Wat was er dan zo kut aan? Ben je er geweest, of zag je het op t.v.?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Godverdomme, wat was TW Classic uitermate kut zegMet uitzondering van Springsteen ofc.
Ik was er geweest. Publiek was een heel slag anders dan bij RW. We waren al vroeg daar, omdat we de pit in wilden. Eenmaal aangekomen bleek dat je alleen toegang had met een polsbandje die je alleen aan de rechter-pit kon krijgen. Op zich geen probleem, ware het niet dat je de pit moest delen met allerhande vip'squote:Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat was er dan zo kut aan? Ben je er geweest, of zag je het op t.v.?
WTFquote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik was er geweest. Publiek was een heel slag anders dan bij RW. We waren al vroeg daar, omdat we de pit in wilden. Eenmaal aangekomen bleek dat je alleen toegang had met een polsbandje die je alleen aan de rechter-pit kon krijgen. Op zich geen probleem, ware het niet dat je de pit moest delen met allerhande vip'sDe meerderheid wat de pit in mocht was vip, met het resultaat dat de pit de hele dag zo goed als leeg was.
Dan heb je ook nog de 'dagjesmensen' die compleet met parasols, koelboxen en klapstoelen de pit in gaanDeze lui kwamen speciaal alleen voor Springsteen en dus kon de meerderheid van de artiesten niet eens op applaus uit de pit rekenen, omdat de helft op hun strandstoel zat
Haha, heb daar ook zo'n hekel aan, zulke lui.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik was er geweest. Publiek was een heel slag anders dan bij RW. We waren al vroeg daar, omdat we de pit in wilden. Eenmaal aangekomen bleek dat je alleen toegang had met een polsbandje die je alleen aan de rechter-pit kon krijgen. Op zich geen probleem, ware het niet dat je de pit moest delen met allerhande vip'sDe meerderheid wat de pit in mocht was vip, met het resultaat dat de pit de hele dag zo goed als leeg was.
Dan heb je ook nog de 'dagjesmensen' die compleet met parasols, koelboxen en klapstoelen de pit in gaanDeze lui kwamen speciaal alleen voor Springsteen en dus kon de meerderheid van de artiesten niet eens op applaus uit de pit rekenen, omdat de helft op hun strandstoel zat
Het je een pit bij Springsteen? Of bedoel je het voorste vak.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
haha, ja inderdaad. Bij een pit denk ik aan dit:quote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Het je een pit bij Springsteen? Of bedoel je het voorste vak.
Pit als in voorste vak, jaquote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef AgeEll het volgende:
Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Werd ook totaal niet gecontroleerd bij de ingang door de security. Niet dat het bij Rock Werchter veel anders is.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:06 schreef Basp1 het volgende:
Wel vreemd dat ze al die dingen mee mochten nemen het terrein op en dan zelfs de pit in.
Met koelboxen en parasols kom je niet naar binnen, hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Werd ook totaal niet gecontroleerd bij de ingang door de security. Niet dat het bij Rock Werchter veel anders is.
vanavond deel 2 trouwensquote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef Xummon het volgende:
Ketnet zend vandaag tot 23uur hoogtepunten uit.
Een vriend had elke dag zijn rugtas mee waar (onbewust) nog een inklapbaar mes onderin lag. De bewaking heeft het nooit 'onderschept'.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:53 schreef wc-eend het volgende:
Controlle bij Werchter was echt vaag...
Een leeg 0,5 flesje zonder dop was niet toegestaan.... terwijl ik met een anderhalf liter fles water in mijn hand sta, die zonder problemen naar binnen mag...
Gaafquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
En nog wat helikopterfoto's: http://www.hln.be/hln/nl/(...)hter-nog-nooit.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |