SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 08-07-2013 21:16:04 ]"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Rustig aan he.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
TOt zo! Ik ga mijn biertje met 0,5% alcohol pakken
Die kan die in zijn zak steken met zijn vier titelsquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De carrière van die Plugge is nu wel voorbij lijkt me.
Dat hoort bij z'n rol he.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef Redefine het volgende:
Derksen moet gewoon altijd wat te zeggen hebben.
Dan weten we iig wie dat straks bij Dries is.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De carrière van die Plugge is nu wel voorbij lijkt me.
Dat is mijn punt ookquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoort bij z'n rol he.Op het moment dat Derksen genuanceerd wordt, wordt hij door de RTL7-directie op straat gegooid.
Hehe nou als ik hard rijd red ik het makkelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weten we iig wie dat straks bij Dries is.
Op de buis lekker zo veel mogelijk mensen beledigen, dat is zijn rol.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoort bij z'n rol he.Op het moment dat Derksen genuanceerd wordt, wordt hij door de RTL7-directie op straat gegooid.
Ik ben blij manquote:
Ik ben al in training hoorquote:
Hij zit morgen bij deMartquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan hardlopen dus ik mag naar de TdF?
Boogerd binnenkort: Dit smaakt naar gravel, the next levelquote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef n00b13 het volgende:
Die boogerd kan echt goed reclames inspreken inderdaad.
Mag ook mijn WC Eend gaan aanprijzen over 2 maanden
Je zou toch denken dat ze ze allemaal wel hadden gehad, maar nee, ze weten er elke keer weer één te vinden!quote:
Lagutin denkt nu: 'In Oezbekistan worden alle negers in elkaar geslagen."quote:
Trajectcontrolequote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Hehe nou als ik hard rijd red ik het makkelijk.
De invloed van Driesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Rare reclames, het is een "mannenprogramma" en dan zie je reclame over kutzalf en maandverbandjes.
Zoals ik toen was op La Plange, met WC Eend winnen van vies en vuiligheid: dat kan je.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Boogerd binnenkort: Dit smaakt naar gravel, the next level
Ze verzinnen ook steeds meer synoniemen voor "de intieme huid" en "je intieme zone" en "je intieme plekje" en "mijn intimiteit"quote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Rare reclames, het is een "mannenprogramma" en dan zie je reclame over kutzalf en maandverbandjes.
En die zooi is helemaal niet goed. Voor je intieme zone.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze verzinnen ook steeds meer synoniemen voor "de intieme huid" en "je intieme zone" en "je intieme plekje" en "mijn intimiteit"
Echt. Wat een plasticiteit.
Ga danquote:Op maandag 8 juli 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
Ik zit vanaf hier zo op de A10, dan A2, 30 minuten hooguit? Geen file nu.
Ik ben god dankbaar dat ik die reclames lekker kan negeren.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En die zooi is helemaal niet goed. Voor je intieme zone.
Maar goed, dat is een ander forum
Iemand die het snaptquote:Op maandag 8 juli 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En die zooi is helemaal niet goed. Voor je intieme zone.
Maar goed, dat is een ander forum
Nah moet ik me eerst nog helemaal aankledenquote:
zeker weten. Ik vind het alleen wel vervelend worden dat het altijd herhaald wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Oh kut het blijft zo naar om te zien gadver.
Ja gelukkig niet ook nog de wonden.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:26 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
zeker weten. Ik vind het alleen wel vervelend worden dat het altijd herhaald wordt.
nee. tijdje terug.quote:
Zit ze al zonder slip te soppen voor als Dries komtquote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Nah moet ik me eerst nog helemaal aankledenTrein is nog sneller bedenk ik net, 2 haltes en ik sta op Utrecht CS, maar geen idee of dit in de buurt is daarvan.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zit ze al zonder slip te soppen voor als Dries komt![]()
Dat lijkt per jaar zelfs minder te worden, zijn inzicht.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef De_Fietser het volgende:
Hoogerland is echt een leuke renner, maar hij mist wel koersinzicht.
blowt te veelquote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt per jaar zelfs minder te worden, zijn inzicht.
Oh gele bikini is dresscode voor Driesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Nee gek, het is hardstikke warm hier, ga ik toch niet in mijn spijkerbroek zitten.
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Oh gele bikini is dresscode voor Dries
Het Sporza-syndroom.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
Mag je een vraag stellen aan de gele trui drager, ga je hem vragen over de Nederlanders
die vragen toch over Belgen?quote:
Nog leuker als ze dan winnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
Belkin grootste verrassingAlsof hij hen uberhaupt kent
Paris is still far away.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:31 schreef Mani89 het volgende:
You win some you lose some, the wheel is round.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:31 schreef Redefine het volgende:
En Derksen maar oreren als een dorpspastoor over het gebrek aan uitstraling bij de Nederlanders, want daar win je mee. Als Froome het van zijn uitstraling moest hebben, zou die altijd in de bus zitten.
The grass is green.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Kennaugh fell in the skoekeloen.quote:
Tankink has to loss. Petverdekkie.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:31 schreef Mani89 het volgende:
I only now this Lau guy.quote:
sneeuw is niet altijd wit.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Wombcat het volgende:
Hij heeft wel een punt. Je kunt beter Vroem heten dan Remmert.
Ik moet denken aan...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik versta er echt de ballen vanquote:Op maandag 8 juli 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge die Planckaert![]()
Is hij dronken of zo?
Het is gewoon wachten op Diederik Dope.quote:
Hij doet me denken aan de broer van Emile iddquote:Op maandag 8 juli 2013 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Deze man heeft Emile achtige kwaliteiten, ik mag hem wel.
Daarom supporteren voor zijn neefjequote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Deze Francesco was pas een baas
[ afbeelding ]
Hesjedal weet hoe dat moet.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef n00b13 het volgende:
En die Hollanders gaan vanaf nu met zijn allen Vroem van de weg rijden?
Dan liever een lege zetel idd.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:36 schreef marcodej het volgende:
Die Fransesco hoeft niet meer terug te komen.
Omerta toch? Of zou hij een vendetta hebben met iemand? Die wielrennerij is net de Sopranos eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef De_Fietser het volgende:
Wat is de waarheid Michael?
Wat is de WAARHEID?
Open de VEDETTA.
Jawel hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:36 schreef marcodej het volgende:
Die Fransesco hoeft niet meer terug te komen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef Redefine het volgende:
Boogerd kan mensen wel recht in de ogen kijken, dat zal de neef van Wout Poels nooit lukken.
Omerta idd.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Omerta toch? Of zou hij een vendetta hebben met iemand? Die wielrennerij is net de Sopranos eigenlijk.
bij RTL zijn mijn verwachtingen over het algemeen aardig dichtbij 0.quote:
Ja dan lijkt Bastia veilig.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Omerta idd.
Vedetta breekt trouwens wel uit als hij de Omerta opent.
meer voor mannenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fish o mania wordt zo groots gebracht, dat kan alleen maar tegen vallen.
Dat zou nou eens mooi zijn, als iemand die beerput open zou trekken.quote:
Nee man, dat wordt incroyable!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat wordt bruut man.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
heel normaal in de sixtiesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Is Arno op vakantie ofzo? Johan loopt er bij als een notoire landloper.
Nee. Over een paar jaar is RTL7 niet DE darts zender, maar DE vis zender van Nederlandquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja maar dan niet in een pak. Maar in een wijde spijkerbroek, wijd hemd, ketting om en een band om je hoofd.quote:
Dat is Rock and Roll, maar dat zul jij nooit snappen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Vis TV heb je ook, die gasten die het presenteren zijn echte bazen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Over een paar jaar is RTL7 niet DE darts zender, maar DE vis zender van Nederland
Hij is net terug van vakantie, nog geen tijd gehad voor de haararchitect denk ikquote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Johan is trendsetterquote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan niet in een pak. Maar in een wijde spijkerbroek, wijd hemd, ketting om en een band om je hoofd.
Klopt jaquote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vis TV heb je ook, die gasten die het presenteren zijn echte bazen.
Die geblondeerde koppen zien we trouwens tegenwoordig niet meer.quote:
Poker is ook prima.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vis TV heb je ook, die gasten die het presenteren zijn echte bazen.
Nu hebben de meesten vooral weinig haar.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die geblondeerde koppen zien we trouwens tegenwoordig niet meer.
Dat is dan wel weer positief.
scheelt gewicht, zoals Rasmussen zou zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu hebben de meesten vooral weinig haar.
Die kon ook al met wattage meters fietsen, maar dat was te zwaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
scheelt gewicht, zoals Rasmussen zou zeggen.
Dat is een heel dagje uit in Nijmegen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is net terug van vakantie, nog geen tijd gehad voor de haararchitect denk ik
Vrij veel vrienden die daar wonenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik al steeds zeg: er wonen echt geen normale mensen daar
dat zijn de egtequote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrij veel vrienden die daar wonengelukkig niet dat soort volk
lekker boekjes verkopen met onzinquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Redefine het volgende:
Als je Burt even tweet, wil hij zijn boek wel even voor je signeren. Want Burt doet eigenlijk niets anders dan praten over ZIJN boek.
Heeft 'ie een boek geschreven?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef marcodej het volgende:
Wagendorp leurt ook helemaal niet met zijn boekje, heb ik het idee.
Totaal niet nee. Die man is veel te bescheiden. Schrijft ook hele geloofwaardige columns trouwens.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef marcodej het volgende:
Wagendorp leurt ook helemaal niet met zijn boekje, heb ik het idee.
die praten wel over aardige boeken.quote:
Serieus? Bron?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Jason22 het volgende:
Argos is trowens bestolen, omdat roy curvers de ploegleidersauto heeft vergeten op slot te doen.
bron?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Jason22 het volgende:
Argos is trowens bestolen, omdat roy curvers de ploegleidersauto heeft vergeten op slot te doen.
Aparte naam voor iemand die over fietsen schrijftquote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Slobeend het volgende:
Herman Chevrolet schrijft pas wielerboeken
hahaquote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
Binnenkort komt Ray K ook met een wielerboek: Knipperend de Tour winnen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
Binnenkort komt Ray K ook met een wielerboek: Knipperend de Tour winnen.
Ik vind Wielaert echt een kutschrijver.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Redefine het volgende:
Dat boek van Jeroen Wielaert lijkt mij nog het meest interessant.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Jason22 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)mano_bestolen__.html
Zorgt Ray K tegenwoordig voor zijn eigen scoops door de Argos auto leeg te halen en daarna erover te schrijven?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Jason22 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)mano_bestolen__.html
Dit ja. Maar leest niet echt lekker volgens mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Redefine het volgende:
Dat boek van Jeroen Wielaert lijkt mij nog het meest interessant.
Gilbert!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die geblondeerde koppen zien we trouwens tegenwoordig niet meer.
Dat is dan wel weer positief.
Toby dus ploeggenoot van Van Wolfswinkel.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krkic en Roberto
Alderweireld naar Norwich
Interessant allemaal.
Topzin.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Ferdii het volgende:
Derksen is een homo die niks van wielrennen is maar Stieken gewoon een aandachtshoerondanks dat hij dit totaal niet wil zijn
Ja. Leerrijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Interessant verhaal over de parketschaverij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |