Dus omdat je tegengas krijgt ben je een beetje klaar met dergelijke discussies?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan me van alles voorstellen bij zaken die rechters al dan niet meewegen. Ik denk alleen anders over de ernst van roekeloos gedrag en de dodelijke consequenties daarvan. Maar goed, we hoeven dat soort discussies hier niet te gaan voeren. Ik gaf slechts aan waarom ik wel een beetje klaar ben met dat soort discussies.
Ik heb al drie keer gezegd dat ik dat niet ga doen. Je weet de weg naar de Forum Admins. Succes daar.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar met mijn zoektocht naar de bron van je laster over POL. Ga je dat nog toelichten?
Het is meer dat je er na verloop van tijd wel een keertje klaar mee bent.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat je tegengas krijgt ben je een beetje klaar met dergelijke discussies?
En wat voegt dat precies toe?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer gezegd dat ik dat niet ga doen. Je weet de weg naar de Forum Admins. Succes daar.
Waarom ga je er dan toch, steeds zuurder, mee door?quote:Het is meer dat je er na verloop van tijd wel een keertje klaar mee bent.
Nu is het wel weer eens mooi geweest.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wat voegt dat precies toe?
En waarom is het zo lastig om je laster concreet te onderbouwen? Is het toch niet meer dan de borrelende onderbuik?
[..]
[..]
Waarom ga je er dan toch, steeds zuurder, mee door?
Begrijpelijk.quote:
Goede analyse inderdaad, de rol van Duitsland is wat dubieuzer dan wij graag geloven. Anderzijds lijkt de Duitse overheid het land gewoon goed te hebben gediend, met als gevolg minder oog voor de EU.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef Reya het volgende:
http://carnegieendowment.(...)european-crisis/g6y1
Goed artikel.
Interssant zeker, maar of het nu zo 'juist' is weet ik niet... ergens heb ik het idee dat de causualiteit niet werkelijk duidelijk bewezen is...quote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef Reya het volgende:
http://carnegieendowment.(...)european-crisis/g6y1
Goed artikel.
Bestaat er zoiets als zinnig economisch beleid, en zoja, hoe definieer je dat? Ik zou zeggen dat Duitsland vooral om negatieve redenen als voorbeeld wordt gezien: de situatie waarin landen als Italië en Spanje zich bevinden, is vermeden. Verder zie ik vooral een grote dosis toeval, wat historisch geërfde instituties en enkele ingrepen die pijnlijk, maar ook vrij simpel, waren.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hooguit lijkt het wel een goede uitleg waarom het zo gevaarlijk is é'en muntunie te hebben zonder voldoende politieke afstemming van nationaal beleid... Op deze manier is het inderdaad zo dat de duitsers met hun beleid deels de rest van europa uitzuigen als een vampier zijn slachtoffer, maar je kunt hetd e duitsers eigenlijk evenmin kwalijk nemen dat ze zinnig financieel economisch beleid nagestreefd hebben vanaf 2000, en andere landen dat nalieten, en de duitsers nu de vruchten plukken van hun juiste keuze's
Een beetje sparen zodra het goed gaat en uitgeven wanneer het iets minder gaat.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als zinnig economisch beleid, en zoja, hoe definieer je dat?
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een beetje sparen zodra het goed gaat en uitgeven wanneer het iets minder gaat.
Waarom zou Merkel Italië en Spanje willen vernederen?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als zinnig economisch beleid, en zoja, hoe definieer je dat? Ik zou zeggen dat Duitsland vooral om negatieve redenen als voorbeeld wordt gezien: de situatie waarin landen als Italië en Spanje zich bevinden, is vermeden. Verder zie ik vooral een grote dosis toeval, wat historisch geërfde instituties en enkele ingrepen die pijnlijk, maar ook vrij simpel, waren.
Ik denk niet dat zij die ambitie heeft.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom zou Merkel Italië en Spanje willen vernederen?
Oh, ik las iets anders dan wat er stond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |