In de ONZ index.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Centraal wat? centraal in Nederland? of in blijdorp
of in je hart ofzo? :S
Ff serieus... Stel je even voor dat je Daar dus harde penor van krijgt, die kloontjes... Als ik daar mijn voldoening uit moest halen... Kk treurig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
komt door al die kloontjes. Zo laat fok weten dat de nieuwe mensen eigenlijk gwn gerecyclede oude kkusers zijn
van wie is cake-man een kloon?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
broeder vraag mij dingen ik weet ALLES
je zou maar niets te doen hebbenn in je libie, ik wel namelijk k ben geowon almond melk sippingsquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ff serieus... Stel je even voor dat je Daar dus harde penor van krijgt, die kloontjes... Als ik daar mijn voldoening uit moest halen... Kk treurig.
Ja maat ik vertrouw niemand meer. Voor hetzelfde geld zit ik hier maar met 1 iemand heel de dag te lullequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ff serieus... Stel je even voor dat je Daar dus harde penor van krijgt, die kloontjes... Als ik daar mijn voldoening uit moest halen... Kk treurig.
Ik zei je toch een vos verliest z'n haren maar niet zijn streken. Ik zou mijn piemol vingers nooit branden aan jou, dus waar maak je je druk om.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar jouw fallus zal nooit groot lijken.
Ja, dat zou minder erg zijn. Dan weet je dat een van zijn hersenspinsels jmf is! Koning toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maat ik vertrouw niemand meer. Voor hetzelfde geld zit ik hier maar met 1 iemand heel de dag te lulle
Hoe herken ik je straks als je ripped wordt tussen al die andere alfaturken danquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
sowieso fok meet daar........geen fok bishes, alleen ekte alfa chicks
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:06 schreef Kesefkesef het volgende:
![]()
voor alle moeders
als je dit niet quote haat je je moeder en wil je haar dood hebben!!!!!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:06 schreef Kesefkesef het volgende:
![]()
voor alle moeders
als je dit niet quote haat je je moeder en wil je haar dood hebben!!!!!
Dan zou ik het zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kloon maken en ermee op jezelf haten zodat niemand je verdenkt!
[ afbeelding ]
gasten in gyms zijn nooit te beroerd om je wat bij te leren, vooral elleboogtechnieken zijn vet kan er maar een paarquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan je hier als noob (heb halfjaartje kickboks gedaan) ook heen? Wat kost dat?
Y so serious?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zei je toch een vos verliest z'n haren maar niet zijn streken. Ik zou mijn piemol vingers nooit branden aan jou, dus waar maak je je druk om.
kayne west heeft seks met homoseksuele vissen, zulk soort lui moet je sowieso niet seri nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |