SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.03-07-2013:
Helikopter beelden anti-Morsi demonstraties van 30 juni 2013
Interim president Adly Mansour
Generaal Al Sisi
24-06-2012:
Het moment waarop demonstranten te horen krijgen dat Morsi de presidentsverkiezingen van 2012 heeft gewonnen.Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
Als dat zo is moeten we die beelden afwachten voordat we oordelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:59 schreef Dance99Vv het volgende:
The army said that it arrested 200 people at the scene with firearms, ammunitions, knives and clubs and Molotov cocktails and said it had security footage of the attack and photographic evidence of how the events unfolded, which it would make public later.
Het was de MB die het gevecht aan wilden gaan met het leger.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:04 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Als dat zo is moeten we die beelden afwachten voordat we oordelen.
Je kan je wel afvragen of het leger niet buiten proporties heeft gereageerd. Egypte staat al op springen; Poetin noemde gister al het woord "burgeroorlog". Een slachting van MB supporters is wel het laatste dat Egypte kan gebruiken.
Je was erbij?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het was de MB die het gevecht aan wilden gaan met het leger.
Het leger schiet met scherp, het is geen politie!
Carl Bildt, de Zweedse minister van BuZa.twitter:carlbildt twitterde op zondag 07-07-2013 om 12:15:48African Union took stand of principle on events in Egypt. Suspended its membership. EU can’t be less concerned than AU with democracy. reageer retweet
Dat is toch die uberlul die de Amerikanen in bescherming nam bij het spionageschandaal?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:16 schreef Bilge het volgende:
Carl Bildt, de Zweedse minister van BuZa.twitter:carlbildt twitterde op zondag 07-07-2013 om 12:15:48African Union took stand of principle on events in Egypt. Suspended its membership. EU can’t be less concerned than AU with democracy. reageer retweet
Bizar ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:07 schreef Bilge het volgende:
@0.48 op zijn dooie gemak, alsof hij een potje CounterStrike speelt.
قناصة الجيش تقتل المعتصمين السلميين عند Ø§Ù„ØØ±Ø³ الجمهوري
Dan is hij iig oprechter dan Merkel. [/offtopic]quote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Dat is toch die uberlul die de Amerikanen in bescherming nam bij het spionageschandaal?
Sowieso, wat wil je gast, de feiten liggen er.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan is hij iig oprechter dan Merkel. [/offtopic]
Ik zuipquote:Op maandag 8 juli 2013 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Maar ik rook niet!"
Er staat een cameraman naast hem te filmen en iedereen heeft beneden een telefoon in z'n hand. Lijkt me niet dat hij onschuldige MB dood zit te schieten.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:07 schreef Bilge het volgende:
@0.48 op zijn dooie gemak, alsof hij een potje CounterStrike speelt.
قناصة الجيش تقتل المعتصمين السلميين عند Ø§Ù„ØØ±Ø³ الجمهوري
Wow wacht even. Met 'enige medie die wel objectief is' bedoel je toch niet Al-Jazeerah?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:12 schreef Meki het volgende:
Staatsgreep voor dummies:
-zet een democratisch gekozen president af
-gooi de leiders ervan in de gevangenis
-gooi de enige media die wel objectief is ook in de cel en haal al hun zenders uit de lucht
-ontken dat er sprake is van een coup
-overtuig het volk dat je aan hun zijde staat
-laat een nieuwe grondwet schrijven die nog meer macht aan je geeft
-zoek een nieuwe marionnet die wel langer dan 1 jaar naar je pijpen danst
Goh... waar hebben we dit toch eerder gezien?
Dit. Geen enkele mainstream media (waar ook Al Jazeera onder valt) is objectief. Wie zijn de geldschieters? Wie wordt er door Qatar gesteund? De MB. Al Jazeera is pro-MB en dit is precies waarom het Egyptische leger Al Jazeera heeft gesloten in Egypte.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:12 schreef Peunage het volgende:
Wow wacht even. Met 'enige medie die wel objectief is' bedoel je toch niet Al-Jazeerah?
Natuurlijk moet aljazeera MB steunen. Ik steun ze ookquote:Op maandag 8 juli 2013 15:22 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dit. Geen enkele mainstream media (waar ook Al Jazeera onder valt) is objectief. Wie zijn de geldschieters? Wie wordt er door Qatar gesteund? De MB. Al Jazeera is pro-MB en dit is precies waarom het Egyptische leger Al Jazeera heeft gesloten in Egypte.
Let wel, ik verdedig niet dat het leger Al Jazeera sluit, ik zeg alleen dat dit is omdat Al Jazeera partij heeft gekozen.
Op het moment dat ze op het tharir plein filmen zijn ze ineens voor de anti's , nu ze de groote protesten in nasr filmen zijn ze pro MBquote:Op maandag 8 juli 2013 15:22 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dit. Geen enkele mainstream media (waar ook Al Jazeera onder valt) is objectief. Wie zijn de geldschieters? Wie wordt er door Qatar gesteund? De MB. Al Jazeera is pro-MB en dit is precies waarom het Egyptische leger Al Jazeera heeft gesloten in Egypte.
Let wel, ik verdedig niet dat het leger Al Jazeera sluit, ik zeg alleen dat dit is omdat Al Jazeera partij heeft gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |