Ik zou ze aanraden te zorgen dat ze het zo snel mogelijk kunnen daar.quote:
Totaal zinloze stelling. Het is net zoiets als "Mensen mogen niet doodgaan", maar ja... dat doen ze toch. Ik vermoed dat Voorschrift trouwens "oneens" heeft gestemd op de stelling.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef alors het volgende:
Tijs heeft zijn vieze C&A polyester glimoverhemd weer aan hoor
Ik vind Pino meer een naam voor een vogel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
Marijn ziet er beter uit dan Ellen.
Oh en ik vind Marijn een jongensnaam.
Kast vol heeft hij, in alle kleurtjes. En volgens mij gebruikt hij van die maandverbandjes onder zijn armen tegen het zweet, want ik zie nooit zweetplekken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Om mezelf maar even te quoten, dat scheelt weer typen.
[..]
Brilletje nodig? Staat volgens mij 'Supervogel' naast de posttijd, dus je stelling is geheel juist.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind Pino meer een naam voor een vogel.
Ik ken twee mannen die Marijn heten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Marijn is absoluut geen jongensnaam, of je moet hem gelijk tot 'sueel willen bombarderen.
Ik ken ook alleen maar jongens met die naam. Ohja en Marijn Frank, die van de Keuringsdienst van Waarde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik ken twee mannen die Marijn heten.
Dan hebben die kutouders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik ken twee mannen die Marijn heten.
Een soortgelijk iets bedacht ik mij ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Waarom gaat Wubbo dood en leeft Barbie nog?
Ben van Beurten zit aan tafel.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Plasterk is echt zo'n typische veilige politicus... nergens een uitspraak over doen
Is hier ook niet geschikt voor, je ziet hem ter plekke overlijden af en toe.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Plasterk is echt zo'n typische veilige politicus... nergens een uitspraak over doen
Ik zou er meteen voor tekenen anders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
144k is niet heel veel voor een Minister.
Neequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Da's waar... en ik vind dat geneuzel over die te hoge salarissen soms echt te ver doorslaan... het begint echt op een heksenjacht te lijken... als het van belastinggeld betaald wordt snap ik het nog.... maar een topchirurg korten vind ik echt te ver gaan...quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zou het iig niet laten om het geld. Sommige mensen doen net of het teruggebracht wordt tot het niveau bijstandsuitkering, 144k daar kun je echt riant van leven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook met die verantwoordelijkheid?...ik zou er voor passen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ik ga even Heel Holland Bakt terugkijken denk ik.
Je moet er wel een uur of 70 voor werken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet laten om het geld. Sommige mensen doen net of het teruggebracht wordt tot het niveau bijstandsuitkering, 144k daar kun je echt riant van leven.
Het ergste dat kan gebeuren is dat je ontslagen wordt met een wachtgeldregeling.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook met die verantwoordelijkheid?...ik zou er voor passen.
Als je uit het bedrijfsleven komt en een dikke hypotheek hebt, kun je dus geen Minister worden. Zonde dat dergelijk talent niet voor de overheid kan werken. If you pay peanuts, you get monkeys.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet laten om het geld. Sommige mensen doen net of het teruggebracht wordt tot het niveau bijstandsuitkering, 144k daar kun je echt riant van leven.
Hehe true, en hoe lang zit de gemiddelde minister er nou? Het is geen baan voor altijd en na de tijd kun je alsnog riant leven met allerlei debiele bijbaantjes, dagvoorzitterschap, gastspreker, commissariaatjes, beschermheer/vrouw zijn etc, etc.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ergste dat kan gebeuren is dat je ontslagen wordt met een wachtgeldregeling.
70?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je moet er wel een uur of 70 voor werken.
Een beetje de Arjen Robben of Clarence Seedorf van het wielrennen.quote:
Die hebben tenminste nog serieuze prijzen gewonnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een beetje de Arjen Robben of Clarence Seedorf van het wielrennen.
Die hebben zich bewezen op het hoogste niveau.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
duurde bij arjen robben ook wel lang voor die een finale afmaaktequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Die hebben tenminste nog serieuze prijzen gewonnen.
Klopt, dat zijn ook de pispaaltjes van de media.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink heeft ook wel wat gewonnen. En als beste Nederlander heb/had je natuurlijk ook meer marktwaarde, dan is een hoger salaris wel te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
En die verdienen dan ook nog veel meer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ook de pispaaltjes van de media.
Maargoed dat zijn i.t.t. Gesink wel wereldsterren.
Die verdienen 20 keer zoveel als Gesink. En Gesink heeft zich ook al bewezen op internationaal topniveau.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Robben en Seedorf zijn wereldberoemd...niemand in het buitenland kent Gesink.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die verdienen 20 keer zoveel als Gesink. En Gesink heeft zich ook al bewezen op internationaal topniveau.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Robben en Seedorf zijn wereldberoemd...niemand in het buitenland kent Gesink.
Dat geldt voor vele wielrenners, Froome is ook niet wereldberoemd. Gesink eindigde in 2008-2010 in de top 21 van de CQ-ranking. Dus toch een van de bekendere wielrenners lijkt mij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Robben en Seedorf zijn wereldberoemd...niemand in het buitenland kent Gesink.
twitter:dnelissen twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:53:43Daar gaat wel iets sterkers in? pffff reageer retweet
Gezien zijn vorm kreeg LtD een vrije status.quote:
Ja, en het verschil met Ten Dam is vandaag niet heel veel groter geworden. Dus een beetje een vreemde opmerking van Marijn.quote:
Andries wil gewoon horen dat hij God heeft gevonden iddquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe moeilijk is het om hem even zijn verhaal te laten doen. Vooral als je naar zijn levensverwachting vraagt... Dat Knevel een interviewende onbenul is wist al, maar dat gedram richting het spirituele
Idd. Andries tochquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Andries wil gewoon horen dat hij God heeft gevonden idd
Hij ontwijkt het wel mooi. Want in werkelijkheid gaat hij ook enkel voor de voeding, en gebruikt hij de meditatie voor de eigen gemoedsrust,,, Jammer dat Thijs het gesprek niet overneemt, want dit is gewoon jammer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Andries wil gewoon horen dat hij God heeft gevonden idd
Zo was het niet bedoeld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:13 schreef TheVulture het volgende:
"De tijd is helaas te kort nu, misschien een andere keer"
Wat een geweldige tekst tegen een terminale kerel
Een heel verhaal, maar in een mooier jasje omdat het over Wubbo zijn leven en dood gaat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:13 schreef gosschalks het volgende:
Erg vervelend hoe ze de hele tijd slik geluiden maken en "Ok" zeggen terwijl Wubbo praat, laat hem dan even zijn zin afmaken.. Klinkt erg geïnteresseerd..
Dat niet nee, maar echt tactisch is het niet. Net als de vraag van die wielrenster overigens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld.![]()
Ik vond het wel een mooi interview met Wubbo.
Vragen aan een terminale kankerpatiënt of hij wel gezond genoeg heeft geleefd is idd tactloos.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat niet nee, maar echt tactisch is het niet. Net als de vraag van die wielrenster overigens.
Dan heb je niet goed geluisterd want zo zei ze het absoluut niet. Ze bedoelde het uiteraard wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vragen aan aan terminale kankerpatiënt of hij wel gezond genoeg heeft geleefd is idd tactloos.
En daarvoor nog anderhalf uur TdJ. Behoorlijke overkill.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:13 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou fijn zijn als ze bij KvdB kunnen ophouden met praten over de Tour de France. Nog los van het feit dat het een niet serieus te nemen dopingshow is, is er voorafgaand door Mart Smeets net vijf kwartier in een uur geluld over de Tour. Waarom dat dan nog weer overdoen?
Precies. Complete overkill aan kutsport, elke zomer weer opnieuw.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:13 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou fijn zijn als ze bij KvdB kunnen ophouden met praten over de Tour de France. Nog los van het feit dat het een niet serieus te nemen dopingshow is, is er voorafgaand door Mart Smeets net vijf kwartier in een uur geluld over de Tour. Waarom dat dan nog weer overdoen?
Neu, daar zijn prima verklaringen voor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef Webschip het volgende:
En de mierenhoop is ook boeiend. Net als een school vissen, bestaat dan toch zoiets als een collectief bewustzijn?
Bij The Borg welquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef Webschip het volgende:
En de mierenhoop is ook boeiend. Net als een school vissen, bestaat dan toch zoiets als een collectief bewustzijn?
Net als die stichting toen met de Veluwse Poema.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef alors het volgende:
Deze gast heeft die wolf er gewoon zelf neergelegd, heeft hem veel werk en aandacht gebracht.
Nu ja, net niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk wijf, de schouders van dat gedrocht zitten in de weg.
Ah, ik zie het.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu ja, net niet.
Ze keek alsof ze een spook zag.
Dan is er toch geen pensioen meer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef matthijst het volgende:
Haha, weer een nieuw trucje om de huizenmarkt op te pompen... En dan over 30 jaar allemaal mensen die geen of te weinig pensioen hebben...
Krijg jij met die krantenwijk van jou dan een loonstrookje?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik nu naar mijn loonstrook kijk, weet ik dat het tijd is om mijn teletijdmachine uit te schakelen.
Ik loop ook geen krantenwijk, deze jongen heeft momenteel geen geld nodig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Krijg jij met die krantenwijk van jou dan een loonstrookje?
Luxe positie. Geniet er van.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik loop ook geen krantenwijk, deze jongen heeft momenteel geen geld nodig.
Zou kunnen, maar met die hosselaars uit Den Haag wordt het helemaal een zooitje als ze pensioenen en hypotheken gaan mixen.quote:
Je wil er niet dood gevonden worden iddquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Flevopolder was idd een vreemde plaats...dan zou je het eerder in Gelderland verwachten.
Precies, er wordt ineens heel spastisch gedaan rond huizen, maar gewoon daadwerkelijk aflossen is al een hele verbetering. Pensioenen gebruiken om hypotheken te betalen is gewoon dom.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar met die hosselaars uit Den Haag wordt het helemaal een zooitje als ze pensioenen en hypotheken gaan mixen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Je wil er niet dood gevonden worden idd
Was teveel NVUquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Machiel had toch zo'n heel vuig baardje?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Alle windmolens trug naar hun eige land.
quote:Ik wil geen windmolen in mijn buurt
Eens
Oneens
Jammer dat de woorden die hij gebruikt een kulverhaal verkondigenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:41 schreef Stiggie het volgende:
Dit is wel een PVV-er die uit zijn woorden komt. Das wel zeldzaam opzich
Hij zal ook wel een lonsdale trainingspak hebben gedragenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef marcodej het volgende:
Machiel had vroeger een oorbelletje zo te zien. Typisch.
Australian.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal ook wel een lonsdale trainingspak hebben gedragen
Dit. En ook de irritante electorale truukjes door steeds 'PvdA' te zeggen. De kracht van het argument is totaal niet belangrijk voor de PVV, met als gevolg dat andere partijen hun geluid gaan aanpassen om alleen maar een antwoord te geven op dat geluid. Normaal beleid betogen is dan geen tijd meer voor...quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat de woorden die hij gebruikt een kulverhaal verkondigen
Dat is een vreemd gegeven inderdaad. Je kan het wel terugvragen, maar dat is zo'n gedoe waardoor veel mensen iets hebben van 'laat dan maar'..quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:45 schreef Specularium het volgende:
Ik las ergens dat zonne-energie ook extra belast gaat worden.
Kap eens met dat soort onzin.
Ik heb geen idee hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gehoord?
Het lijkt me zo frustrerend om met dit soort figuren te debatteren, er is geen eer aan te behalen... en dan tikken ze ook nog 20 zetels binnenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef alors het volgende:
Zo jammer dat zo'n gek spreektijd krijgtdit is echt lachwekkend.
Dat is Geerthumor, rollen ergens neerleggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Joodse zeerollen, gesponsord door Geert W?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Kenju het volgende:
Lijkt iemand met een flinke hersencapaciteit...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Kenju het volgende:
Hij doet me aan het monster van Frankenstein denken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Kenju het volgende:
Hermanquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij doet me aan het monster van Frankenstein denken.
Daar kan Ivo niet aan tippenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
Respect dat hij herbreeuws, grieks en armeens kan.
Het valt mij op dat elke dag iemand over het geloof komt praten, en Andries stelt altijd dezelfde vragen...quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Kenju het volgende:
Knevel vraagt om legitimiteit voor zijn geloof. Puur persoonlijk ipv een relevante vraag.
Er is gewoon geen concreet historisch bewijs dat Jezus bestaan heeft. Ze gaan er op basis van redelijkheid van uit, maar m.i. zit daar een flink stuk aan invloed van gelovigen bij...
Welkom bij de EOquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Het valt mij op dat elke dag iemand over het geloof komt praten, en Andries stelt altijd dezelfde vragen...
Ze zouden Henny Huisman eens moeten uitnodigen hoe het nu met zijn zoektocht gaat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Het valt mij op dat elke dag iemand over het geloof komt praten, en Andries stelt altijd dezelfde vragen...
Ja, dat zou ik wel interessant vinden. Maar graag dan ook kritische vragen aan Henny. Mag van mij de enige gast zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zouden Henny Huisman eens moeten uitnodigen hoe het nu met zijn zoektocht gaat.
quote:Vrijdagavond in de uitzending: wielrenster Marianne Vos wil de Tour de France voor vrouwen nieuw leven inblazen. Parlementair redacteur Thijs Niemantsverdriet blikt terug op het politieke seizoen.
quote:Wouter Bos is maandag de eerste gastpresentator van Knevel & Van den Brink. Hij zal de vakantie vierende Andries Knevel vervangen en samen presenteren met Tijs van den Brink. Dat heeft de EO vandaag bekendgemaakt. Ook de andere gastpresentatoren die in de eerste week presenteren, zijn bekend geworden. Kees Jansma komt dinsdag, op woensdag is Johan Derksen van de partij, op donderdag komt Leontien Zijlaard langs en op vrijdag is Maarten van Rossem er.
+quote:
quote:
Ik luister met 1 oor, als er spektakel komt (niet waarschijnlijk), dan alt tab ik wel ff naar de stream.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
En het moet wel een topshow worden, ik blijf niet voor de kat zijn kut op.
Ik luister meestal met 1 oor als het een gast is die me niet aanstaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik luister met 1 oor, als er spektakel komt (niet waarschijnlijk), dan alt tab ik wel ff naar de stream.
Dat is toch al bekend? Oh wouter bosquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond zullen we horen wie de eerste vervanger wordt voor komende maandag.
#spannend
Bos.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
#spannend
Wouter Bos.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
#spannend
Midas Dekkers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
#spannend
Die zou bij zomergasten moeten zitten.quote:
Als het Johan niet is geef ik iemand een koek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
#spannend
Die staat bij mij onder de U van Uit elkaar getrokken! Hahahaha. Nee joh tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een geil wijf die Vos.
Ha nee.
Woensdagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het Johan niet is geef ik iemand een koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |