Zowel de club als competitie lijken me inderdaad niks voor hem. Maar it's all in the money.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AS Roma lijkt me ook geen fijna club voor Strootman, maarja.
Ook dat nog ja. uefa maffiaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt trouwens gelijk. Ik heb er geen rekening mee gehouden dat de UEFA in een straal van 10 kilometer geen afwijkende reclame toestaat.
Zo is hettwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 23:22:4217 miljoen euro voor #Strootman is een gigantisch en duizelingwekkend bod. #PSV wil nog iets meer. reageer retweet
Paar keer schoppen tegen Lazio en je bent daar een held voor het leven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zowel de club als competitie lijken me inderdaad niks voor hem. Maar it's all in the money.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is een eerste bod, maar zelfs 17 miljoen is een hoofdprijs hoor. Zeer knap.
Had nog geeditquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als openingsbod?ik had liever 100 miljoen gezien dan.....
Begin me er alsjeblieft niet overquote:
17 voor Strootgodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo is hettwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 23:22:4217 miljoen euro voor #Strootman is een gigantisch en duizelingwekkend bod. #PSV wil nog iets meer. reageer retweet
Ik zat er al op te wachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeventien miljoen euro voor een zeer overschatte middenvelder.
Doet zeer zeker dat zoveel nog niet op Eriksen geboden is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeventien miljoen euro voor een zeer overschatte middenvelder. Welke kneus scout voor AS Roma in de Eredivisie? Al wens ik hem veel succes bij zijn nieuwe club, voor hem is het hopen op het allerbeste, toch riskant met het oog op het WK 2014. Ik zou eerder gaan voor de zekerheid.
Die gasten weten toch wel dat ze alles kunnen bieden, betalen doen ze toch nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Cavaliers het volgende:
Een openingsbod van 17 miljoen.Desalniettemin: afwijzen. Hier valt meer uit te halen.
Zo slecht is Schaars niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Begin me er alsjeblieft niet over
Die Van Ooijen kan er toch ook wel wat van?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Begin me er alsjeblieft niet over
die heeft 1 jaar contract, totaal onvergelijkbaar. En daar gaan ze bizar veel voor vangen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Doet zeer zeker dat zoveel nog niet op Eriksen geboden is?
Het zou me eerder zeer doen als er wel op hem wordt geboden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben ik alleenmaar blij mee, heb liever dat Eriksen blijft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eriksen blijft gewoon.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft 1 jaar contract, totaal onvergelijkbaar. En daar gaan ze bizar veel voor vangen.
die is nog niet op het niveau van PSV, en zal het ben ik bang niet halen ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Die Van Ooijen kan er toch ook wel wat van?
Compleet nieuw, ja. Nog nooit zoveel wisselingen bij een club gezien zo vroeg in de transferperiode.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo slecht is Schaars niet.
Zal wel vreemd zijn, heel nieuw elftal zowat bij PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |