quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Plasterk is echt zo'n typische veilige politicus... nergens een uitspraak over doen
Is hier ook niet geschikt voor, je ziet hem ter plekke overlijden af en toe.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Plasterk is echt zo'n typische veilige politicus... nergens een uitspraak over doen
Ik zou er meteen voor tekenen anders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
144k is niet heel veel voor een Minister.
Neequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Da's waar... en ik vind dat geneuzel over die te hoge salarissen soms echt te ver doorslaan... het begint echt op een heksenjacht te lijken... als het van belastinggeld betaald wordt snap ik het nog.... maar een topchirurg korten vind ik echt te ver gaan...quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zou het iig niet laten om het geld. Sommige mensen doen net of het teruggebracht wordt tot het niveau bijstandsuitkering, 144k daar kun je echt riant van leven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook met die verantwoordelijkheid?...ik zou er voor passen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ik ga even Heel Holland Bakt terugkijken denk ik.
Je moet er wel een uur of 70 voor werken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet laten om het geld. Sommige mensen doen net of het teruggebracht wordt tot het niveau bijstandsuitkering, 144k daar kun je echt riant van leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |