Terroristenproducentes. Als statisticus moet u het hiermee eens zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze groep inmiddels al hoog op de agenda van de veiligheidsdiensten staat.
Ze schijnen echter opeens te kunnen verdwijnen, hetgeen de onderzoekers van BiZa voor een raadsel stelt.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze groep inmiddels al hoog op de agenda van de veiligheidsdiensten staat.
Ik kan uw stelling onmogelijk ontkennen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Terroristenproducentes. Als statisticus moet u het hiermee eens zijn.
Wellicht liet een man een wc-bril omhoog staan.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ze schijnen echter opeens te kunnen verdwijnen, hetgeen de onderzoekers van BiZa voor een raadsel stelt.
Er zit inmiddels een infiltrant uit deze reeks in OUD.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ze schijnen echter opeens te kunnen verdwijnen, hetgeen de onderzoekers van BiZa voor een raadsel stelt.
niemand dwingt je hard te werken, mits je maar genoeg hebt aan wat je dan verdient en dat zal minder zijn...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:52 schreef Reya het volgende:
veel en hard werken leidt niet automatisch tot welvaart; integendeel, het is eerder een symptoom van een gebrek aan welvaart.
Je verdient wat een ander over heeft voor jouw diensten/kwaliteiten. Als iemand vindt dat jij waardevol bent als je niets doet en daar geld voor over heeft dan is dat goed. Als niemand daar geld voor over heeft dan voor jou geen welvaart. Jou=iedereen die welvaart wil zonder tegenprestatie.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:21 schreef RM-rf het volgende:
[..]
niemand dwingt je hard te werken, mits je maar genoeg hebt aan wat je dan verdient en dat zal minder zijn...
Hard werken omdat je meer wil verdienen is ook een vrije keuze.. net zoals niet zo hard willen werken en tevreden zijn met minder...
Wat ik echter niet zo'n goed idee vind is als degene die niet zo hard wil werken het idee heeft dat hij net zoveel zou moeten verdienen als iemand die wel harder en langer werkt.
Exact. Als ik jou duizendmiljard wil betalen per uur en we spreken dat af dan verdien jij dat. Zo simpel is het.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je verdient wat een ander over heeft voor jouw diensten/kwaliteiten. Als iemand vindt dat jij waardevol bent als je niets doet en daar geld voor over heeft dan is dat goed. Als niemand daar geld voor over heeft dan voor jou geen welvaart. Jou=iedereen die welvaart wil zonder tegenprestatie.
Voor jou doe ik het voor de helft.....quote:Op maandag 8 juli 2013 17:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Exact. Als ik jou duizendmiljard wil betalen per uur en we spreken dat af dan verdien jij dat. Zo simpel is het.
Jij hebt weinig behoefte aan mijn kwaliteiten voor jouw bedrijvigheden.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Voor jou doe ik het voor de helft.....
Ik heb wel behoefte aan jouw 500miljard.....quote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij hebt weinig behoefte aan mijn kwaliteiten voor jouw bedrijvigheden.
Daarvoor moet je bij Ryan3 of 3-voud zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb wel behoefte aan jouw 500miljard.....
Naaaah. Die gaan het herverdelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Ryan3 of 3-voud zijn.
Er lopen dan ook zat 'normale' figuren rond in Cairo. Op het platteland weet men echter niet beter. Daar verkiest men dus snel een partij met islamitische signatuur boven een seculiere club.quote:
Hier ook. De CDA. CU of SGP is niet groot in de randstad.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er lopen dan ook zat 'normale' figuren rond in Cairo. Op het platteland weet men echter niet beter. Daar verkiest men dus snel een partij met islamitische signatuur boven een seculiere club.
Het is 'het CDA'.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hier ook. De CDA. CU of SGP is niet groot in de randstad.
Precies het punt dat ik probeerde te maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hier ook. De CDA. CU of SGP is niet groot in de randstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |