SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
[ Bericht 3% gewijzigd door Karina op 09-07-2013 21:54:36 ]
Lekker zeiken is lekker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie aanstellers zeg. Het kijkt prima weg toch. Die soms wat ongemakkelijke stiltes hebben juist wel zijn charme.
En Mart gaat Duits praten met Kittelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet bepaald
Bij Martje moet het straks wel goed komen: Hummeltje & Churandy in de show
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef n00b13 het volgende:
Die dochter van Planckaert is wel bezet volgens mij.
http://www.planckaerts.be/familie.asp
logisch, als je op je 16de al zwanger bentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef n00b13 het volgende:
Die dochter van Planckaert is wel bezet volgens mij. En ze heeft een dochter.
http://www.planckaerts.be/familie.asp
Marcel, senk joe for this interview.quote:
okequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Nog niet gedaan ook. De Tour interesseert me niet, dus waarom zou ik.
Oke doei.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Als je nou niet oprot.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Zijn Engels wordt een beetje opgeblazen. Natuurlijk spreekt Mart sommige woorden op zijn 'Marts' uit, maar op zich...quote:
Ah joh rot je op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Dat doet die zelfs nog bewust ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Engels wordt een beetje opgeblazen. Natuurlijk spreekt Mart sommige woorden op zijn 'Marts' uit, maar op zich...
El Tie Die wordt onderschat qua tijdrijden imo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Dam gaat falen. Mollema gaat consolideren.
Ik verwacht nog wel een redelijke tijdrit van Ten Dam.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel met mij eens toch? Ook niet echt verrassend overigens aangezien zijn basketbal avonturen.quote:
En de natuurlijke inhoud van de gele zwembroekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Dries, kom maar hoor.
Karina verlangt naar je harde tepels
Edwin Winkels bedoel je? ja dat was heel matigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel met mij eens toch? Ook niet echt verrassend overigens aangezien zijn basketbal avonturen.
Die Bert nogwat uit Spanje was wel ernstig daarentegen
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Mart is het commentaar van mij en de meeste anderen ook meer erom lachen, dan dat Mart het heel slecht doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel met mij eens toch? Ook niet echt verrassend overigens aangezien zijn basketbal avonturen.
Die Bert nogwat uit Spanje was wel ernstig daarentegen
Ook dat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik wil Dries en nu helemaal laten uitzingen
Broekje is al uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Dries, kom maar hoor.
Karina verlangt naar je harde tepels
Nou zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:00 schreef Redefine het volgende:
Die vrouw is zelfs nog tien jaar ouder geworden het afgelopen uur.
Hij ja, dat was gewoon echt dramatisch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Edwin Winkels bedoel je? ja dat was heel matig
En terechtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Mart is het commentaar van mij en de meeste anderen ook meer erom lachen, dan dat Mart het heel slecht doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |