Net als die stichting toen met de Veluwse Poema.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef alors het volgende:
Deze gast heeft die wolf er gewoon zelf neergelegd, heeft hem veel werk en aandacht gebracht.
Nu ja, net niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk wijf, de schouders van dat gedrocht zitten in de weg.
Ah, ik zie het.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu ja, net niet.
Ze keek alsof ze een spook zag.
Dan is er toch geen pensioen meer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef matthijst het volgende:
Haha, weer een nieuw trucje om de huizenmarkt op te pompen... En dan over 30 jaar allemaal mensen die geen of te weinig pensioen hebben...
Krijg jij met die krantenwijk van jou dan een loonstrookje?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik nu naar mijn loonstrook kijk, weet ik dat het tijd is om mijn teletijdmachine uit te schakelen.
Ik loop ook geen krantenwijk, deze jongen heeft momenteel geen geld nodig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Krijg jij met die krantenwijk van jou dan een loonstrookje?
Luxe positie. Geniet er van.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik loop ook geen krantenwijk, deze jongen heeft momenteel geen geld nodig.
Zou kunnen, maar met die hosselaars uit Den Haag wordt het helemaal een zooitje als ze pensioenen en hypotheken gaan mixen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |