En als die oh oh Cherso lui hun bek opentrekken, wil je die toch het liefst zo snel mogelijk dichtslaan.quote:
Als ie maar geen wilde tuinfeestjes gaat geven, ik wil wel slapen 's nachtsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
Geenstijl noemt dit de groentekar.
[ afbeelding ]
Soep en brood en een mini pizza.quote:
En geen flauwekulletjes!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
En als die oh oh Cherso lui hun bek opentrekken, wil je die toch het liefst zo snel mogelijk dichtslaan.
ik ben anders bloedserieus!!quote:
Inderdaadquote:
Een stinkende vagijn is nooit fijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
KLB / canesten gyno, voor een fris kutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu maar hopen dat je je niet aangesproken voelt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
Jullie moeten weer eens aan het materiaal werken
Ik ben altijd fris en fruitigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je je niet aangesproken voelt.
Ik ben blijquote:
+1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
Jullie moeten weer eens aan het materiaal werken
De tyfus, dames en heren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:07 schreef Specularium het volgende:
Plaatje van Elflettering, zit er ook niet ver naast als je de verhalen moet geloven.
[ afbeelding ]
Ohja, ik ken wel wat van dat soort mensen.quote:
Dat pittig roze staat me welquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beschouw ik als compliment.
Hier nog een Uccie.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:56 schreef Specularium het volgende:
Zullen we de 31e op Uccie gaan zitten? Kijken wat ze zegt.
Gewoon kapotschoppen en geen flauwekulletjes!quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:04 schreef Tem het volgende:
Vanmorgen begon al iemand te zeiken in de trein over dat mijn muziek te hard stond
Of bier drinken in de trein. Of saucijzenbroodjes vroeg in de ochtend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:13 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook mensen die een mandarijn gaan eten in de trein.
Die mogen ook weg.
Ik heb helemaal niets over je muziek gezegdquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:04 schreef Tem het volgende:
Vanmorgen begon al iemand te zeiken in de trein over dat mijn muziek te hard stond en nu Uccie weer. Wordt een razende kutdag.
Mandarijn ruikt juist lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:13 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook mensen die een mandarijn gaan eten in de trein.
Die mogen ook weg.
Oja het was de 31e al. Ik moet de 30e de nacht doorhalen, maar de meet is pas 's avonds he? Dan zou ik het wel moeten redden, zij het met enorme wallen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:56 schreef Specularium het volgende:
Zullen we de 31e op Uccie gaan zitten? Kijken wat ze zegt.
Gewoon tegen Waaghals zeggen dat hij even z'n klep moet houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mandarijn ruikt juist lekker
Gisteren zat er een gast de hele tijd tegen me aan te praten terwijl ik muziek aan het luisteren was. Dat is vervelend.
Ghehe.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon tegen Waaghals zeggen dat hij even z'n klep moet houden.
Dit ja. Koffiequote:Op woensdag 10 juli 2013 09:58 schreef Tem het volgende:
Mensen die koffie drinken mogen ook verdwijnen.
Omdat jij toen niet was geweest, maar je hebt niks gemist.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb gisteren een mail van de Vara gekregen, getiteld 'Fijne vakantie!'. Er staat een video in de mail.
Waarom ben ik ook al weer lid geworden?
Dubbelgeneukte gristus te paard zeg.quote:VVD en PvdA verdeeld over terugkeer wolf
De VVD is er niet blij mee dat de wolf vermoedelijk in Nederland is teruggekeerd. Dat zegt Tweede Kamerlid Johan Houwers woensdag.
Coalitiepartner PvdA ziet geen problemen en vindt juist dat de wolf een kans moet krijgen.
''Met de natuur in Nederland is het zo slecht nog niet gesteld. Anders komt de wolf niet deze kant op. Dat doet ons deugd'', aldus Houwers. ''Maar de effecten zijn nu nog helemaal niet bekend. Hoe zit het straks met de volksgezondheid en de verkeersveiligheid bijvoorbeeld?''
Als er weer veel wolven in Nederland rondlopen, moet uit veiligheidsoverwegingen voor mensen en dieren, serieus worden overwogen wolven af te schieten, zo vindt de VVD verder.
''We moeten de wolf een kans geven'', is Lutz Jacobi, PvdA-Kamerlid, van mening. ''Als je de natuur op orde hebt, is daar ook een plek voor de wolf.''
Beide partijen reageren naar aanleiding van het doodgereden dier dat donderdag is gevonden bij Luttelgeest. Biodiversiteitscentrum Naturalis in Leiden is er na autopsie ''voor 98 procent'' zeker van dat het een wolf is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amyquote:
Vroeger hadden ze ook geen stroom.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:11 schreef Specularium het volgende:
Ik had een stroomstoring, jongens. Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Goeie vraag ja..quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef Specularium het volgende:
Nog meer Tatjana.
Hoe blijft ze zo lekker zonder iets te doen?
[ afbeelding ]
Ik heb geen type.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Aha, ik heb in de gaten wat jouw type is.
Oh ik was het vergeten!! Heel holland bakt.quote:
Ik zal even kijken op de site, momentje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
Heel Holland Bakt,.
Wat gaan ze vanavond maken? Gortdroge cake voor bij de uitvaart?
Of mensen hebben totaal geen interesse in Omroep Kampcommandant.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:11 schreef hexje het volgende:
De site is klaarblijkelijk erg moeilijk.....
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:15 schreef Drugshond het volgende:
Tip :
• Koop de goedkoopste witbier van de Lidl (Graffenwalder blikje)
En koel deze.
• Koop een fles Cocktail Mojito
Koel deze nog zwaarder (vriezer)
--------
Open het blikje en doe er een scheut bij.
Voilla van bagger tot premium in 5 seconden.
Quichequote:Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
Heel Holland Bakt,.
Smaakt echt goed.quote:
Die linkerhandquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef hexje het volgende:
Beyonce glitter tetten voor specularium.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die linkerhand
Bijna mijn schouder uit de kom toen ik het probeerde
Krijg er geen erectie van.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef hexje het volgende:
Beyonce glitter tetten voor specularium.
[ afbeelding ]
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar zijn de zwarte panty's en de hoge laarzen ?
Mij viel dat ook al op ja. Heb je waaghals al gespot of liep/loopt hij daar alleen maar te hosselen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij maakt ze wel een gigantische teringzooi van haar kamer, maar wie let daar nou op?
quote:
Ik was even afgeleid, maar Uccie gaf het antwoord al zag ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:11 schreef hexje het volgende:
De site is klaarblijkelijk erg moeilijk.....
Lol ik snap deze nu pas.quote:
Crunchy fruit cakequote:Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
Heel Holland Bakt,.
mijn kamerquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij maakt ze wel een gigantische teringzooi van haar kamer, maar wie let daar nou op?
Specularium doet de boel weer escaleren.quote:
tuurlijk kan dat, het kapsel daarentegenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:47 schreef hexje het volgende:
Kan dit?
[ afbeelding ]
Of zijn haar tetten te dik voor zo'n jurk.
Kapsel zorgt ervoor dat het niet ordinair wordt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat, het kapsel daarentegen
Wat doe jij uberhaupt in LIF? Zie je daar nooit posten.quote:
Die duizenden views komen niet door mensen die daar posten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat doe jij uberhaupt in LIF? Zie je daar nooit posten.
Ik kijk gewoon in KPD.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Viva hoekje.
Foto topics doen het altijd goed.
Hm daar kijk ik nooit naar, zie ik ook niet op mobiel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die duizenden views komen niet door mensen die daar posten.
Post je wel eens:quote:
Gaat om de context he?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:05 schreef Tem het volgende:
Ik moest lachen om Bassie. Dat is best raar.
quote:
Oh? Nooit gezien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:12 schreef hexje het volgende:
[..]Daar was ooit eens een topic over in KLB. Iemand stoorde zich aan die reactie. En die werd best vaak gegeven in een fototopic in kpd..
KPD. Daar ben ik al jaren niet geweest. Gaar forum.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
Maar Njos post dus ook in KPD begrijp ik. Die foto's heb ik dan gemist.
Nee, dan had ik allang een zip file gemaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
Hete Foksters en gewaagd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
KPD. Daar ben ik al jaren niet geweest. Gaar forum.
Ik dacht dat Martin1234 een kloon van jou was?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
KPD. Daar ben ik al jaren niet geweest. Gaar forum.
Die zijn al verwijderd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
Ik weet serieus niet wie dat is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat Martin1234 een kloon van jou was?
Uccie was even halfdood aan het zijn...maar zit voor de tv voor de taarten nuquote:
Ze post onder een kloon.quote:
quote:
Lekker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]voor de gelegenheid eet ik nu mijn eigen quiche live mee
Haha goed plan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]voor de gelegenheid eet ik nu mijn eigen quiche live mee
Ja alleen was het niet de bedoeling dat ik zo lang zou slapenquote:
Er is wel een CUL topicquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh wel raar idd dat er geen topic is voor dit geniale programma. Of staat dat in TAL ofzo?
Daarom. En de balpiercing is nog vers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Prins Albert een beetje laten luchten en alles.
CUL / Heel Holland Bakt #3 Met Arrojolanda's en Giegelgaksquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh wel raar idd dat er geen topic is voor dit geniale programma. Of staat dat in TAL ofzo?
Oh okee, even kijken.quote:
Dank.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
CUL / Heel Holland Bakt #3 Met Arrojolanda's en Giegelgaks
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:42 schreef hexje het volgende:
Ja in CUL maar hij zei TV dusszzzzz............
Opgevangen in mijn sok.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
Hexje had een vroegtijdige zaadlozing, dames en heren.
Zullen wij gewoon trouwen? /nohomoquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:49 schreef Tem het volgende:
Ik hou niet van dikke tetten en deze hebben ook nog eens salamischijven.
Ik snap dat oranje niet. Gebruind, prima, dat betekent dat je hobbyloos op het strand hebt gezeten of tenminste buiten komt, maar echt van dat pindakaas. Hele bedrijstakken zijn er die dat doen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef Specularium het volgende:
Jezustering, zo'n blond oranje wijf.
Gewoon factor 40 smeren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik snap dat oranje niet. Gebruind, prima, dat betekent dat je hobbyloos op het strand hebt gezeten of tenminste buiten komt, maar echt van dat pindakaas. Hele bedrijstakken zijn er die dat doen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
CUL / Heel Holland Bakt #3 Met Arrojolanda's en Giegelgaks
Ik wordt eerst heel rood en dan neger.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon factor 40 smeren.
Al word ik dan alsnog rood
Hou eens op, Emma wegquote:
Ik ben ook blij dat ze weg is.quote:
Wat ik vreemd vind, dat je hele lichaam spierwit is na de winter maar je lul is een stuk bruiner.quote:
Hij is niet gaaaaaaarwwwwrrrrrr.... en toen kon ik glas vegenquote:
Zo raar praat ze toch niet? Zo'n accent heb ik ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is niet gaaaaaaarwwwwrrrrrr.... en toen kon ik glas vegen
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo raar praat ze toch niet? Zo'n accent heb ik ook.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo raar praat ze toch niet? Zo'n accent heb ik ook.
Spierwitte tokusquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind, dat je hele lichaam spierwit is na de winter maar je lul is een stuk bruiner.
/nohomosensueel
Vrees het ergste.....quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]maar toch niet op zo'n overdreven hysterisch woohooo
- toontje
ik zaptequote:
Edit dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Maar hier heb ik geen zin in, weet ook niet waarom ik op invoeren klikte.
Hij gaf ons keuze vrijheid.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als god ons naar zijn evenbeeld heeft geschapen moet hij daar vrede mee kunnen hebben.
Wat is volgens jou dan de oorsprong?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Tem het volgende:
Ik vraag me altijd af, als god alles geschapen heeft wie heeft god dan geschapen.
Nooit een normaal antwoord op gekregen dan wat vage shit dat god gewoon is enzo.
Louis van Gaal.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de oorsprong?
Ik heb werkelijk geen idee. Misschien is er geen oorsprong.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de oorsprong?
Odin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Tem het volgende:
Ik vraag me altijd af, als god alles geschapen heeft wie heeft god dan geschapen.
Nooit een normaal antwoord op gekregen dan wat vage shit dat god gewoon is enzo.
Ik denk ook dat het verschil tussen verleden, heden en toekomst een pure beleving en beperking is in onze menselijke tijdbeleving.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Misschien is er geen oorsprong.
Gewoon nog een keertje terugkomenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Webschip het volgende:
Ik weet ook niet waar mensen precies zijn als ze dood zijn. En hoe zij de tijd beleven.
Is dat zo, Antoine?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het verschil tussen verleden, heden en toekomst een pure beleving en beperking is in onze menselijke tijdbeleving.
In Bobbejaanland.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Webschip het volgende:
Ik weet ook niet waar mensen precies zijn als ze dood zijn. En hoe zij de tijd beleven.
Alles gaat op zwart en that's it.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Webschip het volgende:
Ik ken niemand die ik nu daarop kan aanspreken.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Tem het volgende:
Maar ik heb niets tegen religie en het kan mensen prima helpen om verantwoordelijkheden af te schuiven of betekenis te geven aan iets ogenschijnlijks betekenisloos. Ik heb alleen wat tegen de stelligheid van gelovigen met alle narigheid wat dat met zich meebrengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |