Ohja, ik ken wel wat van dat soort mensen.quote:
Dat pittig roze staat me welquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beschouw ik als compliment.
Hier nog een Uccie.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:56 schreef Specularium het volgende:
Zullen we de 31e op Uccie gaan zitten? Kijken wat ze zegt.
Gewoon kapotschoppen en geen flauwekulletjes!quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:04 schreef Tem het volgende:
Vanmorgen begon al iemand te zeiken in de trein over dat mijn muziek te hard stond
Of bier drinken in de trein. Of saucijzenbroodjes vroeg in de ochtend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:13 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook mensen die een mandarijn gaan eten in de trein.
Die mogen ook weg.
Ik heb helemaal niets over je muziek gezegdquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:04 schreef Tem het volgende:
Vanmorgen begon al iemand te zeiken in de trein over dat mijn muziek te hard stond en nu Uccie weer. Wordt een razende kutdag.
Mandarijn ruikt juist lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:13 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook mensen die een mandarijn gaan eten in de trein.
Die mogen ook weg.
Oja het was de 31e al. Ik moet de 30e de nacht doorhalen, maar de meet is pas 's avonds he? Dan zou ik het wel moeten redden, zij het met enorme wallen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:56 schreef Specularium het volgende:
Zullen we de 31e op Uccie gaan zitten? Kijken wat ze zegt.
Gewoon tegen Waaghals zeggen dat hij even z'n klep moet houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mandarijn ruikt juist lekker
Gisteren zat er een gast de hele tijd tegen me aan te praten terwijl ik muziek aan het luisteren was. Dat is vervelend.
Ghehe.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon tegen Waaghals zeggen dat hij even z'n klep moet houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |