Oh dat was Specudinges.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zei niets hierover. Heb het niet eens gevolgd.
Lekker boeiend inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kijk met enige regelmaat imdb-onvoldoendes. Mooi man.
Wansmaak Koos, dit hoort niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarin is hij geweldig inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ergens wel maar zoals hij live etappes kan volpraten en zo'n samenvatting zonder scriptje doet, dat doet niemand hem na in NL. Vind ik dan. Ducrot trek ik nog wel maar Dijkstra niet, dus als ik kijk meestal de Belg.
Mijn superieure arthousefilms scoren steevast rond de 7 wegens deels onbegrijpelijke karakter.quote:
Ga jij de nieuwe Star Trek kijken Koos? In de bios?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Na de Avondetappe nog maar eens een baggerfilm opzetten.
Dat is nog altijd flink minder dan een hele hoop cliché Hollywood films.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn superieure arthousefilms scoren steevast rond de 7 wegens deels onbegrijpelijke karakter.
Ik moest lachenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn superieure arthousefilms scoren steevast rond de 7 wegens deels onbegrijpelijke karakter.
In 2015? Uiteraard. Gekleed in mijn Yoda-outfit.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga jij de nieuwe Star Wars kijken Koos? In de bios?
Zie editquote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In 2015? Uiteraard. Gekleed in mijn Yoda-outfit.
Ik ga ook nooit meer naar de Pathé. Te mainstream, uiteraard.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nog altijd flink minder dan een hele hoop cliché Hollywood films.
Oh nee, die niet. Die haal ik wel een keer van internet.quote:
Ik enkel vanaf 8.0, beetje coulant blijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als mensen me vragen naar m'n muzieksmaak maak ik me meestal er gemakkelijk vanaf door jaren '60 hippiemuziek als antwoord te geven. Werkt een stuk beter dan het opsommen van loze genres en subgenres. Alsof er iemand geïnteresseerd is in die loze kutlabels.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
Met films is het net als boeken. Krijg je van die pretentieuze figuren die een of ander obscuur figuur noemen als favoriete auteur.
Koos, wie is je favo schrijver? Stephen King, bam!
Ik vind Ulrich Thomsen een tamelijk briljant acteur.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
Met films is het net als boeken. Krijg je van die pretentieuze figuren die een of ander obscuur figuur noemen als favoriete auteur.
Koos, wie is je favo schrijver? Stephen King, bam!
Zat.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Friek_ het volgende:
Alsof er iemand geïnteresseerd is in die loze kutlabels.
Goa electro pop industrial terror is mijn favo genre.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als mensen me vragen naar m'n muzieksmaak maak ik me meestal er gemakkelijk vanaf door jaren '60 hippiemuziek als antwoord te geven. Werkt een stuk beter dan het opsommen van loze genres en subgenres. Alsof er iemand geïnteresseerd is in die loze kutlabels.
Is dat die zwarte oud-voetballer?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind Ulrich Thomsen een tamelijk briljant acteur.
Coldplay, bam!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als mensen me vragen naar m'n muzieksmaak maak ik me meestal er gemakkelijk vanaf door jaren '60 hippiemuziek als antwoord te geven. Werkt een stuk beter dan het opsommen van loze genres en subgenres. Alsof er iemand geïnteresseerd is in die loze kutlabels.
Waarom nou weer zoquote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef Tem het volgende:
Eriksd komt zo ook weer geforceerd de gewone jongen uithangen.
Haha, dat klopt wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
Die Hoogerland is ook echt zo'n heerlijk simpel figuur.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:24 schreef Friek_ het volgende:
Ondanks alles is Erik gewoon zichzelf gebleven. Ja, ondanks alles. Toch fantastisch, dat iemand ondanks alles gewoon zichzelf kan blijven. Echt bewonderingswaardig. Helemaal zichzelf gebleven, die jongen.
Nou vooruit. Bij deze gerehabiliteerd.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef Modus het volgende:
[..]
5 plays sinds 2006, hetzelfde nummer ook nog, dat valt mee toch?.
Boze_Appel gaat al als Yoda.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In 2015? Uiteraard. Gekleed in mijn Yoda-outfit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |