Dat doet die zelfs nog bewust ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Engels wordt een beetje opgeblazen. Natuurlijk spreekt Mart sommige woorden op zijn 'Marts' uit, maar op zich...
El Tie Die wordt onderschat qua tijdrijden imo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Dam gaat falen. Mollema gaat consolideren.
Ik verwacht nog wel een redelijke tijdrit van Ten Dam.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel met mij eens toch? Ook niet echt verrassend overigens aangezien zijn basketbal avonturen.quote:
En de natuurlijke inhoud van de gele zwembroekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Dries, kom maar hoor.
Karina verlangt naar je harde tepels
Edwin Winkels bedoel je? ja dat was heel matigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel met mij eens toch? Ook niet echt verrassend overigens aangezien zijn basketbal avonturen.
Die Bert nogwat uit Spanje was wel ernstig daarentegen
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Mart is het commentaar van mij en de meeste anderen ook meer erom lachen, dan dat Mart het heel slecht doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel met mij eens toch? Ook niet echt verrassend overigens aangezien zijn basketbal avonturen.
Die Bert nogwat uit Spanje was wel ernstig daarentegen
Ook dat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik wil Dries en nu helemaal laten uitzingen
Broekje is al uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Dries, kom maar hoor.
Karina verlangt naar je harde tepels
Nou zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:00 schreef Redefine het volgende:
Die vrouw is zelfs nog tien jaar ouder geworden het afgelopen uur.
Hij ja, dat was gewoon echt dramatisch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Edwin Winkels bedoel je? ja dat was heel matig
En terechtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Mart is het commentaar van mij en de meeste anderen ook meer erom lachen, dan dat Mart het heel slecht doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |