gaat ze kokhalsen.
Dick Cheese is no bueno gappie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doelde op haar onderkant.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
legit 5.5/10
[..]
Vaker je piemel wassen slangeman.
Ball man 7 maanden geledenquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als ik een meisje met een ladder in haar panty zie dan vraag ik altijd 'hee meisje, is dat de stairway to heaven ghehehe'
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat je deze alterego van mij ook kende.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
legit 5.5/10
[..]
Vaker je piemel wassen slangeman.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat je deze alterego van mij ook kende.
Na een week heb je het ook wel gezien, hoor. Het verschilt trouwens een beetje. Vorig jaar was het volgens mij 4 weken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha srs? Da's best wel lang ja.
Na een week Sziget was ik al echt kapot.
Elke keer als ik zo'n foto zie, kijk ik meer naar het mannenlichaam dan de vrouw.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die zyzz heeft, die rooie.
[ afbeelding ]
Kijk wat voor pussy hij pulled ermee.
Ja inb4 iedere fokker weer als maagd terug komt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:15 schreef Aasthetics het volgende:
HELEMAAL NAAR DE KLOTE OP KAZANTIP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inb4 iedere fokker weer als maagd terug komt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:15 schreef Kesefkesef het volgende:
btje random profieletjes gepakt van dames dit soort volk gaat dus denk ik komen op Z best chill en met een paar biertjes op word je zosiweso minde rkeiskeirg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
srs?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij kon niet te groot worden omdat hij docentenopleiding gaat doen.
quote:
quote:Ook voor mijn carrière later lijkt me het beter om mijn huidige postuur te behouden en te onderhouden dan een stuk gespierder te worden (ik ben van plan pabo of lerarenopleiding te gaan doen).
terwijl je er een beetje fit en ripped een stuk beter uitziet in een overhempie.quote:
noh man, wil gewoon aesthetics terug. 6.5 km is easypeasy, wil 12km per run doen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ziek vriend jij gaat voor het werelduur record ofso?????????
waaorm ga je dan geen clen kuurtje zette? is toch stuk efficienterquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
noh man, wil gewoon aesthetics terug.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
noh man, wil gewoon aesthetics terug.
Ergens tussenin ben ik tevreden..quote:
Ben jij dat? Ziet er gewoon prima uit, imo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ergens tussenin ben ik tevreden..
[ afbeelding ]
nee, hoezoquote:
nee niet zo hij is volgens mij al bijna 30 en turks dan hoor ej al getrouwd te zijn volgens mij en al minimaal 2 kinderen hebben volgens mij si dat gebruikelijkquote:
Misschien is Montelly een nieuwetijdsturk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
nee niet zo hij is volgens mij al bijna 30 en turks dan hoor ej al getrouwd te zijn volgens mij en al minimaal 2 kinderen hebben volgens mij si dat gebruikelijk
dit, funky hipster.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Misschien is Montelly een nieuwetijdsturk.
ik hoef een keer te schieten en het is gelijk raak man.quote:
#livinontheedgequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik hoef een keer te schieten en het is gelijk raak man.
lool testosteron levels reizen hier de pan uit man...tuurlijk nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
volges mij heb niemand hier een wijf voor vast of wel?
je zit op fok dan weet je het antwoord welquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
zat man 82m2quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
#livinontheedge
heb je een groot huis?
deze reeks is de enige plek waar de egte alphas komen volges mij hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
je zit op fok dan weet je het antwoord wel
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
wat vind je van mij, ff eerlijk, ben ik een btje alfa?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
deze reeks is de enige plek waar de egte alphas komen volges mij hoor.
ja, supernicequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Montelly het volgende:
hebben jullie GTA 5 gameplay beelden al gecheckt??
![]()
nog wel old-gen tho....quote:
lol spelletjes zijn zeker niet voor alphas vriend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Montelly het volgende:
![]()
Nice idd!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Montelly het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Ik had mijn timer aan laten staan'quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Baasje!
Ik had mijn timer aan laten staan dus ik had z.g.n 9 uur gedaan over 9 km.
Dit idd..ik ren altijd maar ergens naar toe en dan kom je erachter dat je 8/9 hebt afgelegd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
noh man, wil gewoon aesthetics terug. 6.5 km is easypeasy, wil 12km per run doen.
Tis vaak wel zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Misschien is Montelly een nieuwetijdsturk.
ik ren met 50kg lood en een lekkere wijf om me lul rondquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit idd..ik ren altijd maar ergens naar toe en dan kom je erachter dat je 8/9 hebt afgelegd.
Sowieso ren ik met verzwaarde rugzak en jij?
méh, alleen iphonequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit idd..ik ren altijd maar ergens naar toe en dan kom je erachter dat je 8/9 hebt afgelegd.
jij bent sowieso beest..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Mijn hand verschilt niet eens zo veel met dat handjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar koop je die gquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ren met 50kg lood en een lekkere wijf om me lul rondDeathlift or Die.![]()
Srs.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'Ik had mijn timer aan laten staan'Fanta pls.
![]()
quote:je bent me net voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een keer in leven heen, minimaal..
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Mijn hand verschilt niet eens zo veel met dat handje.
Dat is juist positief. Dan lijken fallussen groter tijdens het betere handwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ja maar jouw fallus zal nooit groot lijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is juist positief. Dan lijken fallussen groter tijdens het betere handwerk.![]()
Ik ga dit sws doen binnen 3 jaar (srs) mensen van mijn gym zijn hier naar toe gegaan en zeggen dat het een top ervaring is, maar wel kk zwaar als je niet gewend bent.Moet je wel naar een hardcore kamp gaanquote:![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar jouw fallus zal nooit groot lijken.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar jouw fallus zal nooit groot lijken.
Deathlift or Die.![]()
kaZantip 2014 geboekt
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Fanta plast stiekem in haar broekje nu..
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Awesome_ het volgende:
Fanta heeft echt gruwelijke zand in d'r kut de laatste 3 dagenHeb het er net uitgeplast.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Montelly het volgende:
Fanta plast stiekem in haar broekje nu..![]()
2pac was homo. Srs.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
vind je wel chill zeker, spinning meat. ;squote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sick die nieuwe ava van jou
no homo![]()
Doet me goed om te hore maatje.. ik vind jou en JB echt cool setje man!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sick die nieuwe ava van jou
no homoYou had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
k zet die spinnin meat in sauna david lloyd blijdorpquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
vind je wel chill zeker, spinning meat. ;sDeathlift or Die.![]()
Ennnn weer zo'n knallerrrrrr van Awesome_quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik ga hardlopen neem ik altijd een goed humeur mee.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Doet me goed om te hore maatje.. ik vind jou en JB echt cool setje man!!zo lief van je ma ze wil dat k stop met lift k begin op jerommeke te lyke zegt ze :S help wat moet k doen
Deathlift or Die.![]()
Ik heb vnvd lopen aftrekken als een malle, 50m2 behang... Helemaal gesloopt. Rest van de week gewoon genieten.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
dumpen!!!!!!!!! ijzer bevoor vrouwen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]zo lief van je ma ze wil dat k stop met lift k begin op jerommeke te lyke zegt ze :S help wat moet k doen
![]()
sowieso fok meet daar........geen fok bishes, alleen ekte alfa chicksquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga trouwens sowieso naar kazantip volgend jaar. srs
Niet liegen, the bigger the betterquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]zo lief van je ma ze wil dat k stop met lift k begin op jerommeke te lyke zegt ze :S help wat moet k doen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thnx bbyquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ennnn weer zo'n knallerrrrrr van Awesome_Posts zoals deze zorgen vor de motivatie om door te gaan.
BEASTMODE![]()
i cant deze topic meer, ga fastnF kijken..Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Even tussen ons he brah... Dat is begin van t einde... Binnenkort heeft ze hoofdpijn als je op het punt staat te gaan kabouteren en voor je het weet sta je op straat... Vrouwen stammen af van aasgier. Mij niet gezien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
ja k weet mja ze kookt wel lkrquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Even tussen ons he brah... Dat is begin van t einde... Binnenkort heeft ze hoofdpijn als je op het punt staat te gaan kabouteren en voor je het weet sta je op straat... Vrouwen stammen af van aasgier. Mij niet gezien.Deathlift or Die.![]()
Wtf is met die hans kazan zooi hier, Gym brahs going magic?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Kan je hier als noob (heb halfjaartje kickboks gedaan) ook heen? Wat kost dat?quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 22:59:12 ]![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Even tussen ons he brah... Dat is begin van t einde... Binnenkort heeft ze hoofdpijn als je op het punt staat te gaan kabouteren en voor je het weet sta je op straat... Vrouwen stammen af van aasgier. Mij niet gezien.![]()
![]()
Niet allemaal tegelijk quoten plzzz, mijn htc doet een appeltje.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
omdat hij het voor vrouwen opnam?quote:There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ik ben erachter Jackiequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:00 schreef JackieBrown het volgende:
Hey wat is trouwens dat recycle icoontje voor dit topic??
( het is een CENTRAAL topic )![]()
Nee, voor zijn mama, das nog erger. Hoe gay kun je zijn... Je moeder bedanken met een rijmpje. Ik krikg daar gigantische racekak van.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
omdat hij het voor vrouwen opnam?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
komt door al die kloontjes. Zo laat fok weten dat de nieuwe mensen eigenlijk gwn gerecyclede oude kkusers zijnBEASTMODE![]()
Tekentje dat het centraal staat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:00 schreef JackieBrown het volgende:
Hey wat is trouwens dat recycle icoontje voor dit topic??![]()
je spoort niet een van zn betere pokkoetjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, voor zijn mama, das nog erger. Hoe gay kun je zijn... Je moeder bedanken met een rijmpje. Ik krikg daar gigantische racekak van.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
In de ONZ index.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Centraal wat? centraal in Nederland? of in blijdorp
of in je hart ofzo? :S![]()
Ff serieus... Stel je even voor dat je Daar dus harde penor van krijgt, die kloontjes... Als ik daar mijn voldoening uit moest halen... Kk treurig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
komt door al die kloontjes. Zo laat fok weten dat de nieuwe mensen eigenlijk gwn gerecyclede oude kkusers zijnYou had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
van wie is cake-man een kloon?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
broeder vraag mij dingen ik weet ALLES![]()
je zou maar niets te doen hebbenn in je libie, ik wel namelijk k ben geowon almond melk sippingsquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ff serieus... Stel je even voor dat je Daar dus harde penor van krijgt, die kloontjes... Als ik daar mijn voldoening uit moest halen... Kk treurig.Deathlift or Die.![]()
Nou mensen, ik moest even mjn vierde plek in het klassement hier veiligstellen. Morgen weer verder baggeren, kusjes. Xoxo.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Ja maat ik vertrouw niemand meer. Voor hetzelfde geld zit ik hier maar met 1 iemand heel de dag te lullequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ff serieus... Stel je even voor dat je Daar dus harde penor van krijgt, die kloontjes... Als ik daar mijn voldoening uit moest halen... Kk treurig.BEASTMODE![]()
Ik zei je toch een vos verliest z'n haren maar niet zijn streken. Ik zou mijn piemol vingers nooit branden aan jou, dus waar maak je je druk om.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar jouw fallus zal nooit groot lijken.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ja, dat zou minder erg zijn. Dan weet je dat een van zijn hersenspinsels jmf is! Koning toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maat ik vertrouw niemand meer. Voor hetzelfde geld zit ik hier maar met 1 iemand heel de dag te lulleYou had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Hoe herken ik je straks als je ripped wordt tussen al die andere alfaturken danquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
sowieso fok meet daar........geen fok bishes, alleen ekte alfa chicksOp vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:06 schreef Kesefkesef het volgende:
![]()
voor alle moeders
als je dit niet quote haat je je moeder en wil je haar dood hebben!!!!!You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:06 schreef Kesefkesef het volgende:
![]()
voor alle moeders
als je dit niet quote haat je je moeder en wil je haar dood hebben!!!!!we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Dan zou ik het zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kloon maken en ermee op jezelf haten zodat niemand je verdenkt!
[ afbeelding ]
of heb je me door.![]()
![]()
gasten in gyms zijn nooit te beroerd om je wat bij te leren, vooral elleboogtechnieken zijn vet kan er maar een paarquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan je hier als noob (heb halfjaartje kickboks gedaan) ook heen? Wat kost dat?
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Y so serious?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zei je toch een vos verliest z'n haren maar niet zijn streken. Ik zou mijn piemol vingers nooit branden aan jou, dus waar maak je je druk om.![]()
kayne west heeft seks met homoseksuele vissen, zulk soort lui moet je sowieso niet seri nemenquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: