of Van Gaal zegt neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef ejfaar het volgende:
Zou toch wat zijn dat Roma 20miljoen biedt en Strootman het toch niet ziet zitten
Als ik hem was zou ik Steek ff een WA sturen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef ejfaar het volgende:
Zou toch wat zijn dat Roma 20miljoen biedt en Strootman het toch niet ziet zitten
Sparta zal sowieso nog opleidingsgeld krijgen toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:29 schreef ejfaar het volgende:
Heeft Utrecht nog een doorverkooppercentage bedongen?
Dat ligt aan Van Gaal hé, maar hij moet eerst nog de overige KNVB medewerkers evalueren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef ejfaar het volgende:
Niet echt leuk van je dit.quote:
Lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sparta zal sowieso nog opleidingsgeld krijgen toch?
Cor Pot, opeens vond hij Van Gaal een lul.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat ligt aan Van Gaal hé, maar hij moet eerst nog de overige KNVB medewerkers evalueren.
Blijf serieus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef ejfaar het volgende:
Gaat psv de coach straks ook nog verkopen? Of de lucht boven het stadion?
ikweetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef RubenSosa het volgende:
Oh en deze fan gaat vanavond niet meer slapen hoor...
@Federica_Inter3
Weten jullie nog
ja en er zal ook wel een amateurclub heel blij wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sparta zal sowieso nog opleidingsgeld krijgen toch?
Uiteraard. Zal haar blog nog leven?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef RubenSosa het volgende:
Oh en deze fan gaat vanavond niet meer slapen hoor...
@Federica_Inter3
Weten jullie nog
FC Utrecht?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en er zal ook wel een amateurclub heel blij worden
Dat is psvquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en er zal ook wel een amateurclub heel blij worden
Een Sulejmani dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef DeParo het volgende:
Schaars halen ze voor een prikkie en dan houden ze nog zo'n 16 miljoen over![]()
.
quote:
PSV moet maar eens proberen een ervaren verdediger van rond de 30 te halen voor een miljoentje of 4.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef DeParo het volgende:
Schaars halen ze voor een prikkie en dan houden ze nog zo'n 16 miljoen over![]()
.
nog een idee wie, met enige kwaliteit?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PSV moet maar eens proberen een ervaren verdediger van rond de 30 te halen voor een miljoentje of 4.
Is Daniël van Buyten niet transfervrij?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog een idee wie, met enige kwaliteit?
Ik ben benieuwd hoe vaak Alex zal worden voorgesteld in deze reeks de komende dagenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ervaren linksback ofzo wordt het dan? Bruma en Rekik zijn er al voor het centrum lijkt mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 23:35:40#PSV eist van AS #Roma spijkerharde zekerheden. Zonder deugdelijke bankgarantie komt er geen transfer. reageer retweet
Ik liet hier gister al de naam van Brett Emerton vallen. 34 jaar en spelend in Australië, dus duur zal hij niet zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Angelo Cijntje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eens maar daar hebben ze dan ook wel het geld voor inmiddels.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PSV moet maar eens proberen een ervaren verdediger van rond de 30 te halen voor een miljoentje of 4.
Maar dat is een beetje het probleem. Hij is te oud, en goedkoop. We hebben een dure klasbak nodig die er de komende jaren staat. Alex inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik liet hier gister al de naam van Brett Emerton vallen. 34 jaar en spelend in Australië, dus duur zal hij niet zijn.
Jaap Stam is niet te koop, dat je het weet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef rubbereend het volgende:
Faber gaat gewoon zelf weer ballen, dan is die ervaring weer opgelost
Opendeur.gifquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 23:35:40#PSV eist van AS #Roma spijkerharde zekerheden. Zonder deugdelijke bankgarantie komt er geen transfer. reageer retweet
Je mag Mathijsen hebben voor 4 miljoen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje het probleem. Hij is te oud, en goedkoop. We hebben een dure klasbak nodig die er de komende jaren staat. Alex inderdaad
zeg maar totaal onhaalbaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef DeParo het volgende:
Alex is de natte droom van menig PSV-fan maar qua salaris zo goed als onbetaalbaar vermoedelijk.
8mio en we hebben een dealquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je mag Mathijsen hebben voor 4 miljoen...
40 miljoen vrij voor zijn salaris alleen. Gomes is dan ook gelijk een stap dichterbij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef DeParo het volgende:
Alex is de natte droom van menig PSV-fan maar qua salaris zo goed als onbetaalbaar vermoedelijk.
BMIquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk trouwens dat Cocu qua ervaren verdediger lekker af gaat wachten hoe Bruma en Rekik het de komende maand gaan doen. Hij heeft nog bijna twee maanden om iemand erbij te halen.
In 2 jaar tijd zijn ze bij Arias, Bruma en een 1-jarig huurcontract met Rekik uitgekomen. Gewoon je portemonnee trekken voor die verdediger(s)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk trouwens dat Cocu qua ervaren verdediger lekker af gaat wachten hoe Bruma en Rekik het de komende maand gaan doen. Hij heeft nog bijna twee maanden om iemand erbij te halen.
Afellay, meest warme persoon ooitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef Baje het volgende:
Ik denk dat deze frisse wind door de selectie nog wel eens verassend goed uit kan gaan pakken. Helaas zijn de aankopen nog niet echt geweldig, maar er zijn toch al een aantal rotte appels verdwenen. Ik wil iig het warme Brabantse cluppie terug.
quote:
Gomes is een cultheld maar moet je alleen halen als keeper bij vertrek Tyton.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
40 miljoen vrij voor zijn salaris alleen. Gomes is dan ook gelijk een stap dichterbij.
Ze kunnen Aisatti ook gelijk wel terughalen.quote:
gewoon niet halen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gomes is een cultheld maar moet je alleen halen als keeper bij vertrek Tyton.
Bij PSV nooit een probleem geweest, dankzij hem kreeg PSV überhaupt nog iets van Barca, mooi gebaar.quote:
Ajax kreeg meer voor Urby die ook een halfjaar contract hadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bij PSV nooit een probleem geweest, dankzij hem kreeg PSV überhaupt nog iets van Barca, mooi gebaar.
Hoe vaak moet ik het voorbeeld Sneijder en Real Madrid nog geven aan jouquote:
Inderdaad wat heb je nou aan een keeper die al bijna met pensioen gaat. Speelt de laatste jaren bar slecht en heeft veel blessures gehad. Laat gomes gewoon zitten waar hij zit, want hij haalt zijn niveau nooit meer.quote:
Andere spelers ergerde zich kapot aan zijn arrogantie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bij PSV nooit een probleem geweest, dankzij hem kreeg PSV überhaupt nog iets van Barca, mooi gebaar.
En dan Zoet afschepen?quote:
Elk contract is andersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax kreeg meer voor Urby die ook een halfjaar contract had
Hij was sowieso sterk als aanvoerder. Hij wist naderhand altijd precies te vertellen wie welke fout had gemaakt, en door welke omstandigheden iedereen schuldig was behalve hij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Andere spelers ergerde zich kapot aan zijn arrogantie.
Bazoer, beste eigen jeugd van Ajaxquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zoet gaat dan naar Ajax
Nieuwe eigen jeugd
Bron?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Andere spelers ergerde zich kapot aan zijn arrogantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |