Als je een Afrikaanse met dikke balonen ziet wel.quote:
I voodoo youquote:Op zondag 7 juli 2013 22:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je een Afrikaanse met dikke balonen ziet wel.
Raas was een baas.quote:
Dat hoor jij ook gewoon te wetenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Oh wacht Eddy Bouwmans heb ik wel vaag van gehoord bedenk ik opeens.
Witte trui gewonnen begin jaren 90...daarna niks meer gepresteerd.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Oh wacht Eddy Bouwmans heb ik wel vaag van gehoord bedenk ik opeens.
winnaar van het jongerenklassement in 1992 maar weigerde mee te gaan in het EPO geweld en zijn carriere ging uit als een nachtkaarsquote:
Die was schoon ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Boumans is een beetje het slachtoffer van het EPO-tijdperk geworden.
Onmogelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:27 schreef Redefine het volgende:
De DDR Rundfahrt. Daar zaten ze vast niet aan de doping
Die was gewoon schoon.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar er is verschil tussen doping en doping
Vindt je het gek. Die werd dagelijks gewassen in de bus van Diana.quote:
Er zijn rondes geweest waar de nummer drie op een minuut of negen zat.quote:
Volgens mij hadden ze bij PDM ook een bus eind 80/begin 90.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:31 schreef OProg het volgende:
Pas in 1995 voor het eerst een bus.
Hoe bestaat het als je er zo over nadenkt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vindt je het gek. Die werd dagelijks gewassen in de bus van Diana.
kijk je wel?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze bij PDM ook een bus eind 80/begin 90.
Op de hele ronde jaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn rondes geweest waar de nummer drie op een minuut of negen zat.
Nee dat was een zuurstof tentquote:Op zondag 7 juli 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze bij PDM ook een bus eind 80/begin 90.
intralipidquote:Op zondag 7 juli 2013 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat was een zuurstof tentOh ik bedoel een tent om de kip op te eten.
quote:
Die zal vast ook weleens in sauna Diana zijn geweest.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:32 schreef OProg het volgende:
Cipo die op zo'n bus afkomt.
Je verwacht het niet.
Echt walgelijk...en dan ook nog met die dopingartsquote:Op zondag 7 juli 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
Lefevere de grootste dopingmaffia baas en hij beweegt zich nog altijd rond in het profpeloton![]()
de dames van sauna Diana vonden dat vast niet ergquote:Op zondag 7 juli 2013 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal vast ook weleens in sauna Diana zijn geweest.
Tuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:32 schreef OProg het volgende:
Cipo die op zo'n bus afkomt.
Je verwacht het niet.
En Kwiatkowski maar elke wedstrijd die hij meedoet top vijf. Maakt niet uit wat voor type wedstrijd het is.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt walgelijk...en dan ook nog met die dopingarts
quote:De PDM-ploeg is er een met uitstraling. De zwarte touringcar -De Bus- heeft een enorme aantrekkingskracht op álle renners uit het peloton. PDM heeft als een van de eersten in het peloton zo’n bus met een douche en een kleine keuken. De renners kunnen zich dan afzonderen, hoeven zich niet op straat om te kleden en het geeft een ongekend gevoel van luxe. Maar PDM had volgens oud-manager Manfred Krikke nog een aantal pré’s: “Goede begeleiding van álle renners, doelen kiezen en die niet uit het oog verliezen”. Dat zorgde ervoor dat iedereen zich inzette voor het hele team, aldus Krikke in zijn kantoor in Valkenswaard. “Maar we waren ook vroeg met het hebben van een dokter”. Krikke voert een revolutionaire scheiding in: hij houdt zich bezig met het management, neemt die taken weg bij ploegleider Gisbers, zodat die zich kan concentreren op de begeleiding van de renners.
“Het was een team met aanzien”, zegt Jean-Paul van Poppel, de sprinter van de ploeg. “Zij waren degenen die begonnen met die bus, met luxe zitplaatsen en een douche aan boord. Nu is dat heel normaal, maar dát was wat hoor, in die tijd”, lacht hij. Een kleurrijk team, vindt ook Sean Kelly. “Heel goed georganiseerd, met het grootste budget uit die tijd. En goede rijders, één van de beste teams in de wereld toen”, aldus Kelly.
Niets mis mee.quote:
Misschien komt er nog wel een VI onderzoekje.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Evertjan het volgende:
is dat ook een soort van palendansvereniging?
Jij was eerder.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Een soort clubhuis.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Joh.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Sauna is een eufemisme he? Dat weet je toch
parenclub, vierde mannen zijn niet toegelatenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Ohja, jij denkt dat ik een klein naief mannetje ben.quote:
Nee hoor, anders had ik niet gezegd dat ik je plaagdequote:Op zondag 7 juli 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, jij denkt dat ik een klein naief mannetje ben.
Ik plaag je maar hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, anders had ik niet gezegd dat ik je plaagdeDan was ik verbaasd geweest dat je wist wat ik bedoelde
Paarden club de Ruiter, er moet eens iemand genomen wordenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
parenclub, vierde mannen zijn niet toegelaten
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:41 schreef Redefine het volgende:
Over twintig jaar het verhaal van Rabo en Garate die de overwinning kopen op de Ventoux (van Tony Martin).
Het wordt tijd voor Groeten van Martquote:
Mmm dan wordt het toch Johan. En Max tijdens de reclames.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan wordt het dus kiezen tussen Johan en Max...
Max bij uitzending gemist...doorspoelen naar de hotel recensie.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dan wordt het toch Johan. En Max tijdens de reclames.
Omdat ze daarna bij mij op de koffie komenquote:Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom altijd naar het olympisch stadion?
Ik nog niet echt.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ga overslaan, dit verhaal ken ik onderhand wel.
Dekker won ook met overmacht Parijs - Tours 2004quote:Op zondag 14 juli 2013 22:11 schreef DeeBee het volgende:
'Met overmacht...'
Wint een sprint met een half wiel.
Een slok, geen hele fles volgens mij.quote:
Ik vermoed dat hij wel meer dan 1 slok dronk. Hele fles misschien niet nee.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een slok, geen hele fles volgens mij.
Die had een shotje absint naar binnen gewerkt.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Mandy slingerde vanmiddag ook zo over de weg.
Wat dat betreft is er ook weer niet zoveel veranderd, vorig jaar laten ze Poels nog fietsen met interne bloedingen...quote:Op zondag 14 juli 2013 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ongelooflijk dat die jongen door mocht fietsen.
Achteraf gezien is dat te walgelijk voor woorden. Ook hij had dood van z'n fiets kunnen neer vallen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat dat betreft is er ook weer niet zoveel veranderd, vorig jaar laten ze Poels nog fietsen met interne bloedingen...
Dit..quote:Op zondag 14 juli 2013 22:29 schreef DeeBee het volgende:
Zo'n naar gevoel geeft het, dat er uitgebreid gefilmd wordt hoe iemand naar z'n einde rijdt...
[..]
Wat dat betreft is er ook weer niet zoveel veranderd, vorig jaar laten ze Poels nog fietsen met interne bloedingen...
Is ook zo, maar desalniettemin triest.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hij deed het toch zelfSucces is een keuze
tuurlijk wel joh.... vind ik ook niet... maar sommigen zullen dat zeggen/denkenquote:
Heb je daar een goede bron voor?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barry_Hoban
Twee jaar na de dood van zijn vriend Tom Simpson hertrouwde hij met diens weduwe, Helen.
Hmmkay.
En toen zeker, je eigen drinken moeten rauzen bij een cafe ...idioot.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
tuurlijk wel joh.... vind ik ook niet... maar sommigen zullen dat zeggen/denken
Die hele tour is zo zwaar dat renners bijna gedwongen worden om te slikken
ALS JE DAT VINDT, DAN BEN JE NOG DOMMER DAN JE ERUIT ZIET!!!quote:
Staat ook op de Engelse wiki.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je daar een goede bron voor?
De achtelijk zware tour misschien?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik viel er net te laat in maar wat gebeurde er dan 13 dagen voor zijn dood?
Ik vroeg het niet aan Uquote:
Ik vroeg het niet aan Uquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan U. U komt namelijk niet met Wikipedia
Goed gedachtquote:je hoeft geen u te zeggen hoorEn ik dacht ik help eventjes.
Zware tour. Erg warm. Diarree. Contractbesprekingen en zware druk van de ploegleiding op hem de tour uit te rijden.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik viel er net te laat in maar wat gebeurde er dan 13 dagen voor zijn dood?
Mooi hè ? Hebben ze het altijd over de BBC. De NOS doet er niet voor onder met de documentaires.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:31 schreef TUFKAL het volgende:
Ard en Keesiealleen de NOS houdt dit in stand
als ik Ard Schenk zie dan hoop ik altijd dat ik net zo mooi oud mag worden als hij, maar dat zal wel niet lukkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:31 schreef TUFKAL het volgende:
Ard en Keesiealleen de NOS houdt dit in stand
Is me nu al niet gelukt. Mooi man idd. En sympathiek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als ik Ard Schenk zie dan hoop ik altijd dat ik net zo mooi oud mag worden als hij, maar dat zal wel niet lukken
Schitterend. Zelfs Curling is mondiaal groterquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi hè ? Hebben ze het altijd over de BBC. De NOS doet er niet voor onder met de documentaires.
Heb je de mooie documentaires over voetbal gemist van Tom Egberts ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schitterend. Zelfs Curling is mondiaal groter
Andere tijden sport is verder prima inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je de mooie documentaires over voetbal gemist van Tom Egberts ?
Verderquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Andere tijden sport is verder prima inderdaad
Tom Egberts diens naam en mooie documentaires in 1 zin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef tong80 het volgende:
Heb je de mooie documentaires over voetbal gemist van Tom Egberts ?
onzin Tom maakt prima docu'squote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tom Egberts diens naam en mooie documentaires in 1 zin.![]()
Heb je weleens naar die filmpjes gekeken van onze "koekoek" vriend Sierd de Vos.
Net zo leuk en goed in elkaar gezet als waarmee Tom komt aanzetten.
Je hebt echt geen idee hè ?quote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tom Egberts diens naam en mooie documentaires in 1 zin.![]()
Heb je weleens naar die filmpjes gekeken van onze "koekoek" vriend Sierd de Vos.
Net zo leuk en goed in elkaar gezet als waarmee Tom komt aanzetten.
Dat laatste was wel aardig om te zien, verder vond ik het ook niet heel boeiend.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:55 schreef golfer het volgende:
Niks nieuws gezien. Ken de beelden uit die tijd nog allemaal wel.
Was wel het begin van wat tegenwoordig het Oranjelegioen heet.
Alleen maakt Tom de docu's NOOIT zelf. Hij presenteert het alleen maar. Docu's komen allemaal van anderen. Weet bijv. dat Kees Jongking regelmatig reportages maakt voor ATS en zo zijn er nog meer.quote:
Ik ken de beelden van De Twin Towers wel. Overbodige documentaires.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:55 schreef golfer het volgende:
Niks nieuws gezien. Ken de beelden uit die tijd nog allemaal wel.
Volgens mij maakt ie sommige wel degelijk zelf samen met anderen.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alleen maakt Tom de docu's NOOIT zelf. Hij presenteert het alleen maar. Docu's komen allemaal van anderen. Weet bijv. dat Kees Jongking regelmatig reportages maakt voor ATS en zo zijn er nog meer.
That final day is een docu van Egbers en Jongkind samen idd.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt ie sommige wel degelijk zelf samen met anderen.
Die degradatiewedstrijd docu uit Engeland was ie bij betrokken dacht ik.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef borisz het volgende:
[..]
That final day is een docu van Egbers en Jongkind samen idd.
hoe kan dat ze halen ze net onder een dikke laag stof vandaan aldus Tom Egbersquote:Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef marcodej het volgende:
Die beelden van Wout de Vries heb ik al weleens gezien volgens mij.
NIETquote:Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
Die beelden van Wout de Vries zijn gewoon al een keer uitgezonden.
Ze zeggen ook nergens dat álles nooit vertoond is.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
Die beelden van Wout de Vries zijn gewoon al een keer uitgezonden.
Als een derde van het programma wel al een keer vertoond is, vind ik dat behoorlijk veel.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zeggen ook nergens dat álles nooit vertoond is.
Ik heb in die periode paar keer Elfstedentocht op de fiets gedaan en volgens mij was het pas '99 dat ik een telefoon bij me had waar je dan niet overal bereik mee had. Het zou wel kunnen maar het zullen er nooit heel veel geweest zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:21 schreef Evertjan het volgende:
was het toen ook niet zo dat er schaatsers rond reden met een GSM?
Rene Ruitenberg had er eentje.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb in die periode paar keer Elfstedentocht op de fiets gedaan en volgens mij was het pas '99 dat ik een telefoon bij me had waar je dan niet overal bereik mee had. Het zou wel kunnen maar het zullen er nooit heel veel geweest zijn.
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
ik ben bang als er nu een Elfstedentocht komt er echt grote rellen ontstaan op en rond het ijs
kijk maar om je heen er kan hier in Nederland toch niks meer georganiseerd worden zonder rellen of protestenquote:
Dat valt best wel mee. Toen met de WK-finale is er ook best weinig gebeurd.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk maar om je heen er kan hier in Nederland toch niks meer georganiseerd worden zonder rellen of protesten
Ik heb het idee dat het niet veel vaker uit de hand loopt als toen. Alleen dat het veel meer uitvergroot is door Internet en sociale media enzo.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef Evertjan het volgende:
kijk maar om je heen er kan hier in Nederland toch niks meer georganiseerd worden zonder rellen of protesten
Toen was er ook een Telegraaf en SBS die alles ophypte hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef TUFKAL het volgende:
De hysterie zal anno nu nog zoveel groter zijn...
Alleen een telegraaf kon dat maar 1 keer per dag. Nu heb je het op een site en kan iedereen reageren waardoor het veel erger lijkt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen was er ook een Telegraaf en SBS die alles ophypte hoor.
weet ik, maar jij wil zeggen dat het nu van t zelfde niveau is gebleven?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen was er ook een Telegraaf en SBS die alles ophypte hoor.
er zou nu een drone meevliegen denk ikquote:Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef OProg het volgende:
Het zijn die details waaraan je ziet dat het alweer zo'n tijd terug is. Zo'n motor erachter die er uit ziet als een oldtimer. Dat soort dingen.
In nu zou je overal mensen zien die filmen met een mobieltje.
Eerlijk gezegd zie ik niet zoveel verschil hoor...toen had je ook elfstedenkoorts en Pyt's weerbericht.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
weet ik, maar jij wil zeggen dat het nu van t zelfde niveau is gebleven?
Woordgrapjes konden nog niet in 1997.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef marcodej het volgende:
Als de Elfstedentocht nu zou komen zouden we met zn allen op FOK zitten, woordgrapjes maken en zeiken over het kutcommentaar van Herbert.
Ik zei het toch!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
Angenent geef ik wel kans te winnen.
Dan ben je in de halve minuut van de finish ineens 250 posts rijker in een topic.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef marcodej het volgende:
Als de Elfstedentocht nu zou komen zouden we met zn allen op FOK zitten, woordgrapjes maken en zeiken over het kutcommentaar van Herbert.
HA!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef marcodej het volgende:
veel meer bedrijven die er iets mee willen, tig websites en journalisten, nog meer tv zenders, shows, spelletjes, etc.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik niet zoveel verschil hoor...toen had je ook elfstedenkoorts en Pyt's weerbericht.
Herinner je nog die Unox-mutsenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
veel meer bedrijven die er iets mee willen, tig websites en journalisten, nog meer tv zenders, shows, spelletjes, etc.
Dan zou je hem pas echt vaak op TV hebben gezien als er weer ijs was.quote:
ja daar krijgen we een Sonnema shawl bij, een SBS bodywarmer, chocomel schoenen, etc. En uiteraard heeft elke BN er een verhaalquote:
En dan gaat het falen iddquote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef Evertjan het volgende:
ik mag toch hopen dat ze nu niet meer zouden werken met stempelkaarten? Maar met een chip ofzo
Vergeet niet uit te checken op de Bonkevaartquote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef Evertjan het volgende:
ik mag toch hopen dat ze nu niet meer zouden werken met stempelkaarten? Maar met een chip ofzo
Nee man, die stempelkaarten moeten blijven...die traditie moet in ere worden gehouden.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Anders krijg je je saldo niet terug en kan je je UNOX soep niet halen achteraf.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vergeet niet uit te checken op de Bontevaart
en 10 jaar later is half Nederland er bij geweest op de Bonkervaartquote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja daar krijgen we een Sonnema shawl bij, een SBS bodywarmer, chocomel schoenen, etc. En uiteraard heeft elke BN er een verhaal
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef Evertjan het volgende:
dronken en met hossen, rellen etcquote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en 10 jaar later is half Nederland er bij geweest op de Bonkervaart
Volgens is vastgelegd dat het stempelen blijft, onderdeel van de traditie.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef Evertjan het volgende:
commercie en Twitter is iets andersquote:Op zondag 12 januari 2014 22:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens is vastgelegd dat het stempelen blijft, onderdeel van de traditie.
Overigens denk ik niet dat de commercie veel verschil gaat maken met toen, die was in '97 ook al erg.
Vooral Internet en social media zal het verschil maken. Twitter updates van toerrijders enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |