Moeten wel wel bankgarantie krijgen. Is vaak nogal een probleem bij Italiaanse clubsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
20 als tegenbod en dan voor 18 + doorverkooppercentage: strik erom doen.
Al die mensen die "Mertens" of 'Strootman" al op hun nieuwe shirt hadden staanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Compleet nieuw, ja. Nog nooit zoveel wisselingen bij een club gezien zo vroeg in de transferperiode.
Hij verdient te veel, heeft geen restwaarde. Heeft wel ervaring. Als ze zowel Schaars en Toornstra halen vind ik t best joh. Ik weet ook niet wie anders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo slecht is Schaars niet.
Zal wel vreemd zijn, heel nieuw elftal zowat bij PSV.
Gaat 't niet halenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Die Van Ooijen kan er toch ook wel wat van?
dat vroeg in de periode is wel heel positief, Cocu kan nu een hele voorbereiding gebruiken om het elftal in te spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Compleet nieuw, ja. Nog nooit zoveel wisselingen bij een club gezien zo vroeg in de transferperiode.
Helaas zitten de rotte appels (Marcelo/Zanka/Willems(qua mentaliteit)) er nog steeds...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij Napoli gewoon geluktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moeten wel wel bankgarantie krijgen. Is vaak nogal een probleem bij Italiaanse clubs.
Ja, maar die kunnen met het vertrek van Cavani ook in cash aftikken.quote:
Jetro 'ik heb vaker dan jij in Oranje gespeeld' Willemsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Helaas zitten de rotte appels (Marcelo/Zanka/Willems(qua mentaliteit)) er nog steeds...
Om het boekjaar met een positief saldo af te sluiten natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Juve of Napoli wel inderdaad, van Roma heb ik het nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moeten wel wel bankgarantie krijgen. Is vaak nogal een probleem bij Italiaanse clubs.
Je had toch niet verwacht dat die 1-2-3 over de toonbank zijn gevlogen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Helaas zitten de rotte appels (Marcelo/Zanka/Willems(qua mentaliteit)) er nog steeds...
Zeker. Al is een heel nieuw elftal toch wel lastig. Cocu heeft ook maar een klein maandje wat dat betreft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vroeg in de periode is wel heel positief, Cocu kan nu een hele voorbereiding gebruiken om het elftal in te spelen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Paar keer schoppen tegen Lazio en je bent daar een held voor het leven.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:27 schreef Chase_Utley het volgende:
Met Schaars gaan jullie er denk ik niet eens heel veel op achteruit. Natuurlijk is Strootman een betere voetballer maar ik ben van mening dat hij altijd verkeerd is gebruikt. Schaars kan de rol beter invullen imo.
Dat wij het eens zijn gebeurt ook niet vaak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
Met Schaars erbij zal PSV ook weer niet zo erg achteruit gaan.
Paaseiland staat al vol met zijn borstbeelden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Stroot laat straks overal gouden standbeelden van zichzelf achter.
Marcelo wacht op een bod van Barcelona.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
het gaat ook moeilijk worden, daar moet je gewoon realistisch in zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Zeker. Al is een heel nieuw elftal toch wel lastig. Cocu heeft ook maar een klein maandje wat dat betreft.
Uit elke linie is bijna alle ervaring inmiddels weg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Zeker. Al is een heel nieuw elftal toch wel lastig. Cocu heeft ook maar een klein maandje wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Paaseiland staat al vol met zijn borstbeelden.
Bouma terughalenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uit elke linie is bijna alle ervaring inmiddels weg.
Kleintje misschien. Mag ik eigenlijk niet hopen voor die aankoopprijs destijds.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:29 schreef ejfaar het volgende:
Heeft Utrecht nog een doorverkooppercentage bedongen?
of Van Gaal zegt neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef ejfaar het volgende:
Zou toch wat zijn dat Roma 20miljoen biedt en Strootman het toch niet ziet zitten
Als ik hem was zou ik Steek ff een WA sturen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef ejfaar het volgende:
Zou toch wat zijn dat Roma 20miljoen biedt en Strootman het toch niet ziet zitten
Sparta zal sowieso nog opleidingsgeld krijgen toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:29 schreef ejfaar het volgende:
Heeft Utrecht nog een doorverkooppercentage bedongen?
Dat ligt aan Van Gaal hé, maar hij moet eerst nog de overige KNVB medewerkers evalueren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef ejfaar het volgende:
Niet echt leuk van je dit.quote:
Lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sparta zal sowieso nog opleidingsgeld krijgen toch?
Cor Pot, opeens vond hij Van Gaal een lul.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat ligt aan Van Gaal hé, maar hij moet eerst nog de overige KNVB medewerkers evalueren.
Blijf serieus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef ejfaar het volgende:
Gaat psv de coach straks ook nog verkopen? Of de lucht boven het stadion?
ikweetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef RubenSosa het volgende:
Oh en deze fan gaat vanavond niet meer slapen hoor...
@Federica_Inter3
Weten jullie nog
ja en er zal ook wel een amateurclub heel blij wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sparta zal sowieso nog opleidingsgeld krijgen toch?
Uiteraard. Zal haar blog nog leven?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef RubenSosa het volgende:
Oh en deze fan gaat vanavond niet meer slapen hoor...
@Federica_Inter3
Weten jullie nog
FC Utrecht?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en er zal ook wel een amateurclub heel blij worden
Dat is psvquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en er zal ook wel een amateurclub heel blij worden
Een Sulejmani dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef DeParo het volgende:
Schaars halen ze voor een prikkie en dan houden ze nog zo'n 16 miljoen over![]()
.
quote:
PSV moet maar eens proberen een ervaren verdediger van rond de 30 te halen voor een miljoentje of 4.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef DeParo het volgende:
Schaars halen ze voor een prikkie en dan houden ze nog zo'n 16 miljoen over![]()
.
nog een idee wie, met enige kwaliteit?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PSV moet maar eens proberen een ervaren verdediger van rond de 30 te halen voor een miljoentje of 4.
Is Daniël van Buyten niet transfervrij?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog een idee wie, met enige kwaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |