En in Israel alias Jodistan stemt men ook conservatief.quote:
Ik heb een ex die helemaal moslim is geworden en nu met burkini's boos is op zwembaden.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies het punt dat ik probeerde te maken.
De schoonmoeder van m'n zus is bijvoorbeeld een heel vriendelijke vrouw, maar stemt wel Moslimbroederschap. Want ja, islam enzo.
Correct, er is simpelweg geen tijd voor progressieve frivoliteiten als het menens is.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En in Israel alias Jodistan stemt men ook conservatief.
Ach, lekker laten gaan. Dat heb ik inmiddels wel geleerd. Vind het altijd buitengewoon vermoeiend dat mensen daarover verontwaardigd lopen te doen en die stromingen trachten te bestrijden.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een ex die helemaal moslim is geworden en nu met burkini's boos is op zwembaden.
Het blijft raar volk. Evenals de bible belt die niet wil inenten.
http://www.at5.nl/artikel(...)krijgen-sleutel-huisquote:Er is de nodige discussie over; het project Pak je Kans van stadsdeel Nieuw West.
In dit project krijgen ex-veelplegers van de Top 600 van draaideurcriminelen een woning aangeboden. Volgens sommigen wordt hierdoor criminaliteit beloond met onderdak, anderen zeggen juist dat dit de manier is om er voor te zorgen dat deze jongens niet weer de fout in gaan. Burgemeester Van der Laan was vanmorgen aanwezig om de eerste sleutels te overhandigen.
Tijd voor een topic in NWS, waar dit onderwerp evenwichtig en diepgravend bediscussieerd kan worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)krijgen-sleutel-huis
PvdA-beleid.
Ach, die gasten alle kansen ontzeggen, daar wordt de samenleving uiteindelijk ook niet beter van.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)krijgen-sleutel-huis
PvdA-beleid.
Ik wil ze niet bestrijden. Ze doen hun best maar, maar ik vind het niet nodig dat ze hun wil in wet willen gieten. Even onzinnig dat er speciale avonden zijn voor dames. Openbaar zwembad dus geen gezeik.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, lekker laten gaan. Dat heb ik inmiddels wel geleerd. Vind het altijd buitengewoon vermoeiend dat mensen daarover verontwaardigd lopen te doen en die stromingen trachten te bestrijden.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Tijd voor een topic in NWS, waar dit onderwerp evenwichtig en diepgravend bediscussieerd kan worden.
quote:
Had ze lekker een hutje gegeven ergens in Purmerend. Maar ik gok dat ze daar niet genoegen mee hadden genomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, die gasten alle kansen ontzeggen, daar wordt de samenleving uiteindelijk ook niet beter van.
Dat lijkt mij geheel wat anders.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, die gasten alle kansen ontzeggen, daar wordt de samenleving uiteindelijk ook niet beter van.
Dat is een ander verhaal. Veel lieden worden echter al razend omdat die lui er dergelijke meningen op nahouden.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wil ze niet bestrijden. Ze doen hun best maar, maar ik vind het niet nodig dat ze hun wil in wet willen gieten. Even onzinnig dat er speciale avonden zijn voor dames. Openbaar zwembad dus geen gezeik.
Het zit u wel diep geloof ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien kunt u het, als alternatief, in de NWS-SC opwerpen.
Ook verdienen ze een pak slaag en een nekschot.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
Criminelen zijn gewoon goeie gasten. Ken er meerdere van en kan prima met ze door een deur.
Of door een raam.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
Criminelen zijn gewoon goeie gasten. Ken er meerdere van en kan prima met ze door een deur.
Wellicht kunt u de liquidatietour steppen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben een weekje Mexico aan het boeken. Tering wat een bende om te kunnen boeken voor hotel.
Ik ga denk lekker op z'n Mexicaans. Gooi mijn taco de hoek in en olla Mechico.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kunt u de liquidatietour steppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |