abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128805397
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ze hadden het ook met drie moeten proberen. Vanachteren "vroem" erlangs en dan lekker Froome uitlachen.
Mja, wat heeft Contador er dan aan als Ten Dam weg blijft? Die gaat dan nog altijd zijn eigen positie beschermen..
pi_128805421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:21 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Mja, wat heeft Contador er dan aan als Ten Dam weg blijft? Die gaat dan nog altijd zijn eigen positie beschermen..
Daarom zeg ik ook: Valverde, Contador, en Mollema (of LTD) samen.
pi_128805458
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is wel (erg) offtopic, maar 9 van de 10 keer (waarschijnlijk zelfs 19 van de 20) heeft de kampioen ook de beste wagen, of het ook de beste coureur is, is dan weer punt 2.
Dat wel, maar ik denk dat Villeneuve wel een van de luckiest champions ooit is.

Bij wielrennen is dat lastiger, maar een goede arts doet natuurlijk ook wonderen ;)
Neil LOVES Carrots!
pi_128805551
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook: Valverde, Contador, en Mollema (of LTD) samen.
Denk eigenlijk dat Froome dan elke keer "simpel" meesprong.

Maar bedoelde meer dat ze uiteindelijk toch vooral hun eigen plek gaan beschermen en dus minder risico durven te nemen om de nummer 1 aan te vallen, zeker als die nummer 1 zo sterk is als zaterdag.
pi_128805891
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:26 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Denk eigenlijk dat Froome dan elke keer "simpel" meesprong.

Maar bedoelde meer dat ze uiteindelijk toch vooral hun eigen plek gaan beschermen en dus minder risico durven te nemen om de nummer 1 aan te vallen, zeker als die nummer 1 zo sterk is als zaterdag.
Gat is nu ook te groot in principe. Als ze nog wat willen doen, moet je het doen op een plek waar 'ie het niet verwacht.
Belangrijkste is trouwens of ze er zelf nog in geloven of niet. Is het dat laatste, dan zijn ze geklopt (denk maar aan Dekker in de RVV).
pi_128805930
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef Gitank2 het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik denk dat Villeneuve wel een van de luckiest champions ooit is.
Rosberg (overigens niet eens in de beste auto, maar werd kampioen omdat de Ferrari-coureurs ongelukken hadden).
quote:
Bij wielrennen is dat lastiger, maar een goede arts doet natuurlijk ook wonderen ;)
Dat blijkt.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:44:29 #257
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_128806004
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Gat is nu ook te groot in principe. Als ze nog wat willen doen, moet je het doen op een plek waar 'ie het niet verwacht.
5,5 minuut in de bergen proberen in te lopen is natuurlijk ook een kansloze missie. En echt leuke heuvelritten zijn er ook niet.
pi_128806116
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:00 schreef Smoofie het volgende:
2 britten die achter elkaar de tour winnen :(
_O_ _O_

Westerse landen ^O^ _O_
Westerse landen die Engels praten (minus Amerika) _O_ ^2232334234
pi_128806249
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:44 schreef Zelva het volgende:

[..]

5,5 minuut in de bergen proberen in te lopen is natuurlijk ook een kansloze missie. En echt leuke heuvelritten zijn er ook niet.
Idd. Da's wel jammer. Maar je moet op een andere manier iets verzinnen als je nog wilt winnen. Zoals Merckx in 1971 deed, bijvoorbeeld.
Als je in de etappe naar Gap met de nummers 2-5 voorop weet te raken in de afdaling van de eerste col, met wat knechten erbij, kun je daarna een leuk gat slaan bijvoorbeeld. Maar zoiets zal waarschijnlijk niet gebeuren.
Of in de etappe naar Le Grand Bornand, eerst Froome isoleren op de Madeleine, daarna in het dal hem zien te ringeloren. Ook hiervoor geldt weer: zal waarschijnlijk niet gebeuren, omdat renners te snel gaan denken dat de 2e of 3e plek al best mooi is.
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:27:36 #260
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_128807517
Martin:

quote:
“To be honest, I'd almost given up hope of the stage win. It was starting to look very disappointing when I saw Chris beat my times at the intermediate check. I nearly started to cry. I couldn't believe it. I was more-or-less sure about the win as I had a good advantage to guys like ‘Chava' and Kwiatkowski who really strong time trial riders so I expected that Froome might get to within 30 seconds or something like that but not beating me at the intermediates.”
Zegt ook wel genoeg over de bizarre prestatie van Froome.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:30:18 #261
194695 franklop
Fran knock
pi_128807627
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd. Da's wel jammer. Maar je moet op een andere manier iets verzinnen als je nog wilt winnen. Zoals Merckx in 1971 deed, bijvoorbeeld.
Als je in de etappe naar Gap met de nummers 2-5 voorop weet te raken in de afdaling van de eerste col, met wat knechten erbij, kun je daarna een leuk gat slaan bijvoorbeeld. Maar zoiets zal waarschijnlijk niet gebeuren.
Of in de etappe naar Le Grand Bornand, eerst Froome isoleren op de Madeleine, daarna in het dal hem zien te ringeloren. Ook hiervoor geldt weer: zal waarschijnlijk niet gebeuren, omdat renners te snel gaan denken dat de 2e of 3e plek al best mooi is.
Denk ook niet dat Froome nog geisoleerd gaat zitten, Porte zal zijn wattagemeter wel gevonden hebben.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_128807697
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgend jaar weer een andere Sky-renner. Gewoon omdat het kan.
Zou je denken? Met Froome hebben we weer eentje die voorlopig de tour van nu en de komende jaren gaat domineren.
pi_128807699
Porte gaat idd niet meer van de zijde van Froome wijken.
Is ook niet meer nodig natuurlijk, 1 en 2 zullen ze niet worden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:37:45 #264
194695 franklop
Fran knock
pi_128807904
Mooie finishplaats trouwens _O_

alleen jammer dat er niet zoveel publiek stond
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_128807953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zie dat eigenlijk alleen Contador doen, maar het is de vraag of hij iemand bang kan maken, misschien Quintana. Valverde is denk ik dik tevreden met een podiumplaats, de Belkin jongens gaan ook nooit een alles of niets offensief voeren, die gaan volgen. Je ziet toch vaak dat renners wat gewonnen moeten hebben voordat ze durven te verliezen.
pi_128808688
Froome ziet de man met de hamer op de flanken van de mount Ventoux ~O>

(en ik ben para-abnormaal begaafd dus ik kan het weten :@ )
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_128808711
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:00 schreef TLC het volgende:
Froome ziet de man met de hamer op de flanken van de mount Ventoux ~O>

(en ik ben para-abnormaal begaafd dus ik kan het weten :@ )
Of jij staat daar met een hamer, dat kan natuurlijk ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 20:01:34 ]
pi_128808807
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Of jij staat daar met een hamer, dat kan natuurlijk ook.
Ik denk niet dat Cavendish het zou leuk vond dat ik urine over hem smeet, dan zondag maar proberen bij Froome :@
pi_128809004
Trouwens, wel lichtelijk schandalig dat er bijna niet wordt gesproken over Tom Dumoulin, zelfs in het Tourjournaal lieten ze hem niet aan het woord. Hij was vandaag de beste Nederlander !

Het is zijn eerste Tour for crying out loud en hij doet het toch meer dan netjes ??
pi_128809007
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:32 schreef miep63 het volgende:

[..]

Zou je denken? Met Froome hebben we weer eentje die voorlopig de tour van nu en de komende jaren gaat domineren.
Nog niet zo lang geleden dachten we dat A. Schleck en Contador een decenium lang zouden gaan heersen. Dingen kunnen snel veranderen.
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:14:57 #271
39333 Zelva
pi_128809200
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:09 schreef TLC het volgende:
Trouwens, wel lichtelijk schandalig dat er bijna niet wordt gesproken over Tom Dumoulin, zelfs in het Tourjournaal lieten ze hem niet aan het woord. Hij was vandaag de beste Nederlander !

Het is zijn eerste Tour for crying out loud en hij doet het toch meer dan netjes ??
Herbert had het Dumoulin-quotum voor de NOS al ruimschoots overschreden. Plus dat er nog een interview was met hem na afloop.
pi_128809296
Ik zie Froome ook niet jarenlang domineren. Hij is op zijn top, door talent maar zeker ook door kei- en keihard werken. Denk niet dat ie dat jaren achtereen vol kan houden.
Deze tijdrit was ook op zijn niveau, snap niet dat er mensen zijn die hier zo verbaast over zijn. Dik 2 minuten op Mollema en 49 seconden op De Gendt is is vrij normaal.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_128809447
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Froome ook niet jarenlang domineren. Hij is op zijn top, door talent maar zeker ook door kei- en keihard werken. Denk niet dat ie dat jaren achtereen vol kan houden.
Deze tijdrit was ook op zijn niveau, snap niet dat er mensen zijn die hier zo verbaast over zijn. Dik 2 minuten op Mollema en 49 seconden op De Gendt is is vrij normaal.
Het maakt niet uit wat Froome vandaag had gedaan. Zoveel users die er van overtuigd zijn dat hij onder de dope zit dat ze elke prestatie die hij levert naar hun eigen visie gaan vertalen.

Net zoals met Porte die expres gelost zou hebben om maar niet verdacht meer te zijn. Wat dat betreft passen een hoop postings beter in BNW als in TdF.
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:26:05 #274
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128809648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
12 seconden op Martin, op een parcours dat bij uitstek geschikt is voor een tijdrijder als Martin. :') Hier is niets te zien mensen, gewoon een renner die keihard werkt waar andere dat niet doen, gewoon doorlopen :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:32:06 #275
39333 Zelva
pi_128809925
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

12 seconden op Martin, op een parcours dat bij uitstek geschikt is voor een tijdrijder als Martin. :') Hier is niets te zien mensen, gewoon een renner die keihard werkt waar andere dat niet doen, gewoon doorlopen :')
"Ja maar, ja maar Martin was nog gevallen begin deze Tour. Dus die reed vanzelfsprekend maar op vijftig procent"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')