abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128759330
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:02 schreef Basp1 het volgende:
Ik vond de terrein indeling trouwens wel iets beter maar qau geluid nog steeds zwaar klote dat je zelfs nu voor het hoofdpodium aan de rechterkant bij rustige nummers de bass uit de golf tent hoorde dreunen.

Eigenlijk denk ik dat het terrein te klein is voor nog meer podia's zonder dat je verwaaid geluid krijgt of opstoppingen wat nu ook al een paar keer gebeurde.
Dat was inderdaad vervelend, ja. En in de Klub had je ook heel veel last van het hoofdpodium.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:25:26 #32
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_128760076
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat was inderdaad vervelend, ja. En in de Klub had je ook heel veel last van het hoofdpodium.
Andersom vond ik `t eigenlijk erger,vond dat je bij het hoofdpodium meer last had van de tenten.
pi_128760124
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:25 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Andersom vond ik `t eigenlijk erger,vond dat je bij het hoofdpodium meer last had van de tenten.
Ik stond bij James Blake en daar overheerste het hoofdpodium echt heel erg. En toen BRMC op het hoofdpodium stond verpestte dat blijkbaar ook de act in de Klub, al had ik daar geen last van omdat ik bij BRMC was :') :D
pi_128760372
Het was wel even balen voor Modestep dat na een paar minuten de helft van de Barn geen geluid had. Geluidsmannetjes natuurlijk helemaal in de stres :o
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:49:30 #35
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_128760924
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik stond bij James Blake en daar overheerste het hoofdpodium echt heel erg. En toen BRMC op het hoofdpodium stond verpestte dat blijkbaar ook de act in de Klub, al had ik daar geen last van omdat ik bij BRMC was :') :D
ja dat kan ik me voorstellen dat BRMC overheerste, wat `n geweld. Maar het was wel cool :Y
pi_128765202
Eindelijk weer een beetje bijgekomen van RW13! Het was weer een geweldig jaar, alleen leek het een stuk drukker ook, waar ik mij soms ook aan kon irriteren.

Het weer zat mee, de artiesten waren (voornamelijk) goed en de sfeer was weer echt des Werchters. O+

Enkele hoogtepuntjes.

Sigur Ros (Je begeeft je in een droomwereld)
Ben Howard (Klein mannetje, dijk van een stem)
John Legend (Erg zwoele muziek)
Charles Bradley (Totaal onverwacht, ik zat een beetje te chillen bij KluB C en hij trok me snel naar binnen, heerlijke muziek)
Alt-J
Passenger.

Ook genoeg andere dingen gezien, maar dit waren wel echt goede optredens, in tegenstelling tot bv 30 Seconds to Mars, die gast zong maar 50% van de lyrics mee, of The Bloody Beetroots die 'live' zouden performen.
pi_128766254

Ik wil terug :'(
pi_128766617
Ik ga mee!

Hierboven zegt iemand dat het nog drukker leek dan anders, maar ik vind wel dat doordat het terrein groter is en er aan de andere kant meer te doen is je bij het hoofdpodium juist steeds meer plek hebt. Wij staan al jaren op dezelfde plek, rechts van de middenbar en als er een hoofdact was stond je eerste altijd hutjemutje en kon je niet bewegen, nu zelfs nog plek om te dansen. En ook om van daar naar de toiletten rechts van het podium te lopen is een eitje, terwijl je daar eerst nog niet aan hoefde te denken.
pi_128766717
Passenger was echt geweldig... en gewoon twee uur later op het festivalterrein nog een intiem optreden geven... was echt geweldig...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:27:46 #40
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_128766752
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:26 schreef wc-eend het volgende:
Passenger was echt geweldig... en gewoon twee uur later op het festivalterrein nog een intiem optreden geven... was echt geweldig...
Ik vond 'm helemaal niks, hij verneukte zelfs een lied van Simon and Garfunkel :N .
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_128766912
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:27 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Ik vond 'm helemaal niks, hij verneukte zelfs een lied van Simon and Garfunkel :N .
Tjah smaken verschillen... iedereen met wie ik was vond Jake Bugg geweldig... ik vond dat hij een goede stem had maar zijn optreden was saai en hij had er volgens mij niet heel veel zin in...
pi_128767000
Eerste keer Werchter en helemaal verliefd. Wat een heerlijk fijne sfeer (op inderdaad wat Fransen/Walen na), strak geregeld en natuurlijk erg toffe muziek. Hoogtepunten waren Blur en (ondanks de heersende stemming) Editors. Fantastisch. Ook tegen de verwachting me -ondanks de muziek- best vermaakt bij Rammstein. Leuke verrassingen waren Vampire Weekend en Twin Forks. Grootste tegenvallers Kings of Leon en The Hives (die zánger, gadverdamme wat een houding). Desalniettemin tel ik vast af tot volgend jaar O+
pi_128767047
//dp
pi_128768554
Ook mijn eerste keer. (ben wel op het terrein geweest voor Werchter Boutique edities, zoals bijv. Muse) ik vond het festival een fijne sfeer hebben inderdaad. vorig jaar wou ik al gaan helaas toen niet van gekomen omdat ik in Berlijn zat toen.
Ben blij dat ik er dan nu wel eindelijk was! Ik heb echt genoten, ik mis het nu! Volgend jaar weer aanwezig! mijn favorieten waren toch wel Depeche Mode (een van mijn favoriete bands of all time! :D), Rammstein, Blur, en nog wel veel meer, maar die 3 vond ik het best!
Nogmaals, hoop er echt weer bij te zijn volgend jaar, het is me goed bevallen. fijne sfeer, geweldige artiesten en alles is echt prima geregeld! :)
pi_128769783
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:34 schreef Joszwa het volgende:
heerlijk fijne sfeer (op inderdaad wat Fransen/Walen na),
Dat lees ik hier nu zo vaak. Zelf nog nooit opgemerkt, maar in welke zin heb je last van Walen/Fransen?
pi_128770237
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef lolcat8811 het volgende:

[..]

Dat lees ik hier nu zo vaak. Zelf nog nooit opgemerkt, maar in welke zin heb je last van Walen/Fransen?
Het is natuurlijk een ongelooflijke generalisatie, maar bijv bij Blur was ik omgeven door Walen en vond ik de sfeer erg tegenvallen (in het voorvak), terwijl ik het wat verder van me vandaan om me heen behoorlijk los zag gaan. Ook de enige opstootjes die ik heb gehad (door het publiek wringende mensen die voor je neus stoppen/wat agressief reageren als je iemand per ongeluk aanstoot) waren met mensen met een Fransklinkend Engels accent. Maar nogmaals: er zullen ongetwijfeld ook genoeg Belgen/Nederlanders/oid dat gedaan hebben, alleen had ik toevallig de Franstaligen.
pi_128770840
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Joszwa het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een ongelooflijke generalisatie, maar bijv bij Blur was ik omgeven door Walen en vond ik de sfeer erg tegenvallen (in het voorvak), terwijl ik het wat verder van me vandaan om me heen behoorlijk los zag gaan. Ook de enige opstootjes die ik heb gehad (door het publiek wringende mensen die voor je neus stoppen/wat agressief reageren als je iemand per ongeluk aanstoot) waren met mensen met een Fransklinkend Engels accent. Maar nogmaals: er zullen ongetwijfeld ook genoeg Belgen/Nederlanders/oid dat gedaan hebben, alleen had ik toevallig de Franstaligen.
Ik heb helaas dezelfde ervaring. Tijdens Blur omringd door veel Britten die een geweldig sfeertje creëerden. We werden ook na Song 2 nog bedankt voor het meespringen en zingen. :D

Bij Depeche Mode en Editors (stonden zo'n 5 meter achter de voorvakken achter de barrier) omgeven door Franstalige malloten. Achter ons een groep die flink gesnoept had aan pillen, voor ons een vrij grote groep die gewoon irritant bezig was. Tijdens Editors stonden 4 gozers met hoog stemvolume een ellenlange discussie met elkaar te voeren, geen enkele aandacht voor de muziek. Ons herhaaldelijk "ssssst" en "please shut up" werd alleen met middelvingers en boze blikken beantwoord waarna ze vrolijk verder gingen. Uiteindelijk maar zoveel mogelijk ervandaan gaan staan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:37:47 #48
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_128770946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:34 schreef Joszwa het volgende:
The Hives (die zánger, gadverdamme wat een houding).
Tja, dat is natuurlijk een toneelstukje. Ik vind het wel vermakelijk, je kan het zelfs zien als sneer naar artiesten die zichzelf écht de beste vinden. Maar smaken verschillen en misschien zit ik er naast.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_128772740
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Tja, dat is natuurlijk een toneelstukje. Ik vind het wel vermakelijk, je kan het zelfs zien als sneer naar artiesten die zichzelf écht de beste vinden. Maar smaken verschillen en misschien zit ik er naast.
Mja, geef mij maar artiesten die wat meer down-to-earth zijn en oprecht dankbaar zijn dat ze daar mogen staan. Veel aandoenlijker. Ik hoor bijvoorbeeld de haast euforische dankbaarheid in Tom Smiths stem aan het eind van de set van Editors ( op 1:25:55), zoals bij volgens mij meer vooral Britse bands.
pi_128779957
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil terug :'(
Zaterdag TW Classic *O*
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:34:54 #51
39793 Moody
el moody
pi_128780005
Nu RW dag 1 op Canvas. Even kijken natuurlijk :)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_128780212
Holiday *O* Jammer van de bewolking toen ;(
pi_128781782
Zelf met een bezopen Matt is The National baas boven al die andere bands :)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 14 juli 2013 @ 21:46:38 #54
231633 Xummon
of toch niet?
pi_128950786
Ruim een week later besloten om mijn werchterbaardje maar eens af te scheren...
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 14 juli 2013 @ 21:48:07 #55
231633 Xummon
of toch niet?
pi_128950867
Ketnet zend vandaag tot 23uur hoogtepunten uit.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_128952682
Godverdomme, wat was TW Classic uitermate kut zeg :{ Met uitzondering van Springsteen ofc.
pi_128968351
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Godverdomme, wat was TW Classic uitermate kut zeg :{ Met uitzondering van Springsteen ofc.
Wat was er dan zo kut aan? Ben je er geweest, of zag je het op t.v.?
pi_128968661
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat was er dan zo kut aan? Ben je er geweest, of zag je het op t.v.?
Ik was er geweest. Publiek was een heel slag anders dan bij RW. We waren al vroeg daar, omdat we de pit in wilden. Eenmaal aangekomen bleek dat je alleen toegang had met een polsbandje die je alleen aan de rechter-pit kon krijgen. Op zich geen probleem, ware het niet dat je de pit moest delen met allerhande vip's :{ De meerderheid wat de pit in mocht was vip, met het resultaat dat de pit de hele dag zo goed als leeg was.

Dan heb je ook nog de 'dagjesmensen' die compleet met parasols, koelboxen en klapstoelen de pit in gaan 8)7 Deze lui kwamen speciaal alleen voor Springsteen en dus kon de meerderheid van de artiesten niet eens op applaus uit de pit rekenen, omdat de helft op hun strandstoel zat :')
  maandag 15 juli 2013 @ 13:41:34 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_128968779
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Ik was er geweest. Publiek was een heel slag anders dan bij RW. We waren al vroeg daar, omdat we de pit in wilden. Eenmaal aangekomen bleek dat je alleen toegang had met een polsbandje die je alleen aan de rechter-pit kon krijgen. Op zich geen probleem, ware het niet dat je de pit moest delen met allerhande vip's :{ De meerderheid wat de pit in mocht was vip, met het resultaat dat de pit de hele dag zo goed als leeg was.

Dan heb je ook nog de 'dagjesmensen' die compleet met parasols, koelboxen en klapstoelen de pit in gaan 8)7 Deze lui kwamen speciaal alleen voor Springsteen en dus kon de meerderheid van de artiesten niet eens op applaus uit de pit rekenen, omdat de helft op hun strandstoel zat :')
WTF :') _O-
pi_128968803
:') Klinkt inderdaad heel erg.... Van die mensen die eigenlijk nooit naar een concert of een festival gaan en als ze er dan eens zijn eens gaan bepalen hoe het er aan toe gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')