Ik heb slechte nieren. Maar ik merk niets van die epo, het is niet zo dat ik na elke prik een boost krijg ofzo. Laat staan dat ik aan de Tour mee kan doenquote:
Met z'n bril.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
Wat blijft die Mart toch een rare kwast.
Akkoord. Nee, die illusie koester ik ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb slechte nieren. Maar ik merk niets van die epo, het is niet zo dat ik na elke prik een boost krijg ofzo. Laat staan dat ik aan de Tour mee kan doen
Haha, het zal dat effect ook alleen hebben als je al in goede vorm bentquote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb slechte nieren. Maar ik merk niets van die epo, het is niet zo dat ik na elke prik een boost krijg ofzo. Laat staan dat ik aan de Tour mee kan doen
Denk dat Tem wel gelijk heeft als hij zegt dat heel wat minder mensen er mee zitten dan jij denkt. En dat je iets je hele leven al doet wil niet zeggen dat je het de rest van je leven moet blijven doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, ik volg de hulpdiensten al zowat mijn hele leven. En dit is een incident met hoge impact, het blijft een dorp wat dat betreft. Iedereen is hier nieuwsgierig als het dat aangaat. Dit is de komende dagen gesprek van de dag en zeker ook in kringen waar ik vroeger in verkeerde en mensen die ik nog wel eens spreek. Straks zet ik wel mijn computer uit maar dan zijn de gedachtes nog niet weg. Ik kan alleen maar hopen dat ik er niet teveel over ga lopen malen.
Ik zei niets hierover. Heb het niet eens gevolgd.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat Tem wel gelijk heeft als hij zegt dat heel wat minder mensen er mee zitten dan jij denkt. En dat je iets je hele leven al doet wil niet zeggen dat je het de rest van je leven moet blijven doen.
Ik kijk met enige regelmaat imdb-onvoldoendes. Mooi man.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:51 schreef waht het volgende:
5.4 op IMDb, dan zou het gewoon verboden moeten worden want onvoldoende.
Ergens wel maar zoals hij live etappes kan volpraten en zo'n samenvatting zonder scriptje doet, dat doet niemand hem na in NL. Vind ik dan. Ducrot trek ik nog wel maar Dijkstra niet, dus als ik kijk meestal de Belg.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
Wat blijft die Mart toch een rare kwast.
Oh dat was Specudinges.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zei niets hierover. Heb het niet eens gevolgd.
Lekker boeiend inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kijk met enige regelmaat imdb-onvoldoendes. Mooi man.
Wansmaak Koos, dit hoort niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kijk met enige regelmaat imdb-onvoldoendes. Mooi man.
Daarin is hij geweldig inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ergens wel maar zoals hij live etappes kan volpraten en zo'n samenvatting zonder scriptje doet, dat doet niemand hem na in NL. Vind ik dan. Ducrot trek ik nog wel maar Dijkstra niet, dus als ik kijk meestal de Belg.
Mijn superieure arthousefilms scoren steevast rond de 7 wegens deels onbegrijpelijke karakter.quote:
Ga jij de nieuwe Star Trek kijken Koos? In de bios?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Na de Avondetappe nog maar eens een baggerfilm opzetten.
Dat is nog altijd flink minder dan een hele hoop cliché Hollywood films.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn superieure arthousefilms scoren steevast rond de 7 wegens deels onbegrijpelijke karakter.
Ik moest lachenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn superieure arthousefilms scoren steevast rond de 7 wegens deels onbegrijpelijke karakter.
In 2015? Uiteraard. Gekleed in mijn Yoda-outfit.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga jij de nieuwe Star Wars kijken Koos? In de bios?
Zie editquote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In 2015? Uiteraard. Gekleed in mijn Yoda-outfit.
Ik ga ook nooit meer naar de Pathé. Te mainstream, uiteraard.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nog altijd flink minder dan een hele hoop cliché Hollywood films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |