geen probleem maat altijd erkenning voor me broederquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
bedankt levolution dit waarder ik
alleen kk ugly bitches gaan daar niet heen omdat ze weten niet niemand hun zou raken, msischien alleen de honden en 6 jarige jongetjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dus..Als ik op vakantie ga wil ik niet alleen maar hollanders tegenkomen. Denk je trouwens dat mijn dinnetjes meewilllen naar zon fuckfest.
6 weken hahaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach kan best voor een keertje.
Hoelang duurt dat festival dan? Week?
dus daarom wilde je moeder niet mee met mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
alleen kk ugly bitches gaan daar niet heen omdat ze weten niet niemand hun zou raken, msischien alleen de honden en 6 jarige jongetjes
jij dekt je vast in voor als je gaat falenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
volgens mij wordt daar niet zoveel geneukt hoor
als 'buitenlander'wordt je al snel als seks toerist aangezien en die meiden willen niet met je praten als je geen oekri russian spreekt
spreken geen engels daar ook
vizum voor alle dagen van festival is 180 euro ofz0quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb nog steeds geen prijzen gehoord.
Straks wordt kazantip overspoeld met hollandse gasten.
article 19. on the territory of the party land love in all it kinds is welcome, excluding sexual breach of limits, prostitution or offensive behavior. the institution of FAST MARRIED validates relations between kaZantip party land citizens. the citizens who have fallen in love with each other can enter into fast marriage (union in heaven), i.e. have a ceremony of FAST MARRIED. unions in heaven is not limited in number or gender. the marriage is valid for however long love lasts.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
je kan ook op kaznatip trouwenhet is gewoon een eigen staat voor paar weken
maffia komt daar om seks te hebben met underage girls dus denk het nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
article 19. on the territory of the party land love in all it kinds is welcome, excluding sexual breach of limits, prostitution or offensive behavior. the institution of FAST MARRIED validates relations between kaZantip party land citizens. the citizens who have fallen in love with each other can enter into fast marriage (union in heaven), i.e. have a ceremony of FAST MARRIED. unions in heaven is not limited in number or gender. the marriage is valid for however long love lasts.
bedoelen ze met number ook leeftijd?
el cheapo dus. I will consider.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vizum voor alle dagen van festival is 180 euro ofz0
+ vliegticket
slaaplaats 3-4$ per nacht, slaap je met z'n 10en in ofziets
of je kan ergens hotel is iets duurder
champagne fles 3 euro
bier 1 euro
vodka 1 euro
afhankelijk hoeveel je gaat zuipen en dagen je blijft dus
fanta gooit haar befaamde ''moeder grappen'' in de strijd, shit is menensquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dus daarom wilde je moeder niet mee met mij.
gewoon 10 euro per beurt vragen en je loopt binnenquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon 10 euro per beurt vragen en je loopt binnen
gym poster gooit een befaamde haha-fanta-dan-verkoop-je-toch-je-lichaam-in-de-strijd-grap erin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon 10 euro per beurt vragen en je loopt binnen
in de strijd hoort niet tussen strepje man leer nederlands hontquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gym poster gooit een befaamde haha-fanta-dan-verkoop-je-toch-je-lichaam-in-de-strijd-grap erin.
ik ben nog redelijk nieuw wist niet dat het al zo oud wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gym poster gooit een befaamde haha-fanta-dan-verkoop-je-toch-je-lichaam-in-de-strijd-grap erin.
sommige bij http://kazantip.com/my lijken ook wel echt jongquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maffia komt daar om seks te hebben met underage girls dus denk het niet
wejo volgend jaar ben ik daar dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vizum voor alle dagen van festival is 180 euro ofz0
+ vliegticket
slaaplaats 3-4$ per nacht, slaap je met z'n 10en in ofziets
of je kan ergens hotel is iets duurder
champagne fles 6 euro
bier 1 euro
vodka 1 euro
afhankelijk hoeveel je gaat zuipen en dagen je blijft dus
allemaal, tegelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef Kesefkesef het volgende:
deze
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
???????????????????????
Als ik een meisje met een ladder in haar panty zie dan vraag ik altijd 'hee meisje, is dat de stairway to heaven ghehehe'quote:
legit 5.5/10quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Kesefkesef het volgende:
http://kazantip.com/my/profile/19646
die kankerogen, op elke fucking foto
Vaker je piemel wassen slangeman.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik em daar insteek gaat ze kokhalsen.
Dick Cheese is no bueno gappie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doelde op haar onderkant.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
legit 5.5/10
[..]
Vaker je piemel wassen slangeman.
Ball man 7 maanden geledenquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als ik een meisje met een ladder in haar panty zie dan vraag ik altijd 'hee meisje, is dat de stairway to heaven ghehehe'
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat je deze alterego van mij ook kende.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
legit 5.5/10
[..]
Vaker je piemel wassen slangeman.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat je deze alterego van mij ook kende.
Na een week heb je het ook wel gezien, hoor. Het verschilt trouwens een beetje. Vorig jaar was het volgens mij 4 weken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha srs? Da's best wel lang ja.
Na een week Sziget was ik al echt kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |