Ms moet je dat soort nieuws dan niet opzoekenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah dat werk voor mij niet.. zit met teveel in mijn kop en volg het nieuws omtrend schietpartij, gaat nog een staartje krijgen allemaal. Kan dat ook niet los laten, dan is IJmuiden ook echt meteen weer een dorp.
Zonde, prachtige etappes dit weekend.quote:
Zonde.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Berserk viel tegen. De oude anime is mooier. De eclipe werd mooi in beeld gebracht maar als niet de juiste muziek er onder zit, haalt het een deel van de spanning weg.
Ah dat is mooi. En ik zou het inderdaad nog maar even in de gaten houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:31 schreef Modus het volgende:
Geld trouwens alweer terug Disana, mijn postcode was niet bekend in hun donateursdatabase en dat vonden ze voldoende bewijs, dus 2 dagen later had ik het alweer terug. Hoe dat dan gebeurt weten ze niet, al dan niet opzet, ze zouden wel kijken of ze degene die aan mijn nummer is gekoppeld kunnen bereiken.
Toch volgende maand maar even kijken of het nu wel goed gaat.
Ik snap niet waarom je zoiets zo naar je toetrekt. Je weet toch dat je er hyper van kan worden?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah dat werk voor mij niet.. zit met teveel in mijn kop en volg het nieuws omtrend schietpartij, gaat nog een staartje krijgen allemaal. Kan dat ook niet los laten, dan is IJmuiden ook echt meteen weer een dorp.
Wat? Leuke Tour tot dusver waarin ook Nederlanders weer eens een rol van betekenis spelen en Tem kijkt niet.quote:
Ja maar dat is omdat mijn vriendin het wel volgt. Mij kan het geen zak interesseren dat gefiets.quote:
Dan boeit het mij dus ook niet of je wel of geen Tour-gevoel hebt.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat mijn vriendin het wel volgt. Mij kan het geen zak interesseren dat gefiets.
Ik vind het al jaren leuk maar begin steeds meer moeite te krijgen met het hele dopinggedoe. Ik kan daar bijna niet meer doorheen kijken. Mooi hoor, voor Mollema, maar het verschil met Froome is vrij klein, nou ja he... iedereen gebruikt.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat? Leuke Tour tot dusver waarin ook Nederlanders weer eens een rol van betekenis spelen en Tem kijkt niet.
Als je als zwaailampautist en helikopterliefhebber tig sirenes hoort en een politieheli en traumaheli over ziet vliegen dan gaan alle bellen af. Als het vervolgens een heftig incident is als een schietpartij met een dodelijk slachtoffer dan ben je ook meteen even wakker. De rest laat ik mij maar even niet over uit maar ik verwacht binnenkort een grote begravenis.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms moet je dat soort nieuws dan niet opzoekentenzij het familie is o.i.d.
Gaat automatisch.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zoiets zo naar je toetrekt. Je weet toch dat je er hyper van kan worden?
Ik vind doping dan ook totaal geen probleem.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind het al jaren leuk maar begin steeds meer moeite te krijgen met het hele dopinggedoe. Ik kan daar bijna niet meer doorheen kijken. Mooi hoor, voor Mollema, maar het verschil met Froome is vrij klein, nou ja he... iedereen gebruikt..
Ms moet je je met wat vrolijkere hobby's bezighouden dan. Ik snap wel dat je niet meer op die fiets stapt tegenwoordig. En je kan denk ik ook wel liefhebber zijn zónder dat soort nieuwssites op te zoeken.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je als zwaailampautist en helikopterliefhebber tig sirenes hoort en een politieheli en traumaheli over ziet vliegen dan gaan alle bellen af. Als het vervolgens een heftig incident is als een schietpartij met een dodelijk slachtoffer dan ben je ook meteen even wakker. De rest laat ik mij maar even niet over uit maar ik verwacht binnenkort een grote begravenis.
En dit zet sowieso het hele dorp op zijn kop.
Vandaag was zeker het begin van de etappe wel erg mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef Tem het volgende:
Volgende week zondag maar eens een mooie bergrit kijken.
Denk dat dat de beste insteek is, maar ik heb daar dus steeds meer moeite mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind doping dan ook totaal geen probleem.
Jij stelt je wel vaak aan he?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je als zwaailampautist en helikopterliefhebber tig sirenes hoort en een politieheli en traumaheli over ziet vliegen dan gaan alle bellen af. Als het vervolgens een heftig incident is als een schietpartij met een dodelijk slachtoffer dan ben je ook meteen even wakker. De rest laat ik mij maar even niet over uit maar ik verwacht binnenkort een grote begravenis.
En dit zet sowieso het hele dorp op zijn kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |