kankerziek als je zorgt dat je altijd condoom om hebt kan je elke chickie die je ziek zo rammen, volgens mij zijn ze zo dronken dat niemand merkt als je suprise buttsex geeftquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja mang
http://www.dumpert.nl/med(...)n_de_zwarte_zee.html
Doe ik ook altijd in de club, beetje kontjes voelen enzo als je langs loopt toch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
kankerziek als je zorgt dat je altijd condoom om hebt kan je elke chickie die je ziek zo rammen, volgens mij zijn ze zo dronken dat niemand merkt als je suprise buttsex geeftje kan gewoon met je haden aan titties zitten enzo
Maar hier heb je in clubs vette nederlandse zeugen of tokkie wijvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd in de club, beetje kontjes voelen enzo als je langs loopt toch.
Daar draag ik ook altijd condoom voor als ik ze ga schuren en ik de boel niet meer kan houden
Alleen staat CarbonC voor Snakey's deur op de penthouse.quote:
Dat krijg je als je naar holly gaat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Maar hier heb je in clubs vette nederlandse zeugen of tokkie wijven
Haha lol, nog niet iedereen heeft door dat ik maar ook mijn broertje soms mijn account gebruikt.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef ChesterPerry het volgende:
mwah zeta is ook al 35 jaar en soms een beetje raar hij doet me denken aan een combinatie van jean claude van damme en herman brood
Eensquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Nee nee, Sapstengel wordt CEO Inkoop. Dan weten we zeker dat we goede dames hebben.
lekker al die reacties van die betas daarquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja mang
Zometeen?quote:
ik ben best slim al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef Levolution het volgende:
We hebben ook een Brein nodig.
Een man die verantwoordelijk is voor de chemische oorlogvoering.
ik ben kkslim gquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef Levolution het volgende:
We hebben ook een Brein nodig.
Een man die verantwoordelijk is voor de chemische oorlogvoering en dat soort science stuff.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef Awesome_ het volgende:
Als sapstengel de inkopen doet gaat heel het budget op aan minimarsjes en cupcakes.
Leuk zo door een jongetje van 6 gebeft wordenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja mang
wauw ;$ je negs worden steeds iets minder hardquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:42 schreef seto het volgende:
[..]
ik mag jou wel jackie
soms vertoon je enige tekens van intelegentie
Iedereen loopt daar gewoon te snuiven hoor, is onzin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
BY KASAANTIEP MAGJE GEEN DRUKS GEBRUIKEEH..NIKS VOOR MIJ DUS.
DE PREUTSHEIDquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
Leuk zo door een jongetje van 6 gebeft worden
Waar zie je dat dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
Leuk zo door een jongetje van 6 gebeft worden
Ja dat is bij 8.40quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Godver idd..ziek.![]()
En als een 6 jarig meisje een man moet pijpen wordt er anders naar gekeken.
quote:
ja idd wtf is dit. Gelijkheid van seksen my ass.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Godver idd..ziek.![]()
En als een 6 jarig meisje een man moet pijpen wordt er anders naar gekeken.
Hahaha ik moest dit serieus een keer doen in Turkije strand, moest ik Nederlandertjes lokken.quote:
xDquote:Voor de functie van propper worden gewoonlijk jonge aantrekkelijk ogende jongens en meisjes aangesteld.
Iemand?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is goed.
Nog meer mensen die L4D2 spelen? Ff war zette zo tg.
Genoeg drugs hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
BY KASAANTIEP MAGJE GEEN DRUKS GEBRUIKEEH..NIKS VOOR MIJ DUS.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Genoeg drugs hoor.
Er wordt niet openlijk over gesproken maar achter rug om valt er genoeg te regelen.
Btw je was toch gestopt met drugs enzo.![]()
Ik heb het spel wel, zou het alleen even opnieuw van Steam af moeten trekken.quote:
Komen ook vrij veel knappe boys.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:12 schreef Kesefkesef het volgende:
http://kazantip.com/my
als je klikt allemaal geile pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |