treurig ja hoe hij zich op laat naaien door een stelletje pubers. Maargoed, Thijs komt dan ook van de Telegraaf vandaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Thijs Slegers doet niet voor hem onder, hoe hij af en toe tegen zijn volgers twittert. Mooi om te zien hoe volwassen mensen kunnen zijn.
Sucksquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hoeven we sowieso niet, als we de helft moeten aftikken van de gronddeal maakt datt per saldo niet enorm veel uit.
Ow, dat valt ook niet te ontkennen. Valentijn doet het omdat hij een Ajax supporter is, Thijs reageert zo omdat het een autist is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb Slegers er in ieder geval nog niet op kunnen betrappen selectief artikels te plaatsen om de concurrent te benadelen. Is ook niet nodig aangezien hij geen PSV supporter is en dus objectief kan zijn.
Ja, dat is ook niet heel lastig. Dat sponsorverhaal slaat echter kant nog walquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben meer kans dan wij vorig jaar hadden.
Dan ken jij de regio niet erg goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet heel lastig. Dat sponsorverhaal slaat echter kant nog wal
Thijs is ook echt een calimero. Altijd huilverhalen over PSV maar als ze eens winnen is het meteen weer feest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Thijs Slegers doet niet voor hem onder, hoe hij af en toe tegen zijn volgers twittert. Mooi om te zien hoe volwassen mensen kunnen zijn.
omdat er naast die deal ook grondig op andere plekken in de financiële organisatie is ingegrepen. Flinke bezuinigingen en flinke verhoging van inkomsten. Iets wat Jan Reker had nagelaten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sucks![]()
Hoe kunnen jullie er nou na een jaar weer bovenop zijn, terwijl wij al sinds we nog in zwartwitbeelden op de tv kwamen in geldnood zitten...
Ik denk niet dat er ineens veel meer sponsoring in zit als PSV de CL in gaat. Zeker niet in deze tijd.quote:
mwah, hij legde al vrij snel de vinger op zere plek en maakte ook bij vele overwinningen een kanttekening.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Thijs is ook echt een calimero. Altijd huilverhalen over PSV maar als ze eens winnen is het meteen weer feest.
Ajax was er ook redelijk snel weer bovenopquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sucks![]()
Hoe kunnen jullie er nou na een jaar weer bovenop zijn, terwijl wij al sinds we nog in zwartwitbeelden op de tv kwamen in geldnood zitten...
1 maal CL zegt niets. Sponsorcontract is vaak voor langer dan een jaar. Bovendien is het crisisquote:
vind ik wel meevallen. Erger mij meer aan dat constant gelijk willen halen en denken dat hij alwetend is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Thijs is ook echt een calimero. Altijd huilverhalen over PSV maar als ze eens winnen is het meteen weer feest.
Idd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
1 maal CL zegt niets. Sponsorcontract is vaak voor langer dan een jaar. Bovendien is het crisis
Dan moet 20 miljoen incl bonussen ook wel lukken. Prima prijs ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef Chase_Utley het volgende:
@RikElfrink: #PSV heeft een 1e bod van AS #Roma van liefst 17 miljoen euro (!) op #Strootman binnen. Zie ed.n
Die is vertrokken.
Ik had liever 20 miljoen gezien...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef Chase_Utley het volgende:
@RikElfrink: #PSV heeft een 1e bod van AS #Roma van liefst 17 miljoen euro (!) op #Strootman binnen. Zie ed.n
Die is vertrokken.
Het is een eerste bod, maar zelfs 17 miljoen is een hoofdprijs hoor. Zeer knap.quote:
Te weinig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef Chase_Utley het volgende:
Die is vertrokken.
AS Roma lijkt me ook geen fijna club voor Strootman, maarja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
17mio, godverdommeWelke idioot staat er aan het roer bij Roma? meteen enkeltje gekkenhuis. Nu nog 3 miljoen extra eruit proberen te trekken.
Maar wat een aderlating. Zie het heel somber in voor komend seizoen, op deze manier
Je hebt trouwens gelijk. Ik heb er geen rekening mee gehouden dat de UEFA in een straal van 10 kilometer geen afwijkende reclame toestaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
1 maal CL zegt niets. Sponsorcontract is vaak voor langer dan een jaar. Bovendien is het crisis
als openingsbod?quote:
Schaars toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
17mio, godverdommeWelke idioot staat er aan het roer bij Roma? meteen enkeltje gekkenhuis. Nu nog 3 miljoen extra eruit proberen te trekken.
Maar wat een aderlating. Zie het heel somber in voor komend seizoen, op deze manier
Zowel de club als competitie lijken me inderdaad niks voor hem. Maar it's all in the money.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AS Roma lijkt me ook geen fijna club voor Strootman, maarja.
Ook dat nog ja. uefa maffiaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt trouwens gelijk. Ik heb er geen rekening mee gehouden dat de UEFA in een straal van 10 kilometer geen afwijkende reclame toestaat.
Zo is hettwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 23:22:4217 miljoen euro voor #Strootman is een gigantisch en duizelingwekkend bod. #PSV wil nog iets meer. reageer retweet
Paar keer schoppen tegen Lazio en je bent daar een held voor het leven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zowel de club als competitie lijken me inderdaad niks voor hem. Maar it's all in the money.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is een eerste bod, maar zelfs 17 miljoen is een hoofdprijs hoor. Zeer knap.
Had nog geeditquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als openingsbod?ik had liever 100 miljoen gezien dan.....
Begin me er alsjeblieft niet overquote:
17 voor Strootgodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo is hettwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 23:22:4217 miljoen euro voor #Strootman is een gigantisch en duizelingwekkend bod. #PSV wil nog iets meer. reageer retweet
Ik zat er al op te wachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeventien miljoen euro voor een zeer overschatte middenvelder.
Doet zeer zeker dat zoveel nog niet op Eriksen geboden is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeventien miljoen euro voor een zeer overschatte middenvelder. Welke kneus scout voor AS Roma in de Eredivisie? Al wens ik hem veel succes bij zijn nieuwe club, voor hem is het hopen op het allerbeste, toch riskant met het oog op het WK 2014. Ik zou eerder gaan voor de zekerheid.
Die gasten weten toch wel dat ze alles kunnen bieden, betalen doen ze toch nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Cavaliers het volgende:
Een openingsbod van 17 miljoen.Desalniettemin: afwijzen. Hier valt meer uit te halen.
Zo slecht is Schaars niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Begin me er alsjeblieft niet over
Die Van Ooijen kan er toch ook wel wat van?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Begin me er alsjeblieft niet over
die heeft 1 jaar contract, totaal onvergelijkbaar. En daar gaan ze bizar veel voor vangen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Doet zeer zeker dat zoveel nog niet op Eriksen geboden is?
Het zou me eerder zeer doen als er wel op hem wordt geboden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben ik alleenmaar blij mee, heb liever dat Eriksen blijft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eriksen blijft gewoon.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft 1 jaar contract, totaal onvergelijkbaar. En daar gaan ze bizar veel voor vangen.
die is nog niet op het niveau van PSV, en zal het ben ik bang niet halen ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Die Van Ooijen kan er toch ook wel wat van?
Compleet nieuw, ja. Nog nooit zoveel wisselingen bij een club gezien zo vroeg in de transferperiode.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo slecht is Schaars niet.
Zal wel vreemd zijn, heel nieuw elftal zowat bij PSV.
Moeten wel wel bankgarantie krijgen. Is vaak nogal een probleem bij Italiaanse clubsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
20 als tegenbod en dan voor 18 + doorverkooppercentage: strik erom doen.
Al die mensen die "Mertens" of 'Strootman" al op hun nieuwe shirt hadden staanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Compleet nieuw, ja. Nog nooit zoveel wisselingen bij een club gezien zo vroeg in de transferperiode.
Hij verdient te veel, heeft geen restwaarde. Heeft wel ervaring. Als ze zowel Schaars en Toornstra halen vind ik t best joh. Ik weet ook niet wie anders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo slecht is Schaars niet.
Zal wel vreemd zijn, heel nieuw elftal zowat bij PSV.
Gaat 't niet halenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Die Van Ooijen kan er toch ook wel wat van?
dat vroeg in de periode is wel heel positief, Cocu kan nu een hele voorbereiding gebruiken om het elftal in te spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Compleet nieuw, ja. Nog nooit zoveel wisselingen bij een club gezien zo vroeg in de transferperiode.
Helaas zitten de rotte appels (Marcelo/Zanka/Willems(qua mentaliteit)) er nog steeds...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij Napoli gewoon geluktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moeten wel wel bankgarantie krijgen. Is vaak nogal een probleem bij Italiaanse clubs.
Ja, maar die kunnen met het vertrek van Cavani ook in cash aftikken.quote:
Jetro 'ik heb vaker dan jij in Oranje gespeeld' Willemsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Helaas zitten de rotte appels (Marcelo/Zanka/Willems(qua mentaliteit)) er nog steeds...
Om het boekjaar met een positief saldo af te sluiten natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Juve of Napoli wel inderdaad, van Roma heb ik het nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moeten wel wel bankgarantie krijgen. Is vaak nogal een probleem bij Italiaanse clubs.
Je had toch niet verwacht dat die 1-2-3 over de toonbank zijn gevlogen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Helaas zitten de rotte appels (Marcelo/Zanka/Willems(qua mentaliteit)) er nog steeds...
Zeker. Al is een heel nieuw elftal toch wel lastig. Cocu heeft ook maar een klein maandje wat dat betreft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vroeg in de periode is wel heel positief, Cocu kan nu een hele voorbereiding gebruiken om het elftal in te spelen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Paar keer schoppen tegen Lazio en je bent daar een held voor het leven.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:27 schreef Chase_Utley het volgende:
Met Schaars gaan jullie er denk ik niet eens heel veel op achteruit. Natuurlijk is Strootman een betere voetballer maar ik ben van mening dat hij altijd verkeerd is gebruikt. Schaars kan de rol beter invullen imo.
Dat wij het eens zijn gebeurt ook niet vaak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
Met Schaars erbij zal PSV ook weer niet zo erg achteruit gaan.
Paaseiland staat al vol met zijn borstbeelden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Stroot laat straks overal gouden standbeelden van zichzelf achter.
Marcelo wacht op een bod van Barcelona.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
het gaat ook moeilijk worden, daar moet je gewoon realistisch in zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Zeker. Al is een heel nieuw elftal toch wel lastig. Cocu heeft ook maar een klein maandje wat dat betreft.
Uit elke linie is bijna alle ervaring inmiddels weg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Zeker. Al is een heel nieuw elftal toch wel lastig. Cocu heeft ook maar een klein maandje wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Paaseiland staat al vol met zijn borstbeelden.
Bouma terughalenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uit elke linie is bijna alle ervaring inmiddels weg.
Kleintje misschien. Mag ik eigenlijk niet hopen voor die aankoopprijs destijds.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:29 schreef ejfaar het volgende:
Heeft Utrecht nog een doorverkooppercentage bedongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |