quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef Awesome_ het volgende:
Als sapstengel de inkopen doet gaat heel het budget op aan minimarsjes en cupcakes.
Leuk zo door een jongetje van 6 gebeft wordenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja mang
http://www.dumpert.nl/med(...)n_de_zwarte_zee.html
wauw ;$ je negs worden steeds iets minder hardquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:42 schreef seto het volgende:
[..]
ik mag jou wel jackie
soms vertoon je enige tekens van intelegentie
Iedereen loopt daar gewoon te snuiven hoor, is onzin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
BY KASAANTIEP MAGJE GEEN DRUKS GEBRUIKEEH..NIKS VOOR MIJ DUS.
DE PREUTSHEIDquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
Leuk zo door een jongetje van 6 gebeft worden
Waar zie je dat dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
Leuk zo door een jongetje van 6 gebeft worden
Ja dat is bij 8.40quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Godver idd..ziek.![]()
En als een 6 jarig meisje een man moet pijpen wordt er anders naar gekeken.
quote:
ja idd wtf is dit. Gelijkheid van seksen my ass.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Godver idd..ziek.![]()
En als een 6 jarig meisje een man moet pijpen wordt er anders naar gekeken.
Hahaha ik moest dit serieus een keer doen in Turkije strand, moest ik Nederlandertjes lokken.quote:
xDquote:Voor de functie van propper worden gewoonlijk jonge aantrekkelijk ogende jongens en meisjes aangesteld.
Iemand?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is goed.
Nog meer mensen die L4D2 spelen? Ff war zette zo tg.
Genoeg drugs hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
BY KASAANTIEP MAGJE GEEN DRUKS GEBRUIKEEH..NIKS VOOR MIJ DUS.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Genoeg drugs hoor.
Er wordt niet openlijk over gesproken maar achter rug om valt er genoeg te regelen.
Btw je was toch gestopt met drugs enzo.![]()
Ik heb het spel wel, zou het alleen even opnieuw van Steam af moeten trekken.quote:
Komen ook vrij veel knappe boys.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:12 schreef Kesefkesef het volgende:
http://kazantip.com/my
als je klikt allemaal geile pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |