SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Mijn hand verschilt niet eens zo veel met dat handje.
Dat is juist positief. Dan lijken fallussen groter tijdens het betere handwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ja maar jouw fallus zal nooit groot lijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is juist positief. Dan lijken fallussen groter tijdens het betere handwerk.
Ik ga dit sws doen binnen 3 jaar (srs) mensen van mijn gym zijn hier naar toe gegaan en zeggen dat het een top ervaring is, maar wel kk zwaar als je niet gewend bent.Moet je wel naar een hardcore kamp gaanquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar jouw fallus zal nooit groot lijken.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar jouw fallus zal nooit groot lijken.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Awesome_ het volgende:
Fanta heeft echt gruwelijke zand in d'r kut de laatste 3 dagen
Heb het er net uitgeplast.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Montelly het volgende:
Fanta plast stiekem in haar broekje nu..
vind je wel chill zeker, spinning meat. ;squote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sick die nieuwe ava van jou
no homo
Doet me goed om te hore maatje.. ik vind jou en JB echt cool setje man!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sick die nieuwe ava van jou
no homo
k zet die spinnin meat in sauna david lloyd blijdorpquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
vind je wel chill zeker, spinning meat. ;s
Ennnn weer zo'n knallerrrrrr van Awesome_quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik ga hardlopen neem ik altijd een goed humeur mee.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Doet me goed om te hore maatje.. ik vind jou en JB echt cool setje man!!
dumpen!!!!!!!!! ijzer bevoor vrouwen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]zo lief van je ma ze wil dat k stop met lift k begin op jerommeke te lyke zegt ze :S help wat moet k doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |