Komt goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:47 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja maak me wakker om kwart voor 5.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Nou ik ga de oven opwarmen voor mn pizza, op me verjaardag
Ik bedoel moreel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel niet moreel, maar in praktijk.
De Tour was al beslist voordat hij gestart was.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef sonnyspek het volgende:
Tour is dus al beslist als de andere renners niet een pact sluiten.
Geniaal was dat, ik vraag me af wat voor raketvloeistof Fuentes daar ingespoten heeft.quote:
JEG was daar zoveel verrassender dan Bassoquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:51 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Geniaal was dat, ik vraag me af wat voor raketvloeistof Fuentes daar ingespoten heeft.
De nummer twee op bijna tien minuten en dat was een Phonakrenner die ook bij Fuentes kwam, om over de nummer drie (een te oud wordende Simoni in Saunier duvaldienst) nog maar te zwijgen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef zeeppaardje het volgende:
Nou ik ga de oven opwarmen voor mn pizza, op me verjaardag
Klopt, renner met als beste resultaat een 25e plaats in een Tour jaren eerder die ineens ook minuten wegreed van favorieten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
JEG was daar zoveel verrassender dan Basso
Net als hier iets aan te doen is...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zondag was al duidelijk dat alles achter Froome geen rekening meer houdt met eindwinst en enkel met de 2e plek bezig was.
Fuck Froome, die sleuren ze wel naar de finish, Porte uitschakelen was belangrijker.
Zaterdag lijkt me waarschijnlijker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vrijdag gaat een groepje het redden denk ik.
Die bedoelde ik eigenlijk ook, dacht dat naar Lyon vrijdag was, maar nu nog twee vlakke etappes dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zaterdag lijkt me waarschijnlijker.
Hoewel het heuveltje vrijdag in de finale wel kansen biedt.
Volgend jaar weer een andere Sky-renner. Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:00 schreef Smoofie het volgende:
2 britten die achter elkaar de tour winnen
Niet eens. Ze hebben van alles geprobeerd zondag, maar kregen hem er gewoon niet af. Piti en Conta waren zelf op het einde ook niet zo goed meer om aan te vallen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zondag was al duidelijk dat alles achter Froome geen rekening meer houdt met eindwinst en enkel met de 2e plek bezig was.
Fuck Froome, die sleuren ze wel naar de finish, Porte uitschakelen was belangrijker.
Ik vond het wat stom dat Valverde, Contador en evt. Mollema en LTD niet gezamenlijk in de slag gingen in het dal toen Valverde demarreerde. Als ze daar met drie man vol in de aanval waren gegaan, dan had Froome een probleem gehad.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet eens. Ze hebben van alles geprobeerd zondag, maar kregen hem er gewoon niet af. Piti en Conta waren zelf op het einde ook niet zo goed meer om aan te vallen.
Mollema liet lopen, dat was wel jammer inderdaad. Als Froome meerdere malen bestookt was had hij op een gegeven moment echt wel afgegeven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vond het wat stom dat Valverde, Contador en evt. Mollema en LTD niet gezamenlijk in de slag gingen in het dal toen Valverde demarreerde. Als ze daar met drie man vol in de aanval waren gegaan, dan had Froome een probleem gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |