Fruit de mer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Nou ik ga de oven opwarmen voor mn pizza, op me verjaardag
Ook de eerste keer dat hij echt vol uit moest gaan voor een klassement. Zo gek is dat dus niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat de prestaties van Belkin vandaag meer verdacht zijn dan Sky hoor...
Ltd die even op zn 32e voor het eerst een (doodnormale) tijdrit boven de 50 rijdt gemiddeld en alsnog ontevreden is...
Hopelijk gaat Froome zichzelf nog belachelijk maken op de Ventoux of Alpe.
O oeps, ff in de war. Gesink en Ten Dam reden daar goed.quote:
Ja maak me wakker om kwart voor 5.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Nou, morgen maar weer een massasprintje.
Nu moeten we je allemaal gaan feliciteren? Al een berichtje op facebook gezet dat je jarig bent?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Hij heeft de afgelopen jaren wel meer goede tijdritten gereden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook de eerste keer dat hij echt vol uit moest gaan voor een klassement. Zo gek is dat dus niet.
Ik bedoel niet moreel, maar in praktijk.quote:
Komt goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:47 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja maak me wakker om kwart voor 5.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik bedoel moreel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel niet moreel, maar in praktijk.
De Tour was al beslist voordat hij gestart was.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef sonnyspek het volgende:
Tour is dus al beslist als de andere renners niet een pact sluiten.
Geniaal was dat, ik vraag me af wat voor raketvloeistof Fuentes daar ingespoten heeft.quote:
JEG was daar zoveel verrassender dan Bassoquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:51 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Geniaal was dat, ik vraag me af wat voor raketvloeistof Fuentes daar ingespoten heeft.
De nummer twee op bijna tien minuten en dat was een Phonakrenner die ook bij Fuentes kwam, om over de nummer drie (een te oud wordende Simoni in Saunier duvaldienst) nog maar te zwijgen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |