Ms moet je dat soort nieuws dan niet opzoekenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah dat werk voor mij niet.. zit met teveel in mijn kop en volg het nieuws omtrend schietpartij, gaat nog een staartje krijgen allemaal. Kan dat ook niet los laten, dan is IJmuiden ook echt meteen weer een dorp.
Zonde, prachtige etappes dit weekend.quote:
Zonde.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Berserk viel tegen. De oude anime is mooier. De eclipe werd mooi in beeld gebracht maar als niet de juiste muziek er onder zit, haalt het een deel van de spanning weg.
Ah dat is mooi. En ik zou het inderdaad nog maar even in de gaten houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:31 schreef Modus het volgende:
Geld trouwens alweer terug Disana, mijn postcode was niet bekend in hun donateursdatabase en dat vonden ze voldoende bewijs, dus 2 dagen later had ik het alweer terug. Hoe dat dan gebeurt weten ze niet, al dan niet opzet, ze zouden wel kijken of ze degene die aan mijn nummer is gekoppeld kunnen bereiken.
Toch volgende maand maar even kijken of het nu wel goed gaat.
Ik snap niet waarom je zoiets zo naar je toetrekt. Je weet toch dat je er hyper van kan worden?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah dat werk voor mij niet.. zit met teveel in mijn kop en volg het nieuws omtrend schietpartij, gaat nog een staartje krijgen allemaal. Kan dat ook niet los laten, dan is IJmuiden ook echt meteen weer een dorp.
Wat? Leuke Tour tot dusver waarin ook Nederlanders weer eens een rol van betekenis spelen en Tem kijkt niet.quote:
Ja maar dat is omdat mijn vriendin het wel volgt. Mij kan het geen zak interesseren dat gefiets.quote:
Dan boeit het mij dus ook niet of je wel of geen Tour-gevoel hebt.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat mijn vriendin het wel volgt. Mij kan het geen zak interesseren dat gefiets.
Ik vind het al jaren leuk maar begin steeds meer moeite te krijgen met het hele dopinggedoe. Ik kan daar bijna niet meer doorheen kijken. Mooi hoor, voor Mollema, maar het verschil met Froome is vrij klein, nou ja he... iedereen gebruikt.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat? Leuke Tour tot dusver waarin ook Nederlanders weer eens een rol van betekenis spelen en Tem kijkt niet.
Als je als zwaailampautist en helikopterliefhebber tig sirenes hoort en een politieheli en traumaheli over ziet vliegen dan gaan alle bellen af. Als het vervolgens een heftig incident is als een schietpartij met een dodelijk slachtoffer dan ben je ook meteen even wakker. De rest laat ik mij maar even niet over uit maar ik verwacht binnenkort een grote begravenis.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms moet je dat soort nieuws dan niet opzoekentenzij het familie is o.i.d.
Gaat automatisch.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zoiets zo naar je toetrekt. Je weet toch dat je er hyper van kan worden?
Ik vind doping dan ook totaal geen probleem.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind het al jaren leuk maar begin steeds meer moeite te krijgen met het hele dopinggedoe. Ik kan daar bijna niet meer doorheen kijken. Mooi hoor, voor Mollema, maar het verschil met Froome is vrij klein, nou ja he... iedereen gebruikt..
Ms moet je je met wat vrolijkere hobby's bezighouden dan. Ik snap wel dat je niet meer op die fiets stapt tegenwoordig. En je kan denk ik ook wel liefhebber zijn zónder dat soort nieuwssites op te zoeken.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je als zwaailampautist en helikopterliefhebber tig sirenes hoort en een politieheli en traumaheli over ziet vliegen dan gaan alle bellen af. Als het vervolgens een heftig incident is als een schietpartij met een dodelijk slachtoffer dan ben je ook meteen even wakker. De rest laat ik mij maar even niet over uit maar ik verwacht binnenkort een grote begravenis.
En dit zet sowieso het hele dorp op zijn kop.
Vandaag was zeker het begin van de etappe wel erg mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef Tem het volgende:
Volgende week zondag maar eens een mooie bergrit kijken.
Denk dat dat de beste insteek is, maar ik heb daar dus steeds meer moeite mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind doping dan ook totaal geen probleem.
Jij stelt je wel vaak aan he?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je als zwaailampautist en helikopterliefhebber tig sirenes hoort en een politieheli en traumaheli over ziet vliegen dan gaan alle bellen af. Als het vervolgens een heftig incident is als een schietpartij met een dodelijk slachtoffer dan ben je ook meteen even wakker. De rest laat ik mij maar even niet over uit maar ik verwacht binnenkort een grote begravenis.
En dit zet sowieso het hele dorp op zijn kop.
Jaja, sport kijken zuigt en kut roepen is asociaal.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:45 schreef robin007bond het volgende:
Sport kijken
Wat maakt het uit of iemand wint of niet? Je kent die mensen verder niet en derhalve heb ik geen enkele sporter voor wie ik ben. Dat haalt voor mij het spannende element eruit, waardoor er dus niets overblijft.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, sport kijken zuigt en kut roepen is asociaal.
Bejaarde snotneus.
Robin lakt zijn teennagels.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, sport kijken zuigt en kut roepen is asociaal.
Bejaarde snotneus.
Zo'n dikke spuit epo in m'n arm is wel nieuw voor me ja.quote:
Bij mij liggen de spuiten epo in de koelkast. Geen grapquote:Op zondag 7 juli 2013 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n dikke spuit epo in m'n arm is wel nieuw voor me ja.
Dit helpt niet echt, dat begrijp je hopelijk wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat deed mijn vriendin. En alleen mijn twee grote tenen als teken van liefde.
Ach nu alles weer op stoom is kan ik dat redelijk van me afzetten. Maar het. Besef dat je grootschalig wordt bedonderd bij elke sport sluimert wel op de achtergrond inderdaad...quote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat dat de beste insteek is, maar ik heb daar dus steeds meer moeite mee.
Nah, ik volg de hulpdiensten al zowat mijn hele leven. En dit is een incident met hoge impact, het blijft een dorp wat dat betreft. Iedereen is hier nieuwsgierig als het dat aangaat. Dit is de komende dagen gesprek van de dag en zeker ook in kringen waar ik vroeger in verkeerde en mensen die ik nog wel eens spreek. Straks zet ik wel mijn computer uit maar dan zijn de gedachtes nog niet weg. Ik kan alleen maar hopen dat ik er niet teveel over ga lopen malen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms moet je je met wat vrolijkere hobby's bezighouden dan. Ik snap wel dat je niet meer op die fiets stapt tegenwoordig. En je kan denk ik ook wel liefhebber zijn zónder dat soort nieuwssites op te zoeken.
Je weet er het fijne niet van. Dus klep dicht.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij stelt je wel vaak aan he?
99% van 'het dorp' slaapt vannacht waarschijnlijk prima.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit helpt niet echt, dat begrijp je hopelijk wel.
Volgens mij heb jij het al 10000x proberen uit te leggen in het autismetopic.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je weet er het fijne niet van. Dus klep dicht.
Waar gebruik je die meuk voor?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij liggen de spuiten epo in de koelkast. Geen grap
Dat er vanavond een bekende is doodgeschoten?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het al 10000x proberen uit te leggen in het autismetopic.
Ik heb slechte nieren. Maar ik merk niets van die epo, het is niet zo dat ik na elke prik een boost krijg ofzo. Laat staan dat ik aan de Tour mee kan doenquote:
Met z'n bril.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
Wat blijft die Mart toch een rare kwast.
Akkoord. Nee, die illusie koester ik ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb slechte nieren. Maar ik merk niets van die epo, het is niet zo dat ik na elke prik een boost krijg ofzo. Laat staan dat ik aan de Tour mee kan doen
Haha, het zal dat effect ook alleen hebben als je al in goede vorm bentquote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb slechte nieren. Maar ik merk niets van die epo, het is niet zo dat ik na elke prik een boost krijg ofzo. Laat staan dat ik aan de Tour mee kan doen
Denk dat Tem wel gelijk heeft als hij zegt dat heel wat minder mensen er mee zitten dan jij denkt. En dat je iets je hele leven al doet wil niet zeggen dat je het de rest van je leven moet blijven doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, ik volg de hulpdiensten al zowat mijn hele leven. En dit is een incident met hoge impact, het blijft een dorp wat dat betreft. Iedereen is hier nieuwsgierig als het dat aangaat. Dit is de komende dagen gesprek van de dag en zeker ook in kringen waar ik vroeger in verkeerde en mensen die ik nog wel eens spreek. Straks zet ik wel mijn computer uit maar dan zijn de gedachtes nog niet weg. Ik kan alleen maar hopen dat ik er niet teveel over ga lopen malen.
Ik zei niets hierover. Heb het niet eens gevolgd.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat Tem wel gelijk heeft als hij zegt dat heel wat minder mensen er mee zitten dan jij denkt. En dat je iets je hele leven al doet wil niet zeggen dat je het de rest van je leven moet blijven doen.
Ik kijk met enige regelmaat imdb-onvoldoendes. Mooi man.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:51 schreef waht het volgende:
5.4 op IMDb, dan zou het gewoon verboden moeten worden want onvoldoende.
Ergens wel maar zoals hij live etappes kan volpraten en zo'n samenvatting zonder scriptje doet, dat doet niemand hem na in NL. Vind ik dan. Ducrot trek ik nog wel maar Dijkstra niet, dus als ik kijk meestal de Belg.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
Wat blijft die Mart toch een rare kwast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |