Ik denk niet dat er oorlogen waren uitgebroken als er geen kromme bananen meer waren Koos.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tig bilaterale verdragen afsluiten past natuurlijk precies in uw anarchokapitalistische plaatje.
Gratis medicijnen voor iedereen, zodat Ingrid rijkelijk kan snoepen van de pijnstillers en meneer Pfizer een extra vliegtuig kan kopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:55 schreef Friek_ het volgende:
Zolang we maar asociaal veel moeten betalen voor de zorg, dan is alles goed.
Wat had ik nou over die bananen gezegd?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er oorlogen waren uitgebroken als er geen kromme bananen meer waren Koos.
Oh ja, er lopen ook figuren rond die zich enorm opwinden over het feit dat de EU zich uitspreekt over zaken als olijfolie.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er oorlogen waren uitgebroken als er geen kromme bananen meer waren Koos.
Dat is ook belachelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ja, er lopen ook figuren rond die zich enorm opwinden over het feit dat de EU zich uitspreekt over zaken als olijfolie.
Nou de fuck en man.quote:
Een steprijbewijs lijkt me niet meer dan logisch. Plus verplichte helm.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:01 schreef Reya het volgende:
Ik broed overigens nog wel op een steprichtlijn. Verplichte driemaandelijkse APK voor elke step, dat lijkt me wel wat.
Ik ageer niet tegen rokers. Ik ageer hooguit tegen roken op plekken waar dat wettelijk niet is toegestaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ageert Elfletterig tegen rokers? Het zou in ieder geval in het profiel passen.
Welke locaties spreken we dan over?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ageer niet tegen rokers. Ik ageer hooguit tegen roken op plekken waar dat wettelijk niet is toegestaan.
Goed briefje in de klaagmuur.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:02 schreef waht het volgende:
[..]
Een steprijbewijs lijkt me niet meer dan logisch. Plus verplichte helm.
Het kantoor van de gynaecoloog.quote:
Bijvoorbeeld in alle kroegen waar niet (alleen) de eigenaar achter de bar staat. En let wel: ik ageer hooguit op Fok! In de praktijk zit ik gewoon in de stank. Gelukkig is het zomer en kun je vaker buiten zitten.quote:
Nee, ik heb geklaagd over het uitzendschema van Breaking Bad.quote:
Oh, ben je er zo'n eentje? Zo'n irritante zeiksnor.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ageer niet tegen rokers. Ik ageer hooguit tegen roken op plekken waar dat wettelijk niet is toegestaan.
Ik mag tenminste nog wel in NWS posten.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo'n eentje? Zo'n irritante zeiksnor.
Zwangere vrouwen blijken een opmerkelijk intolerante groep binnen de samenleving.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom die beste man zodanig in zijn vrijheid beperken? Nazi-Duitsland was er niets bij.
Wat als alle medewerkers zelf al roken? Je zou dan zeggen dat ze geen bijzondere schade ondervinden door in een omgeving met soortgelijke rook te werken.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in alle kroegen waar niet (alleen) de eigenaar achter de bar staat. En let wel: ik ageer hooguit op Fok! In de praktijk zit ik gewoon in de stank. Gelukkig is het zomer en kun je vaker buiten zitten.
En je post tegen je zin in POL.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mag tenminste nog wel in NWS posten.
Ik neem aan dat deze groep inmiddels al hoog op de agenda van de veiligheidsdiensten staat.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:06 schreef waht het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen blijken een opmerkelijk intolerante groep binnen de samenleving.
U is welkom bij de club.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
Heb trouwens ineens 20 notes. Een paar dagen geleden nog 16. Ik heb vrienden gemaakt, de afgelopen dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |