SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.167 16:09:00 EVANS Cadel BMC AUS
168 16:12:00 SCHLECK Andy RLT LUX
169 16:15:00 PERAUD Jean-Christophe ALM FRA
170 16:18:00 KWIATKOWSKI Michal OPQ POL
171 16:21:00 FUGLSANG Jakob AST DEN
172 16:24:00 NIEVE ITURRALDE Mikel EUS ESP
173 16:27:00 COSTA Rui Alberto MOV POR
174 16:30:00 RODRIGUEZ Joaquim KAT ESP
175 16:33:00 MARTIN Daniel GRS IRL
176 16:36:00 QUINTANA Nairo Alexander MOV COL
177 16:39:00 CONTADOR Alberto TST ESP
178 16:42:00 KREUZIGER Roman TST CZE
179 16:45:00 TEN DAM Laurens BEL NED
180 16:48:00 MOLLEMA Bauke BEL NED
181 16:51:00 VALVERDE Alejandro MOV ESP
182 16:54:00 FROOME Christopher SKY GBR
NOS is er bij om 14.10u.
Zegt u het maar. Tony Martin, de wereldkampioen, of is het toch Froome?
Ik denk dat Mollema maar een paar seconden op Valverde wint.quote:
Dan moeten we die periode afsluiten en doorgaan met het nieuwe wielrennen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef SiIk het volgende:
Vrag me af wat ze straks te zeggen hebben mocht Froome wel gepakt worden.
Niemand kon het weten, we kunnen niet uit het niks beschuldigen, Pontius Pilatus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef SiIk het volgende:
Vrag me af wat ze straks te zeggen hebben mocht Froome wel gepakt worden.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Wat bedoeld hij daar toch mee, 'menselijke maat'? Geen doping meer in de tour?
"Dat had ik nooit van die jongen gedacht"quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef SiIk het volgende:
Vraag me af wat ze straks te zeggen hebben mocht Froome wel gepakt worden.
Ja maar dat was dan ook niet de menselijke maatquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:29 schreef DeeBee het volgende:
De menselijke maat roepen, bij de meest bizarre tijdrit waar zelfs Armstrong niet aan kwam.
Dat snap ik inderdaad niet. Overal waar je leest over de Nederlanders die het goed doen lees je "dat komt ook door de veranderingen in het peloton". Daarmee insinueert iedereen dus dat iedereen behalve de Nederlanders aan het spul zat, of in elk geval meer/beter dan de Nederlandersquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef Felagund het volgende:
De menselijke maat is terug is vertaald naar het Nederlands, "De Nederlanders do. en het goed"
True maar als zelfs commentatoren over doping gaan speculeren dan is het echt het eindequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef SiIk het volgende:
Vraag me af wat ze straks te zeggen hebben mocht Froome wel gepakt worden.
Maakt niet uit. Het gewoon roepen is makkelijker, dan hoeven ze geen journalistiek te bedrijven.quote:
Ja maar dit is wel het andere uiterste.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
True maar als zelfs commentatoren over doping gaan speculeren dan is het echt het einde
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 10-07-2013 om 17:31:09Tony Martin wint de Tijdrit !Mollema ,Ten Dam,Dumoulin grote klasse!#TDF2013 reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 10-07-2013 om 17:31:08Banaan - Panzer 2-3. Duitsers. Laatste minuut. Je weet wel. reageer retweet
Ging anders te gek he.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
Flink ingeleverd die laatste kilometers.
Slaat ook nergens op. Vind de prestaties van de Nederlanders ook niet vanzelfsprekend overigens, zeker Ten Dam niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad niet. Overal waar je leest over de Nederlanders die het goed doen lees je "dat komt ook door de veranderingen in het peloton". Daarmee insinueert iedereen dus dat iedereen behalve de Nederlanders aan het spul zat, of in elk geval meer/beter dan de Nederlanders
Ik geloof Dumoulin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef Lamabal het volgende:
Wie was ook alweer de beste nederlander in de tijdrit????????
Beetje Aicar, beetje nieuwe EPO pillen en de menselijke maat zal de Tour weer schoon makenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:32 schreef Tjacka het volgende:
Volgende keer iets meer Aicar nemen please.
Neuh.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk wel goed dat Ten Dam iets is gezakt. Dan zou hij iets eerder weg mogen.
Nog stukken beter dat in zijn Fuentes-periode en dat op zijn 33e. Wat een karaktermens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is idd een stuk beter betrouwbaar dan Froome
Belkin met Garmin?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef sonnyspek het volgende:
Tour is dus al beslist als de andere renners niet een pact sluiten.
Menselijke maat, he.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef DeeBee het volgende:
Godver, al 3.5 minuut in het klassement op de nr. 2.
De duivelquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef Ferdii het volgende:
Mollema gewoon lekker blijven doorrijden en dan 1na laatste etappe een oostblokker betalen om froome eruit te smijten
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 10-07-2013 om 17:33:07Tom Dumoulin 9de !man van de toekomst mooi man "we" doen weer mee Mollema blijft 3de in het klassement #TDF2013 reageer retweet
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Belkin met Garmin?
Saxo, Katusha en Movistar?
Duh, maar daar ging het niet over.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ten Dam zal nog steeds een plek in de top-10 ambiėren na vandaag lijkt me.
Ja, maar, na zo'n schorsing durven ze echt niet meer te pakken. Dat zei van de week nog een wetenschapper, dus dan is het waar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nog stukken beter dat in zijn Fuentes-periode en dat op zijn 33e. Wat een karaktermens.
Er bestaan dus echt mensen die deze man volgen en nog retweeten ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 10-07-2013 om 17:33:07Tom Dumoulin 9de !man van de toekomst mooi man "we" doen weer mee Mollema blijft 3de in het klassement #TDF2013 reageer retweet
En nog erger: al z'n tweets hier posten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er bestaan dus echt mensen die deze man volgen en nog retweeten ook.
Die weet natuurlijk wat hij zelf allemaal gebruiktquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef Logros het volgende:
Volgens mij gelooft Martin het ook niet :p
Inderdaad ja. En terecht, die Angelsaksiche journalist vroeg bijna alleen over Froome, aan de winnaar potverdikkie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef DeeBee het volgende:
Haha, Tony Martin die antwoordt ook op een manier dat hij geen ene flikker ervan gelooft dat het scharminkel zo dichtbij hem komt in een tijdrit die hem op het lijf geschreven is...
Altijd optimistisch deze man. En ondertussen al 8 jaar wachten op een etappezege en een kwart eeuw op een fatsoenlijk klassement.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Gramulanion het volgende:
En dacht shit, heb ik dan toch slechtere dope dan froome?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die weet natuurlijk wat hij zelf allemaal gebruikt
Ja, maar eerst die Froome uitsluiten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze het doen, maar ze willen natuurlijk voor hun eigen plekkie strijden.
Gesink was nog 5e een paar jaar geleden. Da's best fatsoenlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:37 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Altijd optimistisch deze man. En ondertussen al 8 jaar wachten op een etappezege en een kwart eeuw op een fatsoenlijk klassement.
In z'n Rabotijd ja...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gesink was nog 5e een paar jaar geleden. Da's best fatsoenlijk.
Wat denk je dat er bv. op Alpe d'Huez en Mont Ventoux gaat gebeuren ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bizar.Dit is niet leuk meer, nog erger dan in de tijd van Armstrong.
Dan zal Froome wel cadeautjes uitdelen en zelf rustig meepeddelen. Dan maakt 'ie zich minder verdacht, want komt 'ie over de hele tour op een lager wattage.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat denk je dat er bv. op Alpe d'Huez en Mont Ventoux gaat gebeuren ?
Ik durf niet te kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat denk je dat er bv. op Alpe d'Huez en Mont Ventoux gaat gebeuren ?
Hup Mollemaquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Nou degene die als 2e in Parijs eindigt wint dus over een paar jaar dus alsnog de Tour
Is ook gewend te juichen bij een 2e plaats.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:40 schreef Wombcat het volgende:
Wel effe juichen in Parijs dan, gewoon voor de zekerheid
Daaromquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is ook gewend te juichen bij een 2e plaats.
Ff een Kennaughtje doenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Genoeg Spanjaarden die per ongeluk voor Froome kunnen vallen.
Saxobank en Movistar rijden toch vooraan in de bergen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Genoeg Spanjaarden die per ongeluk voor Froome kunnen vallen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rijden voor de tweede plek was nog nooit zo belangrijk.
Eens, wat Belkin opeens aan het doen is ook opmerkelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat de prestaties van Belkin vandaag meer verdacht zijn dan Sky hoor...
Ltd die even op zn 32e voor het eerst een (doodnormale) tijdrit boven de 50 rijdt gemiddeld en alsnog ontevreden is...
Hopelijk gaat Froome zichzelf nog belachelijk maken op de Ventoux of Alpe.
Iets met menselijke maat en zulks en zulksquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ltd die even op zn 32e voor het eerst een (doodnormale) tijdrit boven de 50 rijdt gemiddeld en alsnog ontevreden is...
Bauke vind ik niet opmerkelijk. Tijdrit ltd wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Eens, wat Belkin opeens aan het doen is ook opmerkelijk.
Ik vind Mollema niet heel opvallend. Reed ook een erg goede Vuelta.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Eens, wat Belkin opeens aan het doen is ook opmerkelijk.
Podium is in zichttwitter:erikbreukink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 17:42:50Knap hoor @BaukeMollema en @laurenstendam ! Podium in Parijs is in zicht. Alleen Froome buitencategorie. #TDF reageer retweet
Bankdirecteuren, illegaal downloaden, iets te hard rijden, doping gebruiken. Direct schaadt je er niemand mee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik kan alleen niet snappen als je weet dat je doping hebt gebruikt dat je dan blij kan zijn als je de tour de france hebt gewonnen. Ik zou dan altijd een dubbelgevoel hebben.
Ze vertellen zichzelf dat de rest het ook doet, dus dat het eerlijk is. Die renners hebben echt een betonnen plaat van hier tot Tokyo voor hun kop.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik kan alleen niet snappen als je weet dat je doping hebt gebruikt dat je dan blij kan zijn als je de tour de france hebt gewonnen. Ik zou dan altijd een dubbelgevoel hebben.
2 jaar geleden...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind Mollema niet heel opvallend. Reed ook een erg goede Vuelta.
Je vertelt jezelf dat de rest dat ook allemaal doet en dat je dus een "level playing field" creėert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef zeeppaardje het volgende:
Belkin gaat gewoon verder waar de Rabobank gebleven isquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tijdrit Mollema is ook erg sterk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bauke vind ik niet opmerkelijk. Tijdrit ltd wel.
Met Piti als voorlopige tweede zou ik dan eerder nog zeggen dat je zou moeten rijden voor de derde plaats.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rijden voor de tweede plek was nog nooit zo belangrijk.
Ja, 6.4w/kg bergop moeten we ook in perspectief zienquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef DeeBee het volgende:
Gelukkig krijgen we de power output niet van deze TT, want die zouden we alleen maar verkeerd analyseren bij Froome.
Die heeft bijna altijd wel een slechte dag, dus is te kloppen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Met Piti als voorlopige tweede zou ik dan eerder nog zeggen dat je zou moeten rijden voor de derde plaats.
Hoezo? Hebben ze geen gelijk? Als je 't niet doet, dan doe je echt niet mee, dan rommel je wat aan ą la Cofidis.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze vertellen zichzelf dat de rest het ook doet, dus dat het eerlijk is. Die renners hebben echt een betonnen plaat van hier tot Tokyo voor hun kop.
Piti laat zich toch niet 2x pakken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Met Piti als voorlopige tweede zou ik dan eerder nog zeggen dat je zou moeten rijden voor de derde plaats.
Gefeliciteerd, eet zequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Nou ik ga de oven opwarmen voor mn pizza, op me verjaardag
Daarom. Iedereen die meedoet, moet wel...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze geen gelijk? Als je 't niet doet, dan doe je echt niet mee, dan rommel je wat aan ą la Cofidis.
Nee, ze hebben geen gelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze geen gelijk? Als je 't niet doet, dan doe je echt niet mee, dan rommel je wat aan ą la Cofidis.
Fruit de mer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Ook de eerste keer dat hij echt vol uit moest gaan voor een klassement. Zo gek is dat dus niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
O oeps, ff in de war. Gesink en Ten Dam reden daar goed.quote:
Ja maak me wakker om kwart voor 5.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Nou, morgen maar weer een massasprintje.
Nu moeten we je allemaal gaan feliciteren? Al een berichtje op facebook gezet dat je jarig bent?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Hij heeft de afgelopen jaren wel meer goede tijdritten gereden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook de eerste keer dat hij echt vol uit moest gaan voor een klassement. Zo gek is dat dus niet.
Ik bedoel niet moreel, maar in praktijk.quote:
Komt goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:47 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja maak me wakker om kwart voor 5.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik bedoel moreel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel niet moreel, maar in praktijk.
De Tour was al beslist voordat hij gestart was.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef sonnyspek het volgende:
Tour is dus al beslist als de andere renners niet een pact sluiten.
Geniaal was dat, ik vraag me af wat voor raketvloeistof Fuentes daar ingespoten heeft.quote:
JEG was daar zoveel verrassender dan Bassoquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:51 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Geniaal was dat, ik vraag me af wat voor raketvloeistof Fuentes daar ingespoten heeft.
De nummer twee op bijna tien minuten en dat was een Phonakrenner die ook bij Fuentes kwam, om over de nummer drie (een te oud wordende Simoni in Saunier duvaldienst) nog maar te zwijgen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Klopt, renner met als beste resultaat een 25e plaats in een Tour jaren eerder die ineens ook minuten wegreed van favorieten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
JEG was daar zoveel verrassender dan Basso
Net als hier iets aan te doen is...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zondag was al duidelijk dat alles achter Froome geen rekening meer houdt met eindwinst en enkel met de 2e plek bezig was.
Fuck Froome, die sleuren ze wel naar de finish, Porte uitschakelen was belangrijker.
Zaterdag lijkt me waarschijnlijker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vrijdag gaat een groepje het redden denk ik.
Die bedoelde ik eigenlijk ook, dacht dat naar Lyon vrijdag was, maar nu nog twee vlakke etappes dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zaterdag lijkt me waarschijnlijker.
Hoewel het heuveltje vrijdag in de finale wel kansen biedt.
Volgend jaar weer een andere Sky-renner. Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:00 schreef Smoofie het volgende:
2 britten die achter elkaar de tour winnen
Niet eens. Ze hebben van alles geprobeerd zondag, maar kregen hem er gewoon niet af. Piti en Conta waren zelf op het einde ook niet zo goed meer om aan te vallen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zondag was al duidelijk dat alles achter Froome geen rekening meer houdt met eindwinst en enkel met de 2e plek bezig was.
Fuck Froome, die sleuren ze wel naar de finish, Porte uitschakelen was belangrijker.
Ik vond het wat stom dat Valverde, Contador en evt. Mollema en LTD niet gezamenlijk in de slag gingen in het dal toen Valverde demarreerde. Als ze daar met drie man vol in de aanval waren gegaan, dan had Froome een probleem gehad.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet eens. Ze hebben van alles geprobeerd zondag, maar kregen hem er gewoon niet af. Piti en Conta waren zelf op het einde ook niet zo goed meer om aan te vallen.
Mollema liet lopen, dat was wel jammer inderdaad. Als Froome meerdere malen bestookt was had hij op een gegeven moment echt wel afgegeven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vond het wat stom dat Valverde, Contador en evt. Mollema en LTD niet gezamenlijk in de slag gingen in het dal toen Valverde demarreerde. Als ze daar met drie man vol in de aanval waren gegaan, dan had Froome een probleem gehad.
LTD sprong mee, maar bij hem brak het. Froome kachelde zelf het gat naar het Moviduo dicht en zat toen zelf in een luxepositie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vond het wat stom dat Valverde, Contador en evt. Mollema en LTD niet gezamenlijk in de slag gingen in het dal toen Valverde demarreerde. Als ze daar met drie man vol in de aanval waren gegaan, dan had Froome een probleem gehad.
Contador en Valverde hadden El Tie Die of Mollema nooit laten gaan, dus dat was amper mogelijk geweest denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mollema liet lopen, dat was wel jammer inderdaad. Als Froome meerdere malen bestookt was had hij op een gegeven moment echt wel afgegeven.
Ze hadden het ook met drie moeten proberen. Vanachteren "vroem" erlangs en dan lekker Froome uitlachen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Contador en Valverde hadden El Tie Die of Mollema nooit laten gaan, dus dat was amper mogelijk geweest denk ik.
Nee, is nog voor 'm geėindigd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:11 schreef Pedroso het volgende:
Valverde heeft zeker nog een tijd in het wiel gehangen van Froome ?
Porte met als meesterknecht Kennaugh, en dan wint Kennaugh 'm met als meesterknecht...quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een andere Sky-renner. Gewoon omdat het kan.
Zou wel de ultieme natte droom van de ploegarts zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Porte met als meesterknecht Kennaugh, en dan wint Kennaugh 'm met als meesterknecht...
Wat in het geval van Villeneuve (en Hill een beetje discutabeler) ook gewoon zo was.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme natte droom van de ploegarts zijn.
Doet me wat denken aan Frank Williams, die altijd zei dat hij elk jaar kampioen (F1) met een andere coureur wilde worden, zodat volstrekt duidelijk was dat het de auto was.
Het is wel (erg) offtopic, maar 9 van de 10 keer (waarschijnlijk zelfs 19 van de 20) heeft de kampioen ook de beste wagen, of het ook de beste coureur is, is dan weer punt 2.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:19 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Wat in het geval van Villeneuve (en Hill een beetje discutabeler) ook gewoon zo was.
Villeneuve had het geluk van die degelijke en snelle wagen onder zijn kont in 1997, maar Schumacher kwam hem toch heel zwaar partij geven.
Mja, wat heeft Contador er dan aan als Ten Dam weg blijft? Die gaat dan nog altijd zijn eigen positie beschermen..quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze hadden het ook met drie moeten proberen. Vanachteren "vroem" erlangs en dan lekker Froome uitlachen.
Daarom zeg ik ook: Valverde, Contador, en Mollema (of LTD) samen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, wat heeft Contador er dan aan als Ten Dam weg blijft? Die gaat dan nog altijd zijn eigen positie beschermen..
Dat wel, maar ik denk dat Villeneuve wel een van de luckiest champions ooit is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel (erg) offtopic, maar 9 van de 10 keer (waarschijnlijk zelfs 19 van de 20) heeft de kampioen ook de beste wagen, of het ook de beste coureur is, is dan weer punt 2.
Denk eigenlijk dat Froome dan elke keer "simpel" meesprong.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: Valverde, Contador, en Mollema (of LTD) samen.
Gat is nu ook te groot in principe. Als ze nog wat willen doen, moet je het doen op een plek waar 'ie het niet verwacht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Froome dan elke keer "simpel" meesprong.
Maar bedoelde meer dat ze uiteindelijk toch vooral hun eigen plek gaan beschermen en dus minder risico durven te nemen om de nummer 1 aan te vallen, zeker als die nummer 1 zo sterk is als zaterdag.
Rosberg (overigens niet eens in de beste auto, maar werd kampioen omdat de Ferrari-coureurs ongelukken hadden).quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik denk dat Villeneuve wel een van de luckiest champions ooit is.
Dat blijkt.quote:Bij wielrennen is dat lastiger, maar een goede arts doet natuurlijk ook wonderen
5,5 minuut in de bergen proberen in te lopen is natuurlijk ook een kansloze missie. En echt leuke heuvelritten zijn er ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gat is nu ook te groot in principe. Als ze nog wat willen doen, moet je het doen op een plek waar 'ie het niet verwacht.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:00 schreef Smoofie het volgende:
2 britten die achter elkaar de tour winnen
Idd. Da's wel jammer. Maar je moet op een andere manier iets verzinnen als je nog wilt winnen. Zoals Merckx in 1971 deed, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:44 schreef Zelva het volgende:
[..]
5,5 minuut in de bergen proberen in te lopen is natuurlijk ook een kansloze missie. En echt leuke heuvelritten zijn er ook niet.
Zegt ook wel genoeg over de bizarre prestatie van Froome.quote:“To be honest, I'd almost given up hope of the stage win. It was starting to look very disappointing when I saw Chris beat my times at the intermediate check. I nearly started to cry. I couldn't believe it. I was more-or-less sure about the win as I had a good advantage to guys like ‘Chava' and Kwiatkowski who really strong time trial riders so I expected that Froome might get to within 30 seconds or something like that but not beating me at the intermediates.”
Denk ook niet dat Froome nog geisoleerd gaat zitten, Porte zal zijn wattagemeter wel gevonden hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Da's wel jammer. Maar je moet op een andere manier iets verzinnen als je nog wilt winnen. Zoals Merckx in 1971 deed, bijvoorbeeld.
Als je in de etappe naar Gap met de nummers 2-5 voorop weet te raken in de afdaling van de eerste col, met wat knechten erbij, kun je daarna een leuk gat slaan bijvoorbeeld. Maar zoiets zal waarschijnlijk niet gebeuren.
Of in de etappe naar Le Grand Bornand, eerst Froome isoleren op de Madeleine, daarna in het dal hem zien te ringeloren. Ook hiervoor geldt weer: zal waarschijnlijk niet gebeuren, omdat renners te snel gaan denken dat de 2e of 3e plek al best mooi is.
Zou je denken? Met Froome hebben we weer eentje die voorlopig de tour van nu en de komende jaren gaat domineren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een andere Sky-renner. Gewoon omdat het kan.
Zie dat eigenlijk alleen Contador doen, maar het is de vraag of hij iemand bang kan maken, misschien Quintana. Valverde is denk ik dik tevreden met een podiumplaats, de Belkin jongens gaan ook nooit een alles of niets offensief voeren, die gaan volgen. Je ziet toch vaak dat renners wat gewonnen moeten hebben voordat ze durven te verliezen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Da's wel jammer. Maar je moet op een andere manier iets verzinnen als je nog wilt winnen. Zoals Merckx in 1971 deed, bijvoorbeeld.
Als je in de etappe naar Gap met de nummers 2-5 voorop weet te raken in de afdaling van de eerste col, met wat knechten erbij, kun je daarna een leuk gat slaan bijvoorbeeld. Maar zoiets zal waarschijnlijk niet gebeuren.
Of in de etappe naar Le Grand Bornand, eerst Froome isoleren op de Madeleine, daarna in het dal hem zien te ringeloren. Ook hiervoor geldt weer: zal waarschijnlijk niet gebeuren, omdat renners te snel gaan denken dat de 2e of 3e plek al best mooi is.
Of jij staat daar met een hamer, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:00 schreef TLC het volgende:
Froome ziet de man met de hamer op de flanken van de mount Ventoux![]()
(en ik ben para-abnormaal begaafd dus ik kan het weten)
Ik denk niet dat Cavendish het zou leuk vond dat ik urine over hem smeet, dan zondag maar proberen bij Froomequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of jij staat daar met een hamer, dat kan natuurlijk ook.
Nog niet zo lang geleden dachten we dat A. Schleck en Contador een decenium lang zouden gaan heersen. Dingen kunnen snel veranderen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:32 schreef miep63 het volgende:
[..]
Zou je denken? Met Froome hebben we weer eentje die voorlopig de tour van nu en de komende jaren gaat domineren.
Herbert had het Dumoulin-quotum voor de NOS al ruimschoots overschreden. Plus dat er nog een interview was met hem na afloop.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:09 schreef TLC het volgende:
Trouwens, wel lichtelijk schandalig dat er bijna niet wordt gesproken over Tom Dumoulin, zelfs in het Tourjournaal lieten ze hem niet aan het woord. Hij was vandaag de beste Nederlander !
Het is zijn eerste Tour for crying out loud en hij doet het toch meer dan netjes ??
Het maakt niet uit wat Froome vandaag had gedaan. Zoveel users die er van overtuigd zijn dat hij onder de dope zit dat ze elke prestatie die hij levert naar hun eigen visie gaan vertalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Froome ook niet jarenlang domineren. Hij is op zijn top, door talent maar zeker ook door kei- en keihard werken. Denk niet dat ie dat jaren achtereen vol kan houden.
Deze tijdrit was ook op zijn niveau, snap niet dat er mensen zijn die hier zo verbaast over zijn. Dik 2 minuten op Mollema en 49 seconden op De Gendt is is vrij normaal.
12 seconden op Martin, op een parcours dat bij uitstek geschikt is voor een tijdrijder als Martin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Froome ook niet jarenlang domineren. Hij is op zijn top, door talent maar zeker ook door kei- en keihard werken. Denk niet dat ie dat jaren achtereen vol kan houden.
Deze tijdrit was ook op zijn niveau, snap niet dat er mensen zijn die hier zo verbaast over zijn. Dik 2 minuten op Mollema en 49 seconden op De Gendt is is vrij normaal.
"Ja maar, ja maar Martin was nog gevallen begin deze Tour. Dus die reed vanzelfsprekend maar op vijftig procent"quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
12 seconden op Martin, op een parcours dat bij uitstek geschikt is voor een tijdrijder als Martin.Hier is niets te zien mensen, gewoon een renner die keihard werkt waar andere dat niet doen, gewoon doorlopen
Probleem is natuurlijk wel dat er twee Nederlanders in de top 10 staan van het AK. Maar dan nog zouden ze zijn prestatie wel even mogen belichten. Zoveel tijdrijders heeft Nederland nou ook weer niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:09 schreef TLC het volgende:
Trouwens, wel lichtelijk schandalig dat er bijna niet wordt gesproken over Tom Dumoulin, zelfs in het Tourjournaal lieten ze hem niet aan het woord. Hij was vandaag de beste Nederlander !
Het is zijn eerste Tour for crying out loud en hij doet het toch meer dan netjes ??
Niet zo vreemd, verschillen zijn bijna niet anders dan vorig jaar bv. Maar als jij er 100% van overtuigd bent dat Froome onder de dope zit, prima. Hoef je niet bij iedere post te melden hoor, we weten het nu wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
12 seconden op Martin, op een parcours dat bij uitstek geschikt is voor een tijdrijder als Martin.Hier is niets te zien mensen, gewoon een renner die keihard werkt waar andere dat niet doen, gewoon doorlopen
Als jij er van overtuigd bent dat iemand clean dezelfde klimtijden als Armstrong kan noteren EN het grootste tijdritmonster sinds tijden bijna kan evenaren, prima. Maar ik denk dat wij prima onze verdenkingen mogen posten hier, net zo goed als jij mag posten dat je er compleet in gelooft. Voor die discussies is een forum, en ik heb nog geen fatsoenlijk argument gezien dat Froome deze 2 dingen combineert, behalve het "harde werken"quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, verschillen zijn bijna niet anders dan vorig jaar bv. Maar als jij er 100% van overtuigd bent dat Froome onder de dope zit, prima. Hoef je niet bij iedere post te melden hoor, we weten het nu wel.
Ik steek zeker niet m'n handen voor 'm in het vuur maar wat ie vandaag laat zien is op zijn niveau de laatste 2 jaar. Als je dat niet ziet dan snap je er niet zoveel van.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als jij er van overtuigd bent dat iemand clean dezelfde klimtijden als Armstrong kan noteren EN het grootste tijdritmonster sinds tijden bijna kan evenaren, prima. Maar ik denk dat wij prima onze verdenkingen mogen posten hier, net zo goed als jij mag posten dat je er compleet in geloofd. Voor die discussies is een forum, en ik heb nog geen fatsoenlijk argument gezien dat Froome deze 2 dingen combineert, behalve het "harde werken"
Precies, laatste 2 jaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik steek zeker niet m'n handen voor 'm in het vuur maar wat ie vandaag laat zien is op zijn niveau de laatste 2 jaar. Als je dat niet ziet dan snap je er niet zoveel van.
Ik zou het maar niet te vaak melden. Ik kreeg er ook al een bann voorquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als jij er van overtuigd bent dat iemand clean dezelfde klimtijden als Armstrong kan noteren EN het grootste tijdritmonster sinds tijden bijna kan evenaren, prima. Maar ik denk dat wij prima onze verdenkingen mogen posten hier, net zo goed als jij mag posten dat je er compleet in geloofd. Voor die discussies is een forum, en ik heb nog geen fatsoenlijk argument gezien dat Froome deze 2 dingen combineert, behalve het "harde werken"
Inderdaad, op Contador na is iedereen in die top 10 al bijzonder blij dat ze op dat plekje staan, die hebben absoluut geen zin om dat ook maar een beetje in gevaar te brengen, veel meer dan het klassieke prikken in de slotkilometer zie ik niemand doen. OK, misschien heeft Rodriguez minder te verliezen, maar die doet sowieso niets anders dan wachten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zie dat eigenlijk alleen Contador doen, maar het is de vraag of hij iemand bang kan maken, misschien Quintana. Valverde is denk ik dik tevreden met een podiumplaats, de Belkin jongens gaan ook nooit een alles of niets offensief voeren, die gaan volgen. Je ziet toch vaak dat renners wat gewonnen moeten hebben voordat ze durven te verliezen.
Ach, marginal pains.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
een gebroken sleutelbeen kan al voldoende zijn...
Indurain won Giro en TDF in 1 seizoen, 2 keer zelfs. Dat soort dominantie zie ik Froome niet toe in staat. In 1992 was dat zeker geen misselijke Giro met behoorlijk wat klimwerk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Froome is dominanter dan Indurain en Armstrong ooit waren, in alle rondes die hij reed dit jaar... hoe blijf je in hemelsnaam in cleane toestand een heel jaar zo in vorm... niet gezegd dat de rest schoon is, maar dit is echt bizar
Fout: alleen de renners van Sky trainen professioneel, doen een cool down en gebruiken windtunnels. De rest doet maar wat.quote:
Vergeet de hoogtestages niet. Volgens Froome is dat hetgeen wat het verschil maakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Fout: alleen de renners van Sky trainen professioneel, doen een cool down en gebruiken windtunnels. De rest doet maar wat.
Naar eigen zeggen mikte hij voluit op een klassement in de Dauphiné en was het zelfs een hoofddoel. Daar werd hij 55e in de tijdrit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook de eerste keer dat hij echt vol uit moest gaan voor een klassement. Zo gek is dat dus niet.
In de Vuelta van vorig jaar is Rodriguez nog succesvol geėlimineerd met die tactiek.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, wat heeft Contador er dan aan als Ten Dam weg blijft? Die gaat dan nog altijd zijn eigen positie beschermen..
Nee, daar zijn andere topics voor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar ik denk dat wij prima onze verdenkingen mogen posten hier
Het probleem is meestal dat er toch nog 1 of 2 anderen niet mee zijn ontsnapt, die dan hun hoge klassering in gevaar zien komen. En die dan alsnog zelf of met hun ploeg gaan rijden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daarom: nrs 2-6 moeten mee zijn, dan is dat probleem opgelost. Weliswaar is Kwiatkowski dan niet mee, maar die zit toch alleen. En de rest staat dan te ver achter om zich druk te maken om degenen die voorop zitten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het probleem is meestal dat er toch nog 1 of 2 anderen niet mee zijn ontsnapt, die dan hun hoge klassering in gevaar zien komen. En die dan alsnog zelf of met hun ploeg gaan rijden.
Dan zou het op die manier moeten ja, maar ik schat Froome nog wel wat hoger in dan Rodriguez eigenlijk en de verschillen zijn ook groter (met Froome dan). Valverde gokte daar dat Rodriguez zich leeg zou rijden en Valverde hem op die manier zou passeren in de stand (wat hem uiteindelijk ook lukte).quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Vuelta van vorig jaar is Rodriguez nog succesvol geėlimineerd met die tactiek.
Dat was leuk natuurlijk, maar Rodriguez had voor die rit minder dan een halve minuut voorsprong op Contador. Als Froome zo blijft fietsen heeft hij voor de Alpe minimaal een minuut of 6 op Valverde. Dan kan je wel allemaal extravagante strategieėn bedenken, maar dan is de koers gewoon voorbij. Ik denk dat de ronde met de strijd voor de overige podiumplekken en etappezeges nog best leuk kan worden, maar Froome gaat gewoon winnen (wanneer, als het ooit al gebeurd is, heeft een renner met zo'n voorsprong in deze fase van de koers nog verloren?)quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan zou het op die manier moeten ja, maar ik schat Froome nog wel wat hoger in dan Rodriguez eigenlijk en de verschillen zijn ook groter (met Froome dan). Valverde gokte daar dat Rodriguez zich leeg zou rijden en Valverde hem op die manier zou passeren in de stand (wat hem uiteindelijk ook lukte).
Zie het deze Tour niet gebeuren (vooral omdat ik Froome daarvoor te sterk acht), maar zou mooi zijn als ze het proberen.
Ocana-Merckx 1971.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:44 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat was leuk natuurlijk, maar Rodriguez had voor die rit minder dan een halve minuut voorsprong op Contador. Als Froome zo blijft fietsen heeft hij voor de Alpe minimaal een minuut of 6 op Valverde. Dan kan je wel allemaal extravagante strategieėn bedenken, maar dan is de koers gewoon voorbij. Ik denk dat de ronde met de strijd voor de overige podiumplekken en etappezeges nog best leuk kan worden, maar Froome gaat gewoon winnen (wanneer, als het ooit al gebeurd is, heeft een renner met zo'n voorsprong in deze fase van de koers nog verloren?)
Eerlijk gezegd zag ik Froome eerder in het rijtje van Hinault en Indourain, maar misschien krijg je toch nog gelijk. We zullen zien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden dachten we dat A. Schleck en Contador een decenium lang zouden gaan heersen. Dingen kunnen snel veranderen.
Bij Schleck heb ik dat nooit gedacht. Ook vanwege zijn magere tijdrit. Bij Contador leek alles te kloppen. De jonge Spaanse god die iedereen met gemak versloeg. Op de zwaar gedoopte Rasmussen na dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden dachten we dat A. Schleck en Contador een decenium lang zouden gaan heersen. Dingen kunnen snel veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |