SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 08-07-2013 21:16:04 ]"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Rustig aan he.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
TOt zo! Ik ga mijn biertje met 0,5% alcohol pakken
Die kan die in zijn zak steken met zijn vier titelsquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De carrière van die Plugge is nu wel voorbij lijkt me.
Dat hoort bij z'n rol he.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef Redefine het volgende:
Derksen moet gewoon altijd wat te zeggen hebben.
Dan weten we iig wie dat straks bij Dries is.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
De carrière van die Plugge is nu wel voorbij lijkt me.
Dat is mijn punt ookquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoort bij z'n rol he.Op het moment dat Derksen genuanceerd wordt, wordt hij door de RTL7-directie op straat gegooid.
Hehe nou als ik hard rijd red ik het makkelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weten we iig wie dat straks bij Dries is.
Op de buis lekker zo veel mogelijk mensen beledigen, dat is zijn rol.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoort bij z'n rol he.Op het moment dat Derksen genuanceerd wordt, wordt hij door de RTL7-directie op straat gegooid.
Ik ben blij manquote:
Ik ben al in training hoorquote:
Hij zit morgen bij deMartquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan hardlopen dus ik mag naar de TdF?
Boogerd binnenkort: Dit smaakt naar gravel, the next levelquote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef n00b13 het volgende:
Die boogerd kan echt goed reclames inspreken inderdaad.
Mag ook mijn WC Eend gaan aanprijzen over 2 maanden
Je zou toch denken dat ze ze allemaal wel hadden gehad, maar nee, ze weten er elke keer weer één te vinden!quote:
Lagutin denkt nu: 'In Oezbekistan worden alle negers in elkaar geslagen."quote:
Trajectcontrolequote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Hehe nou als ik hard rijd red ik het makkelijk.
De invloed van Driesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Rare reclames, het is een "mannenprogramma" en dan zie je reclame over kutzalf en maandverbandjes.
Zoals ik toen was op La Plange, met WC Eend winnen van vies en vuiligheid: dat kan je.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Boogerd binnenkort: Dit smaakt naar gravel, the next level
Ze verzinnen ook steeds meer synoniemen voor "de intieme huid" en "je intieme zone" en "je intieme plekje" en "mijn intimiteit"quote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Rare reclames, het is een "mannenprogramma" en dan zie je reclame over kutzalf en maandverbandjes.
En die zooi is helemaal niet goed. Voor je intieme zone.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze verzinnen ook steeds meer synoniemen voor "de intieme huid" en "je intieme zone" en "je intieme plekje" en "mijn intimiteit"
Echt. Wat een plasticiteit.
Ga danquote:Op maandag 8 juli 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
Ik zit vanaf hier zo op de A10, dan A2, 30 minuten hooguit? Geen file nu.
Ik ben god dankbaar dat ik die reclames lekker kan negeren.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En die zooi is helemaal niet goed. Voor je intieme zone.
Maar goed, dat is een ander forum
Iemand die het snaptquote:Op maandag 8 juli 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En die zooi is helemaal niet goed. Voor je intieme zone.
Maar goed, dat is een ander forum
Nah moet ik me eerst nog helemaal aankledenquote:
zeker weten. Ik vind het alleen wel vervelend worden dat het altijd herhaald wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Oh kut het blijft zo naar om te zien gadver.
Ja gelukkig niet ook nog de wonden.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:26 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
zeker weten. Ik vind het alleen wel vervelend worden dat het altijd herhaald wordt.
nee. tijdje terug.quote:
Zit ze al zonder slip te soppen voor als Dries komtquote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Nah moet ik me eerst nog helemaal aankledenTrein is nog sneller bedenk ik net, 2 haltes en ik sta op Utrecht CS, maar geen idee of dit in de buurt is daarvan.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zit ze al zonder slip te soppen voor als Dries komt![]()
Dat lijkt per jaar zelfs minder te worden, zijn inzicht.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef De_Fietser het volgende:
Hoogerland is echt een leuke renner, maar hij mist wel koersinzicht.
blowt te veelquote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt per jaar zelfs minder te worden, zijn inzicht.
Oh gele bikini is dresscode voor Driesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Nee gek, het is hardstikke warm hier, ga ik toch niet in mijn spijkerbroek zitten.
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Oh gele bikini is dresscode voor Dries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |