SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
[ Bericht 3% gewijzigd door Karina op 09-07-2013 21:54:36 ]
Lekker zeiken is lekker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie aanstellers zeg. Het kijkt prima weg toch. Die soms wat ongemakkelijke stiltes hebben juist wel zijn charme.
En Mart gaat Duits praten met Kittelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet bepaald
Bij Martje moet het straks wel goed komen: Hummeltje & Churandy in de show
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef n00b13 het volgende:
Die dochter van Planckaert is wel bezet volgens mij.
http://www.planckaerts.be/familie.asp
logisch, als je op je 16de al zwanger bentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef n00b13 het volgende:
Die dochter van Planckaert is wel bezet volgens mij. En ze heeft een dochter.
http://www.planckaerts.be/familie.asp
Marcel, senk joe for this interview.quote:
okequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Nog niet gedaan ook. De Tour interesseert me niet, dus waarom zou ik.
Oke doei.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Als je nou niet oprot.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Zijn Engels wordt een beetje opgeblazen. Natuurlijk spreekt Mart sommige woorden op zijn 'Marts' uit, maar op zich...quote:
Ah joh rot je op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Dat doet die zelfs nog bewust ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Engels wordt een beetje opgeblazen. Natuurlijk spreekt Mart sommige woorden op zijn 'Marts' uit, maar op zich...
El Tie Die wordt onderschat qua tijdrijden imo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Dam gaat falen. Mollema gaat consolideren.
Ik verwacht nog wel een redelijke tijdrit van Ten Dam.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel met mij eens toch? Ook niet echt verrassend overigens aangezien zijn basketbal avonturen.quote:
En de natuurlijke inhoud van de gele zwembroekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Dries, kom maar hoor.
Karina verlangt naar je harde tepels
Edwin Winkels bedoel je? ja dat was heel matigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel met mij eens toch? Ook niet echt verrassend overigens aangezien zijn basketbal avonturen.
Die Bert nogwat uit Spanje was wel ernstig daarentegen
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Mart is het commentaar van mij en de meeste anderen ook meer erom lachen, dan dat Mart het heel slecht doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel met mij eens toch? Ook niet echt verrassend overigens aangezien zijn basketbal avonturen.
Die Bert nogwat uit Spanje was wel ernstig daarentegen
Ook dat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik wil Dries en nu helemaal laten uitzingen
Broekje is al uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Dries, kom maar hoor.
Karina verlangt naar je harde tepels
Nou zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:00 schreef Redefine het volgende:
Die vrouw is zelfs nog tien jaar ouder geworden het afgelopen uur.
Hij ja, dat was gewoon echt dramatisch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Edwin Winkels bedoel je? ja dat was heel matig
En terechtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Mart is het commentaar van mij en de meeste anderen ook meer erom lachen, dan dat Mart het heel slecht doet.
Je leest het negatiever als het is.quote:
jurkje omhoog, string naar beneden, zijn de beste jurkjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat toch niet bij dat jurkje?
Oh ja je bent een man
Boeiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Ja leuk meisje. Al versta ik maar de helft van wat ze zegt.
Dan heb je het goed gelezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik ben het juist met je eens. Ze ziet er doodmoe uit.
Ja daar weet ik dan weer niks van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jurkje omhoog, string naar beneden, zijn de beste jurkjes
Quintana wordt tweede, zijn Colombianen goed in. En natuurlijk wel juichen.quote:
Ja, zo te horen komt ze idd uit de buurt van Almelo.quote:
Tuulkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt haar Facebook ook al gevonden?
Ja bah viespeuk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt toch ook ontv... laat maar.
Hé wat vulgair
Gezien de tijdrit van Contador in de Dauphine is dat op zich niet vreemd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:09 schreef Marcoss het volgende:
En opvallend dat De Jongh Mollema hoger inschat dan Contador voor de tijdrit
Ja dan zal Contador wel tegenvallenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:09 schreef Marcoss het volgende:
En opvallend dat De Jongh Mollema hoger inschat dan Contador voor de tijdrit
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:09 schreef tralalala het volgende:
Fish O Mania of Mont Ventoux
Moeilijk, moeilijk...
Mont Ventoux natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:09 schreef tralalala het volgende:
Fish O Mania of Mont Ventoux
Moeilijk, moeilijk...
Jij en 100000 anderenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zin om in de auto te stappen en er heen te rijden.
Klopt, maar de Jongh is ploegleider van Contador, dan had ik zo'n antwoord minder snel verwacht. Maar in ieder geval een eerlijk antwoordquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gezien de tijdrit van Contador in de Dauphine is dat op zich niet vreemd.
oh, zo had ik het nog niet gekeken. Dan is het idd een beetje vreemd. Eerlijk gezegd denk ik trouwens dat Valverde, Contador en Mollema ongeveer dezelfde tijd gaan rijden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar de Jongh is ploegleider van Contador, dan had ik zo'n antwoord minder snel verwacht. Maar in ieder geval een eerlijk antwoord
Je kunt beter de boot richting Engeland nemen, hahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zin om in de auto te stappen en er heen te rijden.
Woon jij in Engeland? Of is daar ook iets spannends te beleven?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt beter de boot richting Engeland nemen, haha![]()
grapje
Fish-o-mania, jij zondaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Woon jij in Engeland? Of is daar ook iets spannends te beleven?
Het gaat wel ten koste van de etappe naar de Mont Ventoux, maar ik heb nu eenmaal mijn prioriteiten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Live uitzending van 5 uur.![]()
Ik ga wel kijken, ben wel benieuwd.
Ik blijf de Tour trouw. Mont Ventouxquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
Het Fish-O-Mania topic gaat harder lopen dan het live tourtopic let maar op! Iedereen wil die grote vissen zien.
Nou ja, pechquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met alle respect voor Lavenderr maar je prijst jezelf nu volledig uit de markt, zowel bij de leiding van FOK! als bij de users. Mocht je de ambitie hebben ooit hogerop te geraken zou ik maar wat meer loyaliteit tonen naar de vishelden van Fish-o-mania.
Karina, kijk die snapt het. Wat een topmod
We halen je nog over hoor, misschien zitten er wel hele lekkere vissers bijquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, pechAls de renners maar snel hogerop gaan zaterdag op de Mont Ventoux
De presentator is soweiso een hottiequote:Op woensdag 10 juli 2013 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
We halen je nog over hoor, misschien zitten er wel hele lekkere vissers bij
Wat een heldquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De presentator is soweiso een hottie
[ afbeelding ]
Mmm, ziet erquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De presentator is soweiso een hottie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Misschien is hij nog single
Lekker bekkie heeft "ze".quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij schijnt er weinig moete mee te hebben scharrels aan de haak te slaan.
Ze kijkt vol aanbidding naar hem opquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft een trouwring...dat is balen voor Karina en Lavenderr.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ventouxquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf de Tour trouw. Mont Ventoux
Ja, en 5 uur lang op tv.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
Wat heeft iedereen opeens toch met dat Fish O Mania? Ik word er hier mee doodgegooid de laatste dagen, maar wtf is dat? Een simpele viswedstrijd?
Ventoux kijken bedoel je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik wat vrienden uitnodig en gezellig met wat bier en de bbq aan ga kijken.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee, Fish O Mania natuurlijk. Is toch veel leuker man! Kijken wie de grootste vis vangt.
Ja dat weet ik welquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
You don't say! Natuurlijk ga ik de Ventoux kijken, ben toch compleet sarcastisch
Geld op inzetten en hele middag voor de buis hangen, met vissticks enzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee, Fish O Mania natuurlijk. Is toch veel leuker man! Kijken wie de grootste vis vangt.
Simpel! Ga je mond spoelen, evenement van het jaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
Wat heeft iedereen opeens toch met dat Fish O Mania? Ik word er hier mee doodgegooid de laatste dagen, maar wtf is dat? Een simpele viswedstrijd?
Danny blijft een enorme baasquote:
Driessenquote:
Weinig veranderd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Wat een ontzettende sjappie op die oude foto's![]()
En 'ik kom eraan'!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Nee Genee, geen Crisis waar Dries is was nog een hit van Dries.
Gooi je er zelf toch een grapje in?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |