SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 08-07-2013 21:16:04 ]"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Rustig aan he.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
TOt zo! Ik ga mijn biertje met 0,5% alcohol pakken
Die kan die in zijn zak steken met zijn vier titelsquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De carrière van die Plugge is nu wel voorbij lijkt me.
Dat hoort bij z'n rol he.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef Redefine het volgende:
Derksen moet gewoon altijd wat te zeggen hebben.
Dan weten we iig wie dat straks bij Dries is.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De carrière van die Plugge is nu wel voorbij lijkt me.
Dat is mijn punt ookquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoort bij z'n rol he.Op het moment dat Derksen genuanceerd wordt, wordt hij door de RTL7-directie op straat gegooid.
Hehe nou als ik hard rijd red ik het makkelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weten we iig wie dat straks bij Dries is.
Op de buis lekker zo veel mogelijk mensen beledigen, dat is zijn rol.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoort bij z'n rol he.Op het moment dat Derksen genuanceerd wordt, wordt hij door de RTL7-directie op straat gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |