Zal afhangen van de tijdrit. Als Ten Dam daar beter rijdt dan Mollema, dan is Ten Dam de nieuwe kopman.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Ten Dam niet meer op Mollema hoeft te wachten in de Alpen.
Een betere indruk geven? Kan ook alleen vandaag het geval zijn. Vind het wel een vrij vroege conclusie.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze hebben vandaag mooi de schade beperkt, maar met die zware week die er nog aankomt, zal het zwaar worden, het evolueert niet meteen de juiste kant op.
Eigenlijk vind ik Kreuziger, Ten Dam en Quintana een betere indruk geven dan het duo dat nu nog mee op het podium staat.
Is inderdaad te vroeg om nu al te concluderen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een betere indruk geven? Kan ook alleen vandaag het geval zijn. Vind het wel een vrij vroege conclusie.
Vorige week was ten Dam ook beter.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een betere indruk geven? Kan ook alleen vandaag het geval zijn. Vind het wel een vrij vroege conclusie.
Toch eindigde Mollema voor Ten Dam. Uiterlijk zegt ook niet alles.quote:
Ik mag volgende week pas concluderen wie er vandaag een betere indruk gaf?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vorige week? Op Ax 3 Domaines eindigde Mollema gewoon voor Ten Dam en het is niet alsof Ten Dam daar de hele klim in dienst heeft gereden. En in de etappe daarna zat Mollema op de laatste klim bij aanvallen van Quintana telkens direct in het wiel bij de andere favorieten en Ten Dam moest telkens een lengte laten. Dat kan met opzet zijn, maar meer kan je er niet uit afleiden. En al helemaal niet dat Ten Dam beter was.quote:
Nee, maar de conclusie trekken ging om de opmerking dat het niet de juiste kant op evolueert. Vraag me af waar je dat uit afleidt.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik mag volgende week pas concluderen wie er vandaag een betere indruk gaf?
Vandaag eindige Mollema ook voor Ten Dam, maar iedereen kon zien wie beter was. Het verschil is niet groot en Mollema kan beter tijdrijden + dalen, maar als ik Belkin was, zou ik niet alles op Mollema zetten. Hopelijk blijft het dinsdag bij elkaar, dan weten we na de tijdrit van woensdag meer.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch eindigde Mollema voor Ten Dam. Uiterlijk zegt ook niet alles.
Omdat het de vorige keer beter leek te gaan? Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, maar de conclusie trekken ging om de opmerking dat het niet de juiste kant op evolueert. Vraag me af waar je dat uit afleidt.
Hij heeft tot nu toe één iets mindere klim. Voorlopig blijkt nog nergens uit dat het structureel gaat zijn. Als het de volgende keer ook zo is, heb je een punt.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat het de vorige keer beter leek te gaan? Zo moeilijk is het niet.
Op die eerste zware klim van zaterdag zat Mollema in het laatste wiel te vechten, terwijl Ten Dam makkelijk mee kon. Mollema won een paar seconde op Ten Dam omdat hij een explosievere finish heeft.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vorige week? Op Ax 3 Domaines eindigde Mollema gewoon voor Ten Dam en het is niet alsof Ten Dam daar de hele klim in dienst heeft gereden. En in de etappe daarna zat Mollema op de laatste klim bij aanvallen van Quintana telkens direct in het wiel bij de andere favorieten en Ten Dam moest telkens een lengte laten. Dat kan met opzet zijn, maar meer kan je er niet uit afleiden. En al helemaal niet dat Ten Dam beter was.
Maar wat moet 'alles op Mollema' dan precies voorstellen? Ze gaan vanaf nu toch alleen maar zo lang mogelijk volgen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op die eerste zware klim van zaterdag zat Mollema in het laatste wiel te vechten, terwijl Ten Dam makkelijk mee kon. Mollema won een paar seconde op Ten Dam omdat hij een explosiever finish heeft.
Natuurlijk is Mollema nog steeds kopman, maar wil alleen zeggen dat het verschil tussen Ten Dam en Mollema niet zo groot is, dat je alles op Mollema moet zetten. Wacht eerst de tijdrit van woensdag af.
Ten Dam niet meer op Mollema laten wachten indien hij beter kan.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar wat moet 'alles op Mollema' dan precies voorstellen? Ze gaan vanaf nu toch alleen maar zo lang mogelijk volgen.
Vandaag was Ten Dam zwaar aan het knechten voor Mollema. Als Mollema zo blijft "spartelen", dan moet je misschien voor Ten Dam kiezen. Als Ten Dam aanvalt, dan kan Mollema lekker profiteren van het werk van Kreuziger en Fuglsang.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar wat moet 'alles op Mollema' dan precies voorstellen? Ze gaan vanaf nu toch alleen maar zo lang mogelijk volgen.
Het is natuurlijk maar de vraag of Ten Dam nog zoveel beter kon.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ten Dam niet meer op Mollema laten wachten indien hij beter kan.
Veel zal het niet geweest zijn, maar misschien toch wel iets. Maar vermoedelijk geldt dat ook wel voor Kreuziger.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar de vraag of Ten Dam nog zoveel beter kon.
Dat vraag ik mij dus af bij Contador. Je ziet duidelijk dat hij niet veel beter is dan Mollema en consorten. Dat was al te zien in andere koersen en nu weer. Alles zit dicht bijelkaar alleen Froome sprint erboven uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar de vraag of Ten Dam nog zoveel beter kon.
Ten Dam reed gewoon voor zichzelf. Was echt niet goed genoeg om die laatste 8km van Kreuziger, Rodriguez en anderen weg te rijden. Dan kan je het beste strak tempo rijden. Dat Ten Dam vandaag beter was dan Mollema betekent niet dat hij met een andere tactiek sneller die berg op was gegaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag was Ten Dam zwaar aan het knechten voor Mollema. Als Mollema zo blijft "spartelen", dan moet je misschien voor Ten Dam kiezen. Als Ten Dam aanvalt, dan kan Mollema lekker profiteren van het werk van Kreuziger en Fuglsang.
Ten Dam is ook iemand van het gelijkmatige tempo volgens mij. Mollema is goed in aanklampen, dus als Ten Dam iets harder rijdt dan Mollema, klampt die in zijn wiel aan. Prima voor beiden, lijkt me dan.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ten Dam reed gewoon voor zichzelf. Was echt niet goed genoeg om die laatste 8km van Kreuziger, Rodriguez en anderen weg te rijden. Dan kan je het beste strak tempo rijden. Dat Ten Dam vandaag beter was dan Mollema betekent niet dat hij met een andere tactiek sneller die berg op was gegaan.
Vandaag hadden ze wind tegen, dan heb je zeker voordeel om in het wiel te zitten. Niks mis mee dat Ten Dam vandaag het vuile werk opknapte, maar ze moeten wel oppassen dat ze hem niet oproken. Ook Ten Dam maakt nog kans op het podium. Hopelijk kan dinsdag Gesink weer knechten.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ten Dam reed gewoon voor zichzelf. Was echt niet goed genoeg om die laatste 8km van Kreuziger, Rodriguez en anderen weg te rijden. Dan kan je het beste strak tempo rijden. Dat Ten Dam vandaag beter was dan Mollema betekent niet dat hij met een andere tactiek sneller die berg op was gegaan.
Wind was mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze wind tegen, dan heb je zeker voordeel om in het wiel te zitten. Niks mis mee dat Ten Dam vandaag het vuile werk opknapte, maar ze moeten wel oppassen dat ze hem niet oproken. Ook Ten Dam maakt nog kans op het podium. Hopelijk kan dinsdag Gesink weer knechten.![]()
Heb gewoon het gevoel dat Ten Dam/Kreuziger iets stabieler rijden en de kans net iets kleiner is dat ze volgende week door het ijs zakken.
In dit geval was er niemand om bij in het wiel te gaan zitten, Belkin moest gewoon rijden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze wind tegen, dan heb je zeker voordeel om in het wiel te zitten. Niks mis mee dat Ten Dam vandaag het vuile werk opknapte, maar ze moeten wel oppassen dat ze hem niet oproken. Ook Ten Dam maakt nog kans op het podium. Hopelijk kan dinsdag Gesink weer knechten.![]()
Heb gewoon het gevoel dat Ten Dam/Kreuziger iets stabieler rijden en de kans net iets kleiner is dat ze volgende week door het ijs zakken.
Het klopt toch ook wel, ondanks dat ze 2 en 5 staan in het tussenklassement hebben ze nog niet veel verdiend.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ent_niet_veel__.html
Lekker Belkin hatenWat een debiele titel.
Telegraaf
Tuurlijk, het klopt idd ook. Het had ook 'Omega Pharma-QuickStep grootverdiener na tweede Tourweek' kunnen heten.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het klopt toch ook wel, ondanks dat ze 2 en 5 staan in het tussenklassement hebben ze nog niet veel verdiend.
Vind persoonlijk dat de aanvoerder ook niet veel heeft verdiend. Zeker als je kijkt naar andere grote sportenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het klopt toch ook wel, ondanks dat ze 2 en 5 staan in het tussenklassement hebben ze nog niet veel verdiend.
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 15-07-2013 om 14:26:48Negen professionele cameraploegen voor Ten Dam en Mollema. Oa. L'Equipe, Sporza, Sky en de NOS. http://t.co/RslpjYE6rI reageer retweet
Sky is er alleen maar om te spionerenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:33 schreef Pino112 het volgende:
Goed, positief nieuws: de media kennen Bau en Lau nu wel
[ afbeelding ]twitter:hendriksmj twitterde op maandag 15-07-2013 om 14:26:48Negen professionele cameraploegen voor Ten Dam en Mollema. Oa. L'Equipe, Sporza, Sky en de NOS. http://t.co/RslpjYE6rI reageer retweet
http://www.cyclingnews.co(...)e-during-mountain-ttquote:Bauke Mollema said he hopes that the tough mountain time trial on Wednesday at the Tour de France will be an opportunity to cement his second place on general classification ahead of three tough Alpine mountain stages - including a double ascent of Alpe d'Huez.
Speaking on the second rest day, the team Belkin leader said the 32km time trial over a pair of category 2 climbs to Chorges could be a platform to distance his nearest rivals.
Alberto Contador and Roman Kreuziger (both Saxo-Tinkoff Bank) lie less than 15 seconds behind him on general classification.
Mollema said didn't expect large time differences between on tomorrow's stage in Gap, which finishes with a technical descent of the Col de Manse.
"Every day is important, but I don't expect a lot of differences between GC riders tomorrow," said Mollema.
"In the time trial, I hope to gain some time on some riders behind me to have a bit more space in the last three hard stages," he said.
On yesterday's stage to Ventoux, Mollema was shepherded to the summit with help from teammate Laurens Ten Dam, fifth overall. Mollema said the pair would continue working together and were hopeful of extra support from Robert Gesink.
"It's really special we are both top five in the Tour," said Mollema. "We are both really happy with our positions and it's important to try to stay here. Maybe we can try to help each other I think because we're pretty equal in the climbs.
"Robert Gesink is getting better and I hope he can help us more now in the last three days than in the Pyrenees. Then we will see."
Er zijn er niet veel veel beter bergop hoor. Quantana maybe maar die moet het hebben van een Ventoux, korte klimmen liggen Mollema beter denk ik evenals zo'n tijdrit.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)e-during-mountain-tt
Mollema vertrouwt dus op zijn tijdrit, moet hem zeker wel liggen en op het vlakke gedeelte moet Mollema toch ook wel genoeg vaart kunnen maken. Vraag me alleen af of het genoeg is, die laatste etappes gaan er in hakken met waarschijnlijk grotere verschillen dan we tot nu toe hebben gezien. 1 wat mindere dag en je ligt van het podium af.
gaat naar Greenedge geloof ikquote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef TLC het volgende:
Ben toch n beetje benieuwd of TJS de volgende Tour wel aan bod komt bij Belkin of dat ie dan ergens anders zit
twitter:bramtankink twitterde op maandag 15-07-2013 om 22:22:29“@Bram__xD: @bramtankink hebben jullie nog ambities voor het ploegenklassement? #TdF” dat zit in ons achterhoofd, maar is geen hoofddoel. reageer retweet
In het Baskenland werd Quintana 2e in een vergelijkbare tijdrit, stevige heuvels maar zeker geen bergen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel veel beter bergop hoor. Quantana maybe maar die moet het hebben van een Ventoux, korte klimmen liggen Mollema beter denk ik evenals zo'n tijdrit.
Alle top-5 kandidaten zullen wel top-10 rijden in die tijdrit.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef knep het volgende:
De tijdrit gaat weer heel veel zeggen, als Mollema die op dezelfde wijze kan afleggen als de eerste dan rijdt ie top 10 en pakt ie tijd op misschien wel alle concurrenten.
twitter:TeamBelkin twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 11:57:16#TDF - PHOTO ALBUM - A day with Team Belkin in @letour. http://t.co/J5n6J3mifc reageer retweet
Laurens ten Dam ook wel, als hij niet ergens instort. Achter hem hoeft hij denk ik alleen Rodriguez en Fuglsang te vrezen. Fuglsang eindigde vandaag in hetzelfde groepje, dus daar heeft hij geen tijd op verloren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef ZoDiep het volgende:
Ik verwacht toch dat beiden gaan zakken, hoewel ook vandaag goed werk, maar Mollema moet wel in de top 10 kunnen blijven waarschijnlijk
Top 10 is wat mij betreft een te bescheiden doelstelling. Mollema laat nu al twee weken zien dat hij op elk vlak prima met de beste 5 mee kan. Zou hij daar buiten vallen zou ik dat op dit moment (vooraf niet) toch wel wat teleurstellend vinden. Van de nummers 6 t/m 10 zie ik alleen Purito enigzins een bedreiging vormen, de andere renners niet. Al kan een inzinking in een etappe natuurlijk altijd gebeuren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef ZoDiep het volgende:
Ik verwacht toch dat beiden gaan zakken, hoewel ook vandaag goed werk, maar Mollema moet wel in de top 10 kunnen blijven waarschijnlijk
Hij is op Quintana na de jongste renner van de top 10. Er komen heus nog wel meer kansen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, daar zou je misschien vooraf voor getekend hebben, maar anderzijds is het misschien wel de enige kans om ooit eens het podium te halen.
Ik hoor al 10 jaar bij alle jonge beloftevolle Nederlanders dat het nog wel komt om vast te stellen dat ze eigenlijk vroeg op hun topniveau zaten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is op Quintana na de jongste renner van de top 10. Er komen heus nog wel meer kansen.
Gesink had z'n piek een paar jaar geleden, maar Mollema zit nog steeds in een stijgende lijn. Het is wat voorbarig te concluderen dat dit z'n enige kans is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik hoor al 10 jaar bij alle jonge beloftevolle Nederlanders dat het nog wel komt om vast te stellen dat ze eigenlijk vroeg op hun topniveau zaten.
De Telegraafquote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ent_niet_veel__.html
Lekker Belkin hatenWat een debiele titel.
Telegraaf
Die beste man kijkt verder geen wielrennen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef Chiappucci het volgende:
Ik las deze reactie zojuist op een Frans forum
Et la farce continue : Mollema qui se transforme en super-grimpeur capable de rivaliser avec Froome, Contador, Valverde et Rodriguez. Au moins, les performances de Ten Dam, Fuglsang, Péraud et Evans sont logiques et humaines. Mais quand va-t-on enfin remarquer ce que l'avènement de Mollema a d'identique à celui de Froome l'an dernier ?
Neger watquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef Chiappucci het volgende:
Et la farce continue : Mollema qui se transforme en super-grimpeur capable de rivaliser avec Froome, Contador, Valverde et Rodriguez. Au moins, les performances de Ten Dam, Fuglsang, Péraud et Evans sont logiques et humaines. Mais quand va-t-on enfin remarquer ce que l'avènement de Mollema a d'identique à celui de Froome l'an dernier ?
Heb je een linkje naar dat forum?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:48 schreef Chiappucci het volgende:
Ook nog echt vergelijken met Froome vorig jaar
Naja, is eigenlijk meer de internetsite van L'Equipe. En dan bij de reacties op de artikelenquote:
In Frankrijk hebben ze zeker nog nooit van de Vuelta gehoord.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef Chiappucci het volgende:
Maar zijn prestaties wordt dan weer als normaal beschouwd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou goed bij Ten Dam kan ik me zo'n commentaar nog wel voorstellen.
En ook niet van de Tour de L'Avenir. Want dat is natuurlijk het grootste verschil: bij mollema was het bij de beloften al duidelijk dat hij goed kon klimmen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Frankrijk hebben ze zeker nog nooit van de Vuelta gehoord.
Ok dat is dan raar (ik spreek geen Frans)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar zijn prestaties wordt dan weer als normaal beschouwd.
Zowel Ten Dam als Mollema die dezelfde uitspraak doen. Hebben ze een soort van template bij Belkin?quote:De vorige gaf mij veel moraal en het parcours van deze ligt mij nog beter.
Mollema wordt dan ook beter naarmate er meer geklommen wordt in een rit. In de rit naar Ax 3 Domaines had hij het op de Pailhères ook niet echt gemakkelijk, maar eindigde hij een klim later toch als 4e. Wat dat betreft was het zondag naar de Ventoux en vandaag relatief gezien de lastigste ritten voor hem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Mollema leek me erg op het tandvlees te rijden, al was hij in het interview op de NOS behoorlijk positief. Moet gezegd worden dat Contador en Kreuziger wel aanvallen maar echte power zit daar ook niet achter. Hij mag Sky bedanken voor het counteren van de aanvallen van Contador en Kreuziger.
Jammer van Ten Dam maar als hij niet totaal instort dan moet 7e plek mogelijk zijn. Ik denk dat hij de 6e plek gaat verliezen aan Purito.
Ik ben benieuwd naar de tijdrit van morgen.
Terwijl hij naar eigen zeggen vandaag relatief weinig moeite had. Komt ook door zijn stijl denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mollema wordt dan ook beter naarmate er meer geklommen wordt in een rit. In de rit naar Ax 3 Domaines had hij het op de Pailhères ook niet echt gemakkelijk, maar eindigde hij een klim later toch als 4e. Wat dat betreft was het zondag naar de Ventoux en vandaag relatief gezien de lastigste ritten voor hem.
Nice case iddquote:#TDF – PHOTO – Point of view...
A rest day snapshot. Don’t you agree Robert Gesink knows how to make a nice picture? Great point of view, if you ask us! And by the way, nice Belkin phone case Robert!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat er nog wel een Spaanse trukendoos opengaat op de 2de rustdag. Hopen dat ze dan nog kunnen standhouden.
6 en 7 dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:06 schreef Ereinion het volgende:
Op dit moment verwacht ik dat ze in Parijs op plek 5 en 7 zullen eindigen. Misschien een beetje een teleurstelling voor de mensen die dachten dat het podium binnen was, maar allebei zullen de verwachtingen vooraf overtreffen met zo'n uitslag.
Quintana gaat nog wel voorbij Mollema. Rodriguez is niet zeker dat 'ie er voorbij gaat. Die wordt meestal ook niet beter na een paar zware dagen.quote:
Om eerlijk te zien geloof ik niet zo in dat soort theorieën over rennersprofielen (Mollema moet meerdere klimmen in een etappe hebben, Rodriguez wordt niet beter na een paar zware dagen, Contador kan geen lange ritten aan). Meestal komt het gewoon aan op vorm, en die van Rodriguez lijkt op de Ventoux en zeker hier gewoon een stuk beter. 50 seconden is dan niets, met een goede jump kan Rodriguez dat in twee kilometer bij elkaar fietsen. Zo'n tijdrit als vandaag liegt niet, is gewoon een pure test van de vorm van het moment.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Quintana gaat nog wel voorbij Mollema. Rodriguez is niet zeker dat 'ie er voorbij gaat. Die wordt meestal ook niet beter na een paar zware dagen.
Als ze morgen in bocht 7 maar niet doorzakkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:49 schreef Dreassic het volgende:
En ze zakken er nu doorheen jammer genoeg :/
Ik denk ook niet dat ze nog veel meer gaan zakken. Top 10 voor beiden moet wel lukkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:08 schreef marcodej het volgende:
Zit je dan, met je hype.
Op zich doe je het met p11 en 16 nog ok, maar verschillen zijn gewoon enorm.
Vooralsnog staan ze nog steeds op een plek waar ik vooraf voor getekend zou hebben.
twitter:laurenstendam twitterde op woensdag 17-07-2013 om 18:08:59TT went pretty good till 5 km to go. Missed a left hand corner. Went over the bike and hit a small kid. Hope and heard he's ok. reageer retweet
twitter:laurenstendam twitterde op woensdag 17-07-2013 om 18:12:38Took risks and lost 30 seconds xtra. Life of a gc rider in tdf. reageer retweet
twitter:laurenstendam twitterde op woensdag 17-07-2013 om 18:13:29Doing TT's without taking risks is for tour of norway again said @merijnzeeman. He was proud to see me go all-in reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op woensdag 17-07-2013 om 18:28:05Dit is wel even een morele tik, die we niet verwacht hadden. Maar morgen rijden we de Nederlandse berg op. Dat moet weer vleugels geven. reageer retweet
Vind je dit niet erg overdreven? Ze staan nog 4e en 7e, geen 9e en 18e. Dit zijn voorlopig nog uitstekende posities, waar iedereen vooraf voor getekend zou hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:49 schreef Dreassic het volgende:
En ze zakken er nu doorheen jammer genoeg :/
Zijn ook prima klasseringen. Natuurlijk mag je hopen op het podium als je tweede staat na 2 1/2 week maar er stonden wel een paar echt kleppers achter Mollema.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vind je dit niet erg overdreven? Ze staan nog 4e en 7e, geen 9e en 18e. Dit zijn voorlopig nog uitstekende posities, waar iedereen vooraf voor getekend zou hebben.
En het is ook weer niet alsof die andere gasten geen mindere dag kunnen hebben. Ook de andere renners in de top-10 kunnen één van de komende drie etappes een mindere dag hebben en dan zijn ze ook de lul. Het is gewoon een kwestie van afwachten. Ik zie Saxo ook nog wel een alles of niets poging doen om Contador in het geel proberen te krijgen en daarmee misschien het klassement van Kreuziger wel te verspelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zijn ook prima klasseringen. Natuurlijk mag je hopen op het podium als je tweede staat na 2 1/2 week maar er stonden wel een paar echt kleppers achter Mollema.
Zaak om nu in de top 10 te blijven, dit dreunt nog we even na en de komende ritten wordt er waarschijnlijk met minuten gesmeten als je maar even een mindere dag hebt.
Heb zelf genoeg kritiek gehad op Rabo/Blanco/Belkin maar nu is dat zeker niet nodig. Mollema en Ten Dam gaan strijdend ten onder maar voorlopig is er zeker nog kans op verbetering. Een grote ronde is vooral een wedstrijd van de regelmaat en wat dat betreft liggen er zeker nog kansen. Zeker als er kamikaze-acties komen waarbij de concurrentie zich opblaast.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het is ook weer niet alsof die andere gasten geen mindere dag kunnen hebben. Ook de andere renners in de top-10 kunnen één van de komende drie etappes een mindere dag hebben en dan zijn ze ook de lul. Het is gewoon een kwestie van afwachten. Ik zie Saxo ook nog wel een alles of niets poging doen om Contador in het geel proberen te krijgen en daarmee misschien het klassement van Kreuziger wel te verspelen.
Natuurlijk kunnen die ook een mindere dag hebben, maar het is een feit dat Contador, Rodriguez, Kreuziger en Quintana steeds beter zijn gaan rijden, terwijl het bij Mollema iedere rit iets moeilijker lijkt te gaan. Het zou logisch zijn als die lijn wordt voortgezet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het is ook weer niet alsof die andere gasten geen mindere dag kunnen hebben. Ook de andere renners in de top-10 kunnen één van de komende drie etappes een mindere dag hebben en dan zijn ze ook de lul. Het is gewoon een kwestie van afwachten. Ik zie Saxo ook nog wel een alles of niets poging doen om Contador in het geel proberen te krijgen en daarmee misschien het klassement van Kreuziger wel te verspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |