Neuh.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk wel goed dat Ten Dam iets is gezakt. Dan zou hij iets eerder weg mogen.
Nog stukken beter dat in zijn Fuentes-periode en dat op zijn 33e. Wat een karaktermens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is idd een stuk beter betrouwbaar dan Froome
Belkin met Garmin?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef sonnyspek het volgende:
Tour is dus al beslist als de andere renners niet een pact sluiten.
Menselijke maat, he.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef DeeBee het volgende:
Godver, al 3.5 minuut in het klassement op de nr. 2.
De duivelquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef Ferdii het volgende:
Mollema gewoon lekker blijven doorrijden en dan 1na laatste etappe een oostblokker betalen om froome eruit te smijten
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 10-07-2013 om 17:33:07Tom Dumoulin 9de !man van de toekomst mooi man "we" doen weer mee Mollema blijft 3de in het klassement #TDF2013 reageer retweet
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Belkin met Garmin?
Saxo, Katusha en Movistar?
Duh, maar daar ging het niet over.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ten Dam zal nog steeds een plek in de top-10 ambiëren na vandaag lijkt me.
Ja, maar, na zo'n schorsing durven ze echt niet meer te pakken. Dat zei van de week nog een wetenschapper, dus dan is het waar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nog stukken beter dat in zijn Fuentes-periode en dat op zijn 33e. Wat een karaktermens.
Er bestaan dus echt mensen die deze man volgen en nog retweeten ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 10-07-2013 om 17:33:07Tom Dumoulin 9de !man van de toekomst mooi man "we" doen weer mee Mollema blijft 3de in het klassement #TDF2013 reageer retweet
En nog erger: al z'n tweets hier posten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er bestaan dus echt mensen die deze man volgen en nog retweeten ook.
Die weet natuurlijk wat hij zelf allemaal gebruiktquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef Logros het volgende:
Volgens mij gelooft Martin het ook niet :p
Inderdaad ja. En terecht, die Angelsaksiche journalist vroeg bijna alleen over Froome, aan de winnaar potverdikkie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef DeeBee het volgende:
Haha, Tony Martin die antwoordt ook op een manier dat hij geen ene flikker ervan gelooft dat het scharminkel zo dichtbij hem komt in een tijdrit die hem op het lijf geschreven is...
Altijd optimistisch deze man. En ondertussen al 8 jaar wachten op een etappezege en een kwart eeuw op een fatsoenlijk klassement.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef Gramulanion het volgende:
En dacht shit, heb ik dan toch slechtere dope dan froome?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die weet natuurlijk wat hij zelf allemaal gebruikt
Ja, maar eerst die Froome uitsluiten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze het doen, maar ze willen natuurlijk voor hun eigen plekkie strijden.
Gesink was nog 5e een paar jaar geleden. Da's best fatsoenlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:37 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Altijd optimistisch deze man. En ondertussen al 8 jaar wachten op een etappezege en een kwart eeuw op een fatsoenlijk klassement.
In z'n Rabotijd ja...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gesink was nog 5e een paar jaar geleden. Da's best fatsoenlijk.
Wat denk je dat er bv. op Alpe d'Huez en Mont Ventoux gaat gebeuren ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bizar.Dit is niet leuk meer, nog erger dan in de tijd van Armstrong.
Dan zal Froome wel cadeautjes uitdelen en zelf rustig meepeddelen. Dan maakt 'ie zich minder verdacht, want komt 'ie over de hele tour op een lager wattage.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat denk je dat er bv. op Alpe d'Huez en Mont Ventoux gaat gebeuren ?
Ik durf niet te kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat denk je dat er bv. op Alpe d'Huez en Mont Ventoux gaat gebeuren ?
Hup Mollemaquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Nou degene die als 2e in Parijs eindigt wint dus over een paar jaar dus alsnog de Tour
Is ook gewend te juichen bij een 2e plaats.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:40 schreef Wombcat het volgende:
Wel effe juichen in Parijs dan, gewoon voor de zekerheid
Daaromquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is ook gewend te juichen bij een 2e plaats.
Ff een Kennaughtje doenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Genoeg Spanjaarden die per ongeluk voor Froome kunnen vallen.
Saxobank en Movistar rijden toch vooraan in de bergen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Genoeg Spanjaarden die per ongeluk voor Froome kunnen vallen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rijden voor de tweede plek was nog nooit zo belangrijk.
Eens, wat Belkin opeens aan het doen is ook opmerkelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat de prestaties van Belkin vandaag meer verdacht zijn dan Sky hoor...
Ltd die even op zn 32e voor het eerst een (doodnormale) tijdrit boven de 50 rijdt gemiddeld en alsnog ontevreden is...
Hopelijk gaat Froome zichzelf nog belachelijk maken op de Ventoux of Alpe.
Iets met menselijke maat en zulks en zulksquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ltd die even op zn 32e voor het eerst een (doodnormale) tijdrit boven de 50 rijdt gemiddeld en alsnog ontevreden is...
Bauke vind ik niet opmerkelijk. Tijdrit ltd wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Eens, wat Belkin opeens aan het doen is ook opmerkelijk.
Ik vind Mollema niet heel opvallend. Reed ook een erg goede Vuelta.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Eens, wat Belkin opeens aan het doen is ook opmerkelijk.
Podium is in zichttwitter:erikbreukink twitterde op woensdag 10-07-2013 om 17:42:50Knap hoor @BaukeMollema en @laurenstendam ! Podium in Parijs is in zicht. Alleen Froome buitencategorie. #TDF reageer retweet
Bankdirecteuren, illegaal downloaden, iets te hard rijden, doping gebruiken. Direct schaadt je er niemand mee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik kan alleen niet snappen als je weet dat je doping hebt gebruikt dat je dan blij kan zijn als je de tour de france hebt gewonnen. Ik zou dan altijd een dubbelgevoel hebben.
Ze vertellen zichzelf dat de rest het ook doet, dus dat het eerlijk is. Die renners hebben echt een betonnen plaat van hier tot Tokyo voor hun kop.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik kan alleen niet snappen als je weet dat je doping hebt gebruikt dat je dan blij kan zijn als je de tour de france hebt gewonnen. Ik zou dan altijd een dubbelgevoel hebben.
2 jaar geleden...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind Mollema niet heel opvallend. Reed ook een erg goede Vuelta.
Je vertelt jezelf dat de rest dat ook allemaal doet en dat je dus een "level playing field" creëert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef zeeppaardje het volgende:
Belkin gaat gewoon verder waar de Rabobank gebleven isquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tijdrit Mollema is ook erg sterk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bauke vind ik niet opmerkelijk. Tijdrit ltd wel.
Met Piti als voorlopige tweede zou ik dan eerder nog zeggen dat je zou moeten rijden voor de derde plaats.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rijden voor de tweede plek was nog nooit zo belangrijk.
Ja, 6.4w/kg bergop moeten we ook in perspectief zienquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef DeeBee het volgende:
Gelukkig krijgen we de power output niet van deze TT, want die zouden we alleen maar verkeerd analyseren bij Froome.
Die heeft bijna altijd wel een slechte dag, dus is te kloppen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Met Piti als voorlopige tweede zou ik dan eerder nog zeggen dat je zou moeten rijden voor de derde plaats.
Hoezo? Hebben ze geen gelijk? Als je 't niet doet, dan doe je echt niet mee, dan rommel je wat aan à la Cofidis.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze vertellen zichzelf dat de rest het ook doet, dus dat het eerlijk is. Die renners hebben echt een betonnen plaat van hier tot Tokyo voor hun kop.
Piti laat zich toch niet 2x pakken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Met Piti als voorlopige tweede zou ik dan eerder nog zeggen dat je zou moeten rijden voor de derde plaats.
Gefeliciteerd, eet zequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Nou ik ga de oven opwarmen voor mn pizza, op me verjaardag
Daarom. Iedereen die meedoet, moet wel...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze geen gelijk? Als je 't niet doet, dan doe je echt niet mee, dan rommel je wat aan à la Cofidis.
Nee, ze hebben geen gelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze geen gelijk? Als je 't niet doet, dan doe je echt niet mee, dan rommel je wat aan à la Cofidis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |