Arctic Monkeys is vanochtend al bevestigdquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Pearl Jam inderdaad, Arctic Monkeys misschien ook wel. Muse is kleine kans.
Het enige wat ik me af vraag is of Werchter het geld heeft om 3 van zo'n grote namen te strikken?
Arctic Monkeys zijn vanmorgen al bevestigd!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Pearl Jam inderdaad, Arctic Monkeys misschien ook wel. Muse is kleine kans.
Het enige wat ik me af vraag is of Werchter het geld heeft om 3 van zo'n grote namen te strikken?
Hmm, ik snap wel wat je bedoelt. Heb ze twee weken geleden in Brussel gezien en dat was echt een fantastisch concert. Maar inderdaad dat was binnen in een zaal die qua akoestiek tot de beste behoort. Maar aan de andere kant, op een festival zullen ze wel weer meer van de oude stampers spelen ook. Dus het wordt vast tof!quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mmm, hier was ik een paar jaar geleden wel enthousiast over geweest. Maar dat nieuwe album kan ik vrij weinig mee. Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het saai, ingedut. Dat soort muziek is misschien leuk in een tent.
Inderdaad, vorig jaar hadden ze ook gewoon 6 headliners in 4 dagen geproptquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Arctic Monkeys zijn vanmorgen al bevestigd!![]()
Ja, dat geld heeft Werchter, zal niet de eerste keer zijn.
De vrijdagquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan zou het bijna een herhaling worden van topjaar 2007. Met Metallica, Arctic Monkeys, Muse en Pearl Jam.
http://www.virtualfestivals.com/rock-werchter-2007/lineup
twitter:PLACEBOWORLD twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:49:24BELGIUM : Festival News coming your way tomorrow.... reageer retweet
Bahquote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef Felixa het volgende:
Dat zal vast over Rock Werchter gaan...
twitter:PLACEBOWORLD twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:49:24BELGIUM : Festival News coming your way tomorrow.... reageer retweet
Wat nou bah???quote:
Ik vind Placebo echt een enorme boutband en waarschijnlijk nemen ze een hoge spot inquote:Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat nou bah???
Wat een geweldige nieuwe namen weer, en dan Placebo nog er bij. Het kan voor mij nu al niet meer stuk.
Echt? Ik vind ze steengoed! Gelukkig ga ik ze zaterdag al zien! Ik kan ze niet vaak genoeg zien! Maar smaken verschillen. Heb ik bijvoorbeeld bij Kings of Leon. Daar ga ik echt voor lopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik vind Placebo echt een enorme boutband en waarschijnlijk nemen ze een hoge spot in
En die komen zo'n beetje elk jaarquote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt? Ik vind ze steengoed! Gelukkig ga ik ze zaterdag al zien! Ik kan ze niet vaak genoeg zien! Maar smaken verschillen. Heb ik bijvoorbeeld bij Kings of Leon. Daar ga ik echt voor lopen.
Helemaal mee eens, meer van hetzelfde, nu breekt er de laatste tijd ook weinig door lijkt het. Placebo kan ik dan wel weer waarderen, 2009 voor het laatst volgens mij.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:17 schreef Breekfast het volgende:
Vind wel dat ze echt te vaak uit het zelfde vaatje tappen qua namen. Als je de line-ups van 2007 t/m 2013 naast elkaar legt komt je wel heel vaak dezelfde namen tegen![]()
Kings of Leon is zo'n voorbeeld. Stond vorig jaar voor de zoveelste keer op Werchter en dat was gewoon ronduit inspiratieloos wat die lieten zien.
Hopelijk komen ze een keer met grote namen die er nog niet zo vaak hebben gestaan. Pearl Jam is natuurlijk een fantastische naam, maar stonden er ook al in 2010 en 2011.
Die waren wel goed ja op hun afscheidstoernee in 2009.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef Nielsch het volgende:
Van mij mag NIN wel naar RW komen, daar ik op vakantie ben ten tijde van hun concerten in Nederland en België eind mei. Eind juni touren ze nog in Europa, dus wie weet.
Heb ze toen in de HMH gezien, was wel goed ja. Stond me niets van bij dat dat hun afscheidstournee was.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die waren wel goed ja op hun afscheidstoernee in 2009.
Ja, dat zeiden ze toen. Maar ik geloofde het al niet, want wat moet die Trent nou anders gaan doen? En een einde van een band kan je het ook moeilijk noemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb ze toen in de HMH gezien, was wel goed ja. Stond me niets van bij dat dat hun afscheidstournee was.
Volgens mij hebben ze ooit Download festival gedaan.quote:
http://festileaks.com/201(...)-krijgt-nachtpodium/quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:28 schreef MOETIG het volgende:
ervaringsdeskundigen gezocht! Ik overweeg om naar Werchter te gaan, maar heb wat vraagjes over dit festival:
- Is er ook een nachtprogramma (dj's/dansmuziek tot 5.00u?)
- Ik zie dat je losse campingkaarten kunt kopen, namelijk met toegang vanaf donderdag en met toegang vanaf woensdag (zijn duurder). Is dat de moeite?
- Zijn er tips tav de campingzones? Persoonlijk vind ik het prettig als ik tussendoor een keer naar de tent kan -zodat ik niet overdag al warme(re) kleren voor de avond moet meenemen (dat soort geleuter) - zonder dat ik dan 45 minuten moet lopen bijv.
Ik zie graag jullie reacties!
- zie vorige post, was voorheen niets officieels...quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:28 schreef MOETIG het volgende:
ervaringsdeskundigen gezocht! Ik overweeg om naar Werchter te gaan, maar heb wat vraagjes over dit festival:
- Is er ook een nachtprogramma (dj's/dansmuziek tot 5.00u?)
- Ik zie dat je losse campingkaarten kunt kopen, namelijk met toegang vanaf donderdag en met toegang vanaf woensdag (zijn duurder). Is dat de moeite?
- Zijn er tips tav de campingzones? Persoonlijk vind ik het prettig als ik tussendoor een keer naar de tent kan -zodat ik niet overdag al warme(re) kleren voor de avond moet meenemen (dat soort geleuter) - zonder dat ik dan 45 minuten moet lopen bijv.
Ik zie graag jullie reacties!
Zou wel meesterlijk zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ooit Download festival gedaan.
Ze willen alleen wel hun eigen podium meenemen, en dat zie ik Werchter niet toelaten haha
quote:Op donderdag staan ze allemaal (Metallica, Placebo, Skrillex) op Main Stage
Op vrijdag staan Arctic Monkeys en Major Lazer op Main Stage en Jack Johnson in The Barn
Op zaterdag staan The Black Keys en Triggerfinger op Main Stage en Pixies in The Barn
Op zondag staat Franz Ferdinand in The Barn.
major lazer mainstagequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Het schijnt dat dit de verdeling tot nu toe is:
[..]
Hetzelfde voor Skrillex... Netsky was vorig jaar wel redelijk op de mainstage, maar in een tent is het 10x leuker!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef Xummon het volgende:
[..]
major lazer mainstage![]()
die moet je echt in een tent zetten, na mijn mening
Dat gaat met gewone kaarten niet lukken. Als woensdag alle bandjes zijn uitgedeeld, kun je er donderdag niet meer op. Beter is om allemaal XL-kaartjes te halen, en dan voor iedereen de bandjes op te halen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:58 schreef ErikT het volgende:
Er zijn vast mensen met camping XL ticket ervaring. Is het mogelijk om met een deel van de groep op woensdag alle tenten op te zetten, en dat de rest de volgende dag komt met een gewoon camping ticket? Of kom je die 3 campings alleen om met een camping XL ticket?
Bedankt!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat met gewone kaarten niet lukken. Als woensdag alle bandjes zijn uitgedeeld, kun je er donderdag niet meer op. Beter is om allemaal XL-kaartjes te halen, en dan voor iedereen de bandjes op te halen.
Netsky past qua publiek bijna niet in een tent. Skrillex mogen ze van mij z.s.m. annuleren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Skrillex... Netsky was vorig jaar wel redelijk op de mainstage, maar in een tent is het 10x leuker!
Dit kon afgelopen jaar al niet meer. Toen kreeg iedereen persoonlijk zijn festivalbandje + campingbandje bij de ingang van de camping. Volgens mij was het niet mogelijk om meerdere bandjes op te halen zoals dat de jaren ervoor wel mogelijk was..quote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat met gewone kaarten niet lukken. Als woensdag alle bandjes zijn uitgedeeld, kun je er donderdag niet meer op. Beter is om allemaal XL-kaartjes te halen, en dan voor iedereen de bandjes op te halen.
Campingbandje wel hoor. Heb het dit jaar nog makkelijk kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dit kon afgelopen jaar al niet meer. Toen kreeg iedereen persoonlijk zijn festivalbandje + campingbandje bij de ingang van de camping. Volgens mij was het niet mogelijk om meerdere bandjes op te halen zoals dat de jaren ervoor wel mogelijk was..
TW Classic?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:29 schreef Nielsch het volgende:
Aerosmith en Nine Inch Nails touren eind juni in Europa. Kanshebbers voor Werchter?
Wij hebben het afgelopen jaar ook geprobeerd maar kregen de bandjes van de anderen niet mee. Stonden uiteindelijk op twee verschillende campings.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Campingbandje wel hoor. Heb het dit jaar nog makkelijk kunnen doen.
Volgens mij verschilt dat een beetje. Wij hebben dat wel kunnen doen in 2012, toen waren 2 vrienden pas de 2de dag in Werchter. Konden gewoon hun bandje ophalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:40 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Wij hebben het afgelopen jaar ook geprobeerd maar kregen de bandjes van de anderen niet mee. Stonden uiteindelijk op twee verschillende campings.
Het verschilt per camping. Die campings kennen particuliere uitbaters die hun eigen regels stellen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat een beetje. Wij hebben dat wel kunnen doen in 2012, toen waren 2 vrienden pas de 2de dag in Werchter. Konden gewoon hun bandje ophalen.
In 2012 kreeg je ook niet je festivalbandje tegelijk met je campingbandje. Dit jaar wel en moest je door een 'sluis' heen waar je na het afgeven van je tickets beide bandjes om kreeg. Er was daar geen hokje oid waar je apart campingbandjes op kon halen.. Dat was trouwens op A2.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat een beetje. Wij hebben dat wel kunnen doen in 2012, toen waren 2 vrienden pas de 2de dag in Werchter. Konden gewoon hun bandje ophalen.
April/Mei meestal. Organisatie laat ruim van te voren weten wanneer het zal gebeuren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:16 schreef WesCAddle het volgende:
Enig idee wanneer de combitickets normaliter uitverkocht zijn? Met de huidige line-up wil ik erg graag gaan.
Op m'n werk zijn ze nogal sloom met het toekennen van vakantiedagen, dus ik heb nog geen garantie dat ik die dagen vrij ben.
Lame.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Stromae is ook van de partij dit jaar.
Ik heb nog steeds hoop als afsluiter voor de zondagavond. Dat zou wat zijn zeg. Het is in ieder geval niet onmogelijk en er zijn geruchten.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lame.
Zal Muse nog in de pot zitten voor komende editie?
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop als afsluiter voor de zondagavond. Dat zou wat zijn zeg. Het is in ieder geval niet onmogelijk en er zijn geruchten.
Ze doen 1 Europees festival. Dus het kan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lame.
Zal Muse nog in de pot zitten voor komende editie?
Glastonbury ofzo dan niet logischer?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze doen 1 Europees festival. Dus het kan.
Ja of V-festival, Reading, Sziget etc,quote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Glastonbury ofzo dan niet logischer?
Doe maar niet de nummers die je altijd al hoort. Dat vind ik zo jammer, op internet staat wat er al gestemd is en dan krijg je gewoon het lijstje One, Nothing Else Matters, Enter Sandmen, Master of Puppets. Die je altijd al hoort. Zou juist leuk zijn als er wat minder vaak gespeelde nummers uitkwamen....quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Basp1 het volgende:
Vorige week ook maar onze tickets geregeld. Nu nog eens bedenken welke emtallice nummers ik op ga stemmen.
Ik zoek eigenlijk alleen foute covers.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Doe maar niet de nummers die je altijd al hoort. Dat vind ik zo jammer, op internet staat wat er al gestemd is en dan krijg je gewoon het lijstje One, Nothing Else Matters, Enter Sandmen, Master of Puppets. Die je altijd al hoort. Zou juist leuk zijn als er wat minder vaak gespeelde nummers uitkwamen....
Garage Inc!quote:Op maandag 13 januari 2014 18:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk alleen foute covers.
Helaas zitten er op fok niet zoveel werchter gangers dat we een statisitsche invloed op de stemming kunnen uitoefenen.
Nee. Glasto zou headliners hebben die nog nooit op Glasto headliner zijn geweest heeft de organisatie gezegt vorig jaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Glastonbury ofzo dan niet logischer?
Afsluiter op de Main. Vind het tot nu toe zwaar tegenvallen. Ik mis heel wat creativiteit bij de headliners.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Afsluiten bij Joe Pilar dan. Of zou KoL geen afsluiter zijn?
Vorig jaar waren ze geen afsluiter. Toen zaten ze voor Blur en heb ik me er doorheen moeten bijten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Afsluiten bij Joe Pilar dan. Of zou KoL geen afsluiter zijn?
Maar ze zijn vaker afsluiter geweest. Zal me niks verbazen als het nu weer zo zou zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:23 schreef SuperfastJellyfish het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze geen afsluiter. Toen zaten ze voor Blur en heb ik me er doorheen moeten bijten.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar ze zijn vaker afsluiter geweest. Zal me niks verbazen als het nu weer zo zou zijn.
twitter:GeertVerheyen twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:03:33Ik moet mezelf corrigeren. De komst van Kings Of Leon naar #RW14 is wel verrassend. Niemand had op zo een zwakke afsluiter gerekend. reageer retweet
twitter:tomvermeersch twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:06:06Goed gezien van #RW14: met KoL als afsluiter gaan er al meer mensen naar huis op zondagmiddag en wordt de uittocht zo beter gespreid. reageer retweet
twitter:Ewoud_dlb twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:12:16Kings of Leon als bedoeling iedereen vroeg van de weide te krijgen? #rw14 reageer retweet
twitter:MartijnKonings twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:14:40Goh. Kings of Leon staat dit jaar voor de 84e keer op Rock Werchter. #RW14 http://t.co/CnnlqSp8Kx reageer retweet
twitter:JacoHenri twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:14:48Rock Werchter maakt het wel heel makkelijk. Ik weet al wanneer ik niet ga. #rw14 reageer retweet
twitter:Juynovic twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:23:27Dit word mijn vierde Werchter, en het is alweer de derde keer dat die aftanse band er staat.. #RW14 reageer retweet
Om er maar een paar bij te halen.twitter:KarenDeprez twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:25:15Kings Of Leon sluit #RW14 af dit jaar. Origineler ging niet? #editorshaddengeentijd reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |